Jump to content

dvarnav

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About dvarnav

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 3

dvarnav's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Και κατα συνέπεια θα πρέπει να δινουμε καθημερινά ενα γερό μάθημα με κάθε τρόπο στην κάθε Ελληνική Οικονομική ηγεσία (αφου για 10ετίες μας γράφει στα παλαιότερα τον υποδημάτων της) Δεν κυκλοφορούμε τα αυτοκίνητα μας πλεον άσκοπα και γέμισμα κανουμε μια φορά τον μήνα (βγάζουμε και κανενα ποδήλατο σιγα σιγά) και στο τέλος να δούμε ποιος είναι πιο μαγκας ΑΥΤΟΙ οι εμεις που τους ψηφίζουμε. Εαν θέλουν να κανουν και την τελευταία μακακία διαχωριζοντας το αέριο σε θερμανσης και κίνησης βλέπε πετρέλαιο τοτε δεν μας μένει αλλο όπλο απο την ΠΑΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ που γίνεται απλά με την ελαχιστοποίηση της χρήσης της. Ηρθε η ώρα να τους βάλουμε μυαλό αφου βέβαια και οι ίδιοι το καταλάβουμε τελικά.
  2. To κόλπο με το λάστιχο το έχω κάνει.... δυστυχώς δεν σβήνει με τίποτα γιαυτο έχω μπερδευτει καπως. Συγκεκριμένα έχω καταλάβει οτι οταν είναι κρύο το αμάξι οσο νερο και να ρίξω απο δω και απο κει στην μηχανή δεν σβηνει. Σβήνει οταν έω κάνει μια διαδρομή για παράδειγμα 15χμ και τύχει να βουτήξει στο νερό. Τοτε σε πρώτη φάση ρετάρει καπως σαν να κατι βλεπω να αναβει και λαμπακι μπαταρίας (πολυ χαμηλες στοφές προς σβήσιμο) παταω γκαζι μπας και το ζεστάνω αλλα τελικά σβήνει. Μετά αφήνω κάπως να το στεγνώσει η ζεστή μηχανή... και μετά απο αρκετές προσάθειες παλι με ρετάρισμα παίρνει και το βοηθάω στο γκάζι να μην σβήσει. Απ'αξ και κινηθεί το αμαξι 5Κμ τοτε το προβλημα εξαλειφετε εχοντας βέβαια φροντίσει να μην με κλείσει και πάλι καποιος ριχνοντάς με και πάλι στο πλαι του δρομου που είναι ποτάμι. Εγω πιστεύω οτι λογω θερμοκρασιας της μηχανής με την βουτιά που δίνεο στο distribituer δημιουργήτε ένα μικρό νεφος υδρατμών που βραχυκικλώνουν την λειτουργία του . Αφου λοιπον αφήσουμε να κατσει ο κουρνιακτος (με την ζέστη της μηχανής) και μετα απο τις προσπαθειες ξαναπέρνει.
  3. Ο αισθητήρας lamda εχει καποιο καπάκι ή μονωτικό αραγε απο την μάνα του διοτι στην αρχη που το είχα το αυτοκίνητο δεν είχε τετοιο πρόβλημα. Και κατι άλλο εκεί που είναι ο αισθητήρας lamda έχει αρκετή θερμοκρασία συνεπώς πως και δεν στεγνώνει ακαριαία? Κατι άλλο επειδη έχω ρωτήσει για τετοια στεγανωτικά spay δεν βρήκα τίποτε υπάρχει κανενα μαγαζί που να έχει τέτοια πραγματα στην Αθήνα για χρήση αυτοκινήτου? Ευχαριστώ πολύ για το χρονο σας ΤΟ αυτοκίνητο αυτό το έχω πρώτο χέρι και το έχω όσο γίνετε σε καλη κατάσταση μιας και εχω μείνει πολύ ικανοποιημένος απο το moteur του.. αλλα και τα κρατηματά του... Ολα όπως όλα τα καλα καποια στιγμή παλιώνουν
  4. Δουλευόμαστε ....? Αυτο θα λύσει το πρόβλημα της VW και θα με χρεώσει με 25000 επιπλεον με ότι συνεπάγετε αυτο. Παράλληλα δεν θα προσφέρω τίποτε στην οικονομία του κράτους ενω αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι θα συνεχίσω να καταστρέφω το περιβάλλον με παρόμοιο τρόπο... και όλα αυτα προκειμένου να στεγανωποιήσω με αποτελεσματικό τροπο το distirbiteur του παλαιού .... καλου GolfGT που έχω... πολύ ωραίοι ειστε εσεις βρε...
  5. Επειδη όταν βρέχει και πέφτει μέσα στα γνωστά ρέματα νερού Πειραιώς και αλλα το αμαξι σβήνει η μηχανή του και μπλοκαρω την κυκλοφορία υπάρχει καποιος τρόπος στεγανοποίησης του Distribiteur? Εχω αλλάξει το καπάκι του και η κατασταση έχει βελτιωθεί αλλα δεν είναι όπως ήταν καινούργιο που επεφτα στο ποταμι και δεν καταλαβαινε τιποτα.
  6. Επειδή θα ήθελα να ενισχύσω τον ήχο στο αυτοκίνητο (GolfIIIGT - Alpine 9833R - Coral100WsplitFront/Signat rear) είμαι λοιπόν ανάμεσα σε 5 κάναλο DLS CA51(350E απο γνωστό αθηναϊκό κατάστημα HIFI ή Cadence FXA501 (380E απο τον εγκαταστάτη ΗΙFI αυτοκινήτου) Τι γνωμη έχετε για αυτές τις 2 λύσεις ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.