Καλησπέρα στην παρέα. Κάτοχος Golf 7 bluemotion 1.0 TSI αγορασμένο το Δεκέμβριο 2017 από καρέντα (πρώην εταιρικό) ως μεταχειρισμένο 1,5 έτους (πρώτη κυκλοφορία Ιούνιος 2016). Το πήρα με 15000 χλμ και σήμερα έχει 27000 χλμ.
Όταν το πήρα παό καρέντα μου έκαναν σέρβις αυτοί, δωρεάν για μένα, ήταν το πρώτο σέρβις του αυτοκινήτου (είχε καθαρό βιβλίο σέρβις πριν το αγοράσω).
Μετά λόγω κάποιας παρανόησης με τις ημερομηνίες δε δέχτηκαν να μου πουλήσουν διετή επέκταση εγγύησης, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι σήμερα εκτός εργοστασιακής εγγύησης.
Είναι ημερολογιακά ώρα για σέρβις. Ερωτήσεις για όποιον θέλει να απαντήσει:
1. Δεν έχει βγάλει καμία ένδειξη για σέρβις το αυτοκίνητο. Απλά μου είχαν κολλήσει ένα αυτοκόλλητο και μου έλεγαν "επόμενο σέρβις στα 35000 χλμ είτε Δεκέμβριο του 2018". Μπορώ να περιμένω και να το κάνω αργότερα;
2. Δεδομένου ότι είναι εκτός εγγύησης, να το πάω στο quattro service στο Χαλάνδρι που είναι καλό, ή να πληρώσω την καρέντα; Δε τους έχω σε τεράστια εκτίμηση, από την άλλη μεριά είναι το επίσημο σέρβις και εγώ το αμάξι θέλω να το ξαναπουλήσω στα 5 έτη.
3. Λογικά το σέρβις είναι "μικρό" (27000 χλμ - 2,5 ετών). πόσο περίπου θα κοστίσει καρέντα ξέρει κανείς; Τάξη μεγέθους... 200 ή 500;