Jump to content

8Brain

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

About 8Brain

  • Birthday 04/18/1979

Contact Methods

  • MSN
    dbbrain@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showuser=3796
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    dbbrain@yahoo.com

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Η/Υ, Car-PC, Παιχνίδια, Βόλτες, Gadgets

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  • Car's nickname
    Πύραυλος

8Brain's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλημέρα σε όλους. Τον τελευταίο καιρό, μετά την εγκατάσταση συστήματος υγραερίου (1 Μαϊου) αντιμετωπίζω τα εξής προβλήματα: Μου ανάβει η ένδειξη κινητήρα (check) και στο διαγνωστικό μου βγάζει : DTC : P0172 Type : Stored Description : Fuel Trim too Rich (Bank 1) ECU : $10 Η ένδειξη εμφανίζεται πάντα σε πορεία και στις περισσότερες των περιπτώσεων όταν έχει γυρίσει σε υγραέριο. Το αμάξι κατά την κρύα εκκίνηση παίρνει μπροστά και σβήνει. Το ξαναξεκινάω πάλι και ενώ το στροφόμετρο φτάνει στις ~1100 στροφές σταδιακά μέσα σε 1 με 2 δευτερόλεπτα,πέφτει μέχρι τις 400 με 350 όπου και τελικά σβήνει. Αυτό μπορεί να επαναλυφθεί από καμία μέχρι και αρκετές φορές. Δεν κρατάει ρελαντί. Οταν τελικά πάρει μπροστά κρατάει το ρελαντί αλλά αν πατήσω το γκάζι οι στροφές πέφτουν(!!!) και μερικές φορές σβήνει. Όταν περάσει κάποιος χρόνος και ο κινητήρας ζεσταθεί τότε μπορώ να ξεκινήσω σχεδόν χωρίς κανένα πρόβλημα. Και λέω σχεδόν διότι, παρότι τα προηγούμενα τα κάνει όταν ο κινητήρας είναι με βενζίνη, σε πορεία με χαμηλές στροφές (κάτω από 2000 σαλ.) αν πατήσω γκάζι, το αμάξι κάνει διακοπές - σκορτσάρει (μέχρι τις 2300 - 2500 σαλ.) είτε το πάω με βενζίνη είτε με υγραέριο. Έχω δοκιμάσει, πριν το σβήσω να το γυρίσω σε βενζίνη. Άνοιξα την τάπα βενζίνης μήπως και έχει βουλώσει κάποιος αεραγωγός και δεν παίρνει αέρα το ντεπόζιτο. Έχω απενεργοποίσει το σύστημα του υγραερίου ώστε κατά την εκκίνηση να μην εμπλέκετε αλλά όλα αυτά μάταια. Το αμάξι πλέον θέλει την ιεροτελεστία του κατά την εκκίνηση. Λύση δεν μπόρεσε να δώσει ούτε ο άνθρωπος που έβαλε το υγραέριο ούτε και ο μηχανικός μου. Στον μηχανικό το έχω αφήσει ώστε να το βάλει μπροστά αυτός το πρωί. Τα ίδια. Έχει αλλάξει μπουζί και πολλαπλασιαστή. Πάλι τα ίδια. Στο διαγνωστικό, πέρα από την παραπάνω ένδειξη που προανέφερα, δεν έχει βγάλει κάτι άλλο. Μήπως κανένας έχει καμιά ιδέα;
  2. Υπολόγισε και εμένα, +1 πάντα!!!!!!
  3. Αν και καθυστερημένα κατά πάσα πιθανότητα θα έρθουμε και εμείς 8Brain +1!!!!
  4. 8Brain +1, για Σάββατο βράδυ (2κλινο) + ταβέρνα
  5. I'm on... Let's go!!!!

  6. I'm on... Let's go!!!!

  7. +2 (Τόλης - Βάσω) Με το καινούριο σκρατς αυτοκόλλητο που τα σπάει!!! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&img=17400
  8. 8Brain

    VW Golf

    Car Photos
  9. Το θέμα το άφησα χωρίς απάντηση αν και την ξέρω εδώ καιρό! Ήρθε η ώρα για την απάντηση της... Το πρόβλημα το είχε η αντλία λαδιού, η οποία έπρεπε να την είχα αντικαταστήσει! Κόστος γύρω στα 200¤. Τελικά χτύπησα μπιέλα και άλλαξα κινητήρα. Κόστος 2.000¤! Συμβουλές: 1) Μην συνεχίζεται αν σας ανάψει η ένδειξη λαδιού. Σταματήστε και ελέγξτε την στάθμη του λαδιού. Θα βρει τον χρόνο η αντλία να έρθει στα κανονικά της. 2) Αντικαταστήστε την!!! Κοστίζει λιγότερο από την αλλαγή μηχανής!
  10. Τι να σου πω zhm!!!! Την Κυριακή το βράδυ ήταν η τελευταία φορά που μου άναψε και μάλλον η τελειωτική. Μετά το άναμμα της ένδειξης λαδιού με κόκκινο λαμπάκι αυτή την φορά ο κινητήρας άρχισε να χτυπάει σαν να βάραγε πυράκια. Κάθε φορά μετά από ένδειξη λαδιού, είτε με κίτρινη είτε με κόκκινη ένδειξη, σταμάταγα, κοίταζα τα λάδια και συνέχιζα το ταξίδι μου χωρίς πρόβλημα. Αυτή την φορά όμως ότι και να του έκανα είχα συνεχόμενα την ένδειξη λαδιού με κόκκινο και τον περίεργο θόρυβο. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι αυτή την φορά το έλειωνα στον δρόμο Αγρινίου – Καρπενησίου σε αντίθεση με την Αθηνών – Θεσσαλονίκης που το λιώνω συνήθως. Το αμάξι μεταφέρεται σήμερα με ΕΛΠΑ από Αγρίνιο για Αθήνα και συνεργείο φυσικά… άρα θα μάθουμε σύντομα τι μπορεί να είναι…
  11. Φίλε, τι ακριβώς ήτανε και σου άναβε το λαμπάκι? Δεν είχε κουμπώσει καλά ο αισθητήρας από κάτω (κάρτερ) ή κάπου αλλού! Πιο από τα δύο λαμπάκια άναβε; Υποθέτω το κίτρινο, αφού έσβηνε με το ανοιγοκλείσιμο του καπό. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα το οποίο το εμφανίζει μετά από μεγάλο ταξίδι και τώρα τελευταία ανάβει και το κόκκινο του λαδιού χωρίς λόγο και μάλιστα σβήνει και μόνο του (ευτυχώς ή δυστυχώς) ακόμα και μέσα στην πόλη (Αθήνα). Έχω ασχοληθεί και έκανα ότι μπορούσα για το πρόβλημα αυτό χωρίς επιτυχία (αλλαγή αισθητήρα λαδιού και τα συναφή). Ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το λάδι και όσες φορές συμπλήρωσα ήταν προληπτικά. Το θέμα το έχω ποστάρει παλαιότερα : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=8763
  12. Θα προσπαθήσω να κατέβω κι εγώ εκεί με το νέο μου αμόρε. Για να σας γνωρίσω και από κοντά, βρε παίδες (επιτέλους) !
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.