Jump to content

THOMAS23

Members
  • Posts

    123
  • Joined

  • Last visited

About THOMAS23

  • Birthday 10/26/1983

Contact Methods

  • MSN
    tom_vazelos@hotmail.com

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    athlitismos, odigisi, veltioseis, internet, voltes, cinema

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Recent Profile Visitors

3,553 profile views

THOMAS23's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Και για να έρθουμε στο θέμα μας πάλι τι λέτε για το COBRA XRS9955 RADAR LASER DETECTOR?
  2. Παιδιά θα ήθελα να μου πείτε ένα καλό antiradar που να εντοπίζει όλους τους σύγχρονους τρόπους μέτρησης της ταχύτητας και φυσικά να μην είναι εντοπίσημο.
  3. Σύνορα Κηφισιάς και Νέας Ερυθραίας, ΓΩΝΙΑ Χαριλάου Τρικούπη και Ελευθερίου Βενιζέλου στο φανάρι, στο βενζινάδικο της SHELL. Ευτυχώς με έπιασε το φανάρι και το φωτογράφησα με το κινητό μου. Απλά απίστευτο το αμάξι αυτό να πατάει τους ελληνικούς δρόμους. Για όσους δεν γνωρίζουν είναι το Audi R8, Το Le Mans Quattro Concept το οποίο είναι 5000cc με 610hp.
  4. Είναι σίγουρο αυτό; Κρίμα αν όντως ισχύει αυτό..Η καλύτερη λύση στα 23.000...Πύραυλος..Και σε ποιότητα σε σχέση με το Cupra ασύγκριτο...
  5. φίλε sayian εγώ αυτό που λες το έχω ακούσει κυρίως για το χταπόδι κ από πολλούς...Αλλά κ πριν το βάλω ρώτησα κ αφού το έβαλα είδα μεγάλη διαφορά...
  6. μια χαρά ούτε χέρι βρίσκει ούτε τίποτα....λίγο με το ράδιο υπάρχει ένα πρόβλημα αλλά εντάξει το μπουκάλι στη φωτό είναι κ τεράστιο...
  7. Φίλε μου bit επειδή όπως σου είπα είμαι της άποψης για αγορά μαμά turbatou εργαλείου,με φοβερά μεγάλες δυνατότητες περεταίρω βελτίωσης,και όπως κ συ είπες δεν συμφέρει οικονομικά να πετάξω λεφτα στο polaki για 2ο στάδιο με εκκεντροφόρους κ ροικές εξελίξεις γιαυτό κ γω ρωτάω για χρονισμό ή reprofile του μαμά εκκεντροφόρου....ξέρω ότι δεν θα πάρω τα 15-20 άλογα που θα έπαιρνα με ολοκληρωμένο 2ο στάδιο....ένα μόνο 10% αύξηση ροπής κ ιπποδύναμης που επιτυγχάνεις με το χρονισμό σε 16V μοτέρ μου αρκεί...κ μέχρι εκεί...
  8. σωστότατος ο μάγκας!!!!! αεροπλάνο το lupaki.....
  9. παιδιά αυτό δεν είπαμε κ εμείς πιο πάνω?? nikkosnet με εντελώς άδειο σου γεμίζει στα 45...εμένα με το που ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας γεμίζει στα 38....+7 που είναι η ρεζέρβα όπως είπε κ ο Chatilas σύνολο 45....το ίδιο λέμε....
  10. Φίλε μου εμένα με το που ανάβει το λαμπάκι γεμίζει full, κλείνοντας όμως κ με το χέρι του με τα δάχτυλά του το ρεζερβουάρ όπως βάζει βενζίνη ο βενζινάς για να μην πέρνει αέρα το ρεζερβουάρ και να χωρέσει τα μέγιστα,γεμίζει στα 38 λίτρα....άρα όπως λες κ συ 38+7=45... οπότε φίλε μου σε κλέβουνε στο χαλαρό.....κ μάλιστα είχα ακούσει πριν λίγο καιρό στις ειδήσεις ότι υπάρχουν βενζινάδικα όπου έχουν ρυθμίσει τις αντλίες έτσι ώστε να σταματάει κάποια στιγμή να βάζει βενζίνη ο σωλήνας ενώ ο μετρητής στο μηχάνημα να συνεχίζει να μετράει κανονικά....αέρα πατέρα δηλαδή....
  11. αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις!!
  12. Φίλε bit δε χρειάζεται να περιμένω 1-2 χρόνια για τροπέτο...οι βάσεις μηχανής της VW είναι ίδιες για όλα τα μοντέλα της εταιρίας...Πάρε-βάλε δηλαδή και πληρώνω μόνο κανά 500άρι ευρά την τοποθέτηση...Ταχω ψάξει καλά αυτά φίλε....Μπορώ στο polaki να βάλω μέχρι κ τη μηχανή του seat leon cupra R...Σου έπιασα το πιο υπερβολικό έτσι???γιατί μετά θα θέλει τρελό στήσιμο το αμάξι για να μην κοπεί στα 2 με τέτοια δύναμη...Σε φυσιολογικά πλαίσια ένα τροπέτο από VW GOLF IV GTI με τα 150 άλογα σου λέω εγώ θα μου έρθει γύρω στα 2500 μαζί με την τοποθέτηση...Το έχω ψάξει κ το έχω βρει....Και φίλε TSAKHS-EYBOIA το τροπέτο περιλαμβάνει τα πάντα εκτός από φρένα,αμορτισέρ και αντιστρεπτικές...και εννοείται ότι η τουρμπίνα θα καίει τα τριπλά κ θέλει σέρβις ξεχωριστό τουλάχιστον κάθε 6μηνο ανάλογα και τη χρήση,αλλά μη ξεχνάς κ ότι η απόδοση σχεδόν διπλασιάζεται....είναι τι θέλει ο καθένας...Στο θέμα μας όμως συμφέρει να δώσεις 2500 για ένα τροπέτο από το να προχωρήσεις σε 2ο στάδιο με εκκεντροφόρους,ροική εξέλιξη κ τα σχετικά ή ακόμα κ από το να δώσεις 4500 για τούρμπισμα του ήδη υπάρχοντος κινητήρα....Μπορεί λοιπόν να συμφέρει εγώ όμως δε ρισκάρω να βάλω μεταχειρισμένη μηχανή πάνω από τροπέτο που δε ξέρω την προηγούμενη χρήση της μηχανής κ της τουρμπίνας...οι περισσότεροι που πέρνουν τουρμπάτο τα σκίζουν συνεχώς....Ούτε θα δώσω λεφτά για ολοκληρωμένο 2ο στάδιο....με ένα reprofiling το ξέρω ότι δεν θα φτάσω 2ο στάδιο απλά θα προσθέσω κάτι παραπάνω με το ελάχιστο δυνατό κόστος....κ μέχρι εκεί όσον αφορά την ατμόσφαιρα....μετά βάζω πλώρη για αγορά μαμά τουρμπάτο αμάξι...
  13. Φίλε μου εμένα δεν έκανε μισή ώρα..έκανε 2μιση ώρες για να μου το βάλει...είχε 3 υπολογιστές κ κάτι ειδικά μηχανήματα συνδεδεμένα κ αφού είδε την χαρτογράφηση προγραμμάτισε αρκετή ώρα κ με αρκετή λεπτομέρεια το καινούργιο τσιπάκι που έβαλε,κ στη συνέχεια όταν ξανασύνδεσε τον εγκέφαλο στο αμάξι έκανε κάτι ρυθμίσεις με laptop κ κάτι δοκιμές μέσω του υπολογιστή....
  14. ο καταλύτης δεν είναι racing φίλε μου...Μου το πε κ αυτός ότι σε ατμοσφαιρικό αμάξι και ειδικά polaki δεν θα αποδίδει και γενικά θα έχω αρρυθμίες κ προβλήματα...Είναι μεταλλικός και καλά τύπου αγωνιστικού όχι racing...εξάλλου ο racing κάνει 300+ ευρώ...Εγώ γιαυτόν πλήρωσα 200 αν θυμάμαι καλά.... Τώρα όσο για τη διάμετρο δε ξέρω μπορεί να έχεις κ δίκιο...Αν βρεθούμε σε καμιά συνάντηση θα δεις κ μόνος σου μιας κ ξέρεις περισσότερα λόγω πείρας....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.