Τα 132κ σαν εισαγομενο , ξεχνα τα ετσι απλα . Εαν εσπασε πραγματικα ο καταλυτης , τοτε αυτος ηταν ο μεταλλικος ηχος χωρις φυσικα να αποκλειω ταυτοχρονη ασχετη με τον καταλυτη ζημια και ηχο . Απλως σου τον αφαιρεσαν , δεν καθαρισαν τιποτα . Οι καπνιλες εαν το μοτερ ηταν σωστο ειναι επειδη λειπει ο καταλυτης . Μετα το 4μηνο , εσυ τα τσεκαρες τα λαδια μονος σου η απλως σου ειπαν οτι ειναι οκ ; Μεγαλη διαφορα στην απαντηση αυτο . Εαν τα τσεκαρες εσυ , οκ , εαν οχι , μην περιμενεις να σου ειπαν αληθεια , ιδιως εαν πηγες εκει που αγορασες το αμαξι . Δεν θα σου πει κανενας οτι το αμαξι που σου εδωσε , εχει ζημια ... 500 χλμ εθνικη με 4κ+ δεν μου αρεσει σαν ιδεα , δεν το εκανα ποτε μου σε κανενα οχημα .... Πολυ πιθανο να φταιει αυτο και λειπει λαδι , δεν αντεχουν με τετοια χρηση . Μαλλον αρπαξε και "λιιιιγουλακι" το μοτερ , εαν δεν ειχε απο πριν προβλημα φυσικα και τωρα θα καις λαδια . 200-300 μλ στα 600 χλμ ειναι πολυ , δεν σε σωνει επισκευη σε τσιμουχακια ...... Γνωμη μου , αλλαξε συνεργειο , μην πας εκει που σου πουλησαν το αμαξι , και βαλε κανα ευρω στην ακρη για γενικη επισκευη η αλλαγη μηχανης , οτι σου πει ο μαστορας που θα το δει ...ο σωστος ο μαστορας ομως ...