Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

Chris3420

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Chris3420

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης - Κομοτηνής
  • Νομός
    Ροδόπης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα ομαδα ιδιοκτήτης vw golf 5 gt 170ps το αμάξι όταν το ανοίγω χαλαρά μέχρι τις 3.500-4.000 στροφές και μετά το πατάω τέρμα το γκάζι άλλες φορές συμπεριφέρεται σαν ατμοσφαιρικό,αλλες φορες δίνει κανονικά(πολυ σπανιο φαινομενο πλεον) και αλλες φορές ανεβοκατεβάζει πίεση...Επειδή έκατσα και διάβασα όλο το θέμα για την n75 είδα ότι οι περισσότεροι είχαν θέμα από στις χαμηλες (2.000-3.000-3.5000)και όχι στις ψηλές όπως εγώ (αν και δεν το έχω τσεκάρει στα χαμηλα για να το δω και εκεί τι κανει)..Υπάρχει περίπτωση να είναι και στην δική μου περίπτωση η n75? Υ.γ σκαστρα φοράω ήδη της forge ανοιχτού τύπου καινούργια
  2. Καλησπέρα παιδιά γνωρίζω ότι το παρόν θέμα έχει ξανά ανοιχτεί στο παρελθόν αλλά επειδή το παρελθόν από το παρόν απέχουν στο θέμα της εξέλιξης και της προόδου και σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα λοιπον έχω ένα vw golf 5 gt με όλα τα απαραίτητα περιφερειακά δηλαδή s3 cooler,dp70 με σωληνώσεις 63.5 μέχρι και το τελικό,φίλτρο κν με εισαγωγή και σκαστρα ανοιχτου forge..εδώ που μένω εγώ είμαι λίγο περιορισμένος στο θέμα πρόγραμμα οποτε έχω να επιλέξω ανάμεσα σε revlimit και etuners,το revo το έχω αποκλείσει ήδη και δεν θα ήθελα να γίνει καθόλου λόγος,αλλά το μοναδικό που θέλω είναι η γνώμη σας με βάση την εμπειρία σας πάνω στο θέμα για το πιο θα ήταν καλύτερα να βάλω.. ΥΓ: δεν κυνηγάω τα πολλά άλογα απλώς θέλω μια καλύτερη απόδοση για τον κινητήρα μου όπως και κατανάλωση σε safe πλαίσια...Ευχαριστώ πολύ!!
  3. Να σε ρωτήσω ρε dev επειδή από ότι έχω καταλάβει εσύ ξέρεις πράγματα και είσαι από τους πιο παλιούς εδώ έχω ένα golf 5 gt με όλα τα περιφερειακά δηλαδή 70αρι do,63.5 μέχρι το τελικό χωρίς καταλύτη χωρίς καζανακια,ic s3,εισαγωγή με φιλτροχοανη ,σκαστρα forge ανοιχτου και είμαι σχεδόν έτοιμος να βάλω πρόγραμμα...το έχω 1 μήνα έτσι σε κάνα μήνα από τωρα θα βάλω το πρόγραμμα...το ερώτημα είναι το αμάξι μπορεί να βγάλει κάποια βλάβη σοβαρή όσο το οδηγώ έτσι χωρίς πρόγραμμα επειδή είναι 'αριθμιστο' για αυτά που φοράει??

    Μου είπαν ότι εφόσον δεν υπάρχει ο λαμδα δεν υπάρχει σωστή ρύθμιση μειγματος στα εμβολα οποτε μαζεύετε τέφρα λογο μειγματος στα εμβόλα με αποτέλεσμα αύριο μεθαύριο να κολλήσει ισχύουν ολα αυτά γενικά?

    1. nikdev

      nikdev

      Οχι, δεν ισχυει.

       

      περισσοτερα εντος των θεματων του forum

    2. Chris3420

      Chris3420

      Έγινε Ευχαριστώ τεραστιε!!

  4. Να ρωτήσω ρε Νίκο υπάρχει η πεταλούδα της εισαγωγής όπου έχεις ανεβάσει και DIY πως την καθαρίζουμε, η πεταλούδα του γκαζιού είναι διαφορετικό πραγμα? η μιλάμε για την ίδια πεταλούδα? Γιατί Έχω μπερδεύτει τώρα..
  5. Ή το μαφ μου είπε ή τα κλαπετα δεν θυμάμαι καλα εγώ παντός έχω μονυμα check λαμπάκι λογο εξάτμισης και επειδή δεν έβαλα ακόμη πρόγραμμα οποτε δεν ξέρω :p
  6. Καλησπέρα παιδιά το πήγα συνεργείο και μου είπαν ότι παίζει κολλάνε τα κλαπετα καμία φορά και να μην ανοίγουν τέρμα και λογο αυτού να μην δίνει και την σωστή πίεση...Σας φενετε λογικό αυτό εσάς? Ρωταω πριν προχωρήσω στην διαδικασία της επισκευής και πληρώνω με τα γαμ*σιατικά,ξέρετε το γνωστο "τελικα δεν ειναι το ενα ειναι το αλλο" και πάει λέγοντας...
  7. Έγινε φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ θα το πάω για έναν γενικό έλεγχο με το που βρω ευκαιρία γιατί εντάξει δεν το κάνει συνέχεια από τότε που το ανέφερα Για παράδειγμα δεν το ξανα έκανε οποτε θεωρώ πως δεν είναι κάτι που επείγει
  8. Αυτο το κανει που και που οχι πάντα αν το πάω δηλαδή χαλαρά με μισό πατημένο γκάζι μέχρι τις 4000στροφες και πατήσω και το υπόλοιπο μετά γράφει 0.7 πίεση και τραβάει λίγο ψωφια σαν εκει που είναι έτοιμο να δώσει το τουρμπο και να μην δίνει την μεγιστη αποδοση ένα πράγμα, αν το πατήσω από την αρχή που ανοίγει το τουρμπο στις 3000 δηλαδή τέρμα οταν φτάσει στις 4000 μου δειχνει κανονικά 1.15 και τραβαει οπως πρεπει να τραβήξει.Το αμάξι είναι μαμά απλά είναι η gt έκδοση και φοράει ιντερκουλερ σ3 εξατμιση ολόσωμη 63.5 με dp 70αρι φίλτρο εισαγωγή και σκαστρα forge ανοιχτου τύπου αυτά...
  9. Καλησπερα στην ομάδα παιδια καινούργιο μέλος εδώ κατοχος ενος vw golf 5 gt εδω και ενα χρονο και καμία φορά σχεδόν σπάνια όταν έχω μισό πατημένο το γκάζι και δοκιμάζω να το πατήσω τέρμα κοντά στις 4000 στροφές ανεβάζει κάπως χαμηλή πίεση συμφωνα με την ενδειξη του μπαρομετρου και εκτός από αυτό το νιώθω ότι δεν τραβάει όπως πρέπει να τραβήξει κανονικά τραβάει λίγο πιο ψωφία δηλαδή...εχει συμβεί και σε κάποιον άλλον,έχουμε καμία ιδέα τι μπορεί να είναι, ή είναι κάτι το φυσιολογικό?? Λίγο help σας παρακαλώ παιδιά πρώτου το πάω στο συνεργείο!!
×
×
  • Create New...