Jump to content

GEORGE-2

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

GEORGE-2 last won the day on October 21 2019

GEORGE-2 had the most liked content!

About GEORGE-2

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Νεάπολης - Συκεών
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

GEORGE-2's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. η σωστή πίεση στον κινητήρα σου, σύμφωνα με τον κωδικό AHW είναι 2 ατμόσφαιρες στις 2000 στροφές και την θερμοκρασία στους 80 βαθμούς και η μέγιστη πίεση στις μέγιστες στροφές 7 ατμόσφαιρες. η ελάχιστη πίεση δε πρέπει να είναι ποτέ κάτω από μια ατμόσφαιρα. πρώτα αυτό πρέπει να μετρήσει, με ένα απλό πιεσόμετρο που όμως μετράει σωστά και μετά ανάλογα τι θα δείξει συνεχίζει.
  2. χμ τα είδε τα κουζινέτα, μου κάνει κάπως........... πολύ φοβάμαι πως μάλλον εκεί είναι το πρόβλημα, δε μπορώ να φανταστώ πως έκανε τόσο πολύ δουλειά και δεν άλλαξε τα μέταλλα. εκτός αν κάτι δε σου λέει, ή εσύ δε μου λες σωστά. δε μου έγραψες πόση πίεση έχει, όταν δεν ανάβει το λαμπάκι. ο κωδικός του κινητήρα είναι στην άδεια στη θέση P5 συνήθως είναι τρία η τέσσερα αγγλικά γράμματα και μετά έχει αριθμούς. π.χ. AHW 24354544536 AXP 43626412562.
  3. 1) σχετικά με το αέριο που έγραψες, δεν έχει καμία σχέση με τα κουζινέτα, αλλά και γενικά με ότι έχει να κάνει με την πίεση λαδιού. 2) γράφεις, Ουτε απο τα κουζινετα ειναι, και ρωτώ τα κουζινέτα αλλάχθηκαν; η απλά τα έλεγξε και είπε είναι εντάξει; 3) το μετρήσατε την πίεση και ενώ είναι εντάξει, μετά από 15 χλμ το ξαναμετράτε και η πίεση είναι χαμηλή; και ποιες είναι οι τιμές; 4) όταν ανάβει το λαμπάκι λαδιού, ο θόρυβος του κινητήρα αλλάζει; ακούγεται πιο έντονος θόρυβος; 5) υποθέτω όλα τα αυτονόητα είναι ελεγμένα, τύπος λαδιού, διαρροές, φιλ. λαδιού, φούσκες λαδιού, κ.λ.π. 6) δε θέλω να φανταστώ, πως μπορεί να είναι ηλεκτρολογικό και δεν έχει εξαντλήσει τα ενδεχόμενα. τέλος γράψε ποιος είναι ο κωδικός του κινητήρα σου.
  4. Το φυσικό αέριο που γράφεις είναι καλό μόνο για κάποιον που κάνει συγκεκριμένες διαδρομές και μπορεί εύκολα να προμηθευτεί το καύσιμο αυτό και μιλάμε για εργοστασιακή κατασκευή, διαφορετικά με τη μετατροπή του βενζινοκινητήρα σε φυσικό αέριο, προσθέτει τεράστιο βάρος στο χώρο αποσκευών που σημαίνει χάνει και το χώρο αποσκευών, και προσθέτει πάρα πολύ μεγάλο βάρος με ότι αυτό συνεπάγεται και στην κατανάλωση του αυτοκινήτου και στις αναρτήσεις, τις οποίες κανονικά πρέπει να αλλάξει και να βάλει ενισχυμένες. Κι αν έχετε υπόψη σας τις μετατροπές σε υγραέριο καμία σχέση δεν έχουν οι δεξαμενές αυτές με του φυσικού αερίου Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Όχι τα ταξί δεν βγάζουν βλάβες, όμως καμία σχέση δεν έχουν τα πετρελαιοκίνητα των ταξιτζήδων, με αυτά που αγοράζουμε οι άσχετοι. αρχικά των ταξιτζήδων τα αυτοκίνητα δεν έχουν τούρμπο, έχουν πολλά κυβικά και δουλεύουν maxim 1.800 με 2.000 στροφές. καμία σχέση με τα τούρμπο αυτοκίνητα που μας πουλάνε οι εταιρίες τα οποία δουλεύουν σε στροφές επιπέδου βενζίνης, θέλουν ειδικό τρόπο χειρισμού μέσα στην πόλη αλλά και έξω από αυτήν. Διαφορετικά ζημιές χιλίων έως και τρεις τέσσερις χιλιάδες ευρώ είναι αναμενόμενες. Οι εταιρείες προκειμένου να πουλήσουν, αποκρύπτουν την αλήθεια της χρήσης τους από τους αγοραστές. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που Όλα σχεδόν τα εργοστάσια έχουν ανακοίνωση την παύση της παραγωγής των πετρελαιοκίνητων μικρών αυτοκινήτων. Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Βενζίνη.Πολλά προβλήματα με το πετρέλαιο Και έρχονται τα χειρότερα Επίσης οι τιμές από βλάβες είναι στο θεό Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Στον υπάρχον κίνητρα δεν αξίζει να βάλεις καθόλου χρήματα για τον απλό λόγο ότι θα τα χάσεις. Σχετικά με την τοποθέτηση άλλου κινητήρα πρέπει να γνωρίζεις πώς θα πρέπει να αλλάξεις πολλά πράγματα εκτός από τον κινητήρα. Η μεγαλύτερη ιπποδύναμη του κινητήρα απαιτεί και καλύτερα κρατήματα, Άρα αναρτήσεις, καλύτερα λάστιχα Και φυσικά καλύτερα φρένα. Επίσης πάντα υπάρχει περίπτωση, ο κινητήρας του θα πάρεις να βγάλει πρόβλημα είτε αμέσως είτε μετά από 6 μήνες ή ένα χρόνο. Η προσωπική μου συμβουλή είναι η κρατάς το αυτοκίνητο ως έχει, η το αλλάζεις. Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Όλο το αμάξωμα είναι αρνητικός Πόλος Πιάσε τον ακροδέκτη σου σε ένα σε μία βίδα καθαρή από μπογιές και σκουριές και είσαι ενταξει Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.