Jump to content

topmar

Members
  • Posts

    847
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    80

topmar last won the day on March 15

topmar had the most liked content!

2 Followers

About topmar

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Σερρών
  • Νομός
    Σερρών

Other Info

  • Car Type
    Tiguan
  • Car's nickname
    Gozilla

Recent Profile Visitors

2,686 profile views

topmar's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

431

Reputation

  1. Καλησπέρα, πρώτες εντυπώσεις μετά από σχεδόν 1000 ΚΜ με τα νέα λάδια στον κινητήρα που μπήκαν για πρώτη φορά, τα Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL. Σε συνήθη διαδρομή που κάνω (Σέρρες - Θεσσαλονίκη και αντίστροφα), είδα εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού, τέτοιες που δεν έχω δει ποτέ μέχρι τώρα (με ίδιες ταχύτητες κίνησης 90-120 Km/h και ίδια εξωτερική θερμοκρασία 11-16 C) με τα 3 προηγούμενα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει. Είδα θερμοκρασίες λαδιού λοιπόν από 84 C (!!!) έως 104 C (max!!), ήτοι περίπου 8-10 C χαμηλότερες σε σχέση με τα άλλα λάδια! Μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα έχει η χρήση του κατά τους ζεστούς θερινούς μήνες, οπότε θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα μετά. Τι συμπέρασμα βγάζετε εσείς από τα παραπάνω πρώτα συμπεράσματα για το λάδι αυτό λοιπόν;
  2. Από εξωτερικό τα φέρνει, λογικά είναι.
  3. Καλησπέρα σε όλους. Ημέρα γενικού σέρβις 90.000 ΚΜ η σημερινή, όπου εκτός από τα συνηθισμένα (λάδια κινητήρα, φίλτρα λαδιού - αέρος - καμπίνας - πετρελαίου), έγινε αλλαγή υγρών φρένων και λαδιού συστήματος Haldex με επιπλέον εργασία το άνοιγμα και τον καθαρισμό της αντλίας. Για όσους έχουν 4MOTION όχημα, κάθε 90.000 ΚΜ (ή κάθε 2η αλλαγή λαδιών Haldex), ζητήστε να ανοίξουν και να καθαρίσουν και την αντλία, οπωσδήποτε! Στη δική μου, μόλις που είχε αρχίσει να εμφανίζεται η γλίτσα, οπότε αυτόν τον κανόνα θα εφαρμόζω. Λάδια στον κινητήρα μπήκαν για πρώτη φορά τα νέας τεχνολογίας Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL. Ετοιμοπόλεμο λοιπόν για νέες εξορμήσεις!
  4. Καλησπέρα, ναι, κάθε φορά που αλλάζει η εποχή τους και μπαίνουν τα αντίστοιχα ελαστικά, γίνεται αυτό.
  5. Καλησπέρα, δεν ξέρω για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, εγώ δεν είδα διαφορά αξιοσημείωτη, ότι κερδίζεις όταν το πας χαλαρά, το χάνεις όταν το πας γρήγορα. Υ.Γ: Το "πρόγραμμα" το βάζεις για δύναμη, όχι οικονομία, κατά την δική μου άποψη.
  6. Κ, με την ευκαιρία της χρησιμοποίησης στην επερχόμενη αλλαγή λαδιών του Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL, έριξα μια ματιά στο επίσημο site της Shell, όπου μετ' εκπλήξεως διαπίστωσα ότι βάζοντας το αυτοκίνητο μου και τον καθιερωμένο κωδικό σέρβις του εργοστασίου (QI6), βγάζει ως προτεινόμενα λάδια τα Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 (1η επιλογή ως Premium λάδι) ή τα Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 (2η επιλογή ως Standard λάδι), αμφότερα όμως σε ρευστότητα 0W-30 όπως βλέπω. Στο εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου όμως, γράφει ρευστότητα μόνο 5W-30. Γιατί αυτή η αναντιστοιχία άραγε;
  7. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά εύχομαι σε όλους σας!
  8. Δεν έχω κρατήσει, διότι δεν θα χρειαστεί να βάλω ξανά. Πάντως, στα 3 χρησιμοποιημένα έως τώρα λάδια (Castrol, Liqui Moly, Ravenol), το Castrol είναι ο "νικητής".
  9. Εννοείς από το λάδι το χρησιμοποιημένο που θα βγάλω;
  10. 11 ώρες κάθε διαδρομή.... X2 φορές με την επιστροφή.. Το σύνολο των χιλιομέτρων είναι 2.557.
  11. Ναι, το είχα γράψει ότι δεν μου το έκαναν την προηγούμενη φορά. Τώρα θα το απαιτήσω, είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα είναι. Ευχαριστώ για την υπόδειξη.
  12. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους σας. Παραθέτω μερικά νέα στατιστικά στοιχεία του πρόσφατου ταξιδιού μου προς την Κ. Ευρώπη, με το όχημα μου, με 5 επιβάτες και 5 αποσκευές (εκτιμώμενο συνολικό βάρος 2,5Τ). Συνολικά Χιλιόμετρα = 2.557 ΚΜ Ώρες ταξιδιού (συνεχόμενης οδήγησης) = 11 (συν 3 ενδιάμεσες στάσεις ανεφοδιασμού/ξεκούρασης, διάρκειας 20' έκαστη) Χ 2 φορές Χώρες διέλευσης = Βουλγαρία - Σερβία - Κροατία - Σλοβενία - Ιταλία. Κόστος διοδίων = 93€ Ταχύτητες Κίνησης = Εκτός της κίνησης σε πόλη με τις προβλεπόμενες ταχύτητες, στους αυτοκινητόδρομους κινήθηκα με +10 Km/h πάνω από το επίσημο όριο ταχύτητας της εκάστοτε χώρας (δηλαδή με 140 & 150 Km/h). Σύνολο Καυσίμων Diesel Plus (& Extra Plus) = 216 L Κόστος Καυσίμων = 369 € Μέση Κατανάλωση = 8,45 l/100Km (με 5 άτομα + 5 αποσκευές) Μέση Τιμή Diesel Plus (4 χωρών όπου έβαλα καύσιμα) = 1,71€/L Φθηνότερο Diesel Plus = Βουλγαρία (1,65€/L) Ακριβότερο Diesel Plus (Eurodiesel Class Plus Expert) = Κροατία (1,89€/L) Μέσο κόστος καυσίμων ανά ΚΜ = 0,144€/Km Εξωτερικές θερμοκρασίες κίνησης = Από 1 C έως 12 C Μέση Εξωτερική Θερμοκρασία (συνήθως) = 7 C Χαμηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 92 C Υψηλότερη ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού = 109 C Μέση ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού (που έβλεπα την θερμοκρασία τις περισσότερες φορές) = 100 C Μέτρηση στάθμης λαδιού με την επιστροφή = Δείκτης 50ml λιγότερο Πιέσεις ελαστικών = 2,8 εμπρός - 3,3 πίσω Αυτά τα ολίγα, καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι και καλή χρονιά σας εύχομαι!
  13. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Σε 1.500 ΚΜ συμπληρώνω τα 90.000 ΚΜ στο αυτοκίνητο της υπογραφής και πάω για την δεύτερη αλλαγή λαδιών HALDEX. Αυτή τη φορά θα απαιτήσω το βγάλσιμο της αντλίας και τον καθαρισμό της μεταλλικής σίτας, στην αντιπροσωπεία (όχι όπως την προηγούμενη φορά στα 42.000 ΚΜ που το αρνήθηκαν). Μετά το σέρβις θα ποστάρω και την εμφάνιση του φίλτρου (σίτας) και την κατάσταση του, με αυτά τα ΚΜ.
  14. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους σας. Έχω συμπληρώσει ήδη 8.500 ΚΜ με το (τελευταίο δοχείο μου) Ravenol VMP 5W-30 USVO και η ένδειξη στην βέργα λαδιού είναι στο 65%, που σημαίνει κατανάλωση λαδιού 350ml στα χιλιόμετρα αυτά (καθόλου ικανοποιημένος). Επόμενη αλλαγή λαδιών σε 1.500 ΚΜ από τώρα (στα 90.000 ΚΜ) με το μεγάλο σέρβις κιόλας. Εκεί θα μπει πρώτα ένα καθαριστικό λαδιών (MANNOL 9900 MOTOR FLUSH) και μετά το φρέσκο Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL. Νεότερες εντυπώσεις με το νέο λάδι Shell, σε 6 μήνες λοιπόν.
  15. Καλησπέρα, εν όψει της χειμερινής περιόδου, σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται, το Armor All Protectant Gloss Finish στο αυτοκίνητο. Θα περάσω το υγρό αυτό σε όλα τα λάστιχα των θυρών του αυτοκινήτου και στο προφίλ των ελαστικών, για προστασία των μερών. Το χρησιμοποίησε κάποιος άλλος;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.