Jump to content

taximan

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

taximan last won the day on December 1 2022

taximan had the most liked content!

About taximan

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Κορινθίας

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

taximan's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την επεξήγηση και το link. Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Χωρίς ίχνος περίεργου ύφους και χωρίς να είμαι πολύξερος το εξάρτημά που άλλαξα ηταν βαλβίδα θερμοκρασίας. Από την μία καλώδια πλεξούδας και από την αλλη περνούσαν τα "νερά" του κυκλώματός ψύξης. Γενικότερα στο στο εν λόγω αυτοκίνητο εκανε πολλά θέματα το συγκεκριμένο ανταλλακτικό. Και τέτοια με το βεντιλατερ και πολλά με την ένδειξη θερμοκρασίας. Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Ισως να βλέπατε και τις τάπες στο κάτω μέρος του αυτοκίνητου. Το επαθα σε passat. Εβαζε νερό οταν εβρεχε μόνο. Καθώς οδηγούσα τα βρόχινα νερά σηκώνονταν βρέχοντας το από κάτω μέρος του αυτοκίνητου και εβαζε νερό από φθαρμένες τάπες! Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Σε passat 2.5 v6 tdi 180hp ανάλογο πρόβλημα λύθηκε με αλλαγη βαλβίδας θερμοκρασίας! Συνέχιζε για μερικά λεπτά έως αρκετές ωρες να δουλεύει το βεντιλατερ ενώ ηταν σβηστό το αυτοκίνητο! Μόλις άλλαξα την βαλβίδα θερμοκρασίας επανήλθε στην φυσιολογική λειτουργιά του Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Βγάλε το πίσω κάθισμά. Στο κέντρο του πίσω καθίσματος υπάρχει μία βαλβίδα. Στο vcds αναγνωρίζει σαν βαλβίδα G202. Η είναι η βαλβίδα χαλασμένη η τεντωμένα τα καλώδια της! Συνήθως φτιάχνουμε ενα μεταλλικό "σκέπαστρο" και το βιδώνουμε στις βίδες που βιδώνει η βαλβίδα ετσι ωστε να είναι "σκεπασμένη" και οταν μπαίνει κόσμος να μην πιέζεται! Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Passat 2.5 TDI 180PS 4 MOTION Παρόμοιά προβλήματά. Στην αρχή δεν έφερνε κρύο αερα ενώ ο κομπρεσορας έπαιρνε μπρος. Μετά από λίγες ωρες ενώ συνέβαινε το ίδιο διαπίστωσα οτι δεν έπαιρνε εμπρός το βεντιλατερ με αποτέλεσμά ο κομπρεσορας ξεκινούσε και σε μερικά δευτερόλεπτα εσβηνε και έπαιρνε πάλι μπρος μόνος του. Για το οτι δεν έφερνε ζεστό βρήκα οτι έφταιγε το μοτέρ που ανοιγοκλείνει το κλαπετο με την αυξομοιώση της θερμοκρασίας. Το άλλαξα και έφερνε κρύο. Τέλος η πρώτη βλάβη. Οσο αφορά το βεντιλατερ στην προσπάθειά να ξεκούμπωσω την φυσσα του από την πλεξούδα του αυτοκίνητου για να δώσω κατευθείαν ρεύμα να δω αν δουλεύει διαπίστωσα οτι εσωτερικά είχαν λιώσει τα καλώδια. Για αρχή ένωσα τα καλώδια κατευθείαν και αμέσως πήρε μπρος το βεντιλατερ και επανήλθε στην κανονική κατάσταση η λειτουργεία του και μετά αντικατέστησα τις φυσσες. Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Παραθέτω το πρόβλημα μου και μάλιστα θα πάρει και λίγη ώρα. Passat 2.5tdi v6 4motion 180hp 2004 715000 χιλιόμετρα. Εχω για ανταλλακτικά ένα δεύτερό 2.5 tdi v6 163 hp με 450000 χιλιόμετρα. Δεν μου πήγαινέ καλά οπότε άρχιζα να αλλάζω πράγματά από το ένα στο άλλο. Πριν 50000 χιλιόμετρα πέρασα τα μπεκ του χαλασμένου σε αυτό που είναι σε κυκλοφορία. Ολα καλά βελτιώθηκε αισθητά όμως δεν πήγαινέ όπως έπρεπε ακόμα και μετά την αλλαγή μπεκ. Βγάζω την τουρμπίνα από το παλιό την καθαρίζω δεν είχε και πολύ βρώμα και την περνάω στο σε κυκλοφορία αυτοκίνητο μαζί με την wastegate και την μηχανική βαλβίδα egr. Το αυτοκίνητο είχε τρομερή βελτίωσή. Ανοιγε πολύ καλύτερα. Την δεύτερη μέρα οταν ανοιγε έφτανε σε κάποιο σημείο έκανε διακοπή και η πίεσή από το 18-20 psi κατευθείαν στο 5-8 και έχανα το γκάζι. Αφηνα λίγο το γκάζι το ξανάέπαιρνε αλλά οχι όπως πρέπει. Κάποιες φορές άναβε το τσεκ κάποιες άλλες οχι αλλά πάντα κρατούσε αυτή την βλάβη το obd bluetooth P0401 – Exhaust gas recirculation (EGR) system -insufficient flow detected Και σε διαγνωστικό vag εγραφε 00560 σύστημά επαναφοράς καυσαερίων 0800 υπέρβαση ανώτερου ορίου ρύθμισής. Την βλάβη αυτή την βγάζει επίσης και οταν κινούμαι με πολύ λίγα χιλιόμετρα. Επίσης σε Εθνική έχοντάς 6η ταχύτητα μόλις πιάνω ανηφόρα 140 χιλιόμετρα αρχίζει κόβει χάνω σταδιακά γκάζι κατεβάζω 5η συνεχίζω να χάνω απόδοσή γκάζι και χιλιόμετρα κάποιες φορές η πίεσή πέφτει στο 5-7 psi η και στο μηδέν και μετά αρχίζει δειλά δειλά να ξαναπαίρνει γκάζι αλλά οχι το κανονικό. Σε αυτήν την περίπτωσή κρατάει και αυτή την βλάβη το obd P0299. Εχω αλλάξει την ηλεκτρομαγνήτη βαλβίδα egr από το παλιό όπως και τον μετατροπέα πίεσης, υπερπληρωτή καυσαερίων ηλεκτρο-πνευματικό Βαλβίδα μαγνητική VW (1J0 906 627 διπλά στο φίλτρο πετρελαίου. Εξακολουθούν οι ίδιες βλάβες και η ίδια συμπεριφορά του αυτοκίνητου. Πάει κάπου το μυαλό σας; ευχαριστώ προκαταβολικά και συγχωρέστε με για το μεγάλο κείμενο. Παραθέτω και κάποιες φώτο. Οι τελευταίες είναι μετρήσεις καταγραφής οταν παίρνω την βλάβη
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.