Jump to content

vwmk5gtgtitsi

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

About vwmk5gtgtitsi

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

vwmk5gtgtitsi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Και εγω φιλρ ειπα πιο πανω δεν θα κατσω να ασχοληθω με το αμαξι να το φτιαξω,θα το παρει πισω ο μαστορας απο τον οποιο και τοαγορασα στην ιδια τιμη και θα μου δωσει αλλο αυτοκινητο.
  2. Δεν ήταν εταιρικό αμάξι και πάντα μαμά.Εγω ήμουν ο 3ος ιδιοκτήτης,ο 2ος που το είχα αγοράσει ήταν μηχανικός και σε αυτόν το πήγαινα για όποτε χρειαζόταν και είχα πρόβλημα.Το μόνο που ξέρω από αυτόν που είχαμε μιλήσει το αμάξι καθόταν για 1-2 μήνες στο σπίτι και του ήταν περιττό διότι είχε και αλλά αμαξια,ετσι τον βρήκα εγώ και το αγορασα από αυτόν.Μονη αλλαγή που του έκανα ήταν ότι εβαλα αγωνιστικό φιλτρο και τώρα το αφαιρεσα φυσικά και έβαλα πίσω το εργοστασιακό κουτί του. Τώρα το αμάξι έχει 280025 το οποίο και κάθεται στο γκαραζ μέχρι να βρω άλλο.
  3. Να σε καλά φίλε θα προσέξω στην συνέχεια.Και επίσης αυτό που θέλω να προσθέσω είναι ότι υπάρχουν τόσα αυτοκίνητα π.χ. Ιάπωνες που έχουν τέτοια χιλιόμετρα και δεν έχουν βγάλει το παραμικρό..Επίσης ο γείτονας μου έχει golf mk4 tdi και τώρα πλησιάζει στα 400.000 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.Αυτο είναι το θέμα με τα συγκεκριμένα golf δεν είναι ότι τα είχα να αντέξουν μια ζωή ,ήξερα ότι θα εμφανίσει προβληματα,έκανα το λάθος και το πήρα διότι βιαζομουν και μολιε το ειδα ενθουσιαστικα..μαυρο χρωμα ,σπορτ εμφανιση και χωρις γρατσουνιες,ήξερα είχε δύναμη που όντως είχε,άνεση και οικονομία τουλάχιστον για τις διαδρομές που έκανα.
  4. Το θέμα είναι πως όλοι ξέρουμε πως οι συγκεκριμενοι κινητήρες έχουν βγει με προβλημα από την αρχή και στην συνέχεια τους.Εχω ήδη φίλους που είχαν και εκείνοι από αυτά ήδη τους έχουν σπασει μοτέρ,πηδαγε το δόντι της καδένας,συνέχεια αλλάζανε πολλαπλασιαστες και μπουζι για να είναι σίγουροι για τυχών προβληματα και επίσης προβληματα με την πολλαπλή εισαγωγης.Γενικα αυτά τα αμάξια ειναι να τα τρέχεις από πίσω και να τα φροντίζεις συνεχώς μπας και σου βγάλουν βλάβη στο τέλος.Και είχα ακούσει συμβουλη σε αυτά τα αμάξια να φοράνε αγωνιστικά μπουζι και πολλαπλασιαστες για να αντέχουν και να έχουν μακροζωία,δηλαδή λες και είναι καποιο evolution η subaru που δίνεις και 300-400 ευρώ για ένα απλό σερβις.Δεν έχω θέμα με κανεναν ούτε θέλω να θιξω, γνώμη είναι και δεν είναι ο μόνος που παραπονεθηκε για αυτά τα αμαξια
  5. ΟΠΟΊΟΣ ΈΧΕΙ ΌΡΕΞΗ ΤΟ ΔΙΑΒΆΖΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΥ GOLF ΜΟΥ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΌΡΑΣΑ ΜΈΧΡΙ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΆΤΗΣΑ. Golf mk5 TSI 140hp 2008,το αγόρασα τον Ιούλη(2018) σε πολύ καλή τιμή με 267000 χιλιόμετρα.Ολα καλά ενώ διαπίστωσα στον πρωτο μήνα πτώση στην απόδοση δεν έμπαινε το τούρμπο.Αλλαξα N75 και σκαστρα ολα μια χαρά το αμάξι επανήλθε και γραμμικοτατο άριστο.Τον Αύγουστο διαπίστωσα μερικές διακοπές και άναψε λαμπάκι,ήταν πολλαπλασιαστης 2ου κυλινδρου,πάει και αυτό.Μετα απο εβδομάδα λαμπάκι ξανα,πήγα στο συνεργείο και ήταν ο καταλύτης,δεν είχα διάθεση να δώσω χρήματα να τον αλλάξω όποτε τον ανέλυσα με αποτελεσμα να πηγαίνω με το λαμπάκι ανοικτό λόγω του καταλύτη για τους επόμενους μηνες. Το αμάξι μια χαρά μετά από κάποια χιλιομετρα πήγα για το σέρβις του που αλλακτηκαν λάδια, φίλτρα βενζίνης,λαδιου,aircondition και μπήκε φαρμακο βενζίνης για τον καταλύτη.Συνεχιζω να κυκλοφορώ κανονικά και αρχες Δεκέμβριου διαπιστωσα διακοπές ενώ κυλούσε το αμάξι σε κάποιες στροφές πήγα συνεργείο ξανα και αλλάξαμε όλα τα μπουζι αφου έτσι και αλλιώς θα αλλάζοντας μπας και φταίνε αυτά.Επισης ξεχασα να αναφέρω μετά από κάποιο διάστημα της αγοράς του αμαξιού διαπίστωσα ότι όταν ήμουν στο ρελαντί το αμάξι έτρεμε πολυ λίγο αλλά το θεώρησα φυσιολογικό όπως και ο μάστορας.Τελοςπαντων μετά την αλλαγη των μπουζι το τρεμουλο στο ρελαντί δεν σταματησε.Κυκλοφορουσα ξανα κανονικά έκανε τις βόλτες μου ώσπου μια νύχτα που επεστρεφα σπίτι και το αμάξι είχε γυρίσει στα 280000 χιλιομετρα,μόλις πάρκαρα το αμάξι έκανε έντονες διακοπές και έπεφταν οι στροφές ενώ άναβοσβηνε το λαμπάκι και όταν σταμάτησε το λαμπάκι σταμάτησαν και οι διακοπές.Λεω μόλις γυρίσει μερα θα παω στον μάστορα.Το ξεκινάω το πρωί μια χαρά και ξεκινάω να πάω όλα μια χαρά ώσπου όταν έκανα ένα άνοιγμα ξανάρχισε τις διακοπές όταν πατούσα το γκάζι έκανε έντονες διακοπές ενώ άναβοσβηνε λαμπακι.Φτανω στο μαστορα του λέω τι γίνεται και απευθείας διαγνωστικό το οποίο μας έβγαζε ότι 1ος πολλαπλασιαστής δεν λειτουργουσε.Αφαιρουμε τους πολλαπλασιαστες και τα μπουζι και βρήκαμε ότι το μπουζι του πρώτου πολλαπλασιαστής ήταν καμένο διαλυμένο,εγώ παραξενεφτηκα λόγω του ότι είχαμε αλλάξει τα μπουζι 2 εβδομάδες πριν ολοκαινουργια και ξαφνικά καμενο; Ο μάστορας αγχώθηκε μπας και τα κομμάτια πορσελάνης μεινανε μέσα στο πιστόνι. Αφου βγάλαμε που τα βγάλαμε τσεκαραμε και το compression και στα 4 πιστόνια και ήταν μια χαρά όλα στο ίδιο και χωρίς κάποια πτώση.Τελοςπαντων μου αλλάζει το ένα το μπουζι,σταυρονουμε τους πολλαπλασιαστες,ξεκινάμε την μηχανή όλα μια χαρά και μου είπε απλά τώρα να προσέχουμε από το πιστόνι που πιθανόν να πήγαμε κομμάτια από το μπουζι μέσα.Φευγω λοιπόν από το συνεργείο και ώσπου να φτάσω σπίτι κάνω ξανα ένα άνοιγμα πάλι διακοπές κοψίματα και άναβοσβηνε λαμπάκι και απέξω ακουγόταν ένας έντονος θόρυβος από την μηχανή το αμάξι ενώ βρισκόταν στις 3χιλ στροφές έκανε σαν ντίζελ.Παω σπιτι και ήταν ένας φίλος μου λέει ακούγεται περιεργα το αμάξι σου..στο ρελαντί έκανε έντονο θόρυβο και λέω θα το αφήσω σπίτι ήταν και θα το δώσω να πάει να πάρω κάτι άλλο. Αν αναρωτιεστε γιατί δεν πήρα τον μάστορα τηλεφωνο ξανα είναι διοτι εκείνες τις μέρες ήταν που έκλεισαν όλα τα συνεργεία ήταν γιορτές και εγώ κουράστηκα να τρέχω συνεχεια στον μάστορα έτσι αλιως είχα ήδη αποφασίσει να πάρω άλλο αμάξι.Την επόμενη μέρα ήρθε φίλος και το ξεκινήσαμε μαζί στο σπίτι και μου λέει ο ήχος του θυμίζει καδένα χρόνισμου και όντως μπήκα και youtube είδα βίντεο και είναι πολύ παρομοίως ο ήχος μιας προβληματικής καδένας. Και με 280000 χιλιόμετρα λογικά είναι πως θα ήθελε αντικατασταση αν δεν του την άλλαξε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.Τελοςπαντων από τις 29 Δεκεμβρίου 2018 μέχρι τωρα 11 Ιανουαρίου 2019 το αμάξι καθεται στο γκαράζ και το ξεκιναω που και που το αφήνω να ζεσταθεί,κάνει σαν τρακτέρ,ο θόρυβος παραμένει και επίσης αναβοσβήνει το λαμπακι check engine.Τελος κινητήρες TSI για μένα τώρα περιμενω να βρω άλλο αμάξι. ΤΕΛΙΚΉ ΔΙΆΓΝΩΣΗ ΚΑΤΆ ΠΟΛΎ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΚΑΔΈΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Η ΤΡΥΠΗΜΕΝΟ ΠΙΣΤΟΝΙ.
  6. Φιλε μου αλλαξε τις βαλβιδες ν75 και σκαστρα αν εχεις κανει αρκετα χιλιομετρα απο την προηγουμενη αλλαγη και θα ειναι ολα οκ!
  7. Το πήγα σήμερα μου είπε πως είχε υποψιαστεί τα coil ingition κάτι μακρουλλα πραγματα,διότι που το πήγε βόλτα χθες του έβγαλε ένα πρόβλημα στο διαγνωστικό για το 1ο coil,το τράβηξε εξω και το έλεγξε μου είπε μπορεί να θέλει αλλαγη.Σημερα μου είπε να περιμένω να εμφανίσει το check για να το πάρω να δει τι είναι ακριβώς,μέχρι τότε να μην ανησυχώ κοντεύει και το σέρβις του θα το ελεγξει ξανα και επι ευκαιριας αν χρειαστεί θα τα αλλαξει.
  8. Πήγα σήμερα επιτέλους για αλλαγή N75,την αλλάξαμε στο συνεργειο.Με το μόλις ξεκινά την μηχανή ο μάστορας,το μοτέρ αρχισε να τρέμει όχι φυσιολογικά και όταν μαρσαρε έκανε ένα περιεργο θόρυβο μετά ηρεμησε.Μου λέει μπες μέσα να πάμε βόλτα για να μου δείξει ότι πλέον λειτουργεί τουρμπίνα κανονικά.Ξεκιναμε δίνει γκάζι το αυτοκίνητο καμία σχέση από πριν,το τούρμπο άνοιγε πλέον κανονικά και το αμάξι γραμμικό.Τελοςπαντων όταν σταματήσαμε σε ένα στοπ,το αυτοκίνητο όταν ήταν σε στάση έτρεμε και αυτό δεν το έκανε πριν.Μετα το παίρνω έφυγα πήγα σπίτι στην διαδρομη όλα οκ και όταν έφτασα σπίτι άνοιξα το καπο όλα οκ.Την νύκτα όταν το ξεκίνησα έκανε ξανα τον περίεργο έντονο θορυβο τακ τακ από τη μηχανή και έκανε αυτό το τρεμουλο όταν ήμουν σταματημένο όταν το κύλησα λίγο σταμάτησε ο θόρυβος αλλά όταν σταματώ τρέμει και είναι ενοχλητικό.Ο μάστορας πριν φύγω από το συνεργείο τσέκαρε και τα μπεκ και όλα τα καλώδια και σωληνάκια δεν βρήκε κάτι περίεργο.Λετε να φτεει η Ν75;
  9. Καλησπερα σας,εχω βρει κατι ωραια φανιαρια για golf mk5.Τα οποια ειναι αυτα.Απλα θελω να μαθω αν μπορω να τα βαλω σε οποιοδηποτε mk5 golf διοτι ο πωλητης μου ειπε οτι μπορω σε οποιδηποτε μοντελο ΜΚ5.θα βαλω το δικο μου αυτοκινητο στο τελος πως ειναι τωρα για να μου πειτε αν μπορω να τα βαλω.Επισης αν θελησω να αλλαξω προφυλακτηρα πχ να βαλω gti θα ταιριαζουν?
  10. Μπορει να μου στειλει κάποιος την ακριβη τοποθεσιας της βαλβιδας N75 σε golf mk5 1.4 140ps.Διοτι εψαζα το σαιτ ολο και στο θεμα ''βαλβιδα πιεσης ν75'' στο οποιο εχει ανοικτει ολοκληρο θεμα και δεν ειδα καποια φωτο που να δειχνει που ειναι ακριβως αυτη η βαλβιδα ωστε να μπορουμε να την αλλαξουμε και απο μονοι μας χωρις να δινουμε λεφτα σε μαστορες διοτι ακουσα ειναι πολυ ευκολη διαδικασια ωστε να μην χρειαστει να σου την αλλαξει καποιος ειδικος.Ευχαριστω.
  11. Το πηγα το προβλημα που εδειξε το διαγνωστικο ηταν η βαλβιδα του τουρμπο(σκαστρα νομιζω εχω λινκ με φωτο πιο κατω).Ηταν ενα πλαστικο μικρο πραγμα και φαινοταν με το ματι ευκολα αφου ηταν μολις βγαλεις το πλαστικο καπακι της μηχανης.Και το αλλαξε,το αυτοκινητο εκανε διαφορα http://prntscr.com/kabbxx Αυτο εδω μου αλλαξε,και νομιζω πως ειναι η σκαστρα.Μηπως να παω ξανα για ναι αλλαξω και την βαλβιδα ν75 ή θα το εβγαζε στο διαγνωστικο αν ηθελε αλλαγη? Τι μου προτεινεται,να ελεγξω και να αλλαξω την ν75 για καλο και για κακο η οχι?
  12. Οκ ευχαριστω.Μηπως μπορεις να με συμβουλευσεις τι πρεπει να προσεξω εκτος απο ν75,σκαστρα,πολλαπλασιαστες μπουζι και το καδενακι?Ωστε να λυθει αυτο το προβλημα.Αυτοκινητο με 226000 χιλιομετρακια.Ολα αριστα εκτος απο αυτο που δεν λειτουργει τουρμπινα κανονικα,και λιγες διακοπες στις 1-3 οταν πατας το γκαζι αν αναπτυξει.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.