Jump to content

kSTS

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About kSTS

kSTS's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Σε ευχαριστώ για την υπόδειξη του ELM 327. Φαίνεται ενδιαφέρον. Παρόλαυτά ανακάλυψα ότι αυτό που δεν έχει το POLO είναι trip computer. Η αντιπροσωπεία μου είπε ότι δεν μπορεί να το εγκαταστήσει. Ψάχνοντας περισότερο είδα ότι το trip computer σε άλλα μοντέλα βρίσκεται επάνω στον δεξιό ή αριστερό μοχλό (πχ υαλοκαθαριστήρες) και αναρωτιέμαι αν βάζοντας έναν τέτοιο μοχλό θα κάνει τη δουλειά.. Διαβάζοντας στο ιντερνετ υποτίθεται ότι όντως είναι τόσο εύκολο και άμα το βάλεις μετά θα δουλεύει. Άμα το δοκιμάσω θα ενημερώσω.
  2. Καλησπέρα φίλοι, φίλες, Είμαι πλέον ιδιοκτήτης ενός POLO. Είναι το τελευταίο μοντέλο του 2015 και η έκδοση είναι η 1.4 TDI 75PS CONCEPTLINE. Η ερωτήσεις που θα κάνω παρακάτω αφορούν το εσωτερικό του αυτοκινήτου και κυρίως τις .... οθόνες !! Δυστηχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να δω την κατανάλωση καυσίμου ούτε επίσης το πόσα χιλιόμετρα απομένουν στο ντεπόζιτο κτλ. Η μόνη ένδειξη που μένει στην κεντρική οθόνη (ανάμεσα στο στροφόμετρο και τα χιλιόμετρα) είναι η εξωτερική θερμοκρασία. Μιλώντας με την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα αναβάθμισης του composition touch (το οποίο είναι η κεντρική οθόνη, ράδιο κτλ και υπεύθυνο για αυτές τις λειτουργίες) με πιο εξελιγμένο μοντέλο μέσα στην αντιπροσωπεία και με προέτρεψε σε κινέζικα από ebay κτλ.. Γνωρίζετε να μου συστήσετε κάποιο συνεργείο ο οποίος να ασχολείται με αυτά ώστε να πάρω και μια δεύτερη γνώμη ? Η αλήθεια είναι ότι δεν θελω να βάλω κάτι το οποίο δεν είναι γνήσιο VW και μεταξύ μας, ξενέρωσα υπερβολικά που η αντιπροσωπεία μου είπε ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα αναβάθμισης.. Ευχαριστώ.
  3. Polakias σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις διευκρινίσεις. Είμαι 99% σίγουρος ότι θα προχωρήσω σε αγορά δεχόμενος το ρίσκο ενός εσωτερικού μοντέλου. Ελπίζω να βγώ τυχερός. Όσον αφορά το οικονομικό, δυστηχώς οι αντίστοιχες τιμές ιδιωτών (αν και πολύ ελάχιστες, σε περίοδο 2 εβδομάδων έχω δει 2) είναι γύρω στα 12κ+, ενώ η τιμή της μάντρας είναι παζαρεμένη γύρω στα 10.5k. Και να ήθελα, δεν θα μπορούσα να δώσω παραπάνω απο αυτά.. Anyway, τώρα που επιβεβαιώθηκα θα ρωτήσω τη μάντρα τι παίζει με το σβήσιμο (αν και ελπίζω να το έχουν φιάξει μόνοι τους μιας και έχει πέσει εντολή απ τη μαμά VW), και όπως έπραξες και εσύ θα σκεφτώ σοβαρά την επέκταση... ίσως η επέκταση εγγύησης βγάλει το φίδι απ τη τρύπα όσον αφορά τη χρήση του προηγούμενου σε βάθος χρόνου.. Ευχαριστώ και πάλι, έδωσες πολύ σημαντικά και άμεσα tips.
  4. Ναι, ίσως λέω εγώ χαζομάρες. Το leasing το είπα εγώ. Για την ακρίβεια ο πωλητής μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα ήταν εταιρικά και εγώ φαντάστηκα το leasing. Ύστερα, η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν καμιά 10αριά ίδια ακριβώς μοντέλα σε αυτά τα χιλιόμετρα πάνω κάτω με την μόνη διαφορά ότι έχουν διαφορετικά χρώματα. Όλα έχουν κυκλοφορήσει το 2015 πρώτη φορά. Ένα search σε site αγγελιών με τα στοιχεία που περιέγραψα πιο πάνω θα στα βγάλει. Ευχαριστώ για την απάντηση παρόλαυτά !!!!
  5. Επίσης, μου προτείνανε να κάνω επέκταση της εγγύησης της αντιπροσωπείας. Έχετε κάποια άποψη ? Ευχαριστώ !
  6. Καλησπέρα κυρίες και κύριοι, Είμαι τόσο νέος στο group που δεν έχω ακόμα κάποιο VW στην κατοχή μου. Παρόλαυτά αυτό θα αλάξει σύντομα μιας και είμαι έτοιμος να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο VW POLO 1.4 TDI 75PS CONCEPTLINE του 2015 με 27.000 χλμ. Ομολογώ ότι έκατσα να ψάξω στα forum αφού έχω δει το αυτοκίνητο και είμαι έτοιμος να το αγοράσω. Διάβασα για προβλήματα όπου η μηχανή σβήνει μόνη της όταν έχεις 2α και δουλεύει κάτω από τις 1000 στροφές (η κάτι παρόμοιο). Η πρώτη ερώτηση είναι η εξής: Αυτό το πρόβλημα αφορά όλα τα POLO ή μόνο αυτά με την START/STOP τεχνολογία? Δεύτερη ερώτηση: θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα αγοράσω και αναρωτιέμαι αν όντως κάνω καλά που θα εμπιστευτώ μάντρα για αυτήν την αγορά (εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος VW και AUDI, σειρά "DASWELTAUTO"). Επίσης, όπως είπα το αυτοκίνητο έχει 27.000 χλμ και θα το παραλάβω αφού θα έχει γίνει το "μεγάλο" service των 30.000χλμ. στα 27.000. Θεωρητικά το αυτοκίνητο που θα αγοράσω ήταν leasing με πολύ light χρήση και όπως μου λένε και στην αντιπροσωπεία το πολύ πολύ να έχει γίνει καμιά φαναρτζοδουλειά σε κανα προφυλακτήρα ή κανα φτερό. Τελειώνοντας, κατέληξα στο ότι είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο της μεταχειρσμένης σειράς "DASWELTAUTO" της VW παρά κάτι άλλο, όσον αφορά το θέμα της "αξιοπιστίας?" και θα εκτιμούσα οποιαδήποτε άποψη έχετε επί του θέματος. Επίσης συμβουλές όπως τι να κοιτάξω/προσέξω πριν την αγορά θα είναι υπερβολικά ευπρόσδεκτες.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.