Jump to content

Kosmo17

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

About Kosmo17

  • Birthday 02/25/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Kosmo17's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ρε παιδιά αυτό το κοπάνημα που λέτε δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν είναι τζιπ, λογικό είναι να χτυπάει λίγο σε λακούβες αλλα... Μπείτε σε κανένα αυτοκίνητο με καμιά καλή ρυθμιζόμενη στην πιο σκληρή ρύμθιση και με τίποτα ελατήρια τούβλα και λάστιχα φλούδες να δείτε τι είναι κοπάνημα. Όχι να κοπανάνε και οι νορμάλ αναρτήσεις, εκτός και αν είναι τόσο λειωμένες και τερματίζουν συνέχεια. Γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις τίποτα μόνο και μόνο για το "κοπάνημα" που λες, δεν πρόκειται να μειωθεί (εκτός αν έχουν πρόβλημα τα αμορτισέρ σου όπως είπα).
  2. 2,2 μπροστά και 2 πίσω. Γιατί έχετε μεγαλύτερη πίεση πίσω???
  3. Βασικά η μετατροπή γίνεται (το κάνανε στα Leon του Ενιαίου αν και δεν ξέρω τι και πως) αλλά το κόστος είναι τετραψήφιο... Δεν ξέρω πόσο ακριβώς.
  4. Αν θυμάμαι καλά είχαν πεί πρόγραμμα εκκεντροφόρους και νομίζω και εισαγωγή, αλλά προφανώς δεν ισχύει αφού όπως είπα ένα μήνα μετά μου είπαν άλλα. Στον Μανδύλα έγινε αυτό.
  5. Και διαφορετικούς εκκεντροφόρους. Η πλάκα είναι ότι είχε ρωτήσει ένας φίλος μου αν γίνεται το 75άρι 100άρι σε αντιπροσωπεία, και του είχαν πεί "φυσικά", με 1500 ευρώ. Ενω μετά από ένα μήνα που ρώτησα εγώ στην ίδια αντιπροσωπεία μου είπαν ότι 1ον "δεν γίνεται" και 2ον "ότι και να κάνεις το 75άρι δεν θα φτάσει ποτέ τα 100 άλογα".
  6. Kosmo17

    Polo 1.4 16v

    Καλά, δεν έχω κάποιον τρόπο να στο αποδείξω... Εντάξει μαζί πάμε μέχρι την τρίτη κυρίως γιατί ξεκινάω πολύ καλύτερα (η συγκεκριμένη BMW δεν έχει ποτε πίσω λάστιχα, σκέψου ότι τα αλλάζει σχεδόν κάθε μήνα), αλλά και πάλι μετά την τρίτη που με μαζεύει δεν μαζεύει και τόσο εντυπωσιακά. Εννοείται βέβαια πως είναι πιο γρήγορο από το δικό μου, και στα χιλιόμτερα μου ανοίγει για πλάκα. Αλλά στο θέμα 316 vs 6n 100άρι δεν τίθεται θέμα. Πρέπει το Polo να έχει πρόβλημα η κουλό οδηγό για να χάσει. Αλλά πολλά γίνονται, με πολύ κουλό οδηγό (πολύ όμως) μια 325 Ε36 έχουμε ανοίξει για πλάκα (γνωστός μου) και μέχρι τα 120-130 μου είχε κάνει μόνο μια κενή διαφορά.
  7. Kosmo17

    Polo 1.4 16v

    Δεν νομιζω ότι τα κυβικά θα παίξουν ιδιαίτερο ρόλο αφου τα αυτοκίνητα έχουν ίδια ιπποδύναμη, και το ελάχιστο προβάδισμα που έχει η BMW σε ροπή το χάνει λόγω πολύ μεγαλύτερου βαρους. Η διαφορά στα κιλά δίνει στο Polo ένα προβάδισμα περίπου 30 ίππων (στην αναλογία). Οπότε (λογικά) μετά είναι θέμα οδηγού, και ίσως και σασμάν αφού όλα τα Polo χάνουν στην τρίτη που είναι περιέργως πολύ μακριά σε σχέση με το υπόλοιπο σασμάν, αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι αυτά μπορούν να καλύψουν την διαφορά. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, δεδομένου ότι τα στοιχεία για τα αυτοκίνητα είναι σωστά. Εδώ εγώ έχω ένα 9N 75ps και με E36 318 σε φιλικά ανοίγματα μέσα στην πόλη (μέχρι τρίτες δηλαδή) είμαι άνετα δίπλα του τις περισσότερες φορές ή και μπροστά αν ξεκινήσω καλύτερα τώρα που έχω λάστιχα (και όχι δεν είναι κουλό το παιδί, και ναί εννοείται ότι μετά αρχίζει και με μαζεύει - μετά την τρίτη). Λιγο περίεργο μου φαίνεται...
  8. Ρε παιδιά ΤΙ τους κάνετε τους συμπλέκτες και τους λιώνετε έτσι; Εμένα το παλιό μου το Polo έτρωγε καρφωτές συνέχεια (όαν λέμε συνέχεια συνέχεια) και αντεξε 90000 χλμ! Να φανταστείτε πρώτα έσπασε το μοτέρ και μετά ο δίσκος! Και το καινούριο έχει περίπου 50000, καρφωτές όχι συνέχεια αλλά αρκετά συχνά και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό σημάδι κόπωσης. Παρεπιπτώντος, οι αλλαγές χωρίς συμπλέκτη δεν βοηθάνε καθόλου σε κόντρα, ίσα ίσα, που πρέπει να περιμένεις και ελάχιστα να πέσουν οι στροφές για να μπει η επόμενη ταχύτητα. Εκτός αν η κόντρα είναι η τελευταία σου και θες να σπάσεις το σασμάν σου κατα τη διάρκειά της. Αλλα ακόμα και έτσι να ήταν το ίδιο γρήγορα (σχεδόν) μπορείς να αλλάξεις και με συμπλέκτη.
  9. Παιδιά είναι ανάλογα και το αυτοκίνητο και το μοτέρ. Πχ στο δικό μου 75άρι επείδη στηριζεται στη ροπή αυτό το αμάξι, μετά τις 5200 ακριβώς αρχίζει και κρεμάει, δεν έχει νόημα να πας πιο πάνω, εκτός του ότι αν η επόμενη ταχύτητα δεν ειναι στην ροπή της κρεμάει καί στην αλλαγή. Αν σπινάρει θέλει σταθερό γκάζι (όχι παίξιμο) και να μην ακουμπήσει κόφτη γιατι ο ηλεκτρονικός κόφτης μας ρίχνει πάρα πολύ τις στροφές. Αν σπινάρει πολύ σε άσφαλτο γυαλί ας πούμε, μπορείς να κάνεις και το άλλο, να σπινάρεις μια την 1η, και κατευθείαν κάρφωμα δευτέρας η οποία θα σπινάρει αρκετά χωρίς να κρεμάσει αλλά όχι υπερβολικά για να μην απλώσει. Με τα παραπάνω όταν είχα μόνο τελικό και 16άρες, ξεκινούσα μπροστά απο Ibiza 100άρι με βαρελάκι και full εξάτμιση και ήμουν μαζί του μέχρι τα μισά της τρίτης σε χάλια άσφαλτο, ενώ έχω ξεκινήσει μπροστά η μαζί και έχω μείνει μαζι σε όλη την πρώτη με διάφορα Saxoralla πάλι σε χάλια άσφαλτο (και μην μου πείτε ότι δεν μπορούσαν να βάλουν την δύναμη κάτω, τα Saxoralla έχουν απίστευτη ελκτική πρόσφυση). Από την άλλη άλλα αμάξια πάνε εντελώς αλλιώς, πχ ενα Civic ενός φίλου μου, αν σπινάρει λίγο στην εκκίνηση και το αφησεις στον κόφτη, απλώνει την πρώτη και ξεκινάει μια χαρά, με τέρμα γκάζι κόφτη, γιατί ο κόφτης του το κόβει ελάχιστα (και έχει και τέλειο ήχο ).
  10. Εγώ έχω "δικαιολογία", το πήρε ο πατέρας μου γιαυτον και μετά το έδωσε σε μένα. Παρεπιπτώντος τα SaxoRalla ΕΙΝΑΙ σκοτώστρες γιατί α. ελάχιστοι μπορούν να τα οδηγησουν στο όριο ειδικά με μια σκληρή ανάρτηση (πραγματικά ελάχιστοι παιδια, δεν φαντάζεστε, 1 στους 100), και β. γιατι αν τρακάρεις με ένα Polo με 100 θα πάθεις κάποιες γρατζουνιές και μελανιες. Αν τρακάρεις με Saxo η Rallye με 100 θα μείνει μόνο το σηματάκι VTS.
  11. Αν γίνει καμμιά πλυμμύρα και βουλιάξει το αμάξι σου ναι.
  12. Με την εξάτμιση έχεις δίκιο παίζει και αυτό αλλά τέλοσπάντων είχα δεί και μια μικρή διαφορά καί από την εξάτμιση. Και όλοι μου λέγανε με την εξάτμιση μην περιμένεις διαφορά, με βαρελάκι ή σκούπα θα δείς μεγάλη διαφορά. Όσο για την τιμή, 180 μήπως είδες το πλαστικό το βαρελάκι της BMC; Το πλαστικό κάπου τόσο έχει, το carbon δεν το έχω βρεί πιο φτηνά. Και συνήθως το δίνουν γυρω στα 300 (μόνο το βαρελάκι). Το έχω βρει και 350!
  13. Μην νομίζεις δεν ειναι τόσο ενθουσιασμός, και μην κολλάς στα 7 άλογα που λέει η BMC, απλά θέλω να πώ ότι το αμάξι πάει αισθητά καλύτερα, δεν κάνει απλά θόρυβο. Το βαρελάκι έκανε (πολύ) μεγαλύτερη διαφορά από την εξάτμιση (έχω από καταλύτη και πίσω) η οποία έδωσε απλά θόρυβο και αν έχει μια μικρή διαφορά στην απόδοση (που πρέπει να έχει) δεν είναι αισθητή. ¶λλωστε (δεν ξέρω αν είδες το post μου όταν το πρωτοέβαλα) μιάμιση κολώνα σχεδόν διαφορά στο χιλιόμετρο δεν νομίζω ότι είναι μικρή έτσι δεν είναι; Τελοσπάντων, το βαρελάκι κόστισε 250 ευρά και άλλα 50 το κολλάρο σιλικόνης και το φιλτράκι αναθυμιάσεων. 300 δηλαδή σύνολο
  14. Σωστός ο Χρόνης, με πέτυχε όταν το περνούσα! Τώρα εντυπώσεις... Σε όλο το φάσμα που δουλεύει το αμάξι (2800-5200) έχω δεί διαφορά, αλλά περισσότερο από τις ~3500 και μετά. Τη μέρα βέβαια με την ζέστη μόνο θόρυβο κάνει, αλλά το βράδι.. Παιδιά είχα δει το διαφημιστικό της BMC που λέει ότι σε Polo δίνει 7 άλογα και είχα πεθάνει στο γέλιο, αλλά τώρα μπορεί και να το πιστεύω. Με 27-28 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία είναι σαν να παίρνει 10 άλογα. Ξεκινώντας με σπινάρισμα και καλή αλλαγή σπινάρει και την 2α! Με τις 16άρες! Υπενθυμίζω ότι ειναι 75ps όχι 100. Τεσπά δεν θέλω να δείξω πως πάει το αμάξι μου, απλά μου φαίνεται ότι το βαρελάκι κάνει πολύ καλή δουλειά και αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω. Μένει μόνο μια απευθείας σύγκριση με Polo με σκούπα και με βαρελάκι που να κάνει τον κύκλο για να δω διαφορές.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.