Jump to content

Tdi4Eva

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About Tdi4Eva

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Tdi4Eva's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

8

Reputation

  1. Τα καυσιμα παιζουν ρολο αλλα οχι τοσο πολυ οπως αναφερεις , εκτος εαν το ιδιο το καυσιμο προξενησε κατι . Εδω και αρκετο καιρο χρησιμοποιω ενα app στο κινητο για να τσεκαρω καθε πρατηριο χωριστα για να βλεπω τι καυσιμα εχουν . Καθε πρατηριο και διαφορετικο προφιλ , οταν αλλαζω πρατηριο , αλλαζω και προφιλ στη εφαρμογη . Απο πρατηριο σε πρατηριο εχω δει πανω απο 0.5 λιτρα στα 100 χιλιομετρα διαφορα , το οποιο το θεωρω πολυ .
  2. Σε Πολο πετρελαιο . Εχω δοκιμασει και σε αλλα αμαξια γνωστων μου και δουλευει οπως πρεπει . Προοδευτικη αλλαγη αριθμων χωρις ξαφνικες αλλαγες δειχνει οτι η μηχανη ειναι σε καλη κατασταση . Εαν δω για παραδειγμα απο 3 σε 6 κατευθειαν ,κατι συνεβει στα λαδια και μονο ,μπορει δηλαδη να ηταν κακης ποιοτητας λαδι . Αυτο γιατι σε νερο η μεταλλικα ρινισματα δειχνει κατευθειαν 10 και αναβοσβηνει πολυ γρηγορα ,συνιστωντας αμεση κυριολεκτικα αλλαγη λαδιων και ελεγχο μηχανης . Σε γενικες γραμες παντως , τα λαδια δεν πιανουν τα χιλιομετρα σερβις του κατασκευαστη με τιποτα , για τα πετρελαια παντα . Συνηθως βλεπω απο 7+ μεχρι αρκετα δυσκολα 10+ ακομα και σε αμαξια με λιγα χιλιομετρα αλλα και με long life λαδια που υποτιθεται κρατανε παραπανω . Οι βενζινες με καλη χρηση ισως πανε λιγο εως αρκετα παραπανω απο τα 12κ αλλα με καλο λαδι παντα οχι με κανενα 10-40 κακης ποιοτητας . Εχω αμαξι που εχει 5-40 αλλα δεν κανει πανω απο 5κ το χρονο . Ακομα ειναι στο 1 με 2 στην συσκευη. Μεχρι και την φρεζα μετραω και εδω και δυο χρονια ειναι ακομα στο 2 με 5-30 μεσα . Αρα δεν παιζει ρολο ο καιρος αλλα η χρηση , τα χιλιομετρα που κανει , πως και που τα κανει καποιος . Σε γενικες γραμμες , εαν γινει σωστη χρηση της συσκευης , κερδιζεις . Με το σωστη χρηση εννοω να γινεται καλος καθαρισμος του αισθητηρα που εχει και να μην γινονται μετρησεις σε πολυ κρυο η πολυ ζεστη συμφωνα με τον κατασκευαστη. Προσεξα με λειζερ θερμομετρο οτι θελει απο 17 μεχρι 25 βαθμους για να δειχνει σωστα , περιπου δηλαδη θερμοκρασια δωματιου . Οποιαδηποτε παρεκκληση απο αυτο το ευρος θερμοκρασιας ισουτε με λαθος αποτελεσμα .
  3. Συμπληρωνωντας 4κ περιπου χιλιομετρα απο την αλλαγη λαδιων , ηρθε ο καιρος να τα τσεκαρουμε . Αποτελεσμα : 4 . Καλη χρονια σε ολους .
  4. Συμπληρωνωντας 3κ περιπου χιλιομετρα απο την αλλαγη λαδιων , ηρθε ο καιρος να τα τσεκαρουμε . Αποτελεσμα : 3 . Καλα Χριστουγεννα σε ολους .
  5. Δεν εχω αλλαξει βολαν ποτε μου αλλα στα αμαξια που ειχα , εχω αλλαξει σετ συμπλεκτη και μπορω να πω οτι αντιθετα με οτι λες ηταν πιο μαλακες οι αλλαγες απο οτι με φθαρμενο σετ συμπλεκτη . Κοιταξε το καλυτερα , δεν εχει κανενα λογο να χτυπαει και ιδιως σε αυτοματο .
  6. Και τα δυο ειναι ημισυνθετικο ειδος λαδιου συμφωνα με οτι γραφουν στο διαδικτυο . Νομιζω οτι μονο οταν λεει 100% αντι για Full ειναι πραγματικο συνθετικο .
  7. Συμπληρωνωντας 2κ περιπου χιλιομετρα απο την αλλαγη λαδιων , ηρθε ο καιρος να τα τσεκαρουμε . Αποτελεσμα : 1 .
  8. @Polakias TDI ευχαριστω για την απαντηση . Κροταλισμα σε πετρελαιοκινητηρα ειναι η απο τα μπεκ ( αλλα θα σου εκανε πολλα κοψιματα και δεν θα τραβαγε αρα θα το καταλαβαινες ) η απο υδραυλικα ωστηρια αρα ηρθε ωρα για αλλαγη λαδιων ( η βουλωσε το φιλτρο λαδιου , καπως σπανιο αυτο αλλα τα βαζω ολα μεσα ).
  9. Σε γενικες γραμμες , τι κανουν αυτα τα καθαριστικα ; Δηλαδη εαν καθαριζουν το ντεποζιτο οταν μπουν , παει να πει οτι ολες οι βρωμιες βουλωνουν το φιλτρο καυσιμου ως φυσικη συνεπεια ; Το καθαριστικο αφου περνα και απο το φιλτρο , καθαριζει και το φιλτρο ( διαλυωντας τις βρωμιες ; ) με συνεπεια να μεταφερει βρωμιες στα μπεκ ; Εαν δεν κανουν η κανουν κατι απο τα παραπανω , ποιος ο λογος χρησης τους ;
  10. 120 ευρω για το φιλτρο + εργασια μονο ; Δεν γνωριζω ακριβως την τιμη για το δικο σου μοντελο αλλα δεν ειναι καπως πολλα ;
  11. Δεν εχω πολλες γνωσεις περι αυτου αλλα ισως πεσω μεσα στην εξηγηση . Τα πετρελαια πρεπει να μοριοποιησουν το καυσιμο τους πολυ περισσοτερο απο τις βενζινες , γιαυτο και η υψηλοτερη πιεση στις αντλιες αλλα και η κατα πολυ υψηλοτερη συμπιεση ως κατασκευη . Για να εξαχνωθει ομως το πετρελαιο ως καυσιμο θελει ζεστο περιβαλλον , γιαυτο υπαρχουν και οι προθερμανσεις . Ο αερας της εισαγωγης τον χειμωνα ειναι προφανως απο κρυος εως παγωμενος , πραγμα που δεν βοηθα την σωστη καυση και μοριοποιηση του πετρελαιου ως καυσιμου εντος του κυλινδρου , σε σχεση παντα με την ζεστη περιοδο του καλοκαιριου . Συνοψιζοντας τις παραπανω σκεψεις μου , δειχνει καπως φυσιολογικο το πετρελαιο ως κινητηρας να μην πολυαγαπα το πολυ κρυο . Εαν ομως δεν ειναι αυτο , θελω και εγω να εμπλουτισω τις γνωσεις μου απο καποιον εμπειρο . Παρεμπιπτοντως , μηπως ο χειμωνας σε πετυχαινει με λαδια που ειναι σχεδον για αλλαγη ; Δηλαδη , εαν τα αλλαζεις μεσα στο καταχειμωνο , παει να πει οτι ισως τα παλια λαδια που δεν ειναι πλεον τοσο ρευστα , επιρρεαζουν κατα καποιο τροπο τις επιδοσεις σε συνδιασμο με την κρυα περιοδο , κατι που σε ζεστη δεν θα εμφανισει μεγαλο προβλημα γιατι το λαδι στην ζεστη ειναι πιο ρευστο .
  12. Βαθμολογει την καλη ποιοτητα λαδιου με το 1 και με 10 την χειροτερη ποιοτητα λαδιου . Σου λεει ποτε να αλλαξεις τα λαδια χωρις να χρειαζεται να μαντευεις με το ματι η ποσο γλυστραει στα δαχτυλα . Τα πρωτα 7 νουμερα ειναι πρασινα ,αρα το κραταμε ανετα εκει . Το 8 και το 9 ειναι πορτοκαλι που σημαινει οτι το λαδι εχει χασει σε ποιοτητα αρκετα και πρεπει να αλλαχτει ενω το 10 σημαινει οτι επρεπε να ειχαν αλλαχτει προ πολλου τα λαδια . Η βαθμονομηση του ειναι καλιμπραρισμενη για λαδια μηχανης μονο . Φυσικα μπορουμε να δοκιμασουμε οτι υλικο θελουμε αλλα δεν εχει νοημα , η ουσια ειναι οτι βοηθαει στο να λεει ποτε χαλασαν τα λαδια σου χωρις να πηγαινεις με χιλιομετρικες αλλαγες η με μαντεψιες αλλα και σε προειδοποιει αν κατι αλλαξει προς το χειροτερο δειχνοντας την αναλογη αλλαγη στην βαθμολογια του . Εγω το κοιταω ανα 500 χιλιομετρα και εχω το κεφαλι μου ησυχο .
  13. Συμπληρωνωντας 1κ περιπου χιλιομετρα απο την προσφατη αλλαγη λαδιων , ηρθε ο καιρος να τα τσεκαρουμε . Αποτελεσμα : 1 .
  14. Εξερευνωντας σε τι ποσοστο μπορει η συγκεκριμενη συσκευη να βρει το σκαρτο λαδι εκανα το εξης πειραμα . Βαζοντας στην συσκευη Ελαις λαδι , η συσκευη εδειξε 10 κατευθειαν . Σε 4 ml καλο λαδι απο το δοχειο που δειχνουν το 1 , εβαλα 0,2 ml Ελαις . Το σκαρτο υποθετικο λαδι σε ποσοστο ειναι περιπου 5% . Η μια συσκευη εδειξε 5 και η αλλη 6 , φανερωνοντας οτι κατι δεν παει καλα στο υποθετικο δειγμα λαδιου απο την μηχανη του αυτοκινητου μας . Η διαφορα του ενος βαθμου ειναι φυσικα επειδη αν και στην ιδια συρυγγα ποτε δεν ειναι ομοιογενες κανενα υγρο ( ουσιαστικα ειναι δυο διαφορετικες μετρησεις ) ,τουλαχιστον με αυτον τον τροπο οποτε διαφορες του εως ενος βαθμου ειναι μεσα στο προγραμμα . Σημειωτεον οτι η συσκευη αυτη δεν μετρα καυσιμα , ειναι κατασκευασμενη για λαδια μηχανης . https://sendvid.com/3m42mo31
  15. Εχοντας αρκετο καιρο την συγκεκριμενη συσκευη αναλυσης λαδιου ,σκεφτηκα να μοιραστω την εμπειρια που εχω εως τωρα . Οι εντυπωσεις ειναι παρα πολυ καλες και εαν τηρηθουν ευλαβικα καποια πραγματα πριν γινει η αναλυση , πραγματικα τα αποτελεσματα δεν αποκλινουν καθολου απο την πραγματικοτητα . Οπως λοιπον υποσχεθηκα προσφατως σε καποιο αλλο θεμα , μολις αλλαξω τα λαδια , θα ξεκινησω να κρατω τα αποτελεσματα σε εξελ για την καλυτερη δυνατη συγκριση λαδιων . Φυσικα τα αποτελεσματα αφορουν μονο το δικο μου πετρελαιοκινητο αμαξι με τον δικο μου παππουδιστικο τροπο οδηγησης και δεν εχω καμμια διαθεση να προσβαλλω κανεναν . Δεν αποκλειω ομως και ομοια αποτελεσματα με αλλα αμαξια ανα τον κοσμο . Σημερα λοιπον αλλαξα τα Mobil 1 0w-40 FS , τα οποια ειναι 502/505 προδιαγραφη . Η συσκευη εδειχνε το τελευταιο πρασινο νουμερο που ειναι το 7 και αρκετες φορες εδειξε το πρωτο πορτοκαλι που ειναι το 8 . Τα χιλιομετρα που το αλλαξα ειναι τα 8200+ .Επειδη ομως δεν τηρουσα σε εξελ τα αποτελεσματα εξ αρχης δεν μπορω να το συμπεριλαβω προς συγκριση στην λιστα που θα καταρτιζω απο εδω και περα . Πρωτο λοιπον λαδι της λιστας ειναι το Castrol Edge 5w-30 LL με προδιαγραφες 504/507 . Η μετρηση εγινε και απο το δοχειο κατευθειαν αλλα και μετα απο 5 λεπτα ρελαντι . Και στις δυο περιπτωσεις το αποτελεσμα ηταν λιγο-πολυ αναμενομενο για τετοιας ποιοτητας λαδι και ηταν το 1 . Σημειωτεον οτι δεν βαζω ποτε προσθετα μεσα στο λαδι , αρα και οι μετρησεις ειναι αντικειμενικες και δεν αλλοιωνωνται .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.