Jump to content

DimitrisPS

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About DimitrisPS

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

DimitrisPS's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. VW Polo IV(9N) με 190000 χιλιόμετρα.Έγινε επισκευή(ρεκτιφιέ)στο καπάκι πριν 7000 χιλιόμετρα.Τα πρώτα λάδια,μαζί με το φίλτρο,τα άλλαξα στα 1000 χιλιόμετρα μετά την επισκευή.Μου έβαλε ο μάστορας κάτι Orlen(πρώτη φορά τα ακούω)10W40(μόνο αυτό το ιξώδες από εδώ και πέρα μου είπαν όταν το πήρα μετά την επισκευή)και φίλτρο Bosch.Τώρα ήρθε η ώρα να ξανααλλάξω.Φίλτρο έχω Bosch αλλά δεν ξέρω τι λάδια να πάρω.Έχετε να προτείνετε κανά καλό λάδι σε 10w40? Κάτι λάδια Dynamax και κάτι Delkol είναι καλά ή είναι για πέταμα?Επίσης,τα λάδια της Shell,της ΕΚΟ,της Ελιν και της Aegean τι λένε? Τέλος,χωρίς να κάνω πλάκα,τα λάδια του Lidl,επειδή έχω ακούσει ότι τα βάζουν πολλοί εδώ και χρόνια χωρίς προβλήματα,θα είναι καλά επειδή έγινε επισκευή πριν 7000χλμ,άσχετα που το μοτέρ έχει 190000 ή θα γίνει καμιά στραβή?Μου είπαν από το συνεργείο οποιοδήποτε λάδι πάρω να μην το κρατάω πάνω από 7500 χλμ και 9 μήνες.Το ανά έτος/15000 που λέει το βιβλίο δεν ισχύει πια...Ευχαριστω!
  2. Μιας και βρήκα το topic τυχαία,αποφάσισα να το ξεθάψω και να γράψω γιατί μάλλον έχω παρόμοιο πρόβλημα. Έχω ένα Polo 9N του 2004 που αγοράστηκε μτχ πριν μερικούς μήνες...πριν κανά τρίμηνο είχε ανάψει λαμπάκι βενζίνης...βάζω 30 ευρώ,δηλαδή 15 λίτρα(την εποχή που η απλή 95 είχε 2 ευρώ το λίτρο)και...γέμισε! Όπως ξέρετε ο δείκτης καυσίμου έχει 9 γραμμές...η πρώτη με κόκκινο χρώμα είναι η "τελευταία" της ρεζέρβας,η δεύτερη πάλι με κόκκινο χρώμα είναι η "πρώτη" της ρεζέρβας(όταν ανάβει λαμπάκι),η τρίτη είναι το 1/4(από εδώ και πάνω όλες οι γραμμές είναι λευκές),η πέμπτη το 1/2,η έβδομη τα 3/4 και η ένατη 1/1(γεμάτο).Δηλαδή σε αυτή την περίπτωση με 20 λίτρα από την δεύτερη γραμμή ανέβηκε στην ένατη!Από εκεί και μετά συνήθως έβαζα 10-15 ευρώ και ανέβαινε γύρω στις 3 γραμμές με 10 ευρώ και 4 γραμμές με 15 ευρώ...σήμερα έβαλα 20 ευρώ(10,25 λίτρα,έχω την απόδειξη)και ανέβηκε...5 γραμμές,σαν να λέμε μισό ντεπόζιτο...είχε μείνει στην τρίτη γραμμή και μετά τον εφοδιασμό με 10,25 λίτρα ανέβηκε η βελόνα στην όγδοη γραμμή.Από όσο ξέρω το συγκεκριμένο αμάξι έχει ντεπόζιτο 45 λίτρα(εκ των οποίων τα 7 είναι ρεζέρβα).Πως γίνεται με 10,25 λίτρα να ανεβαίνει 5 γραμμές(από τις 9 συνολικά)και με 15 λίτρα να ανεβαίνει 7 γραμμές(από τις 9 συνολικά)? Πρόβλημα με το φλοτέρ?Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο,αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πέρυσι το καλοκαίρι άλλαξε αντλία βενζίνης...
  3. Καλησπέρα και από εμένα! Στο site της Varta μου βγάζει 60ah και 63ah,όπως και της energizer...της Exide μου βγάζει από 44 μέχρι 55ah...βάζω την ίδια χρονολογία και τον ίδιο κινητήρα σε όλα. Να σημειώσω ότι το αμάξι δεν κάνει παραπάνω από 20-25 χιλιόμετρα την μέρα...συνήθως γύρω στα 10-15 χιλιόμετρα την ημέρα... Για την Banner πάντως μου φαίνεται παράξενο που στην 4ετία κάνει νερά...συνήθως κρατάνε από 6 εως 12 χρόνια,θεωρούνται καλές...δεν γνωρίζω βέβαια πως την μεταχειρίζονταν ο προηγούμενος πχ αν το άφηνε με αναμμένα φανάρια ή έβαζε το ράδιο να λειτουργεί χωρίς αναμμένη μηχανή κλπ..
  4. Επειδή η μπαταρία στο Polo 9N του 2004 αρχίζει να φτάνει στο τέλος της(τα πρωινά παίρνει μπροστά με λιιιγη δυσκολία και τρεμοπαίζει η λυχνία του abs)σύντομα θα την αλλάξω.Η τωρινή είναι Banner 60ah,την είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.Έχει πάνω της 50000 χιλιόμετρα και τον άλλο μήνα κλείνει 4 χρόνια.Να μείνω στα 60ah,να πάω σε κάτι ελαφρώς πιο μεγάλο(62ah)ή πιο μικρό(50ah,52ah,54ah,55ah)?Από έξτρα έχω συναγερμό και οθόνη αφής,αν παίζει κάποιο ρόλο. Βασικά δεν ξέρω καν τι χωρητικότητα είχε η γνήσια μπαταρία,η εργοστασιακή.Νομίζω η 60αρα είναι πολύ μεγάλη.Από μάρκες είμαι ανάμεσα σε Bosch,Varta,Banner...μου πρότειναν και μια Sigma,Νοτιοκορεάτικη,αλλά δεν ξέρω τι ρόλο βαράει...λένε πως είναι αξιόλογη...στα 60 ευρώ η 50άρα και στα 80 ευρώ η 60άρα νομίζω. Αν βάλω πιο μικρή πχ 50άρα θα έχω πρόβλημα με τον συναγερμό και την οθόνη?
  5. Γνωρίζω τι ακριβώς έχει γίνει,όσον αφορά μετατροπές κλπ...υπάρχουν έγγραφα και βιβλία συντήρησης. Η μετατροπή έγινε το 2020 στις 149000 χλμ(τώρα έχει 184000). Το σύστημα είναι της Atiker,εκτός από τον πνεύμονα που είναι της STAG.Τελευταία συντήρηση έγινε πριν από 6 μήνες και 5000χλμ,το προβλεπόμενο είναι κάθε έτος/15000χλμ. Αυτή τη στιγμή είμαι ο τρίτος ιδιοκτήτης.Ο πρώτος το πήρε καινούριο το 2004 και το κράτησε μέχρι το 2008,ο δεύτερος το είχε από το 2008 μέχρι το 2022 και μετά το πήρα εγώ. Τώρα σε τι κατάσταση ήταν ο κινητήρας πριν γίνει lpg δεν γνωρίζω.Πάντως στο καπάκι έγινε ρεκτιφιέ επειδή χρειάζονταν.Νομίζω πάντως πως πρέπει να ξαναμετρήσουμε συμπίεση,για καλό και για κακό.Ανησυχούσα μήπως είναι κανα σπασμένο πιστόνι(από όσο ξέρω υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις στο group που η χαμηλή συμπίεση οφείλεται σε σπασμένο πιστόνι)αλλά δεν νομίζω.Το σπασμένο πιστόνι έχει άλλα συμπτώματα.Όταν έβγαλαν το καπάκι να το στείλουν για ρεκτιφιέ είδαν και τον κορμό και με διαβεβαίωσαν ότι πιστόνια κλπ είναι εντάξει.
  6. Αυτό θα κάνω και θα δούμε...ποιά βενζίνη θεωρείται καλή σε γενικές γραμμές? Εγώ πριν το ρεκτιφιέ έβαζα την ΕΚΟ Ekonomy 95(εκτός από μία φορά που είχα βάλει Shell V-Power 98)και μετά το ρεκτιφιέ βάζω την ΕΚΟ Premium 98... Να βάλω 100στάρα από καλό πρατήριο για να καθαρίσει ή και οι παρακάτω(95,95+ πχ Ελιν Crystal Next,98)θα κάνουν δουλειά? Θα βάλω και προσθετικό στο ρεζερβουάρ αν είναι.
  7. Γειά σας παιδιά, Πριν από λίγο καιρό απέκτησα ένα μεταχειρισμένο VW Polo 9N του 2004.Ενώ σε γενικές γραμμές είναι καλό αμαξάκι,πρέπει να ομολογήσω ότι μου εμφανίστηκαν κάποια προβλήματα.Είναι βενζινοκίνητο με after-market lpg από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.1.4 BBY 75 άλογα. Την ημέρα που το πήρα,μετά από κάποιες ώρες άρχισε να αναβοσβήνει το check engine και κάποια στιγμή έμεινε μόνιμα αναμμένο.Τό άλλο πρωί με το που έβαλα μπροστά έσβησε οπότε δεν έδωσα σημασία.Μετά από λίγες μέρες μου το ξανάκανε(αναβόσβηνε το check engine και έμεινε αναμμένο).Το επόμενο πρωί του βάζω μπροστά και είχε μείνει μόνιμα αναμμένο.Το πάω σε ένα συνεργείο,το έβαλαν σε διαγνωστικό και έβγαλε "διακοπή καύσης"στον 2ο κύλινδρο αν θυμάμαι καλά.Μου λέει το παιδί κατά 99% είναι μπουζί ή πολλαπλασιαστής ή μπεκ,στο σβήνω,αν το ξανακάνει φέρτο να το δούμε.Να σημειώσω ότι και τις δύο φορές ψιλοέτρεμε όταν αναβόσβηνε το λαμπάκι,όχι όμως κάτι σπουδαίο.Επίσης,και τις δύο φορές το κινούσα με lpg.Το γυρνάω σε βενζίνη για αρκετό καιρό.Μια μέρα είπα να βάλω λίγο lpg και να το ξαναδοκιμάσω.Έλα όμως που μετά από λίγο άρχισε να τρέμει λες και γίνονταν σεισμός,να αναβοσβήνει το λαμπάκι,να κοπανιέται(έριχνε στροφές και τις ξανανέβαζε απότομα)και να βρωμάει βενζίνη από την εξάτμιση.Όταν το λαμπάκι σταθερποιήθηκε,όλα ΟΚ.Την άλλη μέρα το πρωί το πάω συνεργείο με αναμμένο λαμπάκι.Το ίδιο σφάλμα με την προηγούμενη φορα.Ελέγχουν μπουζί,πολλαπλασιαστές,μπεκ,όλα ΟΚ.Μετράμε συμπίεση,ο ένας κύλινδρος είχε χαμηλότερη.Η λύση:ρεκτιφιέ στο καπάκι,πράγμα το οποίο έγινε.Αν δεν απατώμαι είχαν πρόβλημα οι βαλβίδες.Εδώ και καιρό δεν είχα κάποιο πρόβλημα.Όμως εδώ και πέντε μέρες,όταν το βάζω μπροστα το πρωί,είναι ΟΚ για 10 δευτερόλεπτα.Απο εκεί και μετά,για 10-15 ολόκληρα ρετάρει ολόκληρο,δεν ανάβει όμως λαμπάκι ούτε βρωμάει βενζίνη από την εξάτμιση και μετά ησυχάζει.Αν δεν δεις στροφόμετρο νομίζεις πως είναι σβηστό.Αν πχ κάνεις μια διαδρομή 10 χιλιόμετρα,το σβήσεις και το ξανανάψεις δεν το κάνει,είναι όλα κομπλέ.Αν όμως κάνεις μια διαδρομή 10 χιλιόμετρα,το σβήσεις και το ξαναβάλεις μπροστά το επόμενο πρωί τότε το κάνει.Ρετάρει για 10-15 δευτερόλεπτα χωρίς check και μετά ηρεμει.Θέλω να ρωτήσω τα εξής... 1ον)Είναι κάτι επικίνδυνο που μπορεί να με αφήσει στο δρόμο? 2ον)Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι? 3ον)Υπάρχει περίπτωση κάτι να μην πήγε καλά με το ρεκτιφιέ και να κάνει πάλι κόλπα?Πρέπει να ξαναμετρήσουμε συμπίεση? Να σημειώσω ότι,αν παίζει ρόλο,ξεκίνησε να το κάνει μετά από ανεφοδιασμό σε βενζινάδικο.Τις προάλλες μίλαγα με έναν γείτονα που είχε βάλει και αυτός από εκεί και μου έλεγε ότι μετά από ανεφοδιασμό του βάραγε πυράκια και είχε πέσει η απόδοση(και έτρεμε στο ρελαντί γενικά,ενώ το Πόλο τρέμει αρκετά μόνο στην κρύα εκκίνηση). Μακάρι να είναι η βενζίνη και να την γλιτώσω με καινούριο ανεφοδιασμό. Τέλος,τα μπουζί και το φίλτρο αέρα είχαν αλλαχτεί πριν από 2000 χιλιόμετρα(το προβλεπόμενο είναι 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα,ότι έρθει πρώτο),οι πολλαπλασιαστές δεν έχω ιδέα,τα μπεκ επίσης δεν έχω ιδέα(εκτός από αυτό στον "προβληματικό" κύλινδρο που είχε αλλαχτεί πριν 2000 χιλιόμετρα),το φίλτρο βενζίνης και η μπαταρία πριν από περίπου 4 χρόνια και 50000 χιλιόμετρα(το προβλεπόμενο για το φίλτρο βενζίνης είναι 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα).Το λάδι με το φίλτρο του,όλοι οι ιμάντες μαζί με τεντωτήρες-ρουλεμάν-αντλία νερού και αντιψυκτικό αλλάχτηκαν στα πλαίσια του ρεκτιφιέ.Επίσης,δεν έχει κινηθεί με lpg γιατί μου είπαν τον πρώτο καιρό να μην το χρησιμοποιήσω. Από βδομάδα θα το πάω σε κάποιο συνεργείο αλλά θα ήθελα μερικές γνώμες.Σρρυ για το μεγάλο κείμενο!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.