Jump to content

socratesb

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About socratesb

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Λυκόβρυσης - Πεύκης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

socratesb's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Άρα μου προτείνεις, να βάλω εισαγωγή €, να βάλω ιντερκούλερ €€, να βάλω πρόγραμμα €€, να βάλω 4 bar fpr €, να βάλω wg forge €€, από το να αλλάξω ένα dp για να έχω χαμηλές και μεσαίες;; Εγώ από ότι καταλαβαίνω και ένα original dp να τοποθετήσω το αυτικίνητο θα γίνει πολύ πιο ευχάριστο. Εάν θελήσω να δω άλογα σε δυναμόμετρο και επιδόσεις full power μαζί σου!
  2. Πέρυσι τελικά έβαλα πρόγραμμα - stage 1 και με την προτροπή του βελτιωτή άλλαξα και ταυτόχρονα downpipe 70mm. Η πίεση ανεβαίνει over 1,3 περίπου με 0,8 - 0,7 σταθερή. To αυτοκίνητο σαφώς ζωντάνεψε αλλά επειδή δεν έχουμε ησυχία και με την προτροπή "διαφόρων" άλλαξα μόλις την εξάτμιση από καταλύτη και πίσω με ελεύθερα μεγάλα καζανάκια 63mm. Ο ήχος τέλειος, μπάσος και "γουργουρητός" καθόλου ενοχλητικός για τους γύρω, ούτε στο ταξίδι μέχρι τα 130 χλμ. Δυστυχώς όμως στην απόδοση το αποτέλεσμα είναι ότι μέχρι τις 3500 χλ στροφές το αυτοκίνητο τραβάει σαν ατμοσφαιρικό - έχασε το έντονο τράβηγμα που αισθανόμουν. Στις υψηλές στροφές βέβαια 4500++ το αυτοκίνητο είναι σούπερ. Η λύση που σκέφτομαι για να συνδυάσω την κατάσταση είναι να ξαναλλάξω downpipe με 63mm γιατί αναρωτιέμαι εάν η πρόταση να αφήσω την εξάτμιση ως έχει και να κάνω επαναπρογραμματισμό μόνο για μεγαλύτερη πίεση και 4bar ρυθμστή πίεσης βενζίνης, θα με καλύψει στις στροφές που θέλω να ζωντανέψει το αυτοκίνητο. Αυτό που θέλω να πετύχω να έχω την πιο ροπάτη ρύθμιση στις χαμηλομεσαίες. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον έχει την διάθεση να απαντήσει, Καλά Χλμ σε Όλους, Σωκράτης
  3. Καλησπέρα σε Όλους, Έχω στην κατοχή μου από το 2010 ένα Golf 4 GTi με κινητήρα AUM εντελώς normal. Από το 2014 έγινε μετατροπή σε lpg και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Άψογη λειτουργία και έχω ευχαριστηθεί την οικονομίκη μετακίνηση χωρίς προβλήματα. Πλέον το αυτοκίνητο έχει 205,000 χλμ. Η ερώτηση αφορά εάν πρέπει να γίνει κάποιος ιδιαίτερος έλεγχος στην τουρμπίνα για συντήρηση. Με την εφαρμογή torque στο τηλ βλέπω ότι η πίεση ανεβαίνει αρχικά στα 12 psi αλλά μετά πέφτει τα 5 με 7. Κατανάλωση λαδίου δεν υπάρχει σημαντική- συμπλήρωνα στο παρελθόν και μόλις επισκεύασα μια διαρροή στο κάλυμα των βαλβίδων είναι ζήτημα εάν καταναλώνει 1/2 κιλό κάθε 7500 χλμ που αλλάζω λάδια. Εννοείτε ότι από την πρώτη μέρα που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο μου περνούσε η ιδέα για να βάλω κάποιο πρόγραμμα αλλά η ιδέα ότι θα μπλέξω σε διαρκείς επισκευές και αναβαθμίσεις με κράτησε εκτός της κίνησης. Εννοείτε ότι δεν θα με χάλαγε να γίνει 180αρι αλλά δεν είμαι υπέρ στην αλλαγή εξάτμισης, προσθήκης front mount intercooler κλπ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον έχει την διάθεση να απαντήσει, Καλά Χλμ σε Όλους, Σωκράτης
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.