Jump to content

Niki Koutsoukou

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About Niki Koutsoukou

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Niki Koutsoukou's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα. Επανέρχομαι όπως υποσχέθηκα να ενημερώσω για τις μετατροπές και να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά για τις συμβουλές. Λοιπόν! Τελικά αφού ο τουρμπίνας επέμενε πως κανένα από τα 2 υβρίδια κο4-064 και ko4- opc δεν θα δουλέψουν και το μόνο που μου κάνει είναι κο4-023 πήρα το ρίσκο και έβαλα κο4 από s3 με εισαγωγης φτερο από opc. Με σκαστρα από s3 και ανταπτορας gfb και ένα file για 100αρα βενζίνη με πίεση 1.45 σταθερό - 1.69 over και ότι φοραω που έχω πει στο παρελθόν, είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί το αμάξι χωρίς αβανσ τρελά ,τυφλό αισθητήρα νοκ και ρυθμίσεις αγριες έχει πολύ καλό αποτέλεσμα. Δηλαδή ξεκινάει υπια για προστασία τουρμπο και καθημερινη χρηση και μετά τις 3000 στροφές μέχρι κόφτη κρατάει πιεση και πηγαίνει καλά χωρίς σφάλματα κτλ. Όταν κάνω δυναμομετρηση θα ανεβάσω. Επίσης ξέχασα να πω πως έβαλα φτερο από opc για να μην αλλάξω αλουμίνιο και βγάλω σκαστρα έξω. Ήθελα να είναι όπως από την μαμά του. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Καλησπέρα και από εμένα ήθελα να πω την γνώμη μου σχετικά με την ανάρτηση που φοράω. Πριν 12 χρόνια που απέκτησα το scirocco μου (1.4 tsi cav) μαζί με τις 18αρες ζαντες απο το 2λιτρο έβαλα στα μαμά αμορτισερ 3,5 πόντους ελατηρια χαμηλωματος hr. Το αποτέλεσμα πολύ καλό αλλά για λίγο γιατί μετά από λίγα χιλιόμετρα χάλασαν τα αμοστισερ και κοπανάνε το αμάξι παντού. Τοποθέτησα bilstein κίτρινα sprint χοντρομπουκαλα χαμηλωματος με τα ίδια ςλατηρια και το αποτέλεσμα ήταν καλό σε ανοιχτό δρόμο κακό στην καθημερινότητα. Μετά από 30.000 χλμ περίπου τα hr παρέδωσαν πνεύμα αφού πίσω το αμάξι είχε κάτσει ποιο πολύ και μονοπάτια. Δηλαδή μπροστά ποιο ψιλό και στον πίσω άξονα αριστερά ποιο ψιλο από δεξιά. Επίσης μπροστά είχαν χαλάσει οι βάσεις. Πήρα την απόφαση και έβαλα coilover ανάρτηση d2 που είχε και βασεις με ρυθμιζόμενο καμπερ καστερ. Το αποτέλεσμα πολύ καλό αλλά όταν την έσφιξα γινόταν Κούτσουρο το αμάξι χειρότερο από bilstein-hr. Με τον πρώτο χειμώνα και υγρασία κόλλησε ο ένας μπροστά ρυθμιστής όπου σκοτώθηκαν τον πωλητη να μου βγάλει όλο το φυσιγγι εγγυηση . Μετά από λίγο καλησε και το άλλο. Αφού μόνο προβλήματα είχα μόνο και μετά από ακινησία κόλλησε κλειστό το πισω αμορτιερ με αποτέλεσμα ο τροχός να είναι μέσα στον θολό. Πήρα λοιπόν τα bilstein που τα είχα αποθηκεύσει σε όρθια θέση για κάνα 4αρι χρόνια έβαλα 5αποντα eibach ελατηρια χωρίς καμία επισκευή και ησύχασα. Όχι πως δεν είναι σκληρό αλλά υποφερετε ,κρατάει και έπεσε αρκετά χαμηλά σε σχέση με την άνεση που προσφερει. Την τελευταία φορά που το έριξα τόσο χαμηλά με την d2 θυμάμαι πως τον χειμώνα ήταν θεοσκληρο και όμως δεν είχε κρατήματα γιατί επερνε κλήσεις αφού την είχα στις 5 πρώτες ποιο μαλακές ρυθμίσεις από τις 36 που είχε. κααλλο ένα πρόβλημα ήταν πως έβρισκαν και οι σπειρες των ελατηρίων μεταξύ τους. Τον χειμώνα λίγο το καλοκαίρι που μαλακώνε το λάδι πανηγύρι......επίσης μετά την τοποθέτηση της d2 παρέλειψα να σας πω πως έβαλα αντιστρεπτικες kw μπρος πίσω για να μειώσω το παλατζαρισμα δεξιά αριστερά αφού λόγο του πολύ χαμηλωματος το αμάξι σκληρενε και αναγκαζόμουν να μαλάκωσω τα αμορτισερ για να μην κοπανάει. Οποτε οποίος θέλει πολύ χαμήλωμα και καλή λειτουργία να βρει coilover με ρύθμιση απόσβεσης και όχι μόνο ύψους και σκληρότητας γιατί αλλιώς θα πέσει σε λούμπα. Ευχαριστώ για την κουραστική εξομολόγηση μου αλλά πιστεύω να βοηθήσω κάποιους πριν πετάξουν 1000 + euro για πολύ υποσχόμενες αναρτήσεις που μόνο κακό θα κάνουν όπως σε εμένα. Υ/Γ : εάν τα bilstein μου ήταν καινούργια πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο. Εαν τα επισκευάσω κάποια στιγμή γιατί τα έβαλα πρόσφατα και είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση τους για την ώρα θα επανέλθω για εντυπώσεις. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Δεν προσπαθώ να σας εκνευρίσω....αλλά όπως σας είπα έχω περάσει περιπέτειες.... για σκάρτα 4 χρόνια πίστευα ότι έχω Κο4-023 και τελικά τώρα που έλυσα το τουρμπο ο τουρμπίνας μου είπε ότι είσαι μαμά από άξονα απλά φοράς φτερο στην εισαγωγή από S3 20v. Και τώρα που ζήτησα ευθύνες σε αυτούς που με έφτιαξαν στο παρελθόν, μου είπαν πως δεν είχα καταλάβει καλά και πως ο άξονας από coupra 1.4 tsi διαφέρει από τους άλλους που φοράνε τ υπόλοιπα 1.4 tsi και πως είναι ότι καλύτερο για μαμά εντόσθια. Σε αυτά τα χρόνια όμως εγώ αφου έβλεπα ότι τα κ04-023 με 1.8 over βγάζουν 270-290 πιεζα τον προγραματιστη να αγριέψει το πρόγραμμα μέχρι που κατουρησε το μπεκ ... και...μπαμ!!!και... προέκυψαν τα wosner. Γιαυτό τώρα ρωτάω για να κάνω συγκεκριμένα πράγματα και να μην την πατήσω ξανά. Απλά φοβάμαι τον άξονα κο4- 64 στο δικό μου μαντεμι μην δεν κρατήσει και αναρωτιέμαι εάν χρειάζεται καινούριο αλουμίνιο ποιο μεγάλο για να φεύγει ο συμπιεσμενος αερας ποιο γρήγορα. Αυτά ευχαριστώ για την κατανόηση και βοήθεια. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Καλημέρα. Για άλλη μια φορά θα χρειαστώ συμβουλή γιατί απ ότι έχω καταλάβει εκτός από ιδιοκτήτης ασχολείστε και μηχανικά με την βελτίωση και τελικά οσο ψάχνομαι βρίσκω εκπλήξεις στο υβριδιο που έχω στο αμάξι μου. Το τουρμπο πήγε σε τουρμπινα που λύθηκε και διαπιστώθηκε ότι δεν είναι Κ04-023 που νόμιζα αλλά άξονας από coupra 1.4 tsi με φτερομπροστα 20vt οπότε για το Κ04-023 δεν έχω άποψη. Αφού αποφάσισα να κάνω το υβριδιο μου Κ04-64 τι άξονα να βάλω από S3 TFSI ή από OPC??? και για να είναι το αποτέλεσμα σωστό να αλλάξω αλουμίνιο στην φτερωτή του τουρμπο(γιατί αυτό θέλει μεταφορά της σκαστρας) ή να αφήσω το ίδιο?? Σας ρωτάω εσάς γιατί απ ότι διάβασα έχετε κάνει όλες τις δοκιμές. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλά μου λένε πως το τουρμπο με φτερά s3 θα κάνει επιστροφές στα καυσαέρια και θα έχω προβλήματα. Και μου προτείνουν να επισκευάσω αυτό που έχω. Αλλά αυτό που έχω με 1.8-1.8 over και 1.5 σταθερό δεν με ευχαριστεί. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Το νεύμα μπήκε κατά λάθος γιατί απ ότι καταλάβατε εκτός από τις μετατροπές είμαι και ψιλοασετος στο γράψιμο....γενικά στα forum. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Τουρμπο υβριδιο με αξονα s3 που θα το φτιάξω? και πόσο περίπου θα στοιχίσει??? Επίσης το δικό μου μαντεμι γενικα τουρμπο, αφού δεν έχει ρήγμα κάνει και λογικά θα πάει πάλι τόρνο για φάγωμα ή θα χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο???δεν έχω καταλάβει την διαδικασία και χρειάζομαι οδηγίες και κατεύθυνση για να ολοκληρώσω το πρότζεκτ. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Έχω περάσει μεγάλες περιπέτειες και απλά θέλω χωρίς μεγάλα μπεκ μεθανόλη και επιθετικά προγράμματα με τα πράγματα που διαθέτω και φυσικά 100αρα βενζίνη να φτάσω κοντά στα 280hp εάν είναι 250 hp δεν πειράζει, απλά τα 250 να είναι 250 και όχι φτιαγμένα σε ένα δυναμόμετρο με χαμηλά ρυθμισμένο τον αισθητήρα nok και αβανς στο Θεό για να γράψω 300.... Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Καλησπέρα. Αυτήν την στιγμή φοραω υβριδιο που αποτελείτε:πίσω 12φτερη με άξονα από coupra ξυραφιασμενο και μπροστά bullet από s3 κο4. Σε ένα ταξίδι και ίσως και ποιο πριν έπαθα διαδοχικά 2 ζημιές έσπασε η πλαστική σκαστρα και τρύπησε το κολαρο εισαγωγής την πρώτη ζημιά δεν την κατάλαβα αμέσως γιατί πιεση στο μπαρομετρο σήκωνε αλλά ποιο αργά Όταν όμως έλυσα το κολαρο η σκαστρα σκόρπισε.εβαλα κολαρο και σκαστρα μαμά (σιδερένιο μερος) και μετά ακουγόταν ένας θόρυβος όταν Στροφαρε το τουρμπο με φορτίο. Πήγε η τουρμινα σε μάστορα και θέλει επισκευή και αλλαγή στο σώμα του(κατριτσ) κάπως έτσι το είπε. Ρωτάω λοιπόν εσάς που έχετε δοκιμάσει και ξέρετε όλες τις εκδοχές με τα μειονέκτημα και τα πλεονεκτήματα τους. Εγώ δεν θέλω πολλά πράγματα....απλά όσα άλογα βγάζει να τα πηγαίνει και στο δρόμο γιατί με προηγούμενους προγραμματιστες στην Αθήνα είχα διάφορες και ποικίλες εμπειρίες. Έβγαλα 300 άλογα σε γνωστό δυναμόμετρο και με πέρναγαν σε φιλικά πατήματα ίδιες καρότσες φ.π.ε. με ποιο άγριο προγραμμα. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Καλησπέρα από εμένα !!! Θα ήθελα βοήθεια σχετικά με το scirocco μου. Απλά γράφω εδώ γιατί έχετε εξαντλήσει το θέμα όσο αφορά τον 1.4 tsi cav κινητηρα.Σε πρότζεκτ με Wosner έμβολα στα μαμά χιλιοστά ,σκληρά ελατηρια(s3) στις βαλβίδες, μπεκ μαμά, εξατμιση 70 άρα dp μέχρι τα καζανάκια 63.5 και κατάλυτη κατάλληλο έως 300 hp, φιλτοκουτι καρμον τι υβριδιο τουρμπο να βαλω??? Δεν θέλω μεθανόλη και τέτοιου είδους μετατροπές γιατί το αμάξι δεν είναι κόντραδικό, η χρήση είναι καθημερινή. Επίσης έχω μπερδευτεί με τα υβρίδια γιατί ο καθένας τα διαφημίζει - πουλάει με διαφορετικό τρόπο και μάλλον είναι τα ίδια. Ξέρω ότι υπάρχει μόνο με φτερο διλιτρου s3 ο ένας τύπος ο άλλος τύπος είναι άξονας με φτερωτή από 1.8t και στην άλλη πλευρά φτερο από διλιτρο s3 και η τρίτη επιλογή ολόκληρος άξονας με φτερωτες από διλιτρο s3 στο φαγωμένο σώμα της μαμά τουρμπίνας. Για να πάω κοντά στα 280 άλογα χωρίς να έχω προβλήματα με 100αρα βενζίνη και να εχω χαμηλό σπουλαρισμα χωρίς lag τι να βάλω μέχρι κόφτη που έχω 7000 πλέον??? Επίσης ισχύει πως εάν βάλεις κ04-64 θα έχεις πολλά καυσαέρια και για να ρίξεις θερμοκρασίες και να ανεβάσεις πιεση πρέπει να βάλεις μεθανόλη??? Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Καλησπέρα από εμένα ήθελα την βοηθεια σας σχετικά με το scirocco μου. Έχω Wosner έμβολα στα μαμά χιλιοστά ,σκληρά εκατηρια(s3) στις βαλβίδες, μπεκ μαμά εξατμιση 70 άρα dp μέχρι και σωλήνα κατάλυτη κατάλληλο έως 300 hp και λίγο ποιο μικρά καζανακια στο τέλος. φιλτοκουτι καρμον και ψαχνομαι για τύπο υβριδιου τουρμπο. Δεν θέλω μεθανόλη και κόντραδικό αμάξι. Η χρήση είναι καθημερινή αλλά 2ου αυτοκινητου. Επίσης έχω μπερδευτεί με τα υβρίδια γιατί ο καθένας τα διαφημίζει - πουλάει με διαφορετικό τρόπο και μάλλον είναι τα ίδια. Ξέρω ότι υπάρχει μόνο με φτερο διλιτρου s3 ο ένας τύπος ο άλλος τύπος είναι άξονας με φτερωτή από 1.8t και στην άλλη πλευρά φτερο από διλιτρο s3 και η τρίτη επιλογή ολόκληρος άξονας με φτερωτες από διλιτρο s3 στο φαγωμένο σώμα της μαμά τουρμπίνας. Για να πάω κοντά στα 280 άλογα χωρίς να έχω προβλήματα με 100αρα βενζίνη και να εχω χαμηλό σπουλαρισμα χωρίς lag τι να βάλω μέχρι κόφτη που έχω 7000 πλέον??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.