Ευχαριστώ για την ανταπόκριση, και χρόνια πολλά σε όλους. Αποφάσισα να το ψάξω λιγάκι και σας παραθέτω το έγινε τελικά. Αποφάσισα να πάω στην ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκη μέσω γνωστού να το δουν. Αφού το ξέσκισε στα γκάζια για 1ωρα ένας του συνεργείου, έκανε τη γνωμάτευση του κολλημένου turbo, και θέλανε 8 κατοστάρικα για αντικατάσταση!!!( Ευτυχώς δε με χρεώσανε την επίσκεψη). Πάω στα Διαβατά σε συνεργείο εξειδικευμένο σε turbo, και το παλληκάρι ιδιοκτήτης VW, με εξυπηρέτησε άψογα. Το δοκιμάσαμε μαζί στο δρόμο μαζί με το διαγνωστικό, καί με αναλογικούς μετρητές παρακαλώ (εν στάση), το turbo δουλεύει κανονικά και οι πιέσεις κανονικές (ευτυχώς γλίτωσα τα 800). Για το Μανδύλα δε το συζητάμε. Αυτοί ούτε χαμπάρι πήραν όταν πήγα. Με τα πολλά, σήμερα αποφάσισα να το πάω στο συνεργείο της Avis μιας και νοικιάζουμε αυτοκίνητα απο εκεί για πάνω από 15 χρόνια και τα παιδιά του συνεργείου με γνωρίζουν. Για να είμαι ειλικρινής, είχα τις υποψίες ότι έχω προβλήματα στη μετάδοση, κάτι το οποίο επιβεβαίωσαν και οι ίδιοι μετά από δοκιμές στο δρόμο και στη ράμπα κύλισης. Με είπαν ότι το διαφορικό ακούγεται έτσι και δε χρήζει άμεσης αλλαγής, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να γίνει, ιδίως αν ακουστεί ποιο μεταλλικός ο θόρυβος. Ο λόγος είναι ότι η ζημιά έχει συμβεί, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη. Με τίς υγείες μας, και καλά να είμαστε, να το πληρώσουμε κάποια στιγμή. Καλή πρωτοχρονιά.