Jump to content

Polaki

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About Polaki

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Polaki's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα παιδιά έχω ένα πόλο του 2003 (9N) και χτες όπως έκλεισε η πόρτα του συνοδηγού (χωρίς κάποια ιδιαίτερη δύναμη) ο κρύσταλλος απλά έσπασε και όπως καταλαβαίνετε είμαι στο ψάξιμο για καινούργιο. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής. Αξίζει να αγοράσω κάποιον aftermarket? Άκουσα ότι οι aftermarket δεν έχουν καλή ποιότητα και θα δυσκολεύομαι να βλέπω πίσω. Ισχύει κάτι τέτοιο ή να προβώ στην αγορά ενός ιμιτασιον? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  2. Polaki

    Epc

    Αρχικά καλησπεριζω το team και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα μου. Έχω αγοράσει ένα πολο του 2003(polo 1400cc 101 ίπποι 9N ο τύπος του) με μπόλικα χιλιόμετρα(αυτή την στιγμή κάπου στις 270χιλαδες και βάλε αγοράστηκε στις 255.000) και το πρόβλημα είναι ότι ανάβει το epc και νεκρωνει το αμάξι πατάω το γκαζι δεν ανταποκρίνεται και απλά τα χιλιόμετρα μου σταδιακά πέφτουν. Πρώτη φορά που μου το έκανε αυτό ήμουν μέσα στην κίνηση της πόλης (ερχόμενος από ταξιδι) και σε ένα φανάρι όπως πήγαινα να πλησιάσω στον μπροστινό καταλαβαίνω ότι το γκάζι έχει νεκρωσει τελείως έπιασα δεξιά έσβησα τον κινητήρα τον ξανά έβαλα μπροστά και τελικά δούλεψε το αμάξι κανονικά (την ενδείξη του epc την είχα δει άλλη μια φορά εν κίνηση αλλά δεν είχε νεκρωσει το γκάζι όπως σας λέω. Το είχα πάει σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι αφού έσβησε μόνη της η ένδειξη από το ταμπλό δεν έχω κάποιο θέμα). Το πήγα στο ίδιο συνεργείο ξανά μέτα από αυτό και μου είπε ότι θέλει καθαρισμό η πεταλούδα γκαζιού όπως και έκανα. Κάπου εκεί το πρόβλημα είχε σταματήσει και το αμάξι δούλευε σωστά. Ωστόσο τον τελευταίο καιρό περίπου 1μιση μήνα τώρα το πρόβλημα αυτό έχει ξανα δημιουργηθεί και πολύ πιο έντονα. Δηλαδή όταν μου το έκανε αυτό πάλι σε ταξίδι στην εθνική οδό ανάψε το epc νεκρωσε το γκάζι μπαίνω στην Λέα και χρειάστηκε να σβήσω τον κινητήρα 5 ή 6 φορές για να ξανά δουλέψει(έπαιρνε κανονικά μπροστά αλλά το epc ήταν αναμμένο και δεν ανέβαζε καθόλου στροφές ακόμα και αν πάταγα τέρμα το γκάζι). Το ίδιο πρόβλημα λοιπόν που περιέγραψα και πιο πάνω μου το ξανά έκανε και πριν μια βδομάδα και χρειάστηκε να σβήσω τον κινητήρα και να τον ξανά βάλω μπροστά ~7 φορές(ξανά σε παρόμοιο ταξίδι. Να σημειωθεί ότι πριν τον καθαρισμό το έκανε τακτικά και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Όταν το οδηγούσα και στην επαρχεία). Κάπου εκεί λέω δεν γίνεται πρέπει να πάω να το ξανά κοιτάξω πάω σε ένα άλλο συνεργείο γιατί δεν ήμουν στην περιοχή που μου και μου είπαν στο συνεργείο ότι αυτό πρέπει να το δει κάποιος που έχει ηλεκτρολογειο αυτοκινήτων και μου σύστησαν ένα παιδί. Πάω σε αυτόν βάζει το obd(αν λέγεται έτσι) για να δει τα σφάλματα του αυτοκινήτου και μου λέει ότι στον κινητήρα εμφανίζει 3 σφάλματα που μπορεί να οφείλονται σε αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις οπότε δεν μπορώ να σου αλλάξω και τα τρία εξαρτήματα αυτά. Με παρότρυνε λοιπόν να το κινήσω το αμάξι λίγο πιο έντονα και να το ξανά παω να το δούμε μήπως μείνει κάποιο σφάλμα από τα 3 και μπορέσουμε να δούμε τι πραγματικά ευθύνεται γιατί τώρα δεν έχουμε κάποια εικόνα. Μήπως έχει κάποιος κάποιο παρόμοιο πρόβλημα που να το έχει επιλύσει και να μπορεί να με βοηθήσει? Υ. Γ : Από ότι έχω καταλάβει εγώ το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο κινητήρα "κουράζεται" ή έχει δουλέψει αρκετά γιατί σε μικρές αποστάσεις δεν μου το έχει κάνει ποτέ μετά τον καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.