Jump to content

kou

Members
  • Posts

    69
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

kou last won the day on February 28

kou had the most liked content!

About kou

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kou's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

7

Reputation

  1. Εγω,σε 1.6 FFSI,στις 2 τελευταιες αλλαγες εβαλα τα KONI τα πορτοκαλι...Η αλλαγη εγινε μεσα στον αυγουστο που μας περασε.Μου κοστισαν 450ευρω.Ελατηρια εχω ακομα της μανας του. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,συμφωνα με το δικο μου οδηγικο προφιλ και απαιτησεις. Ειναι σφιχτες,περιοριζοντας αρκετα τις κλισεις στις στροφες σε σχεση με τα μαμα που αν δεν κανω λαθος ηταν SACHS. Στα προηγουμενα θυμαμαι οτι χρειαστηκε ν αλλαξω το πισω δεξια γιατι ειχε ξερασει τα υγρα,στο σερβις το ειδε ο μαστορας.
  2. Ουπς...νομιζα οτι εβγαζε και το passat με αυτο τον κινητηρα. Στα υπολοιπα συμφωνουμε.
  3. OMINUS ,1000αρι GOLF ή PASSAT θα αγοραζες?
  4. To οτι χρησιμοποιουνται απο πολλες εταιριες δεν λεει απολυτως τιποτα. Ακομη βγαινουν κινητηρες 1.500 , 1.800 , 2.000 κυβικα....Οπως και να χει...εγω αναφερω την προσωπικη μου αποψη και μονο.Για δικο μου αυτοκινητο δεν θα αγοραζα ποτε καποιο με 1000αρη κινητηρα εκτος αν μιλαμε για την μικρη κατηγορια οπως ενα micra για παραδειγμα. Καποιος μπορει να οδηγειται στην συγκεκριμενη επιλογη για λογους κοστους,οκ....αυτο ομως δεν αναιρει ολα τα υπολοιπα.
  5. Μια από τα ίδια και αυτό.... Ένας κινητήρας 1000cc 110 hp δεν είναι πιεσμένος όταν καλείται να σύρει ένα σασί σαν του golf?πόσο μάλλον σ ένα ταξίδι με 3 ή 4 άτομα και γεμάτο χώρο αποσκευών? Προσωπικά θεωρώ λάθος επιλογή για αυτοκίνητα κατηγορίας golf - passat και SUV,αναφερόμενος στον όγκο και τις βάρος τους,να κινούνται από έναν 1000αρι κινητήρα.Ο,τι υλικά και τεχνολογία αν έχει εφαρμοστεί σε ένα τέτοιο μοτέρ ποια θα είναι η αξιοπιστία του μετά από 150Κ ή 200Κ χλμ.
  6. Φιλε μου,τι απαιτησεις μπορει να εχει καποιος απο εναν κινητηρα 1000 κυβικων οταν αυτρος πρεπει τραβαει μια καροτσα οπως του golf ή του Α3..... Ειναι ενα μοτερ φουλ πιεσμενο που περα απο τα φθηνα τελη κυκλοφοριας και το χαμηλοτερο κοστος αγορας δε νομιζω να υπαρχει κατι αλλο θετικο....καταναλωση χαμηλοτερη δεν εχει και μετα το πιο σημαντικο για εμενα, ποσο να αντεξει μεχρι να παραδωσει πνευμα ενας τρικιλινδρος.
  7. Κι εμενα ξεκινησε ν αναβει η εδειξη epc πριν 2 μερες.Αναβει λιγα λεπτα μετα σβηνει κοκ...σε golf v.Το αμαξι δεν παρουσιαζει κανενα συμπτωμα,απλα αναβει η συγκεκριμενη ενδειξη. Τελικα τι εκανες?Βρηκες τι ευθυνοταν?
  8. kou

    GOLF 4

    Εξαρταται γιατι σου καιει και για τι ποσοτητα μιλαμε....υπαρχουν σελιδες στο ιντερνετ ακομα και στο φβ διαφορα προσθετα λαδιου αναλογα την περιπτωση που συμφωνα με πολλους που τα εχουν δοκιμασει σωθηκαν...ετσι γραφουν τουλαχιστον.... Μια τετοια εταιρια νομιζω λεγεται steel seal hellas και theloladia.gr. Ριξε μια ματια...
  9. Απ οτι καταλαβαινω σε ενδιαφερει πολυ και το κοστος κτησης και συντηρησης....και λογικο μου φαινεται οπως εχουμε γινει. Απο την αλλη ομως φιλε μου 1.2 μοτερ με 85ps ή 105ps δεν θα επαιρνα ουτε πολο,ποσο μαλλον golf.
  10. Κοίτα,από τεχνικά θέματα δεν γνωρίζω και πάρα πολλά...υπάρχουν παιδιά μέσα στο forum που θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν περισσότερο από ότι εγώ .Όπως και να χει όμως είναι τρομερά μεγάλα απόκλιση το -40 να σου δείχνει εξωτερική θερμοκρασία αλλά δεν ξέρω ρε φίλε αν αυτό είναι σε θέση να επηρεάσει λειτουργία του βεντιλατερ,νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με τη θερμοκρασία στον κινητήρα και τι διαβάζει ο θερμοστάτης... εάν λοιπόν δεν ωφειλεται σε κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα πολύ πιθανό να είναι αυτό που σου λέω,στη δική μου περίπτωση πάντως αν θυμάμαι καλά το διαγνωστικό έδειξε σφάλμα θερμοστάτη,δεν θυμάμαι ποιος είναι ο κωδικός,εκτός αυτου όμως ο μάστορας οταν ανέφερα τα συμπτώματα μου είπε εξαρχής ότι πρόκειται για θερμοστάτη.
  11. Κοίτα...πέρυσι ή προσπερσι είχα θέμα με τον θερμοστάτη.Δεν μου ανέβαζε θερμοκρασία αλλά το αντίθετο, αντί για σταθερά 90 βαθμους πήγαινε 65-85 ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία και τις οδηγικές συνθήκες.....Παρ όλα αυτά ζεστό αέρα είχα από το καλοριφέρ απλά μου έριχνε την θερμοκρασία στον κινητήρα.....
  12. Υπαρχουν παιδια στο forum που μπορουν να σε βοηθησουν πολυ καλυτερα. Μια γενικη τοποθετηση ειναι οτι στα μεταχειρισμενα και κυριως σε αυτα που εχουν τουρμπο(που ειναι η πλειοψηφια πλεον)ειναι και λιγο λαχειο η φαση. Αν δεν γνωριζεις τον ιδιοκτητη πως εχει μεταχειριστει το αυτοκινητο του,δηλαδη αν ηταν τυπικος στα σερβις,απο τι πρατηρια εβαζε βενζινη,απο τα αν τηρουσε καποιες βασικες αρχες στο ζεσταμα -κρυωμα κτλ.Στην περιπτωση σου δε που ψαχνεις και για χιλιαρι....δηλαδη μοτερ φουλ πιεσμενο για να συρει σασι γκολφ.... Η καλυτερη επιλογη ειναι να αγορασεις το αμαξακι σου πρωτο χερι,ομως το νεο golf 1,5tsi με μοναδικα εξτρα το μεταλλικο χρωμα και συναγερμο παει περιπου στα 30,300 συμωνα με την διαμορφωση απο στο site της επισημης αντιπροσωπιας...δεν ξερω σε ποιους απευθυνονται.Και να φανταστει καποιος οτι καποτε επαιρνες GTi με περιπου 34,000 ευρω.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.