Jump to content

pliktras

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

About pliktras

  • Birthday 09/06/1984

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

pliktras's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αυτό ακριβώς μου είπε και ο μηχανικός μου!Πάντως από τη στιγμή που άλλαξα την τάπα δεν το ξαναέκανε.Χτες έκανα 460χλμ και άλλα 250 σήμερα με φορτίο και σε ανηφόρες και όλα μια χαρά. Οπότε πιστεύω πως η τάπα ήταν το πρόβλημα(και ελπίζω...). Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
  2. Όταν είχα πρόβλημα με το θερμοστάτη, πρώτα ανέβηκε η θερμοκρασία και μετά πέταξε τα νερά.Τώρα γίνεται το αντίθετο.Πρώτα πετάει τα υγρά και όταν αδειάσουν, τότε ζεσταίνεται.Αν έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης και δεν ανοίγει, το λογικό είναι πρώτα να ανεβάσει θερμοκρασία. Επειδή δεν ξέρω και πολλά πράγματα, αναρωτιέμαι αν είναι λογικό το να ανεβαίνει η στάθμη των υγρών στο παγούρι(αυτό δε λέγεται και δοχείο διαστολής?) και να φτάνει στο ύψος του καπακιού κατά τη λειτουργία του κινητήρα. Τη δεύτερη φορά που το έπαθα, το αμάξι δε ζορίστηκε, ούτε έκανε ζέστη.
  3. Γεια σας! Να σας πω κι εγώ το πρόβλημά μου μπας και βρω άκρη! Πριν 2 εβδομάδες πήγα για δουλειά σε ένα χωριό λίγο ορεινό.Η διαδρομή είχε αρκετή ανηφόρα και είχα αναμένο και το air condition.Έχω το 6n το 100άρι. Μόλις φτάνω λοιπόν στον προορισμό μου, βλέπω υγρά κάτω από τον μπροστά αριστερό τροχό.Μπαίνω στο αμάξι και βλέπω ότι η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 95-100 βαθμούς.Βάλαμε νερό 2 φορές ακόμα και το γυρνούσε πίσω και το έβγαζε από το παγούρι. Την άλλη μέρα το πήγα με οδική στο συνεργείο, του βάλαμε νερό και δεν έκανε κανένα πρόβλημα.Ο μηχανικός μού είπε ότι μπορεί να υπάρχει κάποια διαρροή και αυτό θα το διαπίστωνα με τον καιρό ή ότι μπορεί να είχα χαμηλή στάθμη υγρών και δεν τα έλεγξα πριν φύγω για το ταξίδι με αποτέλεσμα να ζοριστεί το αυτοκίνητο και να τα πετάξει. Όλα καλά λοιπόν μέχρι προχτές, Πέμπτη, που το ξαναέκανε χωρίς να το ζορίσω.Αυτή τη φορά έχασε λίγα υγρά και δεν ανέβασε καθόλου θερμοκρασία.Σβήνω το αμάξι, κοιτάζω το παγούρι και βλέπω ότι η στάθμη των υγρών έχει ανέβει ως το καπάκι.Ανάβω ξανά το αμάξι,το σβήνω και η στάθμη κατέβηκε στο κανονικό. Πηγαίνω την Παρασκευή στο συνεργείο και βλέπουμε ότι ήταν χαλαρό το λαστιχάκι της τάπας του παγουριού και την αλλάξαμε.Μου είπαν 2 μηχανικοί ότι επειδή δεν ήταν καλή η τάπα, έφευγαν τα υγρά από την υπερχείλιση(ο δικός μου μηχανικός είπε να αρχίσουμε απ' αυτό και βλέπουμε πώς θα εξελιχθεί). Λέτε να έφταιγε αυτό?Αν όχι, τι άλλο μπορεί να ήταν? Είναι φυσιολογικό κατά τη λειτουργία του κινητήρα να ανεβαίνει τόσο πολύ η στάθμη των υγρών στο παγούρι? Θέλω να πάω σε λίγες μέρες Γιάννενα και φοβάμαι ότι δε θα φτάσω ούτε μέχρι το Αγρίνιο!!! Sorry για το μεγάλο μου post!
  4. Εγώ που έχω το μεσαίο της Lloumar στο 6n που έχει μόνο μια λάμπα οπισθοπορείας δυσκολεύομαι να δω όταν έχει απόλυτο σκοτάδι.
  5. Τελικά έβαλα 195/50 και η μόνη περίπτωση που βρίσκουν στους μπροστά θόλους είναι όταν πατήσω φρένο με στριμμένο το τιμόνι, πράγμα που δε συμβαίνει συχνά. Στους πίσω δε βρίσκει ακόμα και με τρία άτομα στο πίσω κάθισμα. Πάντως ακόμα μου φαίνεται ότι έχει αρκετό κενό στους θόλους, εσείς τι λέτε;(απ' όσο μπορείτε να καταλάβετε από τις φωτο) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!
  6. Μεγειά!!Ωραία είναι και πιστεύω πως θα δείξει καλύτερα βάζοντας μια άλλη μάσκα χωρίς το σήμα. Όταν τα συνδέσεις βάλε και μια φωτό με αναμμένα τα angel να δούμε πώς είναι!
  7. Όταν είχα αλλάξει θερμοστάτη μου είχαν πάρει 70 euro.
  8. Τελικά ήταν η τρόμπα νερού.Την αλλάξαμε και όλα οκ.Βασικά μου είπε και ότι ιμάντες κτλ είναι σε άθλια κατάσταση και πρέπει να αλλαχτούν.Το βιβλιαράκι του service έγραφε ότι είχαν αλλαχτεί (πριν πάρω εγώ το αυτοκίνητο) αλλά τίποτα.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
  9. Χθες το μεσημέρι και ενώ ήμουν στην κίνηση άρχισε το polo (6Ν) να ανεβάζει θερμοκρασία.¶ναψα το καλοριφέρ στο φουλ ζεστό αλλά η θερμοκρασία συνέχιζε να ανεβαίνει συν ότι από τους αεραγωγούς δεν έβγαινε ζεστός αέρας. ¶νοιξα το καπώ και είδα ότι δε γυρνούσε το βεντιλατέρ.Ήρθε η οδική και έδωσε ρεύμα στο βεντιλατέρ για να το πάω στο συνεργείο.Το παληκάρι μού είπε ότι μάλλον φταίει η βαλβίδα. Το πάω λοιπόν στο συνεργείο και ο μάστορας κοιτάζει το θερμοστάτη και μου λέει ότι είναι εντάξει.Βγάζει τη βαλβίδα και την αλλάζει.Ενώνει τα σωληνάκια και μόλις βάσει στο δοχείο παραφλού, αυτό πέφτει όλο στο δρόμο.Μου λέει μάλλον φταίει η βάση του θερμοστάτη.Παίρνει καινούρια βάση και θερμοστάτη και μου λέει θα τα βάλουμε αύριο,(δηλ. σήμερα) γιατί έκλειναν.Πάω λοιπόν σήμερα και έχοντας βάλει την καινούρια βάση το αυτοκίνητο ακόμα ανεβάζει θερμοκρασία. Τώρα μου λέει ότι φταίει η αντλία νερού και η αλλαγή της θα στοιχίσει κάπου 120 euro.Συν 60 για τη βάση πάω στα 180. Μπορεί να μου πει κανείς αν στέκουν αυτά που λέει ή είναι άσχετος?Εγώ δεν ξέρω και πολλά πράγματα αλλά νομίζω έκανα μ@λ@κία που δεν το πήγα σε συνεργείο VW.Αν το διαβάσει κάποιος σχετικός με το θέμα παρακαλώ να μου στείλει το τηλ του σε πμ για να τον πάρω να μου πει.Ευχαριστώ.
  10. Γύρω στα 80¤ να υπολογίζεις.Στην Πάτρα ξέρω ένα μαγαζί που λέγεται trim είναι ατην αγίου ανδρέου αλλά δε θυμάμαι αριθμό. Είναι φθηνό μαγαζί μπορεί να σου πάρουν και λιγότερα.
  11. Καλησπέρα. Έχω το εξής πρόβλημα:Η πλαφονιέρα στο πορτ μπαγκάζ δεν ανάβει.Το λαμπάκι είναι εντάξει και το καλώδιο του ρεύματος επίσης. Με τη γείωση δεν ξέρω τι γίνεται.Μέχρι το σημείο που ενώνεται η πίσω πόρτα με το υπόλοιπο σασί, το καλώδιο της γείωσης δεν είναι κομμένο.Μετά δεν ξέρω... Υπάρχει κάποιο button όπως γίνεται και στις πλα'ι'νές πόρτες ή υπάρχει κάτι άλλο? Τι μπορεί να παίζει? Ευχαριστώ.
  12. Εγώ έχω sachs performance και ελατήρια HR. Είναι πιο μαλακά από τα bilstein τα κίτρινα.Τα έβαλα 590¤ κομπλέ.
  13. Γενικά δεν το φορτώνω το αμάξι. Με ενδιαφέρει πιο πολύ για τους μπροστά τροχούς. Δεν ξέρω όμως αν τα 6n και 6n2 έχουν τους ίδιους θόλους.
  14. Όχι, με έπεισες! Ξενέρωσα λίγο αλλά δεν πειράζει. Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
  15. drspeed έγραψες!Πάω να πάρω κι εγώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.