Καλησπέρα σε όλους.
Πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο Passat 2016 Highline και πασχίζω να μάθω για την αναβάθμιση του infotainment που έχει το αυτοκίνητό μου με Carplay/Android auto. Έχω καλέσει στο τηλέφωνο τους πάντες (αντιπροσωπείες Δράμας, Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Αθήνας και στο τέλος Kosmocar) και ακόμα δεν έχω πάρει σαφή απάντηση από κανέναν. Φαίνεται σα να μην καταλαβαίνουν για τι πράγμα μιλάω και γενικά βλέπω μια απροθυμία να συνδεθεί το αυτοκίνητο μου στα κοντινά εξουσιοδοτημένα και να μου πει κάποιος τι γίνεται. Μου κάνει εντύπωση να πληρώνεις ένα σκασμό χρήματα και το aftersales να σε αποφεύγει όσο δεν πάει. Από την Karenta που αγόρασα το αυτοκίνητο δεν έχουν πρόβλημα να το συνδέσουν, αλλά πρέπει να πάω Θεσσαλονίκηκ ΜΟΝΟ για να ελεγχθεί.. και αν σηκώνει αναβάθμιση θα πρέπει να ξαναπάω για εγκατάσταση...
Από δω κι από κει κατέληξα στα εξής:
- το πακέτο carplay/android auto πωλείται χωριστά. Το infotainment μου έχει app-connect επιλογή αλλά μόνο το mirrorlink. Μου φαίνεται λογικό αφού υπάρχει ήδη επιλογή app-connect το αυτοκίνητό μου να 'σηκώνει' την αναβάθμιση
- ενδέχεται κάποια συστήματα να χρειάζονται 'αναβάθμιση της θύρας usb'. Τώρα το γιατί... έλα ντε;
- το infotainment μου είναι gen.2 και αυτά που δεν παίρνουν αναβάθμιση σίγουρα είναι κάποιες εκδόσεις infotainment τύπου gen 1.5
Πάμε στις ερωτήσεις:
- Υπάρχει κάποιος σίγουρος τρόπος να ελεγχθει αν γίνεται αναβάθμιση όντως μέσω του αρ. πλαισίου; Μπορεί κάποιος να το ελέγξει λάθος; Στο εξουσιοδοτημένο της περιοχής μου, μού είπαν ότι το αυτοκίνητο δεν παίρνει 'app-connect'.. ενώ έχει ήδη επιλογή 'app-connect', απλά μόνο mirrorlink. Δεν ήξερε τι μου έλεγε, δεν το έψαξε ή κάτι άλλο;
- Υπάρχει κάποιος που είχε αντίστοιχο θέμα και το έλυσε;
Κάθε απάντηση με πληροφορίες ευπρόσδεκτη.