Jump to content

sikaz

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About sikaz

sikaz's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Λοιπόν, μετά απο πολύ ψαξιμο, δηλώνω τα εξής. Το διαγνωστικό δεν εμφάνιζε τίποτα και πουθενά. Μέτρηση συμπίεσης έγινε, οι τρείς ήταν οκ αλλά ο τέταρτος ήταν άρρωστος. Βγήκε σε πορεία το όχημα με διαγνωστικό, ο ένας ο κύλινδρος κατέγραφε διακοπές/κοψίματα. Άλλες φορές 1, άλλες 2,3,4 κοψίματα/διακοπές, στον ένα κύλινδρο. Ελέγχθηκαν και τα μπέκ, καλά ήταν. Οπότε, λύσιμο καπάκι κινητήρα και καθάρισμα βαλβίδες απο επικαθήσεις..
  2. Nikdev, δε ξέρω τι ακριβώς μέτρησε μέσω vagcom ο μηχανικος. Κατι σχετικό με κυλινδρους υποθέτω. Θέλω να ξαναπάω σ'αυτόν αλλα ο άτιμος είναι πανάκριβος. Για λαδια μονο και φιλτρο χρεωνει 90. Πήγα σε 2 αλλους μηχανικούς για μέτρηση (έναντι χρημάτων), αλλά κανείς δε το κάνει. Θέλουν λέει να το κρατήσουν μια δυο μέρες να το δούν καλύτερα. Ο ένας μάλιστα μου είπε "δε θα σου κάνω τη μέτρηση γιατί μετά θα φύγεις και μπορεί να πας σε άλλο μηχανικό να στο φτιάξει..αν έχει βλάβη". Σχεδόν τους παρακαλούσα. Είμαι ενα βήμα πρίν την αγορά συμπιεσόμετρου
  3. Μέτρηση συμπίεσης δε μπόρεσα να κάνω λόγω ζεστού κινητήρα. Μετρήσαμε όμως με το διαγνωστικό τα κυλινδροπιστόνια. Στο ρελαντί, οι τρεις εβγαζαν 2.7, ενω ο τέταρτος ένδειξη 1.4. Ελατήριο πιστονιού;
  4. Ok. Για αρχή, θα το πάω αύριο για μέτρηση συμπίεσης. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι στο 10.5 έκαστος. Και αν όλα οκ, έπεται συνέχεια με 100αρα βενζίνη και κανα καθαριστικο.
  5. Καλησπέρα σας. Golf plus tsi 1.4 - 140 BMY 2007 Εδω και αρκετό, έχω κομπιάσματα και ρεταρίσματα, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες (σε ίσιο δρόμο) και σε ανηφόρες ανεξάρτητα απτη ταχύτητα. Και ανεξάρτητα αν είναι κρύα η ζεστή η μηχανή. Με ταλαιπωρεί το πρόβλημα πολλαπλης εισαγωγής. Αυτό αναγράφει το διαγνωστικό. Έχω αλλάξει 3 μηχανικούς και 3 ηλεκτρολόγους αλλά δε βγάζουν άκρη. Φιλτρα, λάδια, Πολλαπλασιαστες, μπουζιά, καλώδια, αισθητήρες, σκάστρα, βαλβίδες, ποτενσιόμετρο, λειτουργούν άψογα. Και εκτός αυτού, δε μου έχει βγάλει καμία ενδειξη στο ταμπλό. Βενζίνη βάζω παντα shell 97 και μια στο τόσο 100αρα. Αφου διαγνώστηκε η βλάβη, το πήγα στο μηχανικό μου. Ο πρωτομάστορας λοιπόν, το κράτησε 2 μέρες και ..άλλαξε μπουζιά και φίλτρο βενζίνης. Ο δεύτερος, το κράτησε μια βδομάδα και..άλλαξε λάδια και δοκίμαζε τους πολλαπλασιαστες. Ο τρίτος, το κράτησε 2 μέρες. Εξέτασε (οπτικά) τα καλώδια, τους αισθητήρες, τις βαλβίδες, ποτενσιόμετρο και..άλλαξε τα μπουζιά! Με ξενέρωσε, γιατί δε με πήρε ενα τηλ. για να με ενημερώσει για τα μπουζιά (αν το έκανε, θα του έλεγα οτι είχα τετράδα στο πορτμπαγκάζ). Και εκτός αυτού, βρήκα τ'αμάξι με επιπρόσθετα 160 χιλιόμετρα. Μου ζήτησε και 20 € για βενζίνη που έβαλε. Ξενέρωσα. Οπότε είμαι και πάλι στο μηδέν. Τι να κάνω; Αφαίρεση εισαγωγής και καθάρισμα κλαπέτα πεταλούδας? Να χει μαζέψει η egr καρβουνίλα? Τα φώτα σας.. Και ένα καλό μηχανικό ..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.