Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

css03038

Members
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About css03038

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 03/05/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Κοζάνης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

4,459 profile views
  1. Ναι αλλά η λογική λέει πως πάλι δεν θα αλλάξει κάτι γιατί πάλι θα στραγγίζει το λάδι και πάλι σε κάποιες χιλιάδες χλμ θα χτυπάει. Αν είχε πρόβλημα η καδένα θα έπρεπε να είχε συνέχεια και όχι μετά τις τέσσερις μέρες.
  2. Καλησπέρα σε όλους. Έχω το κλασικό πρόβλημα θορύβου στην εκκίνηση. Διάβασα όλο το forum σχετικά με το θέμα αλλά δεν έβγαλα άκρη με το πρόβλημα και δεν βρήκα κάποια λογική αιτιολογία. Το αμάξι όταν το βάζω μπροστά κάθε πρωί δεν έχει θέμα. όταν το βάζω μετά από δυο μέρες ή μετά από τρεις μέρες πάλι δεν έχει τίποτα.Από την τέταρτη μέρα και μετά ακινησίας όταν το βάζω μπροστά νομίζω θα σπάσουν όλα. Ο έντονος μεταλλικός θόρυβος γκρρρρ για τα πρώτα 5-10 δευτερόλεπτα και πολύ χαλαρός για τα επόμενο λεπτό με παίρνει το κεφάλι. Τώρα αναρωτιέμαι και λέω. Δεν μπορεί να έχει πρόβλημα η καδένα γιατί αν ήταν χαλαρή θα ακουγόταν σε κάθε εκκίνηση και πιθανόν κατά την διάρκεια οδήγησης. Επίσης δεν είναι σίγουρο το ότι είναι κρύο γιατί δεν μου το κάνει στις δύο μέρες ακινησίας αλλά στην τέταρτη και μετά. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως στεγνώνει από λάδια και χτυπάει μέχρι να σηκώσει. Άρα δεν χρειάζεται να αλλάξω ουτε καδένα ούτε γλυσιέρες κλπ. Απλά μάλλον κάτι πρέπει να γίνει να μην στεγνώνει το λάδι. Σωστά; Κάποιος μηχανικός με είπε πως τα ελατήρια των βαλβίδων είναι μέσα σε κάτι "βαρελάκια" τα οποία πρέπει να κρατάν το λάδι τους αλλά με τον καιρό χαλάν κάτι τσιμουχάκια που έχουν και στραγγίζουν. Η πιο οικονομική λύση είναι σίγουρα να κατεβαίνω κάθε δυο-τρεις μέρες να το βάζω μπρος αλλά τυχαίνει και λείπω μερικές φορές και όταν το βάζω μπρος είναι αυτό που κάθεσαι και σφίγγεσαι και λες τώρα τι θα γίνει;;; Χρησιμοποιώ λάδια Castrol Longlife 5W30. Μήπως θέλω πιο χοντρά λάδια να μην στραγγίζουν τόσο εύκολα;; Ευχαριστώ.
  3. Το λαμπάκι μου είχε ανάψει μια φορά και πήγα σε συνεργείο να δω τι ήταν.Εγω υποψιαζόμουν βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων. Πάω στο συνεργείο το συνδέει και δεν βγάζει κανέναν σφάλμα ενώ το λαμπάκι είναι αναμένο. Πάταει διαγραφή βλαβών, ενώ δεν έβγαζε καμία βλάβη το μηχάνημα του, και σβήνει το λαμπάκι. Μάλλον λέω δεν έχει το σωστό μηχάνημα αλλά αφού το λαμπάκι έσβησε φεύγω. Μετά από μία βδομάδα ξανανάβει. Λέω θα το αφήσω....δεν πάω να δω τι είναι.... Περνάει μια βδομάδα και σβήνει μόνο του. Μετά πήγα στην πόλη μου και πήγα σε ένα γνωστο συνεργείο. Το βάζει στον εγκέφαλο (3 διαφορετικά μηχανήματα) και επειδή το αμάξι κρατάει μνήμη δείχνει πως είναι αισθητήρας λάμδα. Απλά η απορία μου τώρα είναι η εξής: το μηχάνημα βγάζει πως υπάρχει μια βλάβη και είναι αποθηκευμένη στο ιστορικό. Σε μένα λαμπάκι δεν ανάβει. Οπότε λειτουργεί κάτι λάθος ή όλα καλά;;;
  4. Για τα σωληνάκια επειδή η δύναμη που μεταφέρεται όταν πατάς φρένο είναι πολύ μεγάλη και από την πίεση το υγρό περνάει για να ενεργοποιήσει τις δαγκάνες και απλά όταν αφήνω το φρένο δεν έχει πίεση για να επιστρέψει. όπως και να χει εικασίες είναι όλα αυτά. Και μένα το πρώτο που μου ήρθε για την εξάτμιση είναι μήπως έχει τρύπα, απλά επειδή μετά σταμάτησε και ξανάρχισε και ξανασταμάτησε δεν πρέπει να είναι από τρύπα. Σκέφτομαι για καταλύτη αλλά πάλι δεν μου κολάει πολύ.... Όσο για τον λάμδα και γω αυτό περίμενα αλλά δεν είδα καμία διαφορά στην κατανάλωση ούτε σε επιδώσεις και σκέφτομαι μήπως επειδή δεν έχω λαμπάκι πέρνει σωστά όλα τα δεδομένα που χρειάζεται.
  5. Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Λοιπόν 1) εγώ σκεφτόμουν μήπως φράξαν τα σωληνάκια γιατί μου είπαν πως λόγο πίεσης εσωτερικά φαγώνονται και βουλώνουν. Ωστόσο και αυτό που λες μου ακούγεται πολύ λογικό οπότε θα το δω. 2)Δεν έχω κάποιο τρέμουλο ούτε ρετάρισμα. Απλά έναν πολύ μπάσο ήχο από τις 1000 ως τις 2500 στροφές και μουγκρίζει σαν mustang. (σήμερα δεν μου το έκανε καθόλου.) 3)Ναι στο διαγνωστικό το βάλαμε και μάλιστα σε 3 διαγνωστικά. Ηλεκτρικό πρόβλημα έλεγε σε 1ο αισθητήρα λάμδα. 4)Αν τελικά είναι αρκετά ακριβό μπορώ να κάνω κάτι άλλο;; Εν τω μεταξύ πιάνοντας την πόρτα και σηκώνοντας την παίζει λίγο.Δηλαδή σαν να έχει στραβώσει ο πύρος του μεντεσέ. Απλά φοβάμαι μήπως στράβωσε ο μεταλλικός μεντεσές της πόρτας ή του αυτοκινήτου....
  6. Καταρχήν καλησπέρα σε όλους! Αντιμετωπίζω κάποια προβληματάκια εδώ και καιρό αλλά περίμενα να μαζευτούν αρκετα για να γράψω. Λοιπόν έχουμε και λέμε. 1) Εδώ και καιρό κολούσε το χειρόφρενο μου και δεν επέστρεφε και έμενε πιασμένη η μία ρόδα. Πήγα σε δυο συνεργεία. Και οι 2 μου είπαν δαγκάνες είναι....Οπότε αποφάσισα και αγόρασα μεταχειρισμένες. Τις τοποθέτησα αλλά πάλι κολούσε η ρόδα.....οπότε έφταιγε η ντίζα. Το πρόβλημα διορθώθηκε. Ωστόσο εκτός από την ντίζα η δαγκάνες μένουν ελάχιστα πιασμένες και η ρόδα δεν περιστρέφεται τελείως ελεύθερα. Το χειρόφρενο δεν παίζει σίγουρα κανέναν ρόλο. Μου είπαν πως μάλλον είναι τα σωληνάκια που είναι σε ένα σημείο λαστιχένια και όχι μεταλικά και πως μάλλον έχουν βουλώσει και δεν επιστρέφει το υγρό τελείως. Ξέρει κανείς κάτι;; 2)Κινούμουν με τετάρτη και με κάπου στις 2000 στροφές. Το αμάξι έκανε τρελό θόρυβο. Εβγαζε ένα μουγκρητο λες και είχα μήχανη 4000 κυβικά. Το μοθγκρητό ήταν σταθερό και δυνατό. Έτριζαν τα καθίσματα ο κ...ς μου, όλα...Μέτα τις 2500 χιλιάδες στροφές δεν το έκανε. Σταμάτησα στην άκρη. Μου ακουγόταν σαν μπουκομένο. Πάτησα γκάζι με κενή να το ανεβάσω λίγο και μετά σταμάτησε ο θόρυβος. Ψστόσο μετα από 5 λεπτά πάλι το ίδιο. 3)Μου κάηκε ο αισθητήρας λάμδα ο 1ος πάνω στο χταπόδι. Ωστόσο δεν έχω λαμπάκι αναμένο γιατί έσβησε μόνο του. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν δεν τον αλλάξω άμεσα;; 4)Η πόρτα του οδηγού έχει κρεμάσει μετά από ένα χαζο χτυπηματάκι που είχα κάνει εδω και 5 χρόνια. 3 φορές το χρόνο παω σε έναν λαμαρινά και μου την σηκώνει με το αζημίωτο αλλά όσο πάει κρεμάει όλο και πιο συχνά. Αν αλλάξω μεντεσέδες θα είναι ο.κ. ή παίζει και να μην γίνει ποτέ όπως ήταν;;; Αυτά προς το παρόν.....
  7. Και γω ακριβώς το ίδιο....... Πρώτος αισθητήρας στο χταπόδι. Μου είπανε 172 το ανταλακτικό, 190 με τοποθέτηση. ωστόσο το βρήκα στο ebay φθηνότερα αλλά δεν βλέπω να το αλλάζω στα κοντά... εξάλου δεν έχει κανα πρόβλημα σημαντικό. http://cgi.ebay.co.uk/NGK-Rr-Lambda-Sensor-VOLKSWAGEN-Golf-IV-1-6i-16V-99-/180536401689?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a08cedf19#ht_2732wt_1139 Αυτός είναι ο γνήσιος που φοράει το δικό μου. Είναι γιαπωνέζικος. Μου είπανε μερικά βγήκαν με γιαπωνέζικο μερικά με γερμανικό.
  8. Καλά που το βρήκες αυτό το άρθρο;;;;;; Πολύ καλό!!! Και επειδή τώρα έχω αρχίσει και ασχολούμαι με e-bay θα το κοιτάξω.
  9. Καλησπέρα σε όλους. Έχω βρει για να παραγγείλω ένα ωραίο dvd 2din για το αμάξι. Τώρα έχει το κλασικό 1din και από πάνω έχω την κλασική θήκη. Θέλω να ρωτήσω αν χρειάζεται να βάλω πλαίσιο για να βάλω το dvd που βρήκα και αν τελικά χρειάζεται ποιο πλαίσιο από τα 2 που βρήκα χρειάζεται;; Και τα 2 βέβαια είναι για διαφορετική δουλειά από ότι καταλαβαίνω. Λοιπόν τα 2 πλαίσια που βρήκα είναι τα παρακάτω: http://www.studiosound.gr/product_info.php?cPath=23_46_488&products_id=175 http://www.gelisound.gr/ViewShopProduct2.aspx?Id=261060 και η πηγή που θέλω να βάλω είναι αυτή: http://www.eonon.com/Car-DVD-Players/2-Din-Car-DVD/D2208.html Ωστόσο εάν τελικά χρειάζεται πλαίσιο και έχει κάποιος που δεν το χρειάζεται ας μου πει. Ευχαριστώ!
  10. ΕΛΑ ΡΕ ΠΑΓΟΥΡΑ!!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΣΤΟ Ε-ΒΑΥ!

  11. Δεν αμφισβητώ σε καμία περίπτωση αυτά που αναφέρεις για τα καλώδια αλλά για μένα δεν έχεουν καμία σχέση με το πρόβλημα που ανέφερες στην αρχή.Δεν σχετίζονται τα υπόλοιπα προβλήματα με τα καλώδια του πορτ παγκάζ.Το πιο πιθανό είναι και οι ίδιοι να σου έβαλαν μια μεγαλύτερη ασφάλεια κιόλας.όπως και να χει πάντως αφού το θέμα τακτοποίηθηκε όλα ο.κ. Εγώ όπως και να χει, έβαλα μεγαλύτερη.
  12. Έχω για δεύτερη χρονιά τα F1 και μπορώ να πώ πως δεν τα χειρίζομαι και πολύ καλά.Και σε λακούβες μεγάλες έχω πέσει και σε πεζοδρόμια ανεβαίνω.Κανέναν καρούμπαλο και κανένα πρόβλημα.Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και όταν θα αλλάξω, πάλι αυτά θα βάλω!!! Στο βρεγμένο είναι κορυφή (τουλάχιστον για μένα) και δεν το νιώθω πολύ σκληρό σαν λάστιχο (πριν 2 χρόνια φορούσα toyo t1r που ήταν πολύ σκληρό...ή τουλάχιστον έτσι το ένιωθα).
  13. Ναι....μάλλον έχω κάτι από όλα.....
  14. Εγώ το δικό μου το έφερα από Γερμανία μεταχειρισμένο και αυτά που έχει πάνω είναι bucket, ESP και μεταλικά τμήματα σαν ανθρακονήματα στον σχεδιασμό πάνω στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα και επίσης μεταλικά δαχτυλίδια στα όργανα. Δεν έχει υπολογιστή ταξιδιού, δεν έχει υποβαχιόνιο και δεν έχει κλίμα αλλά μόνο A/C. Είναι το 1.6 16v αλλά δεν ξέρω την ακριβή έκδοση. Ελπίζω κάπως να βοήθησα την συζήτηση.
  15. Σε εμένα που σας ανέφερα για κρέμασμα πόρτας ακουγόταν σε γκάζι φρένο ένα τακ,τακ.Ήταν σαν να έχεις σε ενα μεταλικό κουτί μια μεταλική μπάλα και όταν πατούσες γκάζι χτυπούσε στην μία μεριά και όταν πατούσες φρένο χτυπούσε στην άλλη.Αν θέλετα να διαπιστώσετε αν ο ήχος έρχεται από την πόρτα καθως κινήστε στο ανώμαλο έδαφος και ακούτε τον θόρυβο απλά ανοίξτε την πόρτα.
×
×
  • Create New...