Jump to content

chtos1

Members
  • Posts

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

chtos1 last won the day on March 30 2021

chtos1 had the most liked content!

About chtos1

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

chtos1's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

12

Reputation

  1. motul σε μεταλλικη συσκευασια εχω δει μονο τα 300V, τα αγωνιστικα , τωρα δεν ξερω αν υπαρχει κατι αλλο
  2. το μπουκαλι γραφει πανω made in italy?
  3. πρωτα απο ολα να εχει προδιαγραφη SNplus ή SP αν υπαρχει, μετα με την προδιαγραφη του κατασκευαστη
  4. εννοώ αν μας ενδιαφέρει για τον καταλύτη στα βενζινοκίνητα ή απλά κοιτάμε για μεγαλύτερο TBN; νομιζω σε ολες τις εταιριες τα πραγματικα νουμερα διαφερουν λιγο εδω η VOA απο LM hightech 5w40 https://bobistheoilguy.com/forums/threads/liquimoly-leichtlauf-high-tech-5w40.320736/ κι εδω τα στοιχεια που δινει η liqui moli https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000330/3863-LeichtlaufHighTech5W-40-45.0-el.pdf η VOA απο x-cess 5w40 (κατω εχει και αναλυση απο το 2018) https://bobistheoilguy.com/forums/threads/voa-motul-8100-x-cess-5w40.252563/ και απο το σαιτ της motul https://d23zpyj32c5wn3.cloudfront.net/images/product_descriptions/technical_data_sheets/52/8100_X-cess_5W-40_(GB).pdf?1579102582 VOA για το shell helix ultra 5w40 προδιαγραφη sn plus ,που ρωταει ο ominus αν ειναι καλα https://bobistheoilguy.com/forums/threads/shell-helix-ultra-5w-40-new-2019-sn-plus-a3-b4-229-5.315256/ ενταξει κανενας δεν προτεινει τοσο μεγαλες αλλαγες απλα εδω βαζω μια αναλυση που ο αλλος τα αλλαξε σε 34000χλμ. με TBN 3.1 , βεβαια δεν εχει το TAN που εκει δειχνει αν ηθελε αλλαγη το λαδι! https://bobistheoilguy.com/forums/threads/mobil1-new-life-0w-40-21-000-mi-2009-clio-d4f784.324461/ παρολαυτα τον παροτρυνουν να παει στα 36000χλμ!
  5. το ειχα δει κι αυτο αλλα δεν ειχε approval vw502 ,το προτεινουν περισσοτερο για παλιους ντιζελ
  6. alex12 ευχαριστω για την αναλυτικη απαντηση καλυφθηκα πληρως! ειχα καταληξει στα LM hightech 5w40 ή στα motul 8100x-cess 5w40, τελικα με "αμπε-μπα-μπλομ" εβαλα τα motul ! με τα mobil esp 5w30 εκανε σαν τρακτερ! δεν ξερω αν ειναι και ψυχολογικο αλλα τωρα "κουδουνιζει" κανονικα σαν τα παλια vw...!
  7. τελικα η κλειδαρια ηταν? βαλε στην ακρη λεφτα και για ταπετσαρια ουρανου. εγω αλλαξα μεχρι και μοτερ υαλοκαθαριστηρα...και ποτε χαλασε βεβαια?!! οταν εριχνε καρεκλες! τοτε αποφασισα οτι ποτε ξανα VW!
  8. στο τελος εχει μια λιστα με ολα τα λαδια με προδιαγραφη API SP με ολα τα ιξωδη, οποτε αυτο που ενδιαφερει καποιον πρωτα απο ολα ειναι ειναι η προδιαγραφη API, μετα η προδιαγραφη κατακευαστη και μετα διαλεγει το ιξωδες. κι εδω για τις αναλογιες λαδιων και τις προαναφλεξεις https://pqia.org/2021/03/11/above-and-below-average/
  9. ο φιλος ειναι κρακαρισμενος ή ο σερβερ?! κι αυτο με τα καταλοιπα στους σερβερ σε παρακαλω μη το ξαναπεις ,μην αρχισουμε να ψαχνουμε αν καιει λαδια ο σερβερ!
  10. θα πας και θα του πεις οτι θελεις την εκπτωση που εκαναν και στον derv_7
  11. τωρα ειδα ποσο θα κοστιζε απο tradewind και η διαφορα ειναι στα 8€ με αλλαγη, μια η αλλη ειναι!
  12. ασχετο,να ρωτησω? που αλλαζετε τα λαδια? κι αν δεν τα αλλαζετε μονοι σας ποσο χρεωνουν?
  13. απο τη skama μου ειπαν οτι δεν υπαρχει παραεισαγωγη στα liqui moly. παρτε τηλ στην skama και ρωτηστε αν ψωνιζει απο κει η tradewind. επισης ρωτηστε τη συσκευασιες φερνει η skama στο συγκεκριμενο λαδι, 2λιτρα,4λιτρα,5λιτρα?! στα motul για παραδειγμα ο εισαγωγεας δεν φερνει 5λιτρο , ειναι μονο παραεισαγωγη (οχι οτι ειναι μουφα) αλλα απεκλεισα τα μαγαζια με τα 5λιτρα!
  14. για diesel προδιαγραφες ναι εχουν χαμηλοτερο TBN. προυποθεση να μην ειναι νοθευμενο το καυσιμο! μαλλον δεν ειναι για τις μικρες ανοχες αλλα για τις μικρες αντοχες των βενζινοκινητηρων τουρμπο με 1000cc. εχουν αλλαξει τις αναλογιες στα προσθετα των λαδιων για να ειναι καλυτερα για να τους μικρους τουρμπο ,για καλυτερη καταναλωση και ρυπους.παραδειγμα εχουν χαμηλωση το calcium και εχουν ανεβασει το magnisium για τις προαναφλεξεις και για να χαρακτηριζονται low saps εχουν και χαμηλο ΤΒΝ. εχω δει αναλυση λαδιου στο bobistheoilguy με 29000χλμ , ηταν ενταξει τα λαδια...βεβαια η συμβουλη ηταν οτι τα λαδια αλλαζονται νωριτερα απο τα 30000χλμ! οι κατασκευαστες φτιαχνουν οσο μπορουν καλυτερα αυτοκινητα , το marketing ειναι το επαγγελμα να τα πουλανε! εχω φτασει 65 σελιδα ...για μενα ειναι αυτο , να θυμηθω που ειχα μεινει! αμα καις πολυ λαδι η εξατμιση θα βγαζει ντουμανι ασπρο, τοτε θες επισκευη,αυτονοητο! αμα βλεπεις μονο στον δεικτη οτι καιει λαδι για αρχη αλλαζεις λαδι πριν 20+ χρονια σε μια αντιπροσωπεια (δεν λεω ποια) ο συγεκριμενος ανθρωπος που ειχε την αντιπροσωπεια (δεν το εκαναν ολες οι αντιπροσωπειες αυτης της μαρκας) κρατουσε τα παλια μπουκαλια απο τα αυθεντικα λαδια που προεινε η αντιπροσωπεια και εβαζε μεσα φθηνοτερα αλλης μαρκας. η μεγαλυτερη μαλακια που εχει γραφτει ποτε (οχι απο σενα!) τα λαδια απο τη στιγμη που θα μπουν στο αμαξι κανουν τη δουλεια τους. με αναροφηση δεν βγαινουν ολα τα λαδια
  15. αν και ειμαι ασχετος απο αναλυσεις λαδιων διαβασα στο https://bobistheoilguy.com/forums/ διαφορες συγκρισεις που κανανε σε καινουρια λαδια και τα πραγματικα νουμερα διαφερουν λιγο απο αυτα που δινουν οι εταιρειες. γενικα ομως ολα τα καλα λαδια ειναι περιπου ιδια, αν καταλαβα καλα το TBN ειναι το ζητουμενο , βεβαια οσο πιο πολυ TBN εχει τοσο πιο πολυ τεφρα αφηνει, γι'αυτο και στα low saps εχουν χαμηλο TBN ,οπως το MOBIL ESP 5w30 που εχει TBN νομιζω 5.5 αν θυμαμαι καλα!γενικα αυτο θεωρειται χαμηλο νουμερο αν καταλαβα καλα. το liqui moly 5w40 που στα χαρτια δινει 11.3tbn στην πραγματικοτητα ειχε 9.2tbn!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.