Jump to content

scir160a

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

scir160a last won the day on March 17 2022

scir160a had the most liked content!

About scir160a

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Scirocco

scir160a's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Όπως είπα και προηγουμένως το αμάξι φαίνεται να δουλεύει σωστά και πάλι με το 95άρι της revo. Μίλησα τηλεφωνικά και με cargate, ανέφερα το πρόβλημα που υπήρχε με το 98άρι και τους φάνηκε περίεργο είναι η αλήθεια (ειδικά με την 100άρα βενζίνη), χωρίς βέβαια να μπορούν να κάνουν κάτι εξ αποστάσεως. Φυσικά ρώτησα για το αν υπάρχουν διάφορα 95άρια της revo (για τον 1.4 tsi 160 scirocco), και ο Κώστας μου ξεκαθάρισε πως όχι. Μόνο ένα υπάρχει, και σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να πειράξουν αβανσ, πιέσεις ή οτιδήποτε άλλο. Μου είπε πως μάλλον ο dealer θα μπερδεύτηκε όταν μιλήσαμε τηλεφωνικά, καθώς σε κάποια άλλα μοντέλα (πχ s3 8p) μπορούν να επιλέξουν κάποιες ρυθμίσεις που βέβαια τις έχει κάνει η revo ( τα λεγόμενα adjustable). Τα ίδια βέβαια λέει και η revo στο επίσημο site της. Προφανώς γι' αυτό και όταν πήγα από εκεί, μου είπε να το γυρίσουμε κατευθείαν στο 95άρι που είχα πριν (και όχι να δοκιμάσουμε κάτι άλλο, όπως μου είχε πει στο τηλ)..... Με ξένισε η συμπεριφορά του (του εδώ dealer..) για να πω την αλήθεια. Προτιμώ όταν λέγεται κάτι, να λέγεται υπεύθυνα και όχι να πετάμε αερολογίες. Αυτά από μένα! Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!
  2. Το ξαναγύρισα στο 95άρι και όσο το οδηγησα (50 χλμ περίπου) φαίνεται να είναι εντάξει! Οι επιστροφές ξανά στο 0 σε όλους τους κυλίνδρους! Οπότε θα το αφήσω έτσι που λειτουργούσε απροβλημάτιστα για αρκετά χρόνια. Αν ξαναδώ κάτι θα επανέλθω.. ΥΓ: μου είπε ο εδώ dealer της revo (κατά Θεσσαλία μεριά) όταν μιλησαμε τηλεφωνικά, πως υπάρχουν δύο 95άρια "file": ένα απλό (που φόραγα απο παλιά) και ένα με αυξημένο αβανς (που το ρυθμίζει μέσω του υπολογιστή).. Ισχύει κάτι τέτοιο; Ρωτάω γιατί μόλις έφτασα στο μαγάζι μου είπε κατευθείαν ότι θα με γυρίσει στο απλό 95άρι και όχι στο άλλο, για να είμαστε σίγουροι. Βασικά αυτό ήθελα κι εγώ, απλώς ρωτάω γιατί πρώτη φορά το ακούω.......... και ούτε στο επίσημο site της revo technic λέει κάτι τέτοιο ούτε και στις ρυθμίσεις του sps. Στο τελευταίο αναφέρει πως έχει το στοκ, και performance A (95 ron), performance B (98 ron), performance C (100 ron). Θα ήθελα να ξέρω τι παίζει... Μπερδεύτηκε με το δίλιτρο (που νομίζω μπορείς να πειράξεις λίγο πίεση και αβανς, προρυθμισμένα πάντα μιλάμε) ή απλά μου πούλαγε φούμαρα; ΥΓ2: Για λογκάρισμα από αυτόν ούτε λόγος...παρόλο που του ζήτησα!
  3. Παιδιά, άφησα να τελειώσει η 100άρα που είχα βάλει (7 λίτρα να απέμειναν το πολύ, υπολογίζω), μπας και ήταν νοθευμένη, και έβαλα 100άρα από εταιρικό πρατήριο αυτή τη φορά (εκο). Αποτέλεσμα: τα ίδια και χειρότερα.. σε απότομο πάτημα του γκαζιού από τις 3.700rpm (φουλ γκάζι με τρίτη) έκοψε 6 μοίρες, ίσως και λίγο παραπάνω (σε όλους τους κυλίνδρους και πάλι). Είναι το μέγιστο που έχω δεί. Δεν το ζόρισα παραπάνω γιατί φοβήθηκα μη μείνω με τα πιστόνια στο χέρι. Επίσης νομίζω ότι για τόσο που πάτησα το γκάζι δεν έδωσε πολύ το αμάξι. Δεν είχε δλδ το "πέταγμα" που θα περίμενα ώστε να με κολλήσει στο κάθισμα. Ότι ένιωθα δλδ και με το 95άρι setup στα ψηλά. Καμιά ιδέα; ΥΓ1: vagcom δεν έχω δυστυχώς ΥΓ2: το πήγα σε συνεργείο, εξήγησα τι παρουσιάζει, ζήτησα να μετρήσει ότι νομίζει, αλλά επέμεινε πως ό,τι και να μετρήσει δεν θα μπορούσε να βρεί άκρη από τη στιγμή που δεν έχει ανάψει λαμπάκι στο καντράν. Ισχύει; ΥΓ3: Να ξαναμετρήσω κάτι άλλο με το polarfis (realtime); τι; αν ξέρει κάποιος ας δει τη λίστα με τις παραμέτρους εδώ: https://www.autopolar.net/wiki/index.php/PolarFIS#Diagnostics_2 και ας μου πει. Μήπως να το ξαναγυρίσω άμεσα σε 95άρι setup για να μην πάθει ζημιά το αμάξι;;
  4. Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Άρα σίγουρα δεν είναι απο το πρόγραμμα.. θα ξαναενημερώσω με την 1η ευκαιρία μετά το καινούριο γέμισμα!
  5. Ευχαριστώ για τη βοήθεια! Θα κάνω βόλτες χαλαρά μέσα στην εβδομάδα, ώστε να ξοδέψω την υπάρχουσα βενζίνη και θα ξαναγεμίσω από εταιρικό πρατήριο αυτή τη φορά.. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι θα έπρεπε να έχω πολύ μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση βενζίνης αν δεν ήταν καλή (αν ισχύει αυτό που λέω φυσικά), κάτι που δεν συμβαίνει... πληροφοριακά να αναφέρω ότι ν75 και 249 αλλάχτηκαν πρίν από ενάμισι χρόνο περίπου προληπτικά (και για να έχω τον τελευταίο καλύτερο κωδικό..) και δεν έχω κάνει ούτε 10.000 χλμ από τότε. Downpipe και καταλύτη το σκέφτομαι, αλλά φοβάμαι πόσο παραπάνω θόρυβο θα κάνει.. στα ταξίδια δεν θέλω θόρυβο (140 με 170 πάω συνήθως) και ήδη έχω αρκετό μπάσο στο εύρος 3000-4000 στροφές. Αν υπάρχει κάποια δοκιμασμένη λύση πχ κάποιου είδους resonated downpipe, extra καζάνι τύπου vibrant resonator ή κάτι άλλο παρακαλώ ενημερώστε με!!! ΥΓ1: Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά τους τελευταίους μήνες ένιωθα το αμάξι σαν να μην είχε τόσο απότομο-δυνατό μπαμ όταν πάταγα γκάζι πχ για να κάνω προσπέραση.. όχι κάτι τραγικό βέβαια, απλά αναγκαζόμουν να ανεβάσω στροφές λίγο πιο ψηλά απ' ότι συνήθως. Έτσι πίστεψα ότι μπορεί απλά να συνήθισα το 95άρι (το έχω και από το 2014 το πρόγραμμα) και γι' αυτό αποφάσισα να δοκιμάσω και το 98άρι.
  6. Θα περάσω και από ρεβο κάποια στιγμή, απλώς δεν είμαι από Αθήνα, και πρέπει να κάνω 1 ώρα ταξίδι για τον πιο κοντινό αντιπρόσωπο. Θα φανεί πιστεύω στο επόμενο γέμισμα αν χρειαστεί.. σ' ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια!
  7. Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Άρα κι εσύ πιστεύεις πως δεν φταίει το πρόγραμμα, αφού το είχες κιόλας.. θα ενημερώσω ξανά μετά το καινούριο γέμισμα! ΥΓ: Αν θυμάσαι πάντως μέχρι τι τιμές έκοβε στο δικό σου (ΑΝ ΕΚΟΒΕ) και υπο ποιες συνθήκες (φουλ πατημένο γκάζι? μισόγκαζο?σε ποιες στροφές?) θα με βοηθούσε για να έχω ένα μέτρο σύγκρισης!
  8. Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Η βενζίνη που έχω είναι 100άρα ΕΚΟ από πρατήριο εντός πόλης, από το οποίο βάζω συχνά χωρίς προβλήματα.. εμφανή τουλάχιστον.. Παρόλα αυτά θα φουλάρω 100άρα και από αλλού να δω αν υπάρξει διαφορά. Εν τω μεταξύ θα με βοηθούσε αν κι άλλοι συνάδελφοι με ρέβο 98, μας έλεγαν τι τιμές βλέπουν στα δικά τους μοτέρ!! Ή και με άλλα προγράμματα!! Στόχος για μένα είναι να δουλεύει σωστά το αμάξι με ασφάλεια πάνω απ' όλα.. Εννοείται θα το πάω και για διάγνωση μόλις βρω χρόνο, αλλά μην αρχίσουμε και αλλάζουμε πράγματα τσάμπα αν απλώς φταίει το πρόγραμμα.
  9. Καλησπέρα παιδιά! Θα χρειαστώ τη βοήθειά σας. Κάτοχος scirocco (2009 model) 1.4 tsi manual 160-->200 με πρόγραμμα revo stg1, ιντερκούλερ s3 και καζάνια από δίλιτρο. 86000km Σε σχετικά απότομο πάτημα του γκαζιού (είτε τελείως είτε όχι) και σε όλο το φάσμα στροφών κόβει μέχρι 4,5ο D KW (ενδείξεις από Polarfis) σε όλους τους κυλίνδρους. Το ίδιο φαινόμενο και με σταθερό γκάζι σε ελαφρώς ανηφορικό αυτοκινητόδρομο. Όταν το πάω πολύ χαλάρα όλα καλά: παντού 0. To θέμα ξεκίνησε πριν από μερικές μέρες, όταν άλλαξα σε ρεβο 98 ron.. Ή τουλάχιστον τότε το παρατήρησα. Ξέρει κανείς αν υπάρχει περίπτωση να φταίει το πιο πιεσμένο πρόγραμμα (ρωτάω μιας και είναι "κονσέρβα" και αρκετά δοκιμασμένο); Απ' όσο ξέρω δεν είναι φυσιολογικές τιμές, αλλά ούτε και έβλεπα τέτοιες διορθώσεις με το 95άρι πρόγραμμα. Όμως: Το πρόβλημα συνέπεσε δυστυχώς και με χαμηλή τάση μπαταρίας (μετά το κατάλαβα). Υπάρχει περίπτωση να έφταιγε αυτό (να μην έπαιρναν καλή τάση οι πολλαπλασιαστές)? Τα μπουζί τα έχω 7000km. Πολλαπλασιαστές δεν έχω αλλάξει ποτέ. Στο δρόμο πάει μια χαρά!!Αν και δεν το ζορίζω γενικά.. ούτε κοψίματα έχω, ούτε αναβόσβησε ποτέ check engine, και δεν παρατήρησα κάποιο κροτάλισμα από καδένα (δεν την έχω αλλάξει ποτέ) ή οποιαδήποτε αστάθεια στο ρελαντί. Αντλία νερού έχει αλλαχτεί πολύ πρόσφατα. Κάθε βοήθεια ευπρόδεκτη!! ΥΓ: Την μπαταρία την άλλαξα εννοείται, αλλα λόγω δουλειάς δεν πρόλαβα να οδηγήσω και να μετρήσω ξανά. θα το κάνω με την 1η ευκαιρία και θα ενημερώσω.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.