Jump to content

Andreas Xronopoulos

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Andreas Xronopoulos last won the day on September 7 2018

Andreas Xronopoulos had the most liked content!

About Andreas Xronopoulos

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  • Car's nickname
    Polo TGI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andreas Xronopoulos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Εγω θα εβαζα philips xtremevision plus η osram nightbreaker δε θα πολυεμπλεκα με κιτακια led γιατι θελουν και αλλαγη στο φαναρι αρα πιστευω θα παει πολυ.. αν και μετανιωνω που δεν εβαλα το full led πακετο αλλα πανακριβο για πολο
  2. Γενικα για το ζεσταμα ειναι και λιγο μυθος μπορεις απευθειας να ξεκινησεις να οδηγεις αρκει να ναι σε χαμηλες στροφες με ηπιο γκαζι για να ζεσταθουν ολα τα εξαρτηματα ομοιομορφα περα της μηχανης. Εξαλλου αν μενεις με τον κινητηρα ανοιχτο σου βγαζει μηνυμα στην οθονη οτι να αποφευγεις να μενει ανοιχτος σε ακινησια. Στο σβησιμο αναλογα σε τι θερμοκρασια ειναι το λαδι, αμα στην οθονη λεει πχ 105 βαθμους καλο ειναι να περιμενεις να πεσει στους 90 και σβηνεις . Αυτο με το κολλημα στην ανηφορα το παθαινα και εγω ειδικα οταν ηταν και ο κλιματισμος ανοιχτος, και αμα σπινιαρες τις ροδες για να παρει μπρος μυριζε πολυ καμμενο , τωρα το χειμωνα ειναι καλυτερα. Τωρα με τη βενζινη αυτο που λες δεν το χω ξανακουσει το manual λεει να καταναλωνεις οση εχεις βαλει ανα 6 μηνες, καλο ειναι να βαζεις 100 οκτανια να σαι σιγουρη οτι δε θα ναι νοθευμενη. Αυτο το τριξιμο στη νεκρα εγω πιστευω ειναι κατασκευαστικο λαθος δεν ακουγεται για feature :P , και στο 1o service θα τους εχω μαζεμενες ερωτησεις , οπως πχ να μου απενεργοποιησουν το start stop μονιμα. Φιλικα.
  3. Οπως και να χει σε μικτη χρηση καις και βενζινη.. και πολυ μαλιστα ωστε να μη συμφερει σε σχεση με το φυσικο αεριο... δεν το λεω εγω το λεει και το drive (5.4 λιτρα) https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-neo-toyota-yaris-hybrid οποτε στην μπαταρια εισαι μονο στο σταματα ξεκινα. Ενδεικτικα σου λεω εγω κανω 1800χλμ το μηνα με 55 ευρω αεριο, με το yaris θα θελα τουλαχιστον τα διπλα λογω τιμης της βενζινης. Δε βγαζω καθολου αυθαιρετα συμπερασματα, αλλα ποιες αναγκες καλυπτει το yaris ? οικονομια? το πολο ειναι πιο οικονομικο και εχει και χαμηλοτερη αρχικη τιμη με περισσοτερο εξοπλισμο. επιδοσεις? και τα δυο 0-100 σε 11.9 εχουν. Ποιοτητα κυλισης , ηχομονωση και στησιμο στο δρομο ?? ενα test drive θα σε πεισει :P Ισχυει αυτο που λες με τη μεταπωλητικη αξια αλλα να το ευχαριστιεσαι και το αμαξι στην καθημερινοτητα σου... θελω να πω με 4 ατομα πχ και ψιλογεματο πορτπαγκαζ δε θα το νιωθεις τοσο σβελτο οσο να σαι μονο σου... ενω με το λεον δε θα εχεις κανενα τετοιο θεμα. Αναλογα και τις δικες σου απαιτησεις βεβαια και αν το θες για 1ο αμαξι κτλ...
  4. Τα υβριδικα δεν ειναι ηλεκτρικα, νομιζα απο πανω οτι μιλαγανε για αμιγως ηλεκτρικα αυτοκινητα. θελει και βενζινη με 1.65 γεμιζεις .... αρα θες τα διπλασια σε καταναλωση σε σχεση με το φυσικο αεριο. ουτε επιδοσεις εχει , αλλα κοστιζει και πολυ περισσοτερο απο το πολο να το κινεις.. εγω κατω απο 5 λιτρα /100 χιλιομετρα καταναλωση σε νορμαλ συνθηκες δεν μπορεσα να το φτασω , με το φιατ 500 1.2 ημουνα στα 5.5 οποτε ποια τα πραγματικα οφελη του υβριδικου?? Προσωπικη αποψη επειδη τα εκανα και τα δυο test drive , καμια σχεση η οδηγικη συμπεριφορα του yaris με του πολο , και το κιβωτιο του υβριδικου το ενιωθες σα να μην επιταχυνε ποτε.... και το κερασακι στην τουρτα.. το υβριδικο εβγαινε με την προσφορα πιο ακριβο αποτι πηρα το πολο με τα εξτρα του, και η οθονη ουτε android auto υποστηριζε. Δε λεω αξιοπιστα τα ιαπωνικα αλλα οχι και 17000-18000 ευρω για yaris. Και εγω το leon με κλειστα ματια θα επαιρνα αν ηθελα μεγαλυτερο αμαξι και λογω οικογενειας. ασε που περα απο τα 130 αλογα εχεις και 17 κιλα φυσικο αεριο πλεον. Το πολο δεν πιστευω οτι ειναι για οικογενεια , ποσο μαλλον να το εχεις φουλ φορτωμενο συνεχεια σε ταξιδια. Τα 1.5 κυβικα εκει στο λεον θα σε σωσουν.
  5. Πιστευω η καλυτερη επιλογη cng αυτη τη στιγμη ειναι το leon με τον κινητηρα τον καινουριο tgi 1.5 130ps , μαζι με την επιδοτηση που δινει η δεπα οποιος προλαβει βεβαια, βγαινει ιδια χρηματα με το πολο για πολυ περισσοτερο αμαξι.. Το πολο ειναι σα να το πυροβολουν που δεν εχουν λυσει θεματα ζητησης με το εργοστασιο παραγωγης. Οτι θα υπαρξει αυξηση πρατηριων θα υπαρξει ειδικα που θα μπουν οι ιδιωτες στην αγορα αλλα αυτο μιλαμε για 2019-2020 για την ωρα ειναι οποιος εχει πρατηριο κοντα.
  6. Η μονη διαφορα ειναι το 6ταχυτο που για την ωρα δινουν ιδιες επιδοσεις και τα 14.2 κιλα φυσικου αεριου. Μεγαλο φαουλ να βγαλουν υποβραχιονιο και ομιχλης, γινεται ακομα πιο φωτοχο σε σχεση με την comfortline για 17400 αρχικη.... Με τα 180bar πιεση που εχουν καποια πρατηρια της ΔΕΠΑ αντε να βαλεις 12.5-13 κιλα στην καλυτερη, εγω πλεον πανω απο 10.6 δε βαζω με 11.6 ονομαστικη, το καλοκαιρι χειροτερα... αρα 350 χιλιομετρα αυτονομια στην καλυτερη με το νεο spec. Στο εξωτερικο θα βαζεις και 14 και 15 με τις πιεσεις που εχουν. αλλα οντως το μεγαλυτερο θεμα ειναι τα πρατηρια ελπιζω να μπουνε και αλλες εταιριες αλλα ρε παιδια δεν ξερω ποσοι θα πειστουν να παραγγειλουν αμαξι που θελουν τωρα για να το παρουν το καλοκαιρι :P Με τις υποσχεσεις οτι θα υπαρξουν πρατηρια που εδω και χρονια λενε αλλα δεν τα βλεπουμε... οσο για τα ηλεκτρικα δεν πιστευω να υπαρχει θεμα συζητησης λογω υπερβολικα για την ωρα αρχικης τιμης και οτι αν σου τελειωσει η μπαταρια... εμεινες :P απαγορευτικη η σκεψη για ταξιδι εχουν πολυ μελλον.
  7. το πόλο έχει 11.6 κιλά ενώ το ιμπιζα 13 κιλά. άρα πάνω κάτω θα το εξισσοροπησουν με το ιμπιζα αν είναι να μείνει στα 40 λίτρα η βενζίνη.. κρίμα που θα αυξηθεί η αρχική τιμή (τέλος ταξινομησης?) και μπορεί με το wltp αν είναι πάνω από 90 γραμμάρια co2 να μην είναι χωρίς τέλη κυκλοφορίας
  8. Εμενα εκανε 6 μηνες+ να ερθει απο τοτε που το παρηγγειλα (τελη νοεμβρη).. παλι καλα με τα εξτρα που του εβαλα.(κριμα που δεν πηρες με το android auto ) Λαμπες εγω σκεφτομαι της philips xtreme vision παρα πολυ καλες, led θα θελει να αλλαξεις ολο το φαναρι για να μην κανει αντανακλαση και πιστευω δεν αξιζει.. αμα κανιες εχει καποια λυση να μας πει! Καλα η Δεπα αντι για επιδοτησεις ας βγαλει κανενα εξτρα πρατηριο γιατι πηγαινει με απιστευτα αργους ρυθμους...
  9. Αυτο που μου παν με τα λαδια ειναι οτι στο εργοστασιο πλεον το στρωνουν το αμαξι και του αλλαζουν εκει λαδια πριν φυγει (για να μην εχουν ρινισματα κατι τετοιο καταλαβα)... φαινεται τους εβγαζε μηχανικα προβληματα σε οσους δεν τα αλλαζαν και τα πληρωναν αυτη αφου ηταν μεσα στην εγγυηση οποτε τωρα στο παραδιδουν στρωμενο το αμαξι. Κατι καινουριο για το νεο πολο ειναι οτι δεν εχει βιβλιο service.!!! οποτε ολα μπαινουν στη βαση της vw ηλεκτρονικα, καλο για καποιον που θα το θελει μεταχειρισμενο αλλα αν κανεις κατι αλλαγη μονος σου δεν ξερω αν θα μπορει να φανει καπως...!! Οσον αφορα τα 2 χρονια εγγυησης εγω πιεσα για "δωρακι" την επεκταση εγγυησης στα 4 χρονια λογω υπερβολικης καθυστερησης και γλυτωσα 400+ ευρω. εσεις τη βαλατε? To pdf ειναι απο το site της vw.gr παραθετω το λινκ https://www.volkswagen.gr/el/models/newpolo.html#item=1&powerLayer=trim-hl/_-polo/catalogue.display
  10. Καλησπερα alextt, Ναι γενικα και εγω πιστευω οτι μεγαλο φαουλ οι χρονοι αναμονης για ενα αμαξι μαζικης παραγωγης αλλα εχει ξαναγινει πολλες φορες αποι την vw. Τα καθισματα που λες πισω εμενα με βολεψαν και οσους καθησαν ωστοσο δεν ηταν για πανω απο μια ωρα δεν το χω τεσταρει για περισσοτερο. Εμενα μια φορα πηρε 11.6 κιλα, απο τοτε με τις ζεστες και αναλογα την πιεση του πρατηριου ειμαι γυρω στα 10 κιλα, κριμα γιατι ιταλια βαζουν και 12.5 κιλα και ακομα πιο κριμα που το ibiza εχει 13 κιλα χωρητικοτητα ενω το πολο 11.6. Το front assist εγω το χω χαμηλη ευαισθησια και εκει πιστευω εκει δουλευει καλα , δηλαδη αμα φρεναρει ο μπροστινος αποτομα ή περασει πεζος λειτουργει χωρις να σε τρομαζει , δεν ειχα false alarms ουτε σε διωδια ευτυχως. Αυτο με το αεριο στην ανηφορα ισχυει , και αποτι διαβασα ο tsi ειναι στη βενζινη αμεσου ψεκασμου, στο αεριο γυρναει σε πολλαπλων σημειων, οποτε αμα δεν πεσουν και οι στροφες με κρυο κινητηρα δεν πας πουθενα ή θα μυρθζουν καμμενο τα λαστιχα , εχει συμβει αρκετες φορες., γενικα ο τρικυλινδρος κανει που και που κροταλισμα αν ειναι και κρυος μεχρι να πεσουν οι στροφες. Οταν δεν εχει καθολου αεριο και γεμισεις τοτε ξεκινας απευθειας με αεριο, οταν εχει ομως λιγο τοτε ξεκινας με βενζινη μεχρι να το κανει calibrate. Στην αντιπροσωπεια μου παν το λαδι του ειναι το castrol edge titanium fst και να το αλλαξουμε στα 15000 χιλιομετρα ή 1 χρονο με το service(εγω το τσεκαρω και μονος μου μη χανει αλλα ολα καλα.) Εσυ με τι εξτρα το πηρες? Φιλικα.
  11. Σχετικα με το συναγερμο εχοντας ψαξει αρκετα περι του θεματος, ναι οντως η Meta systems δε θα σου προκαλεσει καποιο θεμα αλλα και παλι δε θα σε προστατεψει και καθολου... ο τροπος που κλεβονται πλεον τα αμαξια ειναι μεσω κλωνοποιησης κλειδιου απο την obd πορτα , κατι που μια σειρηνα δε βοηθαει ενω ενα αντικλεπτικο συστημα την μπλοκαρει και εχει και δυνατοτητες να μπλοκαρει τον κινητηρα ακομα και αν ο αλλος ξεκλειδωσει το αμαξι (σκεψου το σαν 2ο immobilizer ανεξαρτητο του αυτοκινητου.) Σχετικα με το pandora εγω το εχω βαλει στο δικο μου πολο tgi , ειναι can bus , δε χρειαστηκε τιποτα να ξηλωσει και εκει που το πηγα ειχαν ξανατοποθετησει σε καινουρια πολο , οποτε το ηξεραν το αμαξι (προφανως παιζει ρολο να ξερει ο μηχανικος τι κανει). Δουλευει αψογα μεχρι στιγμης με το αμαξι και η εφαρμογη στο κινητο σου εχει μεχρι και ιστορικο για το ποτε χτυπησε.. και άλλα πολλα. Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι πλεον οι εργοστασιακοι συναγερμοι μια σειρηνα που κανει θορυβο ειναι μονο , και κανενας δε δινει και σημασια πλεον και να χτυπανε, θες συστημα που να μπλοκαρει να το κλεψουν , αλλα ο καθενας επιλεγει πως θελει να προστατεψει το αμαξι του άλλοι ειναι απλα ευχαριστημενοι και με μια ασφαλεια κλοπης
  12. Ισχύει αυτό με τις μεμβράνες πρέπει να βρεις κάποιον που θα στις κάνει τέλεια. Πάντως και τα μπροστινά τζάμια που δεν είναι σκούρα είναι και αυτά λίγο φιμε-ειδικα όσον αφορά τον ήλιο πράγμα καλό. Αυτόματα φώτα και φρενάρισμα είναι στάνταρ στην TGI. Για τους αυτόματου υαλοκαθαριστηρες θέλεις το πακέτο light and sight έκανε 200 ευρω δεν αξιζει... αυτόματο χειρόφρενο δε διαθέτει θυμάμαι. Τα full led (μεσαία σκαλα και τα πισω) είναι φοβερά αλλά κάνανε περίπου 1300 ευρώ πιστεύω παρά πολλά για ένα αμάξι 16000 ευρώ με στόχο την οικονομία. Cruise control έχει στάνταρ οχι το adaptive αλλά και πάλι αξίζει για τα ταξίδια. vwfighter σου επισυνάπτω και το pdf με το στάνταρ εξοπλισμό του tgi Polo_ AW1.pdf
  13. Οπωσδηποτε την 8ιντση οθονη με το android auto και το δερματινο τιμονι, λεβιε και χειροφρενο , κατι που στην εκδοση βενζινης το εχει ενω στο TGI οχι . Απο την αλλη θα σου προτεινα να βαλεις τα φιμε κρυσταλλα τα εργοστασιακα αντι για μεμβρανες, πολυ καλυτερα κατα τη γνωμη μου και απαραιτητα για τον καιρο της ελλαδας. Απο εκει και περα αν θες comfort οπως ο αυτοματος κλιματισμος , led φωτα ή αισθητηρες παρκαρισματος ειναι καθαρα δικη σου επιλογη , εγω δεν τα εβαλα γιατι δεν πιστευα οτι αξιζουν για αμαξι μικρης κατηγοριας. Τελος, μην βαλεις τον συναγερμο τον δικο τους ειναι κυριολεκτικα μια υπερτιμημενη σειρηνα με μηδεν ασφαλεια. Πηγαινε σε αντικλεπτικη λυση οπως pandora/tec , ετη φωτος καλυτεροι... Ας συμπληρωσει και καποιος αλλος και να πει τις αποψεις του !!
  14. Αυτο απο το vw.de . Απ'οτι διαβασα και εγω σε ιταλικα φορουμ θα παρει φιλτρο σωματιδιων λογω wltp και δεν ξερουν αν θα επηρεασει τις επιδοσεις. Να πω και εγω λιγα λογια για το δικο μου Polo TGI. Εχω κανει 6000 χιλιομετρα μεχρι στιγμης, απολυτα ευχαριστημενος , το αμαξι ειναι ιδανικο για οποιον θελει να συνδυασει οικονομια με χωρους και ικανοποιητικες επιδοσεις. Πολυ ποιοτικο εσωτερικο με το android auto , και για μενα τα φιμε κρυσταλλα ειναι must για τις ζεστες της ελλαδας. Το turbo ειναι ιδανικο , ροπη απο χαμηλα αρκει να εισαι πανω απο 1800 στροφες, δηλαδη δε θα εχει κανεις θεμα με προσπεραση. Απο ταχυτητα εφτασα 190 στις 4300 στροφες, με το cruise control εισαι ανετα στα 150 και ο κινητηρας αθορυβος, με εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης. Οταν γυρναει σε βενζινη το νιωθεις λιγο πιο σπιρτοζικο. Απο καταναλωση μικτη ειμαι περιπου στα 4,2 κιλα σε αεριο και 5.5 σε βενζινη με αρκετο πατημα. Στα μειονεκτηματα το μονο που εχω να πω εχει να κανει με την αυτονομια του φυσικου αεριου. γενικα ενα γεμισμα τωρα με ζεστες (35 βαθμους) αναλογα το πρατηριο ειναι απο 9.55 μεχρι 10.5 κιλα (στου ρεντη γεμιζω παντα λιγοτερο αν μπορει καποιος να επιβεβαιωσει, εχουν την πιεση 190bar ενω στο κορωπι 200bar) και μου βγαζει με 9 ευρω περιπου 280 χιλιομετρα, οποτε αν θες να κανεις ενα ταξιδι ή να πηγαινεις σε μερη που δεν εχει πρατηριο θα πρεπει να εχεις στο μυαλο σου πότε να το γεμισεις... τα 40 λιτρα βενζινης ντεποζιτο ειναι λιγο φαουλ ας ειχες πχ 20 λιτρα και παραπανω κιλα για αεριο... τελος ειδικα στο φυσικο αεριο η εκκινηση σε ανηφορα θελει αφυσικα πολυ γκαζι κατι που με ατμοσφαιρικους κινητηρες δεν το ειχα παρατηρησει αλλα το θεωρω αμελητεο.
  15. Μια άλλη ερωτηση. Οταν γεμιζεις με αεριο , τωρα που πιανουν και οι ζεστες με ποσα κιλα σου βγαζει οτι γεμισε? Σε ιταλικο site ειδα οτι γεμισαν και με 12.5kg ανετα γιαυτο ρωταω.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.