Jump to content

Menios

Members
  • Posts

    274
  • Joined

  • Last visited

About Menios

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Photograph, music and of course CARS

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Menios's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Διαφωνείς διότι βλέπεις το θέμα από διαφορετική γωνία...
  2. Εξαρτάται πως πηγαίνεις. Με λίγο - μέσο γκάζι είναι οικονομικότερο καθώς τραβάει καλύτερα. Αν πηγαίνεις "σανίδα" τότε θεωρητικά καίει περισσότερο για τον λόγο που αναφέρεις.
  3. Είναι πολύ σοβαρό αλλά αναπόφευκτο. Επέστρεφε τα καυσαέρια με αποτέλεσμα να μην πηγαίνει μία.Το δυναμομήτρησα 62 άλογα (43 στον τροχό!!!). Δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από 4.500 στροφές.
  4. Γιατί θα πάρει 1.300 ευρώ εκ των οποίων τα 1.000 είναι δικά του. Καλό μεροκάματο μου ακούγεται... (ιδίως την σήμερον). Ο Τσακουλέρης μου λέει αν ακούγεται λίγο στην εκκίνηση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Πάντως περιμένω να δω τι θα γίνει με το 10W-40... Αν και δεν με με βλέπω να το κρατάω (πάλι) πάνω αππο 5.000 χλμ.
  5. 310 ο προ και 200 ο κύριος. Μεταλλικοί και οι 2 για να μην ξαναλιώσουν. Το αμάξι είναι καλύτερο από ποτέ.
  6. Μήπως αυτός ήταν ο λόγος που το 0-30 έγινε 5-30; Αν προσέξετε το κάνει όταν παλιώνει το λάδι (όταν δηλαδή λεπταίνει). Ακολουθώντας την λογική αυτή έβαλα 10-40. Δε το έκανε για 4.000 χλμ, μέχρι που το άλλαξα. Επίσης το 10-40 το καίει πολύ λιγότερο από το 5-30. Εμένα το Castrol άντεξε 3.500χλμ μέχρι να το κάνει και 4.500 το Mobil 1.
  7. Μετά από πολύ ψάξιμο ο Ηλίας Τσακουλέρης μου είπε ότι μόνο καταλύτης θα μπορούσε να είναι. Τελικά ήταν μισοβουλωμένος ο προκαταλύτης και τελείως βουλωμένος ο κύριος καταλύτης.
  8. έχει βγάλει misfire cyl 3 &4 και problem flow στην εισαγωγή αέρα 94.000 χλμ έχουμε κάνει
  9. Καλησπέρα. Το πρόβλημα στο Golfακι μου είναι το εξής: όταν πάει να στροφάρει πάνω από τις 5.500 στροφές αναβοσβήνει το check engine μόνο όταν βρίσκεται υπό φορτίο (π.χ. ανηφόρα ή αν είναι αναμένος ο κλιματισμός) και με 4η στο κιβώτιο. Πολλαπλασιαστής / μπουζί δεν είναι. Έβγαλα το sprint booster και χειροτέρεψε (τώρα το κάνει και στην 2α - 3η). Επειδή το sprint booster επηρρεάζει την πεταλούδα, μήπως με έναν καθαρισμό - επαναπρογραμματισμό της φτιάξει;
  10. Menios

    Paidia Sos!

    Χαίρομαι που μέσα από τις "διαφωνίες" μας καταλήγουμε σε κάποιο συμπεράσμα (αν και συνήθως σπανίζει την σήμερον). Όσον αφορά το θέμα των γνώσεων, διαφέρουμε παρασάγγας. Μιας όμως το έθεσες θα ήθελα να σου εκμυστηρευτώ μια από τις πιο μύχιες σκέψεις μου. Να τελειώσω την πέμπτη. Μόνο ένας χρόνος έμεινε να πάρω κι εγώ το πολυπόθητο απολυτήριο δημοτικού!
  11. σε όλους τους κινητήρες του group από το 2000 και μετά καλό είναι να μπαίνει 504 00 (κιν. βενζίνης) - 507 00 (κιν. πετρελαίου) εξαιρουμενων των R5 και V10 TDi
  12. Menios

    Paidia Sos!

    ένα λάστιχο 205/55/16 και ένα 225/45/17 με δίκτη ταχύτητας V ζεσταίνονται το ίδιο γρήγορα? Απλοποιείς πολύ τα πράγματα. Ο δείκτης ταχύτητας δείχνει τη ταχύτητα που μπορεί να κινηθεί το όχημα για παρατετεμενο χρονικό διάστημα με ασφάλεια (να μην υπερθερμανθεί οπότε να υπάρξει κίνδυνος κλαταρίσματος). Ο χρόνος που χρειάζεται να ζεσταθεί το λάστιχο εξαρτάται από τη σύνθεση του ελαστικού. Πίστεψέ με 205/55/16 με δέικτη V Pirelli P Zero δεν έχει καμμία σχέση με τον τρόπο που ζεσταίνεται σε σχέση με το Michelin Energy Saver (ίδια διάσταση και δείκτη ταχύτητας). Μάλιστα το Michelin ζεσταίνεται ευκολότερα από το Bridgestone Turanza ER300 με δέικτη H (που έχω αυτή τη στιγμή).
  13. Menios

    Paidia Sos!

    φίλτατε ta6ape όταν λέμε θα κρατάει το πολύ το ίδιο η 17αρα με την 16αρα στην συγκεκριμένη συζήτηση μιλάμε για σύγκριση 225/45/17 -205/55/16 και φυσικά για τα αντίστοιχα λάστιχα. Δεν συγκρίνουμε ζάντες!!! Πολύ δύσκολα πάντως θα ζεσταίνει το TSI των 122 HP οποιοδήποτε λάστιχο με διάσταση 225/45/17. Από αυτό το δεδομένο πηγάζει και το χειρότερο κράτημα (στο 90%) των περιπτώσεων.
  14. Menios

    Paidia Sos!

    Πάντως μην νομίζεις ότι θα κρατάει καλύτερα με τις 17ρες. Κατά τα άλλα είναι όπως τα είπε ο xaros.
  15. Κλασσική περίπτωση "ψιλών γραμμάτων" αμερικάνικου προιόντος για να μην απαιτήσει κάποιος αποζημίωση (δεν παίρνουν επίσημη θέση). Αν παρατήρησες λέει δεν παθαίνει ζημιά το χρώμα και μάλιστα λέει "εργοστασιακό χρώμα" ώστε μην πας και το βάψεις π.χ. με πινέλο και μετά να τους ζητάς αποζημίωση ή να σου βάψουν το αυτοκίνητο επειδή έπαθε ζημιά το "χρώμα" (που μπορεί να είναι και νερομπογιά) με την χρήση του WD-40. Λέμε χαζά τα Αμερικανάκια άλλα σε θέματα αποζημιώσεων δεν παίζονται και στο παρελθόν έχουν εκδικαστεί υποθέσεις με τρελές αποζημιώσεις γιατί βρήκαν "παράθυρο". "Κάλλιο γαιδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε" λέει ο σοφός λαός.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.