Γεια σας
Έχω ένα jetta 1.6 TDI 105ps του 2010 και μου κάνει το εξής πρόβλημα: ερχόμενος από Τρίπολη είπα να το ανοίξω λίγο (έφτασε 180 με 3800 στροφές) και έκοψα όταν βλέπω τη θερμοκρασία νερού να ξεπερνάει τους 90° (έφτασε τους 100°) και θερμοκρασία λαδιού 130°, κάνω στην άκρη, το σβήνω και ανοίγω καπώ και βλέπω τα βεντιλατέρ να δουλεύουν στο full και το νερό να βράζει στο δοχείο διαστολής και είχε πετάξει νερά από τις τρυπούλες του δοχείου. Το αφήνω, κρυώνει, του συμπληρώνω νερά και συνεχίζω χαλαρά με 80-100 χλμ. χωρίς πρόβλημα. Το δούλεψα μέσα στην πόλη χωρίς πρόβλημα και με θερμοκρασία λαδιού 95°-105° και θερμοκρασία νερού σταθερή στους 90°. Χθες που το έβγαλα εθνική και το άνοιξα για δοκιμή άρχησε να ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού (έφτασε 127°) και έκοψα ταχύτητα και σταμάτησα να ελένξω. Έξω από το δοχείο νερού είχε πάλι νερά και έτοιμα να βράσουν. Συμπέρασμα: στην πόλη με χαμηλές σχετικά στροφές δεν έχει πρόβλήμα, στο ταξίδι με ταχύτητα άνω των 120χλμ και με 3000 ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού και φουσκώνει τα νερά στο δοχείο διαστολής. Τι πιστεύετε ότι παίζει;