Jump to content

Antonis88

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About Antonis88

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Antonis88's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα σας, Χρειάζομαι τη βοήθειά σας αν σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο. Έχω ένα CrossPolo 06'. Πριν από περίπου 1 μήνα δε μου έπαιρνε εύκολα μπρος (έκανε κανονικά τον ήχο της μίζας αλλά έπαιρνε μπρος με την τρίτη προσπάθεια). Το πήγα στο συνεργείο και τελικά ήταν η πεταλούδα και χρειάστηκε κι ένας προγραμματισμός πεταλούδας στον εγκέφαλο -κάτι τέτοιο μου είπαν-. Αυτό δεν ξέρω αν σχετίζεται με το πρόβλημα απλά το αναφέρω. Μετά από 15 μέρες πάω να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και μου ανάβουν στο καντράν 2 λαμπάκια. Το ένα ήταν το ABS που ήταν σταθερά αναμμένο πορτοκαλί και το άλλο ήταν αυτό του χειρόφρενου που αναβόσβηνε κόκκινο. Το πάω στο ίδιο συνεργείο και μου αλλάζουν μια μικρή ασφάλεια μέσα σε μια θηκούλα που είναι πάνω στην μπαταρία κι έφτιαξε. Κι αυτό δεν ξέρω αν σχετίζεται με το πρόβλημα απλά το αναφέρω. Μετά από 3 μέρες κι ενώ γύρναγα από βόλτα και πάρκαρα, ξαφνικά το τιμόνι αρχίζει και γίνεται σκληρό κι εμφανίζεται πορτοκαλί ένδειξη τιμονιού σταθερά αναμμένη πορτοκαλί. Το τιμόνι κουνιόταν με πολλή δυσκολία και κουνιόταν σταδιακά (δηλαδή κάθε ένα δευτερόλεπτο με άφηνε να το στρίψω και λίγο). Σβήνω το αμάξι για να το ξανανοίξω κι εκεί πρωτοεμφανίστηκε το πρόβλημα που έχω 15 μέρες τώρα. Πάω να το βάλω μπροστά και είναι εντελώς νεκρό. Μετά από 20-30 προσπάθειες παίρνει και όλα καλά. Αυτό μου το κάνει κάθε 2-3 μέρες μέχρι τώρα (15 μέρες περίπου). Αναλυτικά όταν το πιάνει η βλάβη του το καταλαβαίνω από την πρώτη σκάλα. Βάζω το κλειδί στη μίζα, το γυρνάω στην πρώτη σκάλα, ακούγεται κανονικά ο ανεπαίσθητος ήχος της αντλίας βενζίνης, κι εκεί ανάβουν όλα τα λαμπάκια (και δε σβήνουν γρήγορα όπως συνήθως) κι αρχίζει το ραδιόφωνο να παίζει. Οποιαδήποτε ηλεκτρική εντολή και να δώσω (παράθυρο, υαλοκαθαριστήρες, φώτα κ.α) τότε πάει να κάνει προσπάθεια (π.χ. για να ανοίξει το παράθυρο), σβήνει το ραδιόφωνο για 2 δευτερόλεπτα, το παράθυρο κάνει μια στιγμιαία διακοπή και μετά από 2 δευτερόλεπτα (που ανοίγει το ραδιόφωνο), το παράθυρο αρχίζει να λειτουργεί αλλά πολύ πιο αργά από το συνηθισμένο. Αν όσο κατεβαίνει το παράθυρο ανάψω τα φώτα π.χ. τότε ξανά σβήνει το ραδιόφωνο για 2 δευτερόλεπτα, το παράθυρο κάνει στιγμιαία διακοπή (και συνεχίζει μετά το ίδιο αργά), τα φώτα κάνουν προσπάθεια να ανάψουν και τελικά ανάβουν και τα φώτα αλλά είναι πολύ αχνά και το καντράν ούτε καν φωτίζει. Γενικά είναι μια λούπα που οποιαδήποτε ηλεκτρική εντολή και να δώσω θα κάνει το ίδιο πράγμα. Τώρα, αν πάω να το βάλω μπροστά, τότε ανάβουν πάλι όλα τα λαμπάκια και αρχίζουν να ξεθωριάζουν. Αν το κρατήσω με μιζιά, τότε ξεθωριάζουν τα λαμπάκια εντελώς και η ώρα πάει στο 0:00 και τα χιλιόμετρα (τα κάτω) κι αυτά στο 0. Δηλαδή είναι σαν να κάνουν reset όλα. Όταν δίνω μιζιά δεν κάνει κανέναν ήχο, το μόνο που ακούγεται είναι ένα ανεπαίσθητο κλικ (σαν να κάνεις κρακ τα δάχτυλά σου αλλά ακούγεται πολύ σιγά) που ακούγεται από κάπου από την μίζα αλλά ακούγεται πολύ σιγά τη στιγμή που γυρνάω το κλειδί για να πάρει μπρος. Σβήνω, ξαναπροσπαθώ 30 φορές (και γενικά πειράζω κλείδωμα, ξεκλείδωμα, πόση ώρα το κρατάω τέρμα μίζα) και μετά του περνάει και όλα καλά. Όταν το πήγα στο συνεργείο να το δουν, μου είπαν ότι το διαγνωστικό έβγαλε πρόβλημα σε ένα ρελέ αντλίας βενζίνης και να το πάω σε ηλεκτρολογείο, αλλά όταν το πήγα στον ηλεκτρολόγο μου είπε ότι αν ήταν αυτό τότε θα έκανε τον ήχο της μίζας κανονικά, δε θα ήταν νεκρό. Η μπαταρία δεν είναι καινούργια αλλά τη μέτρησαν και οι 2 και μου είπαν ότι είναι εντάξει. Ο ηλεκτρολόγος κι άλλοι 5 που πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι μπορεί να είναι το οτιδήποτε καιθα χρειαστεί να το κρατήσουν 2-3 μέρες και αν βρουν κάτι. Προχθές που ήμουν σταματημένος στο ρελαντί, το τιμόνι πάλι έγινε σκληρό και με τα χίλια ζόρια έκανα δεξιά και με το που σήκωσα το χειρόφρενο τότε έσβησε εντελώς και μετά φυσικά έπρεπε να προσπαθώ κάνα 10λεπτο 30 φορές μέχρι να αποφασίσει να πάρει μπροστά. Έχω δοκιμάσει και με το 2ο κλειδί αλλά τα ίδια. Επίσης, είχα τρακάρει πριν 2μιση μήνες αλλά δεν ήταν κάτι σοβαρό, ήταν μπροστά στο φανάρι του οδηγού, δεν ξέρω αν σχετίζεται. Τέλος, όταν το έφτιαξα μετά το τρακάρισμα, από το φανοποιείο/συνεργείο μου το παρέδωσαν πλυμένο και μου έκανε εντύπωση πόσο γράσο(?) είχαν βάλει στη μηχανή και την μπαταρία, αφού το έπιασα με το δάχτυλό μου και γυάλιζε κανονικά σαν να πιάνω λάδι -επίσης δεν ξέρω αν σχετίζεται-. Παρακαλώ για τη γνώμη σας, δεν ξέρω τι να κάνω.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.