Jump to content

tafos16v

Members
  • Posts

    98
  • Joined

  • Last visited

About tafos16v

  • Birthday 11/21/1987

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

tafos16v's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Φόρτιση 100% 12,6 V Φόρτιση 75% 12,4 V Φόρτιση 50% 12,2 V Φόρτιση 25% 12,0 V Φόρτιση 0 11,8 V Οι παραπάνω τιμές είναι οταν την μετράς υπο φορτίο την μπαταρία.Και το κάτω απο 12.5 που σου είπαν όταν δεν υπάρχει φορτίο Γενικά βγάλε το κλειδί από την μίζα και σβήσε πλαφονιέρα και αλλα...βγάλε τον ενα πόλο και μετρα πόσα amper έχεις κατανάλωση μήπως έχεις κάπου διαροή. Αν ολα είναι εντάξη θα πρέπει να δείς καπου στα 200-500mA
  2. tafos16v

    my 6n1

    Pics of my baby
  3. Καλησπέρα, μήπως ξέρει κανένας τα τεχνικά χαρακτηριστικά απο τα μπεκ του AFH??? Το μόνο που ξέρω είναι, οτι είναι 200cc/min. Ohm??? Spray angle??? Tα μαμά είναι Marelli IWP001?? Τα rc SL4-0205 κάνουν? Ευχαρηστώ.
  4. Παιδιά οτι θέλετε απο xenon στείλτε pm
  5. ΑΣΧΕΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ....ΜΕ 6500 ΣΤΡΟΦΕΣ 5Η ΠΟΣΑ ΧΙΛ ΕΙΧΕΣ?ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ 6000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΧΕΙ 220 ΚΟΝΤΕΡ 214 GPS.
  6. δεν διαφονω,δεν ειπα πως ειναι πριν την πεταλουδα...ο σαν ρωτησε για τισ υποπιεσεις και οχι για αναθυμιασεις. μπλεξαμε λιγο τα μπουτια μας...... καλο πασχα παιδια!!!!!
  7. Μιλαω για την αρνητικη πιεση που εχει η εισαγωγη με κλειστη πεταλουδα,δηλαδη την υποπιεση.με αυτην την υποπιεση εχει επαναφορα το σερβο και με αυτην ενεργοποιητε η βαλβιδα ανακυκλωση των καυσαεριων (egr).με την ιδια υποπιεση δουλευει και ο ρυθμιστης πιεσης της βενζινης.
  8. παιδια δεν διαφωνω με αυτα που λετε απλα οταν τον πηρα δεν ειχε πιο μικρη διατομη σε ευκαμπτο που ηθελα,δεν ειπα οτι οσο πιο μεγαλος τοσο καλητερα......ασε που η διαφορα που λετε απο στροβιλισμο ειναι απιροελαχιστη!εδω οι μισοι απο εμας ειμαι σιγουρος πως πως κοικλοφορουν με κομενα σολινακια υποπιεσης......και απο την φοτο που εχω απο το καρο μου δεν νομιζω να διχνω για ανθρωπο που δεν προσεχω την λεπτομερια.... εμενα χωραει παντως ρε παιδες...
  9. για το μπλοκο δεν ηξερα αλλα μια φορα το πιγα τοσο...ευχαρηστω παντως!κανω την διαδρομη χαλκιδα-πορτο χελι και δεν με παιρνει να τρεχω.αναλογα τις καυλες βεβαια....αν και μου το εχουν παρει μια φορα το δυπλομα,πικρα!
  10. ΠΑΝΕΛ ΦΙΛΤΡΟ ΓΚΡΕΕΝ 15/45/195 ΛΑΣΤΙΧΟ...ΣΤΟΝ ΣΙΡΙΟ (ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑ) 220+...ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ 190,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ 50 ΧΙΛ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΦΤΑΝΑ,ΧΙ ΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ,ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ,TO MOTER EXEI 180.000ΧΙΛ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ GT170 TOY ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΔΙΑΚΟΣΑΡΙΖΕΙΣ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΕΙ 230. Η ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ,ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ GOODIES.
  11. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΜΙΚΡΑ,ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΟΤΑΝ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΕΙΝΑΙ Φ55 ΚΑΙΟ ΣΩΛΗΝΑΣ Φ 80 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΠΕΖΕΙ ΡΟΛΟ.
  12. ΣΥΜΦΟΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΗΣ ΓΚΡΙΝ. ΤΡΕΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ....ΠΡΙΝ ΜΕ ΤΟ ΖΩΡΙ 205 ΤΕΛΙΚΗ ΤΩΡΑ 220+(ΚΑΤΙΦΟΡΑ ΡΕΕΕΕ).ΓΛΗΤΩΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΩΡΗΒΟ!!!! ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΣ ΤΟ ΒΑΛΕΙ...
  13. ΛΟΙΠΩΝ, Ο ΣΩΛΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΜΠΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΠΙΡΑΛ ΑΠΟ ΣΥΡΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΙΛΟΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ(ΣΧΗΜΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΙΒΕΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ,ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΛΙΣΤΕΡΟΣ....ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Φ80 ΑΡΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΛΙΕΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.ΜΗΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ,ΣΠΑΩ ΤΟ ΚΑΙΦΑΛΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ... ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΡΑ,ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΕΧΩ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΙΑ ΟΡΘΟΓΩΝΙΑ ΤΡΙΠΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΚΟΥΠΑ ΠΕΡΝΩ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ,ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ...ΤΟ ΧΕΙΜΟΝΑ ΓΥΡΝΑΩ ΤΟΝ ΣΩΛΗΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΟΛΟ,ΕΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΟΝΑ... ΑΑΑΑ ΞΕΧΑΣΑ,ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΚΑΘΕ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΙΩΣ......
  14. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΙΓΕΝΤΕ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ... tafos16v
  15. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΜΟΥ ΠΗΡΕ 5-6 ΩΡΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΣΑΠΑΤΣΟΔΟΥΛΙΑ....ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΝΑ!!ΑΝΤΕ ,ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ,ΜΕ ΤΑ ΧΕΝΟΝ ,ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.