Παραθέτω το πρόβλημα μου και μάλιστα θα πάρει και λίγη ώρα. Passat 2.5tdi v6 4motion 180hp 2004 715000 χιλιόμετρα. Εχω για ανταλλακτικά ένα δεύτερό 2.5 tdi v6 163 hp με 450000 χιλιόμετρα. Δεν μου πήγαινέ καλά οπότε άρχιζα να αλλάζω πράγματά από το ένα στο άλλο. Πριν 50000 χιλιόμετρα πέρασα τα μπεκ του χαλασμένου σε αυτό που είναι σε κυκλοφορία. Ολα καλά βελτιώθηκε αισθητά όμως δεν πήγαινέ όπως έπρεπε ακόμα και μετά την αλλαγή μπεκ. Βγάζω την τουρμπίνα από το παλιό την καθαρίζω δεν είχε και πολύ βρώμα και την περνάω στο σε κυκλοφορία αυτοκίνητο μαζί με την wastegate και την μηχανική βαλβίδα egr. Το αυτοκίνητο είχε τρομερή βελτίωσή. Ανοιγε πολύ καλύτερα. Την δεύτερη μέρα οταν ανοιγε έφτανε σε κάποιο σημείο έκανε διακοπή και η πίεσή από το 18-20 psi κατευθείαν στο 5-8 και έχανα το γκάζι. Αφηνα λίγο το γκάζι το ξανάέπαιρνε αλλά οχι όπως πρέπει. Κάποιες φορές άναβε το τσεκ κάποιες άλλες οχι αλλά πάντα κρατούσε αυτή την βλάβη το obd bluetooth
P0401 – Exhaust gas recirculation (EGR) system -insufficient flow detected
Και σε διαγνωστικό vag εγραφε
00560 σύστημά επαναφοράς καυσαερίων
0800 υπέρβαση ανώτερου ορίου ρύθμισής. Την βλάβη αυτή την βγάζει επίσης και οταν κινούμαι με πολύ λίγα χιλιόμετρα. Επίσης σε Εθνική έχοντάς 6η ταχύτητα μόλις πιάνω ανηφόρα 140 χιλιόμετρα αρχίζει κόβει χάνω σταδιακά γκάζι κατεβάζω 5η συνεχίζω να χάνω απόδοσή γκάζι και χιλιόμετρα κάποιες φορές η πίεσή πέφτει στο 5-7 psi η και στο μηδέν και μετά αρχίζει δειλά δειλά να ξαναπαίρνει γκάζι αλλά οχι το κανονικό. Σε αυτήν την περίπτωσή κρατάει και αυτή την βλάβη το obd P0299. Εχω αλλάξει την ηλεκτρομαγνήτη βαλβίδα egr από το παλιό όπως και τον μετατροπέα πίεσης, υπερπληρωτή καυσαερίων ηλεκτρο-πνευματικό Βαλβίδα μαγνητική VW (1J0 906 627 διπλά στο φίλτρο πετρελαίου. Εξακολουθούν οι ίδιες βλάβες και η ίδια συμπεριφορά του αυτοκίνητου. Πάει κάπου το μυαλό σας; ευχαριστώ προκαταβολικά και συγχωρέστε με για το μεγάλο κείμενο.
Παραθέτω και κάποιες φώτο. Οι τελευταίες είναι μετρήσεις καταγραφής οταν παίρνω την βλάβη