Jump to content

Akis V.

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About Akis V.

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Χανίων

Other Info

  • Car Type
    Tiguan

Akis V.'s Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Όντως είναι για συγκεκριμένα μοντέλα. Με το CarPlay είμαι μια χαρα.. μου έκαναν δώρο και από την αντιπροσωπεία το dataplug για να βλέπω διάφορα στατιστικά στο κινητό μου. Ορίστε και η επίσημη απάντηση που πήρα από το support της vw. Dear Mr , Thank you for contacting Volkswagen Digital Services. Based on the information provided, we would like to inform you about the reason behind the VIN of your vehicle being rejected by We Connect. Please note that your Volkswagen does not feature the necessary hardware components, in order to be compatible with the We Connect services. These hardware components (a Discover Media or Pro navigation device and/or an embedded connectivity unit OCU) have to be installed in the car during its production, as they cannot be retrofitted after the car has been delivered. On the contrary, your Tiguan supports App-Connect which includes Apple CarPlay, Android Auto and MirrorLink. More information can be found in the link below: https://www.volkswagen.gr/el/syndesimoteta-kai-yperesies-kinetikotetas/syndesimoteta/app-connect.html If you were provided with a DataPlug (or are interested in purchasing one from a Volkswagen authorised retailer), please note that the app you would require is called We Connect Go. More information about We Connect Go, as well as a vehicle compatibility checker, can be found here: https://www.volkswagen.gr/el/syndesimoteta-kai-yperesies-kinetikotetas/syndesimoteta/we-connect-go.html For further information, we remain at your disposal by replying to this e-mail, or by calling our direct line 211 1989831 (around the clock, 7 days a week). If you choose to call us, please indicate your case reference 337158, for a quick follow-up. Please be informed that we do offer support in Greek, for your own convenience. We wish you always safe and pleasant journeys with your Volkswagen Tiguan. Yours sincerely, Your Digital Service Team Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Τι να πω.. ίσως είναι για ορισμένα μοντέλα. Εμενα με το advance evo 1.5 150hp δεν βλέπω να δέχεται το vin.. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Όχι το we connect go με το dataplug. Το we connect σκέτο. Είναι ξεχωριστή εφαρμογή.. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Καλησπερα σήμερα ήταν η πρώτη μέρα με το αμάξι! Ολα μια χαρα. Το μόνο θέμα που ειχα, μου κάνει ένα μικρό σφύριγμα με τον αέρα στο μικρό μπροστά τζαμάκι του συνοδηγού.. και λέω να το πάω αύριο να το τσεκάρουν. Επίσης στο we connect app όντως δεν μου δέχεται το vin number του αμαξιού. Μου λέει ότι είναι λαθος. Μάλλον δέχεται μόνο από συγκεκριμένα μοντέλα.. Τι να πω.. γενικα το έχει κανεις που δουλεύει; Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Ολα καλα το ξεκαρα το αμάξι εξονυχιστικά και δεν βρήκα κατι οπτικά τουλάχιστον. Μέχρι την Παρασκευή θα το παραλάβω με τις πινακίδες. Να ρωτήσω κατι.. υπάρχει κάποιο app της vw με οποίο μπορείς να εκκινήσεις/κλειδωσεις/ξεκλειδώσεις το αμάξι από το κινητό; Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Έχω ξαναπάρει καινούργιο αμάξι αλλά να πω την αλήθεια δεν το κοίταξα σχεδόν καθόλου.. και στο πρώτο πλύσιμο ειχα βρει κατι σημαδάκια που μου φάνηκαν δύσκολο να τα ειχα κάνει εγώ.. γιαυτο θέλω αυτή τη φορά να είμαι πιο προσεκτικός. Τέλος πάντων παμε και βλέπουμε!! Ελπιζω να μας βγει καλό. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Ε όταν έχεις πληρώσει για καινούργιο δεν θα ήθελα να παραλάβω ένα αμάξι που έχει μπει τόσος κόσμος μέσα. Να πω την αλήθεια περιμένω να είναι με τις ζελατίνες τα καθίσματα ακόμα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες θα το κοιτάξω εξονυχιστικά επειδή διάβασα καποια θέματα που έχουν διορθωθεί με αναβαθμίσεις στο λογισμικό, μπορω κάπως να βεβαιωθώ ότι έχει τις τελευταίες αναβαθμίσεις; Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Καλησπερα αύριο θα παραλάβω το καινούργιο μου Tiguan το ποιο ήταν ετοιμοπαράδοτο. Κατι που πρέπει να προσέξω/ρωτήσω κατά την παραλαβή;; Γενικα να φανταστώ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μου στείλουν κανένα εκθεσιακό ε; Γιατί ειχαν ήδη ένα ίδιο στην καρεντα. Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.