Jump to content

zafemitt

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About zafemitt

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Κιλκίς
  • Νομός
    Κιλκίς

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

zafemitt's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αυτό το γνωρίζω για τον τρόπο οδήγησης, απλά το πρόβλημα μου είναι πως να καταλάβω ότι κάνει αναγέννηση εν κινήσει ! Όταν πας για παράδειγμα με 100 χλμ. δεν ξέρεις αν κάνει καθαρισμό και εννοείται δεν δουλεύει με πολλές στροφέςστην 5η. Γνωρίζει κανένα φίλος αν μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το λαμπάκι της αναγέννησης; Υπάρχει δυνατότητα;; μέσω VCDS ? Ευχαριστώ και για τις πληροφορίες !!
  2. Γενικα κάνω μεγάλες διαδρομές αλλά σιγουρα δεν το πάω και με φουλ στροφές το αμάξι και ο λογος είναι γιατί δεν βγαζει κάποιο εικονιδιο ότι κάνει αναγέννηση. Προσπαθω να το επαναφέρω τώρα και να δουμε τι θα γίνει. Γνωριζεις κάποιος σε τι πόστο πρέπει να πέσει η τέφρα για να σβήσει το λαμπακι;
  3. 1. Φυσικά και τα γνώριζα ! 2. Τα χιλιομετρα είναι κανονικα φίλε μου. Οσον αφορά το βιβλίο είναι στα Γερμανικά. Βεβαια αυτά που λες δεν με βοηθάνε. το αμάξι ποτέ δεν έχει σβήσει σε φαση αναγέννησης. Όταν επίσης οδηγείς δεν καταλαβαινεις αν κάνει αναγέννηση στον δρόμο για να το τρέξεις, δεν ανάβει κάποια λυχνία.
  4. Καλησπέρα παιδιά, κάτοχος VW Golf 7 1.6 TDI Bluemotion 12/2014 και εδώ και περίπου 2 μήνες μου βγάζει πορτοκαλί λαμπάκι κινητήρα. Το συνεργείο μου είπε αρχικά ότι το αμάξι είναι μπουκωμένο. έκανα την κλασσική διαδικασία με υψηλές στροφές και οδήγηση συνεχόμενη αλλά τίποτα. Προχωρήσαμε σε αλλαγή EGR η οποία όταν ανοίχτηκε ήταν πεντακάθαρη. Παρόλαυτά την άλλαξαν γιατί είπαν μπορεί να έχει ηλεκτρικό πρόβλημα. (320€ μόνο η EGR αγορα). Παίρνω το αμάξι και στα 150 χλμ. ξανα βγάζει το ίδιο σφάλμα. Το πάμε πάλι στην αντιπροσωπεία και βλέπουν ότι το dpf έχει τέφρα 80%. Ξεκιναν την αναγέννηση αλλά μου είπαν ότι την έκοψαν καθώς το αμάξι ανέβασε θερμοκρασία. Στη συνέχεια η τέφρα έπεσε στο 35% και μου είπαν να το ξανα πάω άλλη μια φορα. Έχει κανείς παρόμοιο περιστατικό γιατί βλέπω να αλλάζουμε όλο το αμάξι και το λαμπάκι να είναι ακόμη πορτοκαλί. Το αμάξι έχει 144.000 χλμ και είναι από Γερμανία αγορασμένο.
  5. Καλησπέρα σας, εδώ και λίγες μέρες είμαι κάτοχος Golf VII Bluemotion 1.6 2014. Το αμάξι είναι εισαγωγής από Γερμανία και θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με τα έξτρα καθαριστικα - μυκητογόνα φάρμακα. Χρειάζεται σε κάθε γέμισμα; Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιώ μόνο ΕΚΟ AVIO ή BP Ultimate. Βάζω το καθαριστικό της Top Mag !!
  6. Καλησπέρα στην παρέα. Σήμερα το πρωί καθώς πήγαινα στη δουλειά το αυτοκίνητο (VW Golf 5 TSI 140PS) σε όλη την διάρκεια της διαδρομής κλώτσαγε απίστευτα από τις 1500 στρ/λεπτό εως 2500 στρ/λεπτό περίπου. Απευθείας πήρα το συνεργείο τηλέφωνο και πήγα να το βάλουμε στο διαγνωστικό. εκεί έβγαλε σφάλμα Ρ0106 & Ρ0108 (πιέσεις αέρα). Από το συνεργείο μου είπαν να το πάω από βδομάδα για ψάξιμο. Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να φταίει? Είναι ο αισθητήρας ΜΑΡ?
  7. Αυτό με τα βουλωμένα μπεκ το γνωρίζω !!! Αλλά θέλω να πιστεύω πως το συγκεκριμένο (κλώτσημα) οφείλεται στις βαλβίδες και όχι στα μπεκ. Αν ήταν μπεκ θα φαινόταν σε όλο το εύρος των στροφών θεωρητικά !! Πάντως ευχαριστώ για την πληφορία, θα αλλάξω και σκάστρα !!
  8. Καλησπέρα σε όλους, έχω ένα VW Golf 5 TSI GT Sport (140PS) μαμά, και εδώ και 2-3 μέρες όταν πάω από 1900-2100 rpm το αμάξι κλωτσάει απίστευτα και το νιώθω σαν να μην βγάζει δύναμη, δηλαδή κόβει και ξανα δίνει. Έχει μπεί στον εγκέφαλο σήμερα και έβγαλε σφάλμα P0106 (Κάτι για πίεση αέρα). Από το συνεργείο μου είπαν πως μάλλον δεν έχει να κάνει το ένα με το άλλο και θέλει ψάξιμο. Υπάρχει περίπτωση να είναι η Ν75 για αλλαγή? Να αλλάξω και σκάστρα ? Please help me !!!
  9. H Καδένα (γνήσια πάντα) πριν ένα χρόνο την άλλαξα 550€ σύνολο....αν δεν κάνω λάθος 450€ αγορά. Σκέψου πως μου είπαν από το συνεργείο μου πως στην αρχή κόστιζε 1000€-1100€ αλλά λόγω συχνότητας προβλημάτων έπεσε το κόστος. Και θεωρητικά είναι πιο ενισχυμένη....αυτά θα φανούν στη πράξη βέβαια. Εγώ το πήρα με 58.000 χλμ. σχεδόν καινούργιο, αλλά δε σου κρύβω όταν άρχισε να βγάζει έλεγα το φτιάχνω και το δίνω....η αλήθεια είναι πως τώρα λέω δεν το πουλάω γτ έχω ένα δυνατό "εργαλείο" για να κάνω την δουλειά μου !!
  10. Καλησπέρα Τάκη !! Έχω το ίδιο με 91.200 χλμ αυτή την στιγμή. Πολύ καλό, αρκετή δύναμη καθώς έχει τον κομπρέσορα για τα χαμηλά. Σχεδόν όλα όμως κάποια στανταρ θεματάκια...π.χ Όλα παθαίνουν καδένα μέχρι τις 100.000 χλμ περίπου. Να προσέξεις αν χτυπάει όταν παίρνει μπρος. Στην θήκη από τα γυαλιά στην πλαφονιέρα ανοίγει η ταπετσαρία επίσης σε όλα....έχει κάποια θέματα που μπορεί να σου βγουν και να ξενερώσεις. Το θέμα είναι όπως το βλέπει κανείς φυσικά....Και το καλύτερο.... θέλει 100άρα βενζίνη....με τις απλές μπορεί να έχεις θέματα.....(όπως εγώ ας πούμε) από τότε που βάζω 100άρα άλλαξε συμπεριφορά το αμάξι !!
  11. Καλησπέρα !! Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ σε GOLF V GT SPORT (2007), το έχω αλλάξει καδένα στις 80.000 χλμ. και τώρα στα 87.500 χλμ. τρέμει όποτε θέλει σε ρελαντί, και μέχρι να ζεσταθεί στους 90 βαθμούς κοβει σαν να πάει να δώσει δύναμη και κτ το εμποδίζει....βοηθήστε παιδιά αν κάποιος ξέρει κάτι...ο εγκέφαλος δεν βγάζει τίποτα....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.