Το πρόβλημα μετά τον καθαρισμό σταμάτησε. Δέν γνωρίζω για σένα πάντος εμένα μου το παρουσίασε μετα από 30.000-40.000 χλμ. Απο ότι θυμάμαι τότε το είχα πάει στον Bourma για service. Από ότι μου είπε λόγο βρομιάς που κάθεται στην πεταλούδα παρουσιάζεται κάποια αστάθεια στο ρελαντί (σε μένα με το φρενάρισμα έβλεπες μια βουτιά στίς στροφές του κινητήρα) + επιβάρυνση από το A/C με αποτέλεσμα να σβήνει. Από τότε κάθε 30.000 χλμ. την καθαρίζω πλέον μόνος μου. Πέρα από το συγκεκριμένο πρόβλημα καλό είναι να γίνεται ο καθαρίσμος, βλέπεις και βελτίωση στο πως αρπάζει το αυτοκίνητο χαμηλά (καλήτερη αναπνοή του κινητήρα). Αυτό με το εγκεφαλάκι δεν το γνωρίζω, δεν το έψαξα και εγώ περισσότερο μετά, πάντος αν θές μπορείς να κάνεις μια ερώτηση εκει που κάνουν service σε κλιματιστικά Diavia, αν και λόγο ότι πλέον η Vw δεν κάνει τοποθέτηση ή συντηρησή τους είναι δράμα... Πάντος γενικότερα η αποδοσή τους ήταν προβληματική γιαυτό και απο ένα σημείο και μετά τα έκανε εργοστασιακά. Τοποθέτηση στην Ελλάδα τη περιμένεις...