Καλημερα. Ηθελα και γω με τη σειρα μου να πω τον πονο μου, για τον TSI κινητηρα μου της "ΜΕΓΑΛΗΣ" VW. Εχω ενα eos 160hp μοντελο 2009 με 75000 χλμ. Το αμαξι αρχικα ρεταριζε και γενικα δεν ειχε την ιδια οδηγικη συμπεριφορα μεχρι που αναψε το λαμπακι μηχανης. Παω συνεργειο και η διαγνωση ηταν διακοπη καυσης στον 3ο κυλινδρο. Μου αλλαζουν πολλαπλασιαστη με 40 ευρω και λεω ξεμπερδεψα. Αμ δε....
Την επομενη μερα μετα απο μια διαδρομη 60 χλμ. το αμαξι εβγαζε ασπρο καπνο με μπλε, που σημαινει λαδια.... Ξαναπαω συνεργειο και τους βλεπω να δαγκωνονται και να ευχονται να μην ηταν αυτο που νομιζουν και εχουν συναντησει πολλακις απ οτι εμαθα.
Για να μην πολυλογω κανουμε μια τραμπα τα μπεκ για να δουμε τι γινεται, παλι ομως ο 3ος κυλινδρος εβγαζε προβλημα. Ετσι ανοιξαμε τη μηχανη και διαπιστωσαμε οτι ειχε σπασει το πιστονι. Με λιγα λογια επρεπε να αποφασισω τι να κανω και η επιλογη μου μετα απο σκεψη και συζητησεις με αρκετους φιλους (εγω ειμαι εντελως ασχετος), ηταν το ρεκτιφιε και η αντικατασταση ολων των εμβολων με σφυρηλατα. Κοστος περιπου 2000 μαζι με αλλαγη σετ καδενας γτ και αυτη ειχε θεμα .Για αυτο το αμαξι ειχα δωσει σχεδον 30000. Εμαθα οτι οι συγκεκριμενοι κινητηρες που ολοι χρυσοπληρωσαμε βγαζουν το συγκεκριμενο προβλημα σε πολλες περιπτωσεις. Και ερχομαι και ρωταω:
1) Τι εμπιστοσυνη μπορω να εχω στη VW σαν εταιρια σε μελλοντικη αγορα αλλου αυτοκινητου και γενικα τι θα πω σε ενα φιλο που θελει να παρει ενα αυτοκινητο και με ρωτησει τη γνωμη μου και την εμπειρια μου για τη συγκεκριμενη εταιρια???
2) θεωρειτε οτι η κινηση που εκανα με τα σφυρηλατα ειναι σωστη εφοσον θελω να κρατησω το αμαξι αναγκαστικα γτ αμα πω οτι το πουλαω δεν το πουλαω, απλα το σκοτωνω στο 1/3 της αξιας που εδωσα.
Περιμενω τις απαντησεις σας και τις αποψεις σας....