Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Dj mitsos

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Dj mitsos

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Για ρελαντί 2.5 δεν είναι και τόσο άσχημο αλλά μόνο 3 στις γκαζιες είναι λίγο. Πάντως σου έχει δώσει καλή τιμή για μένα πρέπει να την αλλάξεις. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Για να δεις αν φταίει η όχι μπορείς να κάνεις και μια μέτρηση πίεσης ο μηχανικός σου θα σου πει Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Δυστυχώς δίκιο φαίνεται να έχει δεν σκευτομαι κάτι αλλο. Οταν το τεποζιτο φτάνει στο πάτο η αντλία δουλεύει πιο έντονα και αν έχει φάει τα λισακα της τόσα χρόνια με τη χρήση και αν είσαι και τύπος που οδηγάει συχνά με ρεζέρβα είναι αναποφεκτη ζημιά. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Τα fsi δεν είχαν τίποτα τα tsi απλώς θελουν λίγο πιο "στοργή". Το μόνο που πιστεύω θα έλεγα είτε στη μια περιπτωση είτε στην άλλη είναι λίγο προσοχή στα λάδια, τακτικοτερη συντήρηση και καθαρά καύσιμα. Καλοτάξιδο. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο σε αυτό το αυτοκινητο μόνο το ότι τα χλμ. Φαινονται λίγα για 14ετιας αυτοκίνητο. Εμένα θα με έβαζε λίγο σε υποψίες ένα τυπικό τσεκ στην αντιπροσωπεία κακό δε θα κανε. Καντο και εσύ μια βόλτα με την Εμπειρία σου αν διαπιστώνεις κάτι που σε χαλάει τουλάχιστον από οδιγικη συμπεριφορά. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Το αμάξι εχει δυζωνικο κλιματισμο? Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Καλησπέρα και χρόνια πολλα Η ζέστη και η ψύξη για να δουλέψουν απαιτούν να υπάρχει ροή στο ψυκτικό υγρό που περνάει μέσα από τη σωλήνωση του κομπρεσορα στο κλιματισμό. Στη περίπτωση σου πρέπει να υπάρχει διαρροή κάπου στο σύστημα ψαξτο και λογικά θα διορθώσεις το πρόβλημα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Ο μηχανικός σου μιλάει με γρίφους. Η Μιχανιερα τριαριζει..... Άλλαγμα η ηλεκτροβανα..... Τι στο καλό είναι η ηλεκτροβανα? [emoji2962] Ρε άνθρωπε πήγαινε το στην αντιπροσωπεία να βγάλεις μια άκρη θα σκάσω με ότι ακούω. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Δηλαδή τι? Απλά γύρνας τον διακόπτη των φώτων στο τιμόνι και δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα? Λίγη σαφήνεια δε βλάπτει. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Άλλο και αυτό έχω ακούσει για κάποια θέματα στα vag αλλά ελλατωματικα μπιστονια δεν είχα ακούσει ποτέ κάτι. Άμα τα πειράζεις εκεί αλλάζει το θέμα έτσι και αλλιώς. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Επίσης ένας έλεγχος συμπίεσης θα ξεκαθαρίσει πολλά. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Καταρχάς αν είναι πολλαπλασιαστης η μπουζί έχεις άμεσα check engine και με το που συνδέσεις εγκέφαλο σου πετάει και το σφάλμα και με 2 πολλαπλασιαστες κιόλας η μηχανή με το ζόρι κρατιέται αναμμένη συνήθως δε περνει καν μπροστά και στο ρελαντί ζήτημα να βλεπεις 500 στροφές. Δε θα αλλάξεις εγκέφαλο αν δεν είσαι σίγουρος στη καλύτερη να κάνεις reset με το αρχικό πρόγραμμα. Εμένα το μυαλό μου πάει αλλού. Η σε κάποια καλωδίωση που θέλει άλλαγμα Η στην καδενα.. Που ακούγεται πιο πιθανό σενάριο. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Στο διαγνωστικό τι σου βγάζει? Καιγοντε και οι δύο μαζί? Τι πολλαπλασιαστες έβαλες? Γενικότερα υπήρχε μια αδυναμία στους πολλαπλασιαστες σε αυτή τη γενιά αλλά όχι και έτσι. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Καλησπέρα και χρόνια πολλά παιδιά Θα συμφωνήσω και εγω με τον φίλο παραπάνω. Είναι πεταμένα λεφτά ή τουλάχιστον η αποδοτηκοτητα του είναι 50-50 πιθανότητες να δουλέψουν όλα σωστά. Ουσιαστικά παρεμβαίνεις στο βασικό πρόγραμμα του εγκεφάλου με έναν παράλληλο εγκέφαλο αλλά το κύριο πρόγραμμα έχει ένα κάρο πληροφορίες που το chip μπορεί να παρακάμπτει. Με αποτέλεσμα να ξεκινάμε με check engine, λαθοι στην καύση και κακή εκτίμηση στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Λάβε υπόψη σου ότι δεν πάνε όλα τα αμάξια το ίδιο με τα χρόνια. Ο βασικός εγκέφαλος είναι έξυπνα προγραμματισμενος να προσαρμόζετε συνέχεια. Αυτού του είδους η μετατροπή κόλλαγε παλιά σε κάποια ατμοσφαιρικά αλλά στα σημερινά τουρμπο είναι πρόβλημα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Παιδιά πραγματικά το χειρότερο όλων δεν είναι να χαλάει κάτι και να το φτιάχνεις αλλά πραγματικά να μην ξέρεις τι φταίει και να πηγαίνεις ψάχνοντας. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...