Jump to content

Chris3420

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

About Chris3420

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης - Κομοτηνής
  • Νομός
    Ροδόπης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Chris3420's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. ναι ρε φίλε το ξέρω αυτό που μου λες την είχα αλλάξει είχα βάλει και εγώ τους u5014 αλλά λόγο μάπα ανταπτορα στεκοντουσαν στον αέρα έκαναν κενά οπότε είδα ότι υπάρχουν οι u5013 με πιο κοντό καλάμι που κουμπωνουν στον μαμά ανταπτορα χωρίς αφτερμαρκετ πράγματα ακριβώς με την ίδια συνδεσμολογία που έχουν και οι u5014 το θέμα είναι όμως θα δουλέψουν καλά στο αυτοκίνητο? θα ρεταρει? θα κάνει κοψίματα? αυτό ρώτησα τότε..τεσπά όπως και να έχει εγώ τους κουμπωσα επάνω τώρα δεν ξέρω αν τεριαζουν σε blg μοτέρ εμένα πάντως κανονικά λειτουργούν..
  2. εσείς ρε φίλε μιλάτε για τους υ5014 που έχουν το μακρύ καλάμι εγώ σας ρώτησα για τους υ5013..
  3. μια ερώτηση παιδιά οι u5013 τις ngk κάνουν σε blg κινητήρα ?
  4. καλησπέρα ξανά έγραψα την ίδια ερώτηση αλλά κανείς δεν μου απάντησε οπότε θα ξανά επειμηνω η σκαστρα μου forge όταν την αγόρασα είχε μέσα μια βαλβίδα σαν ν75,αυτήν την αλλάζουμε ποτέ? και αν ναι πώς μπορούμε να την βρούμε ?
  5. εγώ έχω μια απορία εκείνη η βαλβίδα ν75 που έχει μέσα το κουτί της σκαστρας είναι αναλώσιμη και αν ναι που μπορώ να την βρω ?
  6. έχω μια απορία το golf 5 gt έχει δύο βαλβίδες n75 η μια? έχω παρατηρήσει ότι έχει αυτήν την γνωστή που ξέρουμε όλοι και άλλη μία που συνδέεται με την σκαστρα,αυτή είναι ν75 η κάτι άλλο?
  7. Το έσπαγα για καμία ίσως και δύο ωρες συνεχόμενα κοινός το έπινα λίγο ακραια το αμαξι, με 1.4-1.5 overboost και 1.1-1.2 σταθερή μετά από καμία ώρα που το έσβησα και το ξανά οδήγησα σήκωνε 1 bar με το ζόρι στα περισσότερα πατήματα που το εκανα..Είναι φυσιολογικό αυτό??Δώστε μου τα φώτα σας σας παρακαλώ... *Vw golf 5 gt ΦΠΕ και autotech
  8. Η αλήθεια είναι πως η υψηλης αν και είναι autotech είναι μεταχειρισμένη
  9. Καλησπέρα παιδιά έχω μια απορία, έχω ένα golf 5 gt με φπε +αντλια υψηλής autotech,+σκαστρα ανοιχτου forge και το αυτοκίνητο όταν το σκάω 4η και 5η καμία φορά και 3η από τα χαμηλά (2.500-3000σαλ) μέχρι να τερματίσει (6.500-7000σαλ) μου κάνει κατι σαν κοψίματα και καμία φορά μου κλείνει εντελώς το γκάζι και όταν το βάζω διαγνωστικό μου βγάζει p0172 πλούσιο μείγμα χωρίς ενδείξη στο καντράν check engine μόνο στο διαγνωστικό...Τι μπορεί να φτεει?? Υ.Γ εχω αλλάξει μέχρι στιγμής καινουργια αντλια πίσω βενζινης απο gti,καινουργια μπουζι ιριδιου,καινούργια n75,καινουργια αντλια νερού...ΒΟΉΘΕΙΑ!!!
  10. Καλησπέρα ομαδα ιδιοκτήτης vw golf 5 gt 170ps το αμάξι όταν το ανοίγω χαλαρά μέχρι τις 3.500-4.000 στροφές και μετά το πατάω τέρμα το γκάζι άλλες φορές συμπεριφέρεται σαν ατμοσφαιρικό,αλλες φορες δίνει κανονικά(πολυ σπανιο φαινομενο πλεον) και αλλες φορές ανεβοκατεβάζει πίεση...Επειδή έκατσα και διάβασα όλο το θέμα για την n75 είδα ότι οι περισσότεροι είχαν θέμα από στις χαμηλες (2.000-3.000-3.5000)και όχι στις ψηλές όπως εγώ (αν και δεν το έχω τσεκάρει στα χαμηλα για να το δω και εκεί τι κανει)..Υπάρχει περίπτωση να είναι και στην δική μου περίπτωση η n75? Υ.γ σκαστρα φοράω ήδη της forge ανοιχτού τύπου καινούργια
  11. Καλησπέρα παιδιά γνωρίζω ότι το παρόν θέμα έχει ξανά ανοιχτεί στο παρελθόν αλλά επειδή το παρελθόν από το παρόν απέχουν στο θέμα της εξέλιξης και της προόδου και σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα λοιπον έχω ένα vw golf 5 gt με όλα τα απαραίτητα περιφερειακά δηλαδή s3 cooler,dp70 με σωληνώσεις 63.5 μέχρι και το τελικό,φίλτρο κν με εισαγωγή και σκαστρα ανοιχτου forge..εδώ που μένω εγώ είμαι λίγο περιορισμένος στο θέμα πρόγραμμα οποτε έχω να επιλέξω ανάμεσα σε revlimit και etuners,το revo το έχω αποκλείσει ήδη και δεν θα ήθελα να γίνει καθόλου λόγος,αλλά το μοναδικό που θέλω είναι η γνώμη σας με βάση την εμπειρία σας πάνω στο θέμα για το πιο θα ήταν καλύτερα να βάλω.. ΥΓ: δεν κυνηγάω τα πολλά άλογα απλώς θέλω μια καλύτερη απόδοση για τον κινητήρα μου όπως και κατανάλωση σε safe πλαίσια...Ευχαριστώ πολύ!!
  12. Να σε ρωτήσω ρε dev επειδή από ότι έχω καταλάβει εσύ ξέρεις πράγματα και είσαι από τους πιο παλιούς εδώ έχω ένα golf 5 gt με όλα τα περιφερειακά δηλαδή 70αρι do,63.5 μέχρι το τελικό χωρίς καταλύτη χωρίς καζανακια,ic s3,εισαγωγή με φιλτροχοανη ,σκαστρα forge ανοιχτου και είμαι σχεδόν έτοιμος να βάλω πρόγραμμα...το έχω 1 μήνα έτσι σε κάνα μήνα από τωρα θα βάλω το πρόγραμμα...το ερώτημα είναι το αμάξι μπορεί να βγάλει κάποια βλάβη σοβαρή όσο το οδηγώ έτσι χωρίς πρόγραμμα επειδή είναι 'αριθμιστο' για αυτά που φοράει??

    Μου είπαν ότι εφόσον δεν υπάρχει ο λαμδα δεν υπάρχει σωστή ρύθμιση μειγματος στα εμβολα οποτε μαζεύετε τέφρα λογο μειγματος στα εμβόλα με αποτέλεσμα αύριο μεθαύριο να κολλήσει ισχύουν ολα αυτά γενικά?

    1. nikdev

      nikdev

      Οχι, δεν ισχυει.

       

      περισσοτερα εντος των θεματων του forum

    2. Chris3420

      Chris3420

      Έγινε Ευχαριστώ τεραστιε!!

  13. Να ρωτήσω ρε Νίκο υπάρχει η πεταλούδα της εισαγωγής όπου έχεις ανεβάσει και DIY πως την καθαρίζουμε, η πεταλούδα του γκαζιού είναι διαφορετικό πραγμα? η μιλάμε για την ίδια πεταλούδα? Γιατί Έχω μπερδεύτει τώρα..
  14. Ή το μαφ μου είπε ή τα κλαπετα δεν θυμάμαι καλα εγώ παντός έχω μονυμα check λαμπάκι λογο εξάτμισης και επειδή δεν έβαλα ακόμη πρόγραμμα οποτε δεν ξέρω :p
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.