Jump to content

scooterlord

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About scooterlord

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης - Δράμας
  • Νομός
    Δράμας

Other Info

  • Car Type
    Passat

scooterlord's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους, είπα κι εγώ να μπω εδώ να ρωτήσω μπας και έχει συμβεί σε κανέναν το ίδιο πράγμα και έχει λύση. Στον αεραγωγό του κλιματισμού πίσω, χωρίστηκε στα 2 το χειριστήριο που είναι πάνω στις γρίλιες και το πίσω κομμάτι έπεσε μέσα στον αεραγωγό. Υπάρχει τρόπος να το βγει εύκολα; Από κάποια βίντεο που είδα οnline, η χοάνη (;) που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τις γρίλλιες έχει κάποιο φίλτρο για να μην πέφτουν τα αντικείμενα πιο μέσα αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας!
  2. Καλησπέρα και πάλι, προς πληροφόρησή σας, αφού επικοινώνησα με τα κεντρικά της VW στην Ελλάδα και μου είπαν πως αυτό που ζητάω δεν γίνεται/δεν υπάρχει μετά από διερεύνυση (και καλά), έστειλα email στη Γερμανία, επικοινώνησαν αυτοί με την ελληνική αντιπροσωπεία και με φώναξαν άρων-άρων σε κάποιο υποκατάστημα όπου ξαφνικά διαπιστώθηκε ότι.. είχα δίκιο και ότι όντως έλειπε το απαιτούμενο software.
  3. Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο Passat 2016 Highline και πασχίζω να μάθω για την αναβάθμιση του infotainment που έχει το αυτοκίνητό μου με Carplay/Android auto. Έχω καλέσει στο τηλέφωνο τους πάντες (αντιπροσωπείες Δράμας, Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Αθήνας και στο τέλος Kosmocar) και ακόμα δεν έχω πάρει σαφή απάντηση από κανέναν. Φαίνεται σα να μην καταλαβαίνουν για τι πράγμα μιλάω και γενικά βλέπω μια απροθυμία να συνδεθεί το αυτοκίνητο μου στα κοντινά εξουσιοδοτημένα και να μου πει κάποιος τι γίνεται. Μου κάνει εντύπωση να πληρώνεις ένα σκασμό χρήματα και το aftersales να σε αποφεύγει όσο δεν πάει. Από την Karenta που αγόρασα το αυτοκίνητο δεν έχουν πρόβλημα να το συνδέσουν, αλλά πρέπει να πάω Θεσσαλονίκηκ ΜΟΝΟ για να ελεγχθεί.. και αν σηκώνει αναβάθμιση θα πρέπει να ξαναπάω για εγκατάσταση... Από δω κι από κει κατέληξα στα εξής: - το πακέτο carplay/android auto πωλείται χωριστά. Το infotainment μου έχει app-connect επιλογή αλλά μόνο το mirrorlink. Μου φαίνεται λογικό αφού υπάρχει ήδη επιλογή app-connect το αυτοκίνητό μου να 'σηκώνει' την αναβάθμιση - ενδέχεται κάποια συστήματα να χρειάζονται 'αναβάθμιση της θύρας usb'. Τώρα το γιατί... έλα ντε; - το infotainment μου είναι gen.2 και αυτά που δεν παίρνουν αναβάθμιση σίγουρα είναι κάποιες εκδόσεις infotainment τύπου gen 1.5 Πάμε στις ερωτήσεις: - Υπάρχει κάποιος σίγουρος τρόπος να ελεγχθει αν γίνεται αναβάθμιση όντως μέσω του αρ. πλαισίου; Μπορεί κάποιος να το ελέγξει λάθος; Στο εξουσιοδοτημένο της περιοχής μου, μού είπαν ότι το αυτοκίνητο δεν παίρνει 'app-connect'.. ενώ έχει ήδη επιλογή 'app-connect', απλά μόνο mirrorlink. Δεν ήξερε τι μου έλεγε, δεν το έψαξε ή κάτι άλλο; - Υπάρχει κάποιος που είχε αντίστοιχο θέμα και το έλυσε; Κάθε απάντηση με πληροφορίες ευπρόσδεκτη.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.