Jump to content

Dj mitsos

Members
  • Posts

    132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Dj mitsos last won the day on November 8 2020

Dj mitsos had the most liked content!

About Dj mitsos

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

User Information

  • Νομός
    Αττικής

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Dj mitsos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

16

Reputation

  1. Παιδιά καλησπέρα. Μια ερώτηση γιατί έχω χαθεί. Θέλω να αλλάξω της μεσαίες σκάλες του αυτοκινήτου (golf 6 1.4cav) Από Η7 αλογόνου σε Η7led Κατά κύριο λόγο ψάχνω σε phillips η osram αλλά χρειάζεται επίσης το σχετικό εγκέφαλακι και η αντίστοιχη βάση. Οπότε 1. Ξέρει κανείς στην Αττική ηλεκτρολόγο που να έχει ποικιλία και να ασχολείται με εγκατάσταση? 2.υπαρχει κάποιος που να έχει βάλει αντίστοιχο σετ και να δουλέψε χωρίς θέματα και να έχει ΔΕΣΜΗ ΚΑΛΗ. Μέχρι στιγμής έχω βρει μόνο κάτι no name σετ που δε ξέρω αν είναι καλά για το αυτοκίνητο. Παρακαλώ για τα φώτα σας.... Κυριολεκτικά
  2. Υπό νορμάλ συνθήκες τα χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Το παν είναι να είναι τα σωστά χλμ και όχι πειραγμενα αλλά και αν ο ιδιοκτήτης ήταν νοικοκύρης με τα σέρβις και την χρήση του αυτοκινήτου. Ξέχνα το μυθο που λέει ότι τα τούρμπο αμάξια μετά τα 100.000χλμ ψωφανε. Τα πάντα είναι θέμα συντηρησης. Στη Γερμανία κάνουν για πλάκα 300.000χλμ πριν τα πουλήσουν η αλλάξουν. Πάντα θα έχεις στο μυαλό σου όμως ότι στο εμεσο μέλλον το όχημα θα χρειαστεί προφανώς να αλλάξει και κάτι. Αν έχει και το ιστορικό του οχήματος ακόμα καλύτερα οπότε έτσι περνεις μια ιδέα τη πιθανός θα χρειαστεί να αλλαχτεί.
  3. Παιδια καλησπερα Χρειαζομαι ενα σετ λαμπες led phillips h osram για golf 6ης γενιας εγκεφαλακι και βαση,. Αν καποιος εχει βαλει παρακαλω να μου πει που και ποσο πηγε Ευχαριστω.
  4. Καλησπέρα στο team. Θελω να ποσταρω ένα θέμα που με απασχολεί τελευταία και δε βγάζουμε άκρη. Έχω ένα golf 1.4tsi 160hp τούρμπο-κομπρεσορα. Το τελευταίο καιρό το αμάξι έχει πέσει η απόδοση του ειδικά στις χαμηλές στροφές. Το παράδοξο είναι ότι άμα γκαζωσεις ο κομπρεσορας δείχνει να Υπερλειτουργει στο μάξιμουμ χωρίς όμως να αποδίδει. Είναι σαν να λειτουργεί χωρίς να περνει αρκετό μίγμα αέρα. Σε μια πρώτη ανάλυση υποθέτουμε ότι ίσως κάποιο σωληνάκι εισαγωγης έχει τρυπήσει και χανει. Στον αντίποδα ακούω σκηνικά που λένε για τουρμπίνα και άλλοι ότι φταίει η σκαστρα. Εννοειται ότι check engine δεν υπάρχει και το αμάξι φαίνεται καθαρό από διάγνωση βλαβών Εσείς τι πιστεύεται σας έχει τύχει κάτι αντίστοιχο? Ευχαριστώ.
  5. Παιδιά καλησπέρα Θέλω να ποσταρω έναν προβληματισμό. Επιθυμώ να αυξήσω το νεύρο των στροφών στο αυτοκίνητό μου ώστε να έχουν μεγαλύτερη ανταποκρισημοτητα με το γκάζι. Με λίγα λόγια να ανεβάσω την ροπή του κινητήρα Το πρόβλημα είναι ότι παρατηρω οτι κάποια παλιά οχήματα που δεν είχαν τόση ροπή ανεβαζανε τις στροφές σαν τρελά στα χαμηλά η στο ρελαντί ενώ τα σήμερινα με σχεδόν τη διπλή ροπη έχουν πολύ ομαλή αύξηση στις στροφές. (Κύριος βενζίνη) Από την άλλη τα σημερινά diesel του ομίλου vag έχουν αυτό που ζητάω στο Γκάζι παρότι είναι ηλεκτρογκαζα. (Δε μιλάμε για ιπποδυναμη) Κάποιοι μου πρότειναν τα λεγόμενα chip γκαζιού, το έχω δοκιμάσει αλλά πέρα από μια πιο καλή εκκίνηση δεν παρατήρησα μεγάλη διάφορα. Η ερώτηση που κάνω τελικά είναι πως μπορούμε να κάνουμε το γκάζι φουλ ισότιμο με τις στροφές και πιο νευρικό? Επίσης ποιοι παράγοντες το καθορίζουν αυτό? Μπουζί? Πολλαπλασιαστές? Εισαγωγή? Πεταλούδα? Ευχαριστώ.
  6. Ωραια ας τα πάρουμε από την αρχή. Πρωτα από όλα μην πειράξεις το αμάξι άμα έστω και λίγο κάτι δεν δουλεύει σωστά στο κινητήρα. (Πόσο μάλλον μπεκ σε πετρέλαιοκινητο ζωτικής συμασιας εξαρτημα για τέτοιο όχημα) . Δεύτερων επειδή δεν είμαι φαν του πετρελαίου ασχολουμε μόνο με βενζίνη και θεωρώ ότι δε θες ένα τυπικό καθάρισμα μπεκ, Δεν έχω προσωπική εμπειρία για να σε καλύψω στο 100% Αλλα απο γνωστούς, για ότι θέμα προκύπτει με μπεκ και αντλιες πετρελαίου απευθυνοντε στον Δημακο στο Ρέντη. Ασχολείται κύριος με smart και μερσεντες αλλά γενικά επισκευάζει και άλλα αμαξια και ασχολείται με επισκευές τέτοιου τύπου. Δε χάνεις τίποτα να πάρεις ένα τηλ. 2104929484 Επίσης θα ψαχτείς λίγο με τις τιμές. τα μπεκ πετρελαίου είναι γενικά ακριβά οπότε ρωτα αν συμφαιρει επισκευή ή αντικατάσταση. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Καλή τιμή, καλός ιδιοκτήτης κατά τα λεγόμενα σου και ο οίκος της ABT είναι σχολαστικός με την δουλειά του. Το μόνο που μένει είναι να είναι σε κάποια καλά χλμ., Και λόγο των πειραγμάτων ο φίλος σου να ηταν σοφός και σύντομος με τα σέρβις του αυτοκίνητου. Εννοείται ότι θα το πας και για έλεγχο. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Εγώ πιστεύω ότι αν η καδενα κλατάρει πηδαει για πλάκα. Και σε 7 γενιά ακούω ότι υπάρχουν θέματα με καδενες (λιγότερα μεν) Στη καλύτερη να βελτιώθηκαν τα γρανάζια χρονισμού με πιο μακρυά δόντια οπότε η αλυσίδα να κουμπώνει καλύτερα πάνω τους. Αν αυτό υσχιει νομίζω η αλλαγη της ακόμα και με aftermarket είναι η καλύτερη πρόληψη για να παρατείνω την ζωή του αυτοκίνητου μου. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Πας να μπλέξεις με μετατροπές ενώ έχεις ένα θέμα μου μαστίζει το όχημα σου? Ο λόγος ποιος? να απότελειώσεις την ζημιά και κατά πάσα περιπτωση να την μεγαλώσεις? Για μένα είναι λάθος. Ναι τα μπεκ επισκευάζοντε όπως και οι τουρμπίνες, υπάρχουν αρκετοί τεχνιτες που ασχολουντε με αυτό. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. [emoji848] Πως γίνεται να εξαληφθει αυτό? Δηλ εννοείς οτι τα καινούργια σετ ότι είναι πιο ενυσχημενα και πλέον δε πήδανε? Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι το σετ που διάλεξα έχει μέσα και καινούργια γρανάζια χρονισμού αν αυτά είναι καλύτερα δε το ξέρω καθόλου. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Ρωτησα και γιαυτό. Παιζουν 2 δινα. Η ο αισθητήρας στροφάλου να αντιληφθεί έγκαιρα την χαλάρωση και να πετάξει το check η να μην προλάβει και η καδενα να πηδηξει δόντι. 50-50 πιθανότητες. Και για την ώρα έχω ένα μικρό σύμπτωμα όπως ένα μικρό κρρρ στις κρυες εκκινήσεις για 2 Δευτέρα βέβαια αλλά δηλώνει μια μικρή προειδοποιηση. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Δε θεωρώ ότι η καδενα είναι αιώνια εκεί την πατάνε όλοι. Θεωρείς ότι είναι πιο συνετό να μην την αλλάξω και σε περίπτωση βλάβης να επιβαρύνθω και την βλάβη και την καδενα? ( ήτοι 1000 ευρώ ζημιά τουλάχιστον) Η να δώσω 600 και να έχω το κεφάλι μου υσηχο? Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Όχι φύγε! η απάτη βαραει σύννεφο. Ακομα και αν δε τα εχει κατεβάσει ο μανδρας, πείρε το αμάξι με το ιστορικό του οπότε γνώριζε και το αγνόησε για την τσέπη του. Αυτό δίχνει ότι δεν είναι επαγγελματίας και Θεός ξέρει τι άλλο κρύβει το όχημα και δε φαίνεται ακόμα. Κανονικά τύποι σαν αυτόν θέλουν καταγγελία και διαπόμπευση ώστε κανείς μας να μην αγοράζει από αυτούς. Εχω αγοράσει 2 οχήματα από μάντραδες που αποδέχτηκα σωστοί και τίμιοι αλλά τους τσέκαρα πρώτα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Όλος παρεμπιπτόντως αν και το έμαθα εκ παραδρομής Εχω αλλάξει το δισκοπλατο με ανταλλακτικό της luk και αντλία νερού με της ina που είναι επίσης και τα 2 στο όμιλο της shaifller Το δισκοπλατο είναι 3 χρόνια πανω με πάνω από 50.000χλμ. Και τα πάει καλά η αντλία μπήκε περσυ εννοείται δουλεύει άψογα. Νομίζω ότι τελικά είναι η καλύτερη επιλογή [emoji3577] Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Λοιπόν παιδιά. Μετά από σκεψη η γνήσια καδενα πάει πολύ οικονομικά μαζί με άλλαγη λαδιου και πιθανός ψυκτικού. Οπότε έκανα μια μικρη έρευνα για να πάρω τιμές και να δω άλλες μάρκες. Καταλήξαμε σε δύο Οπότε έχουμε η σετ της SKF όπου είναι σουηδικη με αρκετά διαδεδομένη γνώση σε ανταλακτικα για ευρωπαϊκά οχήματα. Η σετ της FAG όπου είναι γερμανικη ανεικει στον όμιλο της shaifller μαζί με την LUKτην INA και continental. Και για τις 2 περνώ εγγύηση ανταλλακτικόυ για ένα χρόνο και η τιμή ελάχιστα διαφέρει με την fag να παίζει ελαφρώς πιο πάνω Έπεσε και μια πρόταση από φίλο για σετ febi bilstein αλλά κάπου διάβασα ότι πολλά ανταλακτικα της φτιαχνοντε Κίνα. Οπότε περιμένω τις γνώμες σας. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.