Jump to content

antmpro

Members
  • Posts

    237
  • Joined

  • Last visited

About antmpro

  • Birthday 12/07/1983

Contact Methods

  • MSN
    spirtouliss@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.texnikos-pc.gr
  • Yahoo
    antmpro@yahoo.com

User Profile

  • Interests
    Μπιλιάρδο - Γυμναστήριο - Ποδόσφαιρο και Σινεμά

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

antmpro's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Μπορώ να εχω και εγώ το τηλέφωνο ?
  2. Θα συμφωνήσω με αυτό που λές περι μπουκάλας και τέτοια όμως πιστεύω οτι για ένα αμάξι 1400cc ( αυτη τη στιγμή δε μιλάμε για το δικό μου αλλα για το παιδί που έχει 1400 και ρώτησε πιο πρίν πέρι Νίτρου ) είναι η καλύτερη λύση σε σχέση απόδοσης-τιμής ,αν ρίξεις 1200 ευρώ σε ένα 1400 μοτέρ πόσα άλογα να ανεβείς ? για να τουρμπίσεις θές τουλάχιστον 3500 - 4500 ευρώ , οπότε το θεωρώ η καλύτερη value for money λύση στην συγκεκριμένη περίπτωση , ( αρκεί πάντα να γίνουν όλα σωστά και με συνετή χρήση ).
  3. Φίλε Πάνο καλή η κοκορολογία καλή και η κριτική όλα δεκτά και σεβαστά ,υπάρχει όμως και ένα αλλά . . . και στη συγκεκριμένη περίπτωση το αλλά είναι " αλλα να γνωρίζεις πρώτα το αντικείμενο το οποίο σχολιάζεις " . Αν σου έλεγα οτι σε σωστές συνθήκες εγκατάστασης - χρήσης και συντήρησης το NOS κάνει ΚΑΛΟ ΚΙΟΛΑΣ στο κινητήρα θα με πίστευες ? ε ναι λοιπόν έτσι είναι και σε προκαλώ να το ψάξεις περαιτέρω το θέμα για να το διαπιστώσεις και μόνος σου και μη λές διάφορα πράγματα αρνητικά και μή για πράγματα που δε τα γνωρίζεις καλά. Φιλικά πάντα Αντώνης.
  4. Επειδή το έχω ψάξει πολύ το θέμα και με ενδιαφέρει " ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ " και ίσως μια μέρα να προχωρήσω με κάτι τέτοιο , θα σου έλεγα να βάλεις , έγω είμαι υπέρ , ΟΜΩΣ θέλει προσοχή . . . Δεν είναι - είδαμε παπάκι στο δρόμο να μας ανοίγει και τσάκ τσίτες εμείς . . . Προς θεού . . . Μη φανταστείς κουμπάκια και βλακείες όπως στις ταινίες , κουμπάκια πλέον ΔΕΝ υπάρχουν , τώρα απλά σηκώνεις εναν διακόπτη και είσαι σε αναμονή για να ψεκάσεις άζωτο με ΕΠΑΦΗ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ , έτσι ανοίγει και όχι με κουμπάκια στο τιμόνι όπως στην ταινίες . . . Υπάρχει μια επαφή στη κάτω μεριά του γκαζιού και όταν είσαι FULL γκάζια τότε κάνει σώμα και ανοίγει το οκ για το Νίτρο , πρέπει όμως πρώτα πρίν να είσαι σε κατάσταση Stand By , απο έναν κεντρικό διακόπτη , όσο για την αναρόφηση και τυχόν φλόγες να γυρίσουν απο σωληνώσεις και κάτι τέτοια κουλά που ακούω κατα καιρούς δεν ισχύουν αυτά γιατι πολύ απλά οι βαλβίδες είναι ασφαλείας , ανεπίστροφες και αντέχουν ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ BAR , οπότε δε τίθεται θέμα μπούμ Στη θέση σου θα έβαζα ενα μίκρο 25-35 αλόγων και δε θα ανέβαζα ποτέ μετά τα άλογα , εκεί και τέλος , με σωστή και συνετή χρήση δε θα έχεις ποτέ πρόβλημα και όταν χρειάζεσαι θα έχεις τη δύναμη ενός Gti . Όλο το ΚΙΤ κάνει γύρω στα 1200 και άντε τοποθέτηση άλλα 150 και όσο νάναι τώρα μεταξύ μας είναι και ψαρωτικό να ανοίγεις πορτ παγκάζ και να σκάει η μπουκάλα φάτσα κάρτα . . . αντε γειά . . .
  5. Καιρό τώρα με στροβιλίζει ι ιδέα αντί να ρίξω λεφτάκια σε προγράμματα και παρελκόμενα να βάλω ένα πακέτο Nos ( ή αλλιώς Nitro ) και τέλος το θέμα .Θα πρέπει πρώτα να δούμε όμως τι είναι αυτό το πράγμα , οπότε έψαξα και βρήκα ενα ενδιαφέρον άρθρο για το άζωτο στο αμάξι , υπέρ και κατά και γενικά τι πρέπει να προσέξουμε, το κείμενο το βρήκα απο το www.topfuel.gr. Συγκεκριμένα "Το μυστηριο γυρω απο το μαγικο ζωμο των γαλατων που αργοτερα ονομαστηκε NOS..... Αφού το διαβάσουμε θα ήθελα να πεί κάποιος αν ξέρει που μπορούμε να βρούμε εναν ΚΑΛΟ εγκαταστάτη στην Ελλάδα. Ευχαριστώ για το χρόνο σας ελπίζω να βοήθησα με το Post μου μερικούς που τους ενδιαφέρει κάτι παραπάνω απο ένα απλό πείραγμα στον κινητήρα. -Σημερα παιδια μου θα μιλήσουμε για το NOS! -Δασκαλε,τι ειναι το NOS? -Ας τα παρουμε απ'την αρχη.Στην ταινια "The Fast And The Furious" σε καποιες σκηνες είδαμε τους οδηγούς να πατανε ενα κουμπι και το αυτοκίνητο να βγάζει τρελλα αλογακια κερδίζοντας την κόντρα ή να μιλάνε όλοι για το τρομερό NOS ή αλλιώς νίτρο. Πρώτα ομως ας πούμε ποιο είναι το πραγματικό του όνομα.Μονοξείδιο του αζώτου(Ν2Ο) ή πρωτοξείδιο του αζώτου, αλλα έχει γίνει γνωστο με την ονομασια νίτρο κι έτσι θα το λέμε(NOS είναι ονομασία εταιρείας). -Τι είναι όμως ρε δασκαλε το άτιμο το Ν2Ο και τι ακριβώς κανει? -.... ... -Τι είναι όμως ρε δασκαλε το άτιμο το Ν2Ο και τι ακριβώς κανει? -Για να σας εξηγήσω τι είναι το Ν2Ο, θα πρεπει να σας πω πως βγαίνουν τα αλογακια σ'ενα μαμα μοτερ. Η βενζίνη οπως βλέπετε απο τον χημικό της τύπο(C8Η18 ή ισοοκτάνιο ή 2,2,4 τριμεθυλοπεντάνιο) δεν έχει καθόλου οξυγόνο(Ο2), αρα θα πρέπει να της το δώσουμε εμείς για να μπορεσει να καεί. -Λες να έχει στο super market της γειτονιας Ο2??? -Μπα,γι'αυτο συλλέγουμε(βασικα το όχημα συλλέγει) Ο2 απο τον ατμοσφαιρικό αέρα.¶ρα οταν μέσα στον κύλινδρο μπεί βενζίνη-ατμοσφαιρικός αέρας και μόλις το μπουζί δώσει σπινθήρα, θα έχουμε το μπαμ που όλοι ζητάμε.Για να μπορέσει ομως το μπαμ να γίνει πιο δυνατο και να έχουμε περισσότερα άλογα (δυνατότερη η καύση = υψηλότερες θερμοκρασίες = μεγαλυτερες πιέσεις που θα ασκηθούν στο έμβολο), θα πρέπει να κάψουμε περισσότερη βενζίνη. Για να καεί όμως περισσότερη βενζίνη θέλουμε και περισσότερο οξυγόνο.Οπότε είτε κάνουμε ροϊκή εξέλιξη (η οποία μειώνει τις τριβές, μπαίνει περισσότερος αέρας και μας δίνει άλογα που μέχρι τώρα χάνονταν) είτε βάζουμε υπερσυμπιεστή στο αυτοκίνητο (πιέζει επιπλέον αέρα για να μπει στο θάλαμο καύσης) είτε τέλος βάζουμε το Ν2Ο.Το Ν2Ο έχει 2 μόρια αζώτου και 1 οξυγόνου και(κατα βαρος) η αναλογία είναι 64%άζωτο και 36%οξυγόνο.Όποιος νομίζει ότι η διαφορα με την περιεκτικότητα του αέρα, ο οποιος έχει(κατα βαρος) 76%αζωτο,23%οξυγόνο και 1% αλλα αέρια,είναι μικρή, κάνει σημαντικό λαθος και το σφάλμα αυτό είναι στην πραγματικότητα ακομη μεγαλύτερο, γιατι το Ν2Ο σε ατμοσφαιρική πίεση είναι περίπου 2 φορες πιο πυκνό απο τον αέρα.¶ρα το αξυγόνο στο Ν2Ο είναι πολύ περισσότερο απ'οτι στον ατμοσφαιρικό αέρα. -Εεε δασκαλε,θα μας πείς τιποτα για το μοτερ η μπα? -Αντιμιλας ρε συ?Απουσια και στον διευθυντή!Τωρα! Που ήμασταν?Α ναι.Στο μοτερ.Επειδή το Ν2Ο δεν καιγεται,θα πρέπει να το σπάσουμε,ώστε να χρησιμοποιήσουμε το οξυγόνο του. Στο Ν2Ο ο δεσμός αζώτου-οξυγόνου είναι πολύ δυνατός, αλλά κοντά στους 300° Κελσίου (στον θάλαμο καύσης έχουμε απο 450ο μέκρι και 2500° στιγμιαία κατα την καύση) σπάει ο δεσμός, οπότε το οξυγόνο την κάνει απο το άζωτο και πλέον μπορεί να ενωθεί με την βενζίνη. Το οξυγόνο είναι τώρα πολύ περισσότερο απ'οτι χωρις το Ν2Ο, άρα μπορεί να καεί περισσότερη βενζίνη. Τότε το μπουζί σκάει φλογίδι και γίνονται όλα παρανάλωμα του πυρός. Περισσότερα άλογα = χαρούμενος ιδιοκτήτης. Ταυτόχρονα όμως συμβαίνει και κάτι άλλο: το Ν2Ο είναι μέσα στην μπουκάλα σε υγρή μορφή υπο πιεση κοντα στα 50bar. Όταν βγαινει απο τα μπεκ εκτονώνεται (απο υγρό γίνεται αέριο) και η θερμοκρασία του πέφτει παρα πολύ, σε σημείο πολλες φορές να ψιλοπαγώνει η εισαγωγή και η θερμοκρασία του μείγματος να πέφτει μέχρι και 40°C κατω απο το κανονικό!!! Οπότε λογω συστολής μπαίνει λίιιιιιγο περισσότερο μείγμα, με αποτέλεσμα η καύση να γίνεται ακόμα δυνατότερη. Σ'αυτό να προσθέσουμε οτι αν η μελετη και η τοποθετηση γίνουν σωστα, εξαφανίζονται και τα πυράκια. Πρέπει όμως να ληφθεί σοβαρα υπ'οψη οτι το μειγμα θα πρεπει να γίνει πιο πλούσιο σε βενζίνη (γιατι θα καει περισσότερη συν οτι αυτή είναι που δίνει τη δυναμη κι οχι το Ν2Ο). Αν για κάποιο λογο στεγνώσουν οι κύλινδροι απο βενζίνη, η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ και έχουμε σοβαρότατο πρόβλημα. Επίσης το άζωτο που περισσευει δεν καιγεται και υπαρχει το πλεονεκτημα οτι θερμαινεται πολυ και βγαινει απο το θαλαμο καυσης με αυτη την υψηλη θερμοκρασια κι ετσι έχουμε εναν πολυ καλο τροπο αποβολης θερμοτητας. -Ολα καλα ρε δασκαλε,αλλα ποτε ξεκίνησε το νίτρο? -Το Ν2Ο είναι ενα αεριο,το οποιο εχει εφευρεθεί το 1772 απο τον Joseph Priestley που απο την αρχή παρατήρησε οτι ειχε καποια επιδραση στον ανθρωπο.Τον κανει να γελα σαν χαζοχαρουμενο σε μικρες ποσότητες,του προκαλει τάσεις υστεριας σε λιγο μεγαλυτερες και τον σκοτωνει(ασφυξία) σε υψηλες ποσότητες.Σε μερική ποσότητα,εκτός του οτι κανει καποιον να γελαει σαν καραβαρεμένος,λειτουργει ως ελαφρύ αναισθητικό και γι'αυτο και χρησιμοποιειται απο τους οδοντιατρους.Η σχεση του ομως με τις μηχανες ξεκινησε στον Β'Παγκόσμιο Πόλεμο. Επειδη τ'αεροπλάνα έχουν ορισμένο ύψος που φτάνουν και δεν μπορουν ν'ανέβουν πιο πάνω(πέφτουν σε απώλεια στήριξης) λόγω μειωμένης πυκνότητας του αερα - κάτι που ισοδυναμει με λιγοτερο οξυγόνο για τα μοτερ - για να μπορεσουν ειτε να αποκτησουν καλυτερες επιδοσεις(αποφυγη αντιπαλων καταδιωκτικων), ειτε για να πανε πιο ψηλα(αποφυγη αντιαεροπορικων), χρησιμοποιησαν υπερσυμπιεστες και μετα Ν2Ο. Επιτυχημενη λυση αλλα μολις τελειωσε ο πολεμος ξεχαστηκε. Αρκετα χρονια αργότερα καποιοι πρωιμοι dragsterαδες το ξαναβρηκαν και μετα η χρηση του γενικευτηκε σε αυτο το ειδος αγωνων.Σημερα υπαρχουν ειδικες κατηγοριες που δεχονται το Ν2Ο, οπως η Open στην Ελλαδα ή η Pro Mod στο ευρωπαϊκο πρωταθλημα Dragster. Επειδη είναι ενας φτηνός,εύκολος και γρήγορος τρόπος αύξησης της ιπποδύναμης το μέλλον του διαγράφεται λαμπρό και αυτή η αποψη ενισχύεται απο το οτι αμεσως μετα την κυκλοφορια του The Fast And The Furious οι πωλησεις του μονο στην Αμερικη ανεβηκαν κατα 1600%!!!! -Εγω εχω ακουσει οτι δεν κανει τιποτα, ειναι αληθεια??? -Η αποδοση του Ν2Ο δεν είναι ιδια σ'ολα τα μοτερ(άλλα αλογα θα δωσει το ιδιο κιτ σε ενα 1000αρη κινητηρα και αλλα σε ενα 5λιτρο), ενω οι διαφοροποιησεις ειναι ακομη μεγαλυτερες αν ο κινητηρας ειναι ατμοσφαιρικος η turbo.Σε ενα Skyline 1000ps που δοκιμαστηκε,το Ν2Ο παρ'οτι μικρής παροχης έδινε πανω απο 200 άλογα λογω κυβισμού και συμπιεσης.Με το turbo το Ν2Ο συνεργαζεται τέλεια(παντα μιλαμε για σωστη μελετη και τοποθετηση)και σχεδον εκμηδενιζει το turbo lag.Κάθε κινητηρας εχει ενα οριο που μπορει να δεχθει ενεση ιπποδυναμης Ν2Ο χωρις αλλαγες στα εντοσθια του, δηλαδη έμβολα,μπιελες,ελατηρια κ.λ.π. Παντως σαν γενικος κανονας μιλαμε για μια αυξηση(30%) της εργοστασιακης ισχύος σε μικρα μοτερ μεχρι 1300cc και απο εκει και πανω το οριο αυξανει περιπου στο 50%.Κάθε μοτερ βγαινει απο το εργοστασιο με καποιες ανοχες στην αυξηση της ιπποδύναμης,αλλα γενικα ειναι μεγαλυτερες οσο μεγαλυτερος ειναι ο κινητήρας.Επισης μετραει και η κατασταση του κινητηρα.Ενα ταλαιπωρημενο μοτερ εχει πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να γινει κομματια απο ενα καινουργιο.Σε μια Corrolla 1300 δοκιμασαμε ενα kit 50 ιππων που ελεγε οτι εχει σαν minimum οριο τα 1300cc και πηρε κοντα στα 40 αλογα χωρις κανενα απολυτως προβλημα.Η διαρκεια του εξαρταται απο το μεγεθος της μπουκαλας και απο το ποδι του οδηγου.Γενικα παντως μια 5κιλη μπουκαλα ενος κιτ 75ιππων διαρκει περιπου για 10-15 400αρια.Με 50ιππους μπορει να φτασει και τα 20περασματα. -Ενα κιτ νιτρο παει σε ολα τα αυτοκινητη η εχει κατηγοριες?? -Τα kits Ν2Ο χωριζονται σε 2 μεγαλες κατηγοριες:Στα ξηρου τυπουκαιστα υγρου τυπου.Τα ξηρου τυπου ψεκαζουν μονο Ν2Ο στη εισαγωγη(λιγο πριν την πεταλουδα σε ψεκαστα,αμεσως μετα το καρμπιρατερ στα καρμπιρατερατα) και αυτο ενωνεται με το καυσιμο μειγμα(βενζίνη-ατμοσφαιρικος αερας)κατα τη φαση της εισαγωγης.Αυτου του τυπου τα kits εχουν καποια μειονεκτηματα.Επειδη χρησιμοποιουμε τα μαμα μπεκ για τη βενζινη και επειδη το νιτρο θελει περισσότερη βενζινη απο το κανονικο(είπαμε,όλη η υπόθεση είναι να καψουμε περισσοτερη βενζίνη),εχουμε περιορισμους στην αυξηση παροχης της βενζίνης(τα μπεκ δεν μπορεουν να ψεκασουν οσο θελουμε).Αν βαλουμε μεγαλυτερα μπεκ βενζίνης,τρομπες και αλλο προγραμμα, τοτε το θεμα λυνεται. Το 2ο ειναι οτι πολλες πολλαπλες εισαγωγης εχουν κουρμπες και γωνιες,οι οποιες βοηθουν στον στροβιλισμοτου αερα αλλα δυσκολευουν τη σωστη ενωση του Ν2Ο με το καυσιμο μειγμα.Πολλες φορες απο αυτο το λογο το Ν2Ο δεν ενωνεται σωστα με την βενζίνη-ατμοσφαιρικο αερα και μεζευεται σε καποια σημεια της πολλαπλης.Οπότε μπορει να εχουμε μπουκωματα,ξεσμασματα και στη χειροτερη περιπτωση αναστροφη της φλογας.Επειδη οι πολλαπλες δεν εχουν σχεδιαστει για να διατρεχονται απο κυματα φωτιας(πολλες ειναι πλαστικες),καταλαβαινουμε οτι αυτο μπορει να ειναι μοιραιο για το μοτερ και την τσεπη μας.Αυτο ομως ειναι ενα μειονεκτημα το οποιο ειναι πιο εντονο στα κιτ υγρου τυπου μονου ψεκασμου.Η βενζινη και το Ν2Ο μπαινουν απο διαφορετικες εισοδους σε ενα μπεκ,αλλα ψεκαζονται απο την ιδια εξοδο,οποτε αναμειγνυονται πολυ καλυτερα απο τα ξηρου τυπου.Οι πολλαπλες εισαγωγης ομως δεν εχουν σψεδιαστει ωστε να τρεχει η βενζινη μεσα τους και σε περιπτωση που εχουμε αναστροφη της φλογας ειτε απο κανιβαλους εκκεντροφόρους ειτε απο τρελο overlap,το μπαμ θα γίνει εκτος του θαλαμου καυσης και ειναι μια εμπειρια που δεν θελετε να ζησετε.Αυτη η πιθανοτητηα σχεδον εκμηδενιζεται με τα συστηματα υγρου τυπου πολλαπλων σημειων.Απο την αλλη, με τα υγρου τυπου κιτ μπορεις να βγαλεις πολυ περισσότερα αλογα και μπορεις να διαλεξεις απο πολλα ειδη μπεκ που θα ψεκαζουν ταυτοχρονα Ν2Ο-βενζινη. Τα kits ξηρου τυπου ειναι πιο φθηνα και πιο ευκολα στην τοποθετηση,αλλα δινουν και λιγοτερα αλογα. -Δασκαλε ασε τις π@π@ριες και πες μου,κανει για καθε μερα ή μονο για τη Βουτα?? -Το Ν2Ο μπορει να τοποθετηθει σε ολα τα αυτοκινητα,αρκει να μην ξεπερναμε καποια ορια αν δεν αναβαθμιζουμε και το μοτερ.Μπορει να χρησιμοποιειται χωρις φοβο απο οποιονδηποτε,μονο ομως αν εχει γινει σωστη εγκατασταση απο μηχανικο με ονομα στην πιατσα.Καλο ειναι να αφηνουμε λιγο τον κινητηρα να ψυχεται για κανα 2λεπτο και να ερχεται στα ισα του μετα απο καθε 400αρι με Ν2Ο για να απαγονται τα επεπλεον θερμικα φορτια. Το Ν2Ο ειναι βελτιωση και μαλιστα καλη,ασχετα τι λεει ο καθενας.Δινει αλογα,φτηνα,ευκολα,γρηγορα,με ασφαλεια και οποτε θελει ο οδηγος.Επισης εχει το πλεονεκτημα οτι ειναι μετατροπη που αφαιρειται σε περιπτωση που το αυτοκινητο ειναι να πουληθει και γενικα μπορεις να παρεις αρκετα αλογα με λιγο κοπο. Τα μειονεκτηματα ειναι οτι θελει,αναλογα με τον οδηγο και το μεγεθος της μπουκαλας,σχετικα συχνα αναγομωση(γεμισμα) και οτι αν γινει η εγκατασταση του κιτ απο μηχανικο που δεν ειναι γνωστης μπορει να τρεχουμε το μοτερ στα επειγοντα του ΚΑΤ. -Εμενα εβαλε ενας φιλος μου κι εγινε βεγγαλικο για το Πασχα το αυτοκινητο του... -Το Ν2Ο δεν ειναι εκρηκτικό,αλλα μπορει να εκραγει σε μια στραβη.Πως γινεται αυτο?Ουτε ο θερμοσιφωνας ουτε τα αποσμητικη σωματος ειναι εκρηκτικα,αλλα μπορουν να εκραγουν και αυτο συμβαινει επειδη εχουν καποιο κοινο χαρακτηριστικο με το Ν2Ο.Ολα περιεχουν καποιο ρευστο υπο υψηλη πιεση.Αν για οποιονδηποτε λογο η μπουκαλα παραζοριστει(τρακαρισμα,υπερβολικες θερμοκρασιες απο φωτια κλπ)δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα κανει μπαμ.Η εκπληκτικα βιαιη εκτονωση(με την ταχυτητα του ηχου) της υψηλης πιεσης του υγρου στην μπουκαλα στην ατμοσφαιρικη πιεση του περιβαλλοντος μπορει να διαλυσει την μπουκαλα,οπως και τμημα του αυτοκινητου.Γι'αυτο οι μπουκαλες εχουν σχεδιαστει για μεγαλη αντοχη σε χτυπηματα και υπερβολικες πιεσεις. Αρα για να εχουμε εκρηξη θα πρεπει να φαει πολυ μεγαλο παλουκι η μπουκαλα. -Δασκαλε θα χτυπησει το κουδουνι.Οτι ειναι να πεις,πες το γρηγορα! -Για να μην υπαρχει κανενα προβλημα ειτε κατα την εγκατασταση ειτε κατα τη χρηση,θα πρεπει να προσεξετε καποιες μικρες αλλα σημαντικες λεπτομερειες: Για καθε αυξηση 50 ιππων θα πρεπει στο περιπου να μειωθει το αβάνς κατα 2° Θα πρεπει να μπουν πιο ψυχρα μπουζι(1 βαθμο για καθε 50 ιππους)για να μην υπαρχουν προαναφλεξεις λογω πυρακτωσης της ακιδας του μπουζι Το Ν2Ο θα πρεπει να μπαινει σε λειτουργια απο ενα αριθμο στροφων και πανω(3000-3200),ωστε να υπαρχει πληρης πιεση λαδιου απο την τρομπα.Αν η πιεση ειναι χαμηλη,η αποτομη φορτιση του στροφαλοφορου απο τους επιπλεον ιππους θα τον τρανταξει,ο στροφαλοφορος θα διαπερασει το στωμα του λαδιου και θα βρει πανω στα κουζινετα,οποτε θα υπαρχουν αυξημενες τριβες και κινδυνο βλαβης αν η πιεση λαδιου δεν εχει φτασει στο μεγιστο Οταν το Ν2Ο ειναι σε λειτουργια ΔΕΝ χτυπαμε κοφτη.Ο εγκεφαλος,οταν ενεργοποιηθει ο κοφτης στροφών,κόβει την παροχη βενζινης αλλα δεν σταματαει τα μπουζι.Το Ν2Ο με τη λιγη βενζινη που ηταν στην εισαγωγη ανεβαζει λιγο ακομη τις στροφες και τοτε αποτομα στεγνωνουν οι κυλινδροι και ενωαινει τρελα η θερμοκρασια Αν φοβαστε οτι μπορει να χτυπησετε κοφτη κατα την αλλαγη η οτι οι τροχοι θα σπιναρουν και θα φτασουν οι στροφες στον κοφτη,τοτε μπορειτε να βαλετε ειδικο εγκεφαλακι(nitrous management). Αυτο απλα μπορει να ξεκινα το Ν2Ο σταδιακα,να το σταματα στον κοφτη,να παιζει με το αβανς ξεγελωντας τον εγκεφαλο και γενικα να σας σωσει απ'ολες τις δυσκολες καταστασεις που δεν θα προλαβαινατε να ελεγξετε.Πρεπει να μπαινει σε καθε νιτραρισμενο αυτοκινητο γιατι εκτος του οτι βοηθαει στη μεγιστη ασφαλεια του συστηματος μειωνει και την καταναλωση του Ν2Ο
  6. Επειδή είναι σχετικό με την πώληση πουλάω τα οργανάκια με βάση και με την τάπα για τη θερμοκρασία λαδιού , το Τ δηλαδή που χρειάζεται για να πάρει κάποιος ένδειξη με βύθιση και ΟΧΙ ΜΕ ΕΠΑΦΗ. Δείτε στις αγγελίες αν ενδιαφέρεστε.
  7. Ρε παιδιά τί είναι αυτά που λέτε ? τρύπες και ιστορίες σιγά μη πάρουμε και το οξυγόνο και αρχίζουμε να κόβουμε , δε γίνονται αυτά τα πράγματα , εδώ θέλει καθαρές δουλειές , εγώ έχω τον 20V TURBO και πήγα στον ηλεκτρολόγο μου ο οποίος έβγαλε τη βαλβίδα του κάρτερ την πήγε στον τόρνο και έφτιαξε ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΗ με 2 εξόδους και εκεί πήρα σύνδεσε τον αισθητήρα,τόσο απλά , 60 ευρώ με τοποθέτηση και τον τόρνο μέσα και καθαρά και γρήγορα και το κυριότερο χωρίς κανένα πρόβλημα το έχω τώρα 6μηνο αν θυμάμαι καλά και ούτε σταγόνα λάδι δε χάνω και απο ένδειξη τέλεια. η λύση λοιπόν είναι μία για μένα ,ΤΟΡΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΡΝΟΣ
  8. Extreme Autostyling Αγκοπιάν Δημήτρης Αγησιλάου 12 καλλιθέα Ρωτήστε τον Ακη. και γαμώ τα παιδιά και καλές τιμές και πάνω απ όλα ΚΑΙ ΓΑΜΩ τις δουλειές ΜΕ ΛΑΜΑΡΙΝΑ. φτιάχνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ , απο λαμαρινες φουσκώματα , πολυεστέρες . . . 2109425548
  9. Φοβερό , ξέρουμε τιμή και μαγαζί ?
  10. Με τσάκωσες φιλαράκι μου , με έπιασες ακριβώς και έλεγα να μη το πώ γιατί θα φάω κράξιμο , αυτή την έμπνευση την είχα απο το S3 γιαυτό το έκανα στο σκίτσο 3 . και κάτι ανάλογο φανταζόμουν και για τον πίσω προφυλακτήρα . εμένα θα μου άρεσε ΟΧΙ ΟΜΩΣ να βαφτεί μαύρο γιατί αν προσέξεις στο s3 δεν είναι απλά μαύρο είναι το χρώμα του πλαστικού μαύρο ( οχι δηλαδή το γυαλιστερό το μαύρο της βαφής ) αυτός είναι και ένας λόγος που το απέριψα πιό εύκολα απο οτιδήποτε άλλη Montifia γιατί για να γίνει σαν αυτό του S3 πρέπει να βγώ πλαστικό με υφή όπως του S3 πράγμα που δεν υφίσταται κάτι τέτοιο , ελπίζω να με πιάσατε στο τί λεώ. Τώρα για το θέμα τιμή καλύτερα να μή πώ τιμή που τον αγόρασα γιατι μίλησαμε με το παιδί που τον πήρα μέσω κινητού , η αγγελία ήταν εδώ στα ΠΩΛΗΣΕΙΣ του Forum και απλά επειδή η τιμή άλλαξε λίγο προς το τέλος καλύτερα μή πώ τιμή αγοράς . Η Τιμή όμως τοποθέτησης απο την άλλη ήταν απο τον κύριο δήμο δελεαστική και ανταγωνιστική στα σημεία.Τι εννοώ... Εννοώ ότι είχα δικό μου γνωστό φανοποιό ο οποίος μου έκανε την ίδια τιμή με τον κύριο Δήμο μόνο που είχα ακούσει πάρα πολλά για την Autopaint οπότε είπα "να το ρισκάρω " και να πάω εκεί , στο τέλος με έπεισε γιατι μου είπε και μέσα στην τιμή να βάλουμε ΣΙΤΕΣ που ο δικός μου δε μου έβαζε και μου τις έβαψε κιόλας , αυτά ήταν αρκετά να πάω εκεί να προσθέσουμε κιόλας όλα τα positive feedbacks απο το forum μας. Συνολικό κόστος τοποθέτησης στα 160 Ευρώ όλα μαζί. Να πώ μόνο οτι τα παιδιά ταλαιπωρήθηκαν με τον συγκεκριμένο προφυλακτήρα γιατι δεν ήταν και η καλύτερη ποιότητα,αλλα στο τέλος δικαίωσε την φήμη του ο κύριος Δήμος και τα παιδία που δουλεύουν εκεί.
  11. Ξέρεις ρε φίλε κάτι είχα τα φρυδάκια αλλα δε μου αρέσανε ειδικά τώρα με αυτόν τον προφυλακτήρα δε πάνε , εκτός αν λές τα φρυδάκια ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΟΨΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΦΛΑΣ , αυτά οκ δε θα έλεγα όχι , όμως εγω είχα τα άλλα τα κλασσικά με το μικρό στρογγυλό κοψιματάκι στο σημείου του φλάς και δεν έλεγαν.Τώρα μαρέσει καλύτερα αλλα εξακολουθώ να πιστεύω οτι αν έβαζα τα φρυδάκια ΧΩΡΙΣ το κόψιμο ίσως και να είχες δίκιο και να ήταν όντως πιο άγριο
  12. Thanks mythe , αυτό μου είπε και ο Stoilas να μη τον πειράξω , μάλλον θα σας ακούσω.
  13. Ήσουν στον Δήμο την παρασκευή ? Γιατί δε ρώτησες βρε φίλε μου να σε δώ να γνωριστούμε ? ποιό ήταν το δικό σου ? ένα μαύρο 5άρι ? Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια παιδιά.
  14. Παιδιά καλή σας μέρα είχα πεί οτι όταν θα βάλω τον προφυλακτήρα που είχα αγοράσει και οτι θα στείλω post να μου πείτε την γνώμη σας , λοιπόν επιτέλους τον έβαλα πάνω μετα απο μια ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ του κυρίου ΔΗΜΟΥ στο μοσχάτο. Όλο άκουγα και άκουγα για τον Δήμο στην Autopaint, ε λοιπόν ένα έχω να πώ , τα παιδιά εκεί είναι απλά ΑΨΟΓΑ, τους παίδεψε πάρα πολύ ο συγκεκριμένος προφυλακτήρας δίοτι δεν ήταν zender δεν είχε βάσεις ήταν λίγο ανομοιόμορφος σε μερικά σημεία και στην κάτω ποδιά ( αριστερά και δεξιά στις άκρες ) άνοιγε πρός τα έξω - ήταν φουσκωτός παραπάνω απότι έπρεπε ( άσχετα το οτι έδειξε πολύ πιο άγριος έτσι ). Έδωσαν τον καλύτερο τους ευατό και ο κύριος Γιάννης ο φανοποιός απο τους λίγους μαστόρους που ξέρουν τι κάνουν και το κάνουν σωστά. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια μια πρώτη φώτο είναι αυτή που επισυνάπτω , δέν είναι και πλυμένο το αμάξι γιατι την έβγαλα χθές που γύρισα απο χωριό και στο δρόμο για Αθήνα έκανα γενοκτονία σε όοοολα τα μυγάκια και τα κουνουπάκια που βρεθήκανε μπροστά μου... Θα δείτε και μια photosoπιά για κάτι που σκέφτομαι να κάνω πάνω στον προφυλακτήρα και θα ήθελα τη γνώμη σας.Thanks guys που διαβάσατε.Bye
  15. Παιδιά καλημέρα.Θα ήθελα να αναπτύξουμε ένα θέμα σχετικά με τα δερμάτινα τιμόνια.Εχει φθαρεί με τον καιρό το τιμόνι και έχω σκεφτεί 2 λύσεις που θα ήθελα να συζητήσουμε.Πρώτον αλλαγή τιμονιού και ότι αυτό συνεπάγεται απο θέμα αερόσακου και αντικατάστασής του και δέυτερον Επένδυση με δέρμα απο την αρχή. Έχω δεί τιμόνια που είναι ξαναπερασμένα με δέρμα και είναι διπλάσια σε μέγεθος μετά την αλλαγή και καθόλου όμορφα ή τέλος πάντων περίπου ίδια με το προηγούμενο . Υπάρχει κάποιος , κάπου που να φτιάχνει τα τιμόνια με δέρμα οπως ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ το μαμά. Να αναφέρω οτι ρώτησα τον Βρανάκη ( κορυφαίος στο είδος του ) και μου έιπε για το τιμόνι 150 ευρώ με ότι χρώμα ραφής θέλω. Πιστεύετε οτι είναι ακριβά ? Η δουλειά του όμως είναι πραγματικά διαμάντι.Ακούω γνώμες.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.