Jump to content

koralli

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About koralli

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

koralli's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ευχαριστώ πολύ φιλε μου Αρα η αλλαγη του σετ συνολικα (εργασια και ανταλλακτικα) σου πηγε 416,36? Οι τιμες αυτες ειναι με ΦΠΑ?
  2. Εαν δε σου κανει κοπο θα μου ηταν πολυ χρησιμο να ριξεις μια ματια εαν γραφει κατι και να μου πεις. Τουλαχιστον εαν αλλαξουμε να ξερουμε τι μαρκα να βαλουμε...
  3. Καταρχην ευχαριστω για την απαντηση και για το νημα. Πραγματι μοιαζει πολυ το προβλημα που ειχες με αυτο που περιγραφω... Ειδες τι συμπλεκτη σου εβαλαν?
  4. Ε νταξει, τωρα τι να σου πω...Καταρχην δεν σε αφηνουν να εισαι μεσα στα χωρο του συνεργειου (τουλαχιστον περισσοτερα εξουσιοδοτημενα). Και δεν καταλαβαινω τι θα κερδιζαν εαν μου ελεγαν ψεμματα για την μαρκα. Εαν χρειαστει αλλαγη συμπλεκτη ξερει κανεις τι κοστος εχει? Πως μπορω να βρω τους κωδικους για το συγκεκριμενο αμαξι για να τον αγορασω απο το ελευθερο εμποριο και να πληρωσω μονο την εργασια στο συνεργειο? Λιγο στο internet που εψαξα δεν βρηκα κατι...
  5. Γεια σας και απο εμενα. Κατοχος Golf V TSi 140HP manual εδω και 3 χρονια με 56000km αισιως στο οδομετρο. Μπραβο για το forum το οποιο ειναι απο τα πιο πληρη και αρτια που εχω επισκεφθει. Συγχαρητηρια σε διαχειριστες και χρηστες.
  6. Εννοεις οτι πρεπει να αλλαχτει ο συμπλεκτης με aftermarket? Μα και αυτοι που βαζουν στις αντιπροσωπειες aftermarket δεν ειναι? Εμενα οταν ειχαν αλλαξει το σετ π.χ. ειχαν βαλει Sachs. Και μετα απο 45000km απο την αλλαγη αρχισε να εμφανιζεται το προβλημα... ;) Το θεμα επισης ειναι εαν δημιουργει καποιο μηχανικο προβλημα γιατι αν ειναι απλα ακουστικο το θεμα δεν σκοπευω να τον αλλαξω...
  7. Γεια σας. Σε TSi 140 παρουσιαζεται εδω και λιγες βδομαδες το εξης: Οταν ειναι κρυο ο συμπλεκτης δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα και δεν ακουγεται τιποτα περιεργο. Μετα απο 15-20 λεπτα (αφου ζεσταθει καλα το αμαξι) εμφανιζει ενα εντονο θορυβο ο οποιος γινεται αντιληπτος μονο οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι και σταματημενο και ΜΟΝΟ οταν δεν ειναι πατημενος ο συμπλεκτης! Με το που πατησεις τον συμπλεκτη εξαφανιζεται δια μαγειας! Επισης σε συνδυασμο με τον θόρυβο αυτόν, εμφανίζεται και κραδασμός στον επιλογεα του κιβωτιου όταν είναι στο νεκρο και δεν πατιεται ο συμπλεκτης. Μολις ο συμπλεκτης πατηθει εξαφανιζεται κι αυτος μαζι με το θορυβο. Η λειτουργια του κιβωτιου δεν φαινεται να επηρεαζεται απο αυτο αφου οι ταχυτητες κουμπωνουν κανονικα, απλα ειναι πολυ ενοχλητικος ο θορυβος στο ρελαντι (ακουγεται εντονα μεσα στην καμπινα). Ακουγεται σαν κατι να ειναι ξεχαρβαλωμενο. Οσο ζεσταινεται περισσοτερο το αμαξι (πχ μεγαλο ταξιδι) τοσο πιο εντονος γινεται ο θορυβος και ο κραδασμος στον επιλογεα στο νεκρο αντιστοιχα. Εδω να σημειωσω οτι ειχε αλλαχτει απο όταν το αμαξι ηταν σχεδον καινουριο το σετ συμπλεκτη και το τρομπακι. Εχει κανεις παρομοιο προβλημα? Πως το αντιμετωπισε? Ξερετε εαν αυτο το πραγμα δημιουργει καποια μηχανικη φθορα (πχ στο κιβωτιο) ή ειναι μονο ακουστικο το θεμα? Ευχαριστω!
  8. Τελικα θελω να σας ενημερωσω οτι το προβλημα οφειλοταν στην κακη λειτουργια των μπεκ και σε καπνα που ειχε μαζευτει στις βαλβιδες. Εγινε καθαρισμος, αλλαχτηκαν τα μπεκ και τωρα ουτε λαμπακι αναβει ουτε κραδασμοι υπαρχουν (επιτελους!). Μακρια απο ολους ελπιζω γιατι εχει αρκετη ταλαιπωρια το ολο πραγμα...
  9. Ετσι ειναι και σε εμενα το ιδιο εχουν πει. Μολις εχεις καποιο feedback περιμενουμε ενημερωση.
  10. update: Μετα απο επίσκεψη στο συνεργειο διαπιστωθηκε οτι το προβλημα προερχοταν απο κακη βενζινη. Εγινε αναβαθμιση του λογισμικου και αποτι μου ειπαν δεν χρειαζεται να γινει κατι αλλο. Μου συνεστησαν να βαζω 100αρα και μαλιστα μου ειπαν να βαζω και ενα προσθετο βενζινης(?) που πουλανε στα βενζιναδικα, τουλαχστον τωρα στην αρχη για να καθαρισει ο θαλαμος καυσης. Εχει βαλει κανεις τετοια προσθετα? Καποια προταση για καποια συγκεκριμενη μαρκα?
  11. Ωραια! Ελπιζω να εχει τουλαχιστον 1 TSi για παραδοση οταν το παω στο συνεργειο... :lol: Σοβαρα τωρα, δηλαδη μου λες οτι δοκιμαζουν πχ πρωτα να αλλαξουν μπεκ και αν το διαγνωστικο τους δειξει παλι βλαβη αλλαζουν πολλαπλασιαστη, αν παλι εχει βλαβη αλλαζουν μπουζι κλπ κλπ. ?
  12. Να σου πω την αληθεια δεν εχω παρατηρησει διακοπτομενο ηχο, εντονα τουλαχιστον. Θα το προσεξω λιγο καλυτερα ομως απο εδω και περα. Οι κραδασμοι στο ρελαντι υπηρχαν απο οταν ηταν καινουριο. Το ειχα παει στην αντιπροσωπεια, μου ειχαν πει οτι ειναι φυσιολογικοι λογω στρωματοποιημενης καυσης. Οντως το ειχα παρατηρησει και σε ενα αλλο TSi και εχω ακουσει πολλους που ειχαν αντιστοιχα συμπτωματα. Απλα τωρα ειναι πιο εντονοι. Για αρχη θα περιμενω να αδειασει το ντεποζιτο και θα βαλω 1 φορα V-power ή bp ultimate να δω αν θα αλλαξει κατι. Το θέμα ειναι πως βρισκουν στην αντιπροσωπεια τι πρεπει να γινει για να διορθωθει??? Δηλαδη ΟΚ το συνδεουν στο διαγνωστικο, υποθετω, και τους βγαζει πχ οτι υπαρχουν διακοπες τροφοδοσιας σε καποιον κυλινδρο. ΠΩΣ βρισκουν εαν πρεπει να αλλαξουν μπεκ ή πολλαπλασιαστές ή μπουζι κλπ κλπ?? Γιατι αν ειναι να αρχισουμε να αλλαζουμε μεχρι να βρουμε που ακριβως οφειλεται το προβλημα καηκαμε...
  13. Αυτό μου είπαν και στο συνεργείο (οτι από κακή βενζίνη έχει προκληθεί το πρόβλημα δηλαδή) αλλά το θέμα είναι βάζω χρόνια από το συγκεκριμένο βενζινάδικο (και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας μου) και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα...Μου κάνει εντύπωση να παρουσιάστηκε ξαφνικά τώρα! Πάντως έτσι για δοκιμή θα πάω να του βάλω 1 φορά 100αρα V-Power να δω εαν θα αλλάξει κάτι. Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα μπέκ??
  14. Καλησπέρα σε ολους, Ειναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ (δυστυχώς στην ενότητα των προβλημάτων ). Έχω ενα Golf TSi 140 στο οποίο εδώ και μερικές εβδομάδες όποτε είναι κρύο (δηλ. οι στροφές του ρελαντί είναι ψηλά ~1200) αναβοσβήνει το λαμπάκι που αντιστοιχεί σύμφωνα με το manual στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων. Μόλις οι στροφές πέσουν, το λαμπάκι σβήνει τελείως και κάποιοι κραδασμοί που υπάρχουν όταν οι στροφές είναι ψηλά εξαφανίζονται. Από κάποια μέρα και μετά, το λαμπάκι έμενε τελείως αναμμένο και γι'αυτό το πήγα στο συνεργείο όπου αλλαχτηκαν οι πολλαπλασιαστές. Το αποτέλεσμα ήταν να μην μένει πια τελείως αναμμένο το λαμπάκι, αλλά να συνεχίζει να αναβοσβήνει όταν το ρελαντί είναι ψηλά κατά τις εκκινήσεις τα πρωϊνά. Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας αντίστοιχο πρόβλημα; Καμιά ιδεά τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.