Jump to content

MTB_1995

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About MTB_1995

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MTB_1995's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους. Καμιά γνώμη για αγορά S3 1.8T 20VT του 2002 σε ΜΑΜΑ κατάσταση; Πρόκειται για αμάξι που το έχει γνωστός, συντηρημένο αποκλειστικά και μόνο στην αντιπροσωπεία, τα περισσότερα χλμ στην εθνική και γενικότερα η κατάσταση του αυτοκινήτου είναι άψογη. Έχει 210.000 χλμ και είναι από γενικό service (λάδια, δισκο-πλατό, haldex, ελαστικά). Πάντα μου άρεσε σαν αμάξι και ο κινητήρας διαμάντι λένε! Θα με βοηθούσε η γνώμη κατόχων και μη για το αν όντως αξίζει σαν αγορά ή να δω κάτι πιο καινούριο. Χρήση κυρίως 80% μέσα στην Αθήνα (δουλειά-σπίτι) και ταξίδια. Από πλευράς κατανάλωσης υπολογίζω γύρω στα 10-11lt/100km με νορμάλ οδήγηση, χωρίς τρελές επιταχύνσεις, κτλ. Λίγα λέω ; Εκτός της κατανάλωσης, σκέφτομαι και το κόστος συντήρησης, τυχόν ζημιές, κτλ. Σαν μοντέλο, κινητήρας και περιφερειακά, τι κουσούρια βγάζει; Έχω ακούσει για N75 βαλβίδα, σκάστρα, πολλαπλασιαστές, MAF sensor, κτλ. Τελικά αξίζει; και αν ναι, τι να περιμένω σε αυτά τα χλμ που έχει τώρα το αμάξι; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και οποιαδήποτε άποψη/γνώμη, καλοδεχούμενη! Καλές βόλτες σε όλους!
  2. Καλημέρα σε όλους. Η βλάβη που έβγαζε το διαγνωστικό ήταν Camshaft Position Sensor (G40). Αλλάχτηκε τρείς φορές ο αισθητήρας (!!!) και λόγω βραχυκυκλώματος που υπήρχε τον έκαιγε. Τα βραχυκυκλώματα βρέθηκαν και φτιάχτηκαν, πήρα το αμάξι αλλά... τα προβλήματα συνεχίζονται. Τις πρώτες ημέρες όλα καλά, μετά την 3η ημέρα μου άναψε Check Engine. Είπα να μην δώσω σημασία, αλλά πλέον το αμάξι έχει φτάσει σε σημείο να δυσκολεύεσαι να το οδηγήσεις. Γενικά δεν τραβάει, τις αλλαγές ταχυτήτων τις κάνω μεταξύ 3500-4000 σαλ. για να "τραβήξει" λίγο, η αίσθηση του σασμάν είναι σαν να είναι στεγνό από λάδι μέσα, κατέβασμα από 4η σε 3η δύσκολο πολύ, κομπιάσματα μετά από κάθε αλλαγή ταχύτητας και όλα αυτά με καινούριο δισκο-πλατό και αλλαγμενο σασμάν πριν 50.000 χλμ με AMSOIL βαλβολίνη. Επίσης νιώθεις ένα τρέμουλο από το ρελαντί και σε όποια ταχύτητα και αν είσαι μετά. Θα δω μήπως έχει χάσει βαλβολίνη και θέλει συμπλήρωμα, αλλά μετά δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω... Απόγνωση πραγματικά!
  3. Καλημέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος Polo 6N2 1000cc και αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο τις τελευταίες ημέρες. Πριν 1 μήνα που άναψε το EPC και το αμάξι μπήκε σε safe mode. Όσο κινούνταν δεν έσβηνε. Μόλις σβήνω δεν ξαναπήρε μπροστά. Το πάω συνεργείο, αλλάζουν αισθητήρα στροφάλου με γνήσιο και όλα καλά. Όσο περνούσαν οι ημέρες ένιωθα ένα τρέμουλο στο ρελαντί, το οποίο μεταφέρονταν και σε όλες τις ταχύτητες (80-100-120 χλμ). Πριν από 5 ημέρες και ενώ ήμουνα με 3500 στροφές περίπου, ξαφνικά κόβει το αμάξι, μπαίνει σε safe mode (έως 3000 στροφές/ρελαντί 1000) και ξανά συνεργειο. Μου λένε πρόκειται για συνθέτη βλάβη και το πηγαίνουν το αμάξι σε εξειδικευμένο συνεργείο για VW group. Περιοχή Αθήνα και το αμαξι συντηρημένο ευλαβικά. Κάνανε έλεγχο ηλεκτρολογικό σε όλο το αμάξι, ψάξανε τα πάντα, δοκίμασαν άλλο εγκέφαλο και τελικά μου λένε είναι το "πλακάκι" ανάμεσα στο σασμάν και το κινητήρα. Για να αλλαχθεί πρέπει να κατέβει το σασμαν και μου λένε πως αυτό το "πλακακι" σε εμένα έλλειπε πριν (???). Έχει κάποιο "μάτι" πάνω αυτό το πλακάκι και διαβάζει το βολαν; Δεν μπορώ να το καταλάβω.... Το αλλάζουν + δίσκο πλατο γιατί ήταν λιώμα και μου λένε έτοιμο. Πάω, παίρνω το αμάξι και μόλις πάω 500μ. ανάβει πάλι EPC και check engine αυτή τη φορά, safe mode ξανά, κτλ. Γυρίζω πίσω, το βλέπουν και έβγαζε σαν βλάβη όλα αυτά που είχαν αλλάξει. Δοκιμή ξανά άλλο εγκέφαλο, αλλά τίποτα. Ούτε μπροστά έπαιρνε. Ξανά σασμαν κάτω και είχε κάψει μου είπαν αυτό το πλακάκι που είχαν αλλάξει. Μάλλον κάπου βραχυκύκλωσε μου λένε. Ξανά αλλαγή και πηγαίνουν το αμάξι σε ηλεκτρολογείο για να βρει το βραχυκύκλωμα. Δυστυχώς αποτέλεσμα κανένα μέχρι στιγμής και το αμάξι είναι 8 ημέρες συνεργειο χωρίς να μπορεί να βρεθεί η βλάβη. Κανείς με παρόμοιο περιστατικό ή να έχει ακούσει κάτι; Ευχαριστώ και με συγχωρείτε για το μεγάλο post.
  4. Καλησπέρα σε όλους. Έχει κανείς κάποια γνώμη/άποψη σχετικά με το Polo 9N3 Gti '06 (1.8T 150 HP)? Απ' όσα έχω διαβάσει, ο κινητήρας θεωρείται "διαμάντι" χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ισχύει; Γενικά τι προβλήματα εμφανίζει η συγκεκριμένη έκδοση; Κόστος συντήρησης; Αυξημένο ή νορμάλ; Από κατανάλωση; Περίπου 8.5lt/100km; Η 17αρα ζάντα επηρεάζει αρνητικά το θέμα της κατανάλωσης; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.
  5. Καλημέρα σε όλους. Έχω ένα Polo 6N2 1000cc του 2001, στο οποίο ακούγεται ένας θόρυβος από το σασμάν. Ο θόρυβος γίνεται αισθητός όταν κινείται το αυτοκίνητο και σε όλα τα χλμ. Όταν βάζω μπροστά δεν καταλαβαίνεις τον ήχο, αλλά αν πέσεις από κάτω ακούς έναν μεταλλικό θόρυβο. Αρχικά νόμιζα ότι είναι ρουλεμάν τροχών, αλλά όχι. Ρουλεμάν συμπλέκτη όχι, γιατί και πατώντας συμπλέκτη ο θόρυβος συνεχίζει. Καταλήγω λοιπόν σε ρουλεμάν σασμάν. Το αυτοκίνητο έχει 137 χιλ. χλμ. Γνωρίζεται κάποιο συνεργείο Αθήνα που να κάνει επισκευές στο σασμάν; Έχω ρωτήσει σε κάποια συνεργεία αλλά αν έχει κάποιος να μου προτείνει κάποιον... θα με βοηθούσε. Ευχαριστώ
  6. Γειά χαρά σε όλους! Όπως γράφω και στο θέμα του topic έχω μια διαρροή στο polo. Χάνει αντιψυκτικό από την τάπα του θερμοστάτη (συννημένη φώτο). Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν γνωρίζει κανείς αν αλλάζει μόνο η τάπα αυτή ή πάει σετ μαζί με τον θερμοστάτη. Ξέρει κανείς;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.