Καλημέρα. Κάτοχος golf tdi 1.6 mk7. Μετά το σέρβις των 90.000 διαπίστωσα ότι όταν βάζω μπρος είμαι στις 780 στροφές. Μετά από 2 με 3 λεπτά κίνησης οι στροφές στο ρελαντί είναι 1000 με αποτέλεσμα ακόμη και σε μικρές διαδρομές 2 3 χιλιομέτρων η θερμοκρασία κινητήρα να φτάνει 90 βαθμούς (η τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα οργανα) σε αντίθεση με τα λάδια που είναι στους 50 και κλείνοντας την μηχανή να λειτουργεί για 2 με 3 λεπτά το βεντιλατερ. Αυτό είχε παρατηρηθεί και πριν το σέρβις και ενώ το είχα επισημάνει ο τεχνικός μου είπε ότι είναι καθαρό και ίσως υπάρχει κάποια ρύθμιση χωρίς κάτι άλλο. Πλέον εδώ και 2 μέρες παρατηρώ αυτό το θέμα. Μια βοήθεια να ξέρω τι με περιμένει ώστε να κατευθύνω και το συνεργείο. Νέος κάτοχος vw golf και diesel με αποτέλεσμα να μαι κουτάβι και να μην ξέρω τι αντιμετωπίζω. Ευχαριστώ συνβαγκιτες