Jump to content

PASSATB3

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About PASSATB3

Other Info

  • Car Type
    Passat

PASSATB3's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. 1. Έφταιγε το κατράν. 2. Τι κυβικά ειναι? Τι οκτάνια καίει. 3 . ????????????? 4. Ναί θα το κρατήσω γιά χρόνια διότι λόγω άνετων χώρων και μεγάλου όγκου βολεύει γιά την εργασία μου και το μουλάρι μου. Το μουλάρι μου.
  2. Καλημέρα. Νομίζω ότι επειδή είναι διπλής τεχνολογίας πού καίει και μολυβδωμένη και αμόλυβδη βενζίνη ,το μοντέλο που έβγαινε με χωρίς καταλύτη δεν είχε εγκέφαλο. ¶ν έβαζες καταλύτη τότε θέλει μικρορυθμίσεις στο καρμπυρατέρ και μία προσθήκη μικροτσίπ για την αμόλυβδη. Μήπως αυτό συμβαίνει στο αμάξι σου. Παιδιά μου έσπασε ο καταλύτης και πήγα και έψαξα σέ εξατμισάδες γιά νά τόν αντικαταστήσω καί μου ζητάγανε από 350€ έως 450€....!!!!!!!!!!!!! Βρήκα καταλύτη τής AMERICAT μεταλικό ημιαγωνιστικό μέ 200€. Τί γνώμη έχετε, να τον βάλω?
  3. Ναι τα κανονικά. ¶νοιξα topic στα θέματα ανάρτησης.
  4. PASSATB3

    Passatb3

    Γειά σας παιδιά. Το PASSAT B3,GL,VARIANT, 1.8cc ,90hp,8V ME TO ABS,TOY 93' ΜΟΝΤΕΛΟ , τι αμορτισέρ της BIELSTEIN(κίτρινα) πρέπει να φοράει? Θέλω να αντικαταστήσω τα παλιά με bielstein αμορτισέρ. Ψάχνω τον κωδικό τους. Τα ελατήρια θα παραμεινουν.
  5. Καλημέρα σας. Εχω βάλει το ελεύθερο φίλτρο άερος Κ&Ν στον παπά και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
  6. Καλημέρα παιδιά και καλές γιορτές. Το πασσάτ μου πρεπει να εχει τρελαθεί! Στα όργανα ενδείξεων μου αναβοσβήνουν η θερμοκρασία και τα λάδια ταυτόχρονα χωρις να μου παρουσιάζεται πρόβλημα μηχανικά. Εν το μεταξύ τι κινητήρας μπορεί να μπει στο PASSAT B3 VARRIANT 1.8 ME TO ABS! O 16V τι λέει,πόσους ίππους βγαζει? Μου είπαν οτι θα μου κοστίσει φθηνότερα βάλω άλλο κινητήρα απο τι οταν κάνω αναβαθμιση στον κινητήρα που έχει το passat μου ή είτε βάλω G60.
  7. Γεια σας παιδιά! Μια ερωτηση θα ηθελα να κανω! Στο πασσατ μου ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα σε ποιο σημειο βρισκετε?
  8. Δηλαδή εγώ που εχω το ABS εχω πολλαπλού? απο την αντιπρπσωπεία μου εδωσαν αυτα τα στοιχεια! Έχει ιπποδύναμη 66KW. Παίρνει καύσιμα 95 οκτανίων. Σέρβις γίνεται κάθε 15.000χλμ ή 1 έτος. Kennbuchstaben ABS Fertigung von 08.91 bis Hubraum l 1,8 Leistung kW bei 1/min 66/5500 Drehmoment Nm bei 1/min 145/2500 Bohrung o mm 81,0 Hub mm 86,4 Verdichtung 10,0 ROZ mind. 95 1) Einspritzung Mono-Motronic Zundung Mono-Motronic Με εκτίμηση , 24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας VW
  9. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!! ΑΝ ΠΑΡΩ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ G60 ME 500€ H ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ? ΑΝ ΠΑΩ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ? ΓΙΑ 2ΛΙΤΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ (ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,Κ.Λ.Π). ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΜΕ G60 KAI ME 8V ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ?
  10. Καλημέρα σας. Μετά απο ψάξιμο πήρα μια προσφορά για μηχανική βελτίωση του κινητήρα στο PASSAT μου. Με πρόγραμμα,εκκεντροφόρους,εξάτμιση,φιλτρα,μπιέλα,εργατικά θα μου κοστίσει 1.400¤ και θα αποδίδει 115 άλογα καθαρά. Τι λέτε? Επίσεις για το G60 που μπαίνει μου ειπαν ότι δεν συμφέρει γιατί χρειάζεται πρόγραμμα και δεν θυμάμαι πως μου το είπαν που έχει σχέση με καλώδια και πάει ψηλά το κόστος. θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας για τις συμβουλές σας. ------------------------------------------------------------------------------------- Καλημέρα σας! Πήγα να το φτιάξω και έκανα πίσω διότι ανακάλυψα ότι το πρόγραμμα που θα μου περνούσαν στον εγκέφαλο είναι αμφιβόλου ποιότητος! Δηλαδη μαιμού τσιπάρισμα! Εν τω μεταξύ ο αδελφός μου που μένει στην ιρλανδία μόνιμα μου είπε οτι ένας αεροτροφοδότης G60 με πλεξούδες κοστίζει εκεί πέρα γύρω στα 500¤ καινούργιο! Τι λέτε εσείς οι έμπειροι,να προχωρήσω στην αγορά τους και να το τοποθετήσω στο B3 που είναι 8v? Τι απόδοση θα έχει το αμάξι? Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.
  11. Να είσαστε καλά όλοι σας,σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας. Mάλλον επειδη το αυτοκίνητο ειναι σχεδον κανούργιο (100.000km) θα προτιμήσω το τσιπάρισμα με φιλτρα, εξάτμιση και εκκεντροφόρους! Νομίζω ό,τι με 112 ίππους θα ειμαι ευχαριστημένος. Έχει κανένας καμία πρόταση για αξιόπιστο συνεργείο για αυτές τις ενέργειες?
  12. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΑ ΛΙΓΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ?
  13. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ? ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΧΩ? ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ? ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ?
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. ΠΗΡΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ PASSAT B3,GL,VARIANT, 1.8cc ,90hp,8V ME TO ABS,TOY 93' ΜΟΝΤΕΛΟ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΩ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 112hp. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ TURBO LIGHT ΜΕΧΡΙ 130-140hp. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΤΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ G60? ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ? ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΣΕΒΑΣΤΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ' ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ! ΕΧΩ ΤΟ PASSAT B3 VARIANT 1800cc - 90hp ΜΕ ΤΟ ABS! ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΥΝΑΜΩΣΩ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ? ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΦΙΛΤΡΑ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 112hp. ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΓΙΑ LIGHT TURBO! ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ? ΤΙ ΛΕΤΕ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.