Jump to content

koskef

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

About koskef

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

koskef's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ρε παιδια να τα βάλουμε σε τάξη. Για ένα GT 170 hp μαμά, είναι προτιμότερο, αν εχω καταλάβει, να βάλω PZFR6R8EG. Σωστά? Τα οποία όμως δεν μπορω να βρώ πουθενά. (Αν καποιος ξερει ας βοηθήσει παρακαλω) Άρα εχω επιλογές τα PZFR6R ρυθμισμένα σε 0,8mm ή Τα SIZFR6B8EG τα οποία όμως εξέχουν λιγότερο μεσα στον κύλινδρο. (και άρα τα απορρίπτουμε?) Τι λέτε? Αν προτιμήσω PZFR6R σε 0,8mm, τα εχει κλείσει καποιος γιατ σε έναν τύπο που πήγα να ρωτήσω μου λέει δεν κλείνουν. Παπαριές? Νομίζω πως το θέμα ανάφλεξης (μπουζι-πολλαπλασιαστης) ειναι απο τα πλέον σοβαρά στον κινητήρα για να περνάει στα ψιλά!!!!!!!!!!
  2. Ρε παιδια ενα pm που βρισκεται ο Θανος και ενα τηλ. επικοινωνιας αν ειναι δυνατο.
  3. Τσεκαρα σε γνωστο συνεργειο του φορουμ το διακοπτη των καθαριστηρων και δεν φταιει αυτος. Μιλαμε λυνεις ολο το τιμονι.... Αν μπορεις φιλε zero δωσε link να δω. Μοτερακι φτηνο απο που αγοραζω? Μηπως επισκευαζεται?
  4. Ξερει καποιος να μου πει πως ξηλωνω τα πλαστικα της πορτας του πορτμπαγκαζ ωστε να αποκτησω προσβαση στο μοτερ του υαλοκαθαριστηρα?
  5. Ο δευτερος ταπετσερης που λες φιλε ancarage που βρισκεται? Μπορεις να δωσεις τηλ.του και διευθυνση?
  6. Όταν γυρνάω το διακόπτη να βάλω μπροστα ξεκινάει ο πίσω υαλοκαθαριστήρας χωρίς να εχω πατήσει το χειριστήριο του. Μου το εκανε και παλιοτερα αλλα μολις εσβηνα και ξαναβαζα σταμάταγε. Ειχε κανεις σας ιδιο θέμα?
  7. Η VW μου είπε σήμερα για τρόμπα νερού. 400 Ευρώ (250+150). Που αλλού μπορώ να το φτιάξω οικονομικότερα αλλα σωστά?
  8. Φίλοι το τελευταιο διαστημα ακούω ένα θόρυβο σαν κατι που γυριζει να γδέρνει ελαφρα. Υποψιάζομαι κατι σε ρουλεμαν, γιατι το κάνει ενω ειμαι σταματημένος. Εχει μήπως αλλαξει κάποιος ρουλεμαν σε κομπρέσορα ? Τουρμπινα δεν νομιζω να ειναι γιατι ακούγεται απο ρελαντί. Πειτε γνωμες ή αν κάποιος αντιμετώπισε ίδιο προβλημα.
  9. Ακαυστη βενζίνη είναι(καφεμαυρος καπνος). Ισχύει σε όλα τα 170αρια τουλάχιστον. Μην Ξεχνας οτι το πλούσιο μείγμα (σε βενζίνη) ψύχει τους κυλίνδρους-βαλβίδες και κατα περίπτωση χρειάζεται(όπως σε μας), που λόγω πιέσεων αναιβάζουν θερμοκρασίες. Πάντως έτσι δουλεύουν όλα.
  10. ρε παιδια σε GT 170 τετοιο προγραμμα αυξανει την καταναλωση ? (πολυ?)
  11. Για να κρυωσει εγω οταν παρκαρω αναβω τον κλιματισμο στη μικροτερη σκαλα και περιμενω 1-2 λεπτα. Η θερμοκρασια νερου πεφτει στους 81.
  12. Ποσο κοστιζει το ιντερκουλερ απο s3 ρε παιδια ?
  13. Λεω λοιπον εγω τωrα... Κινουμαι με 4000 σαλ στην εθνικη, φρεναρω λιγο, οι στροφες πεφτουν στις 3000. Για πειτε τι ζορι θα τραβηξει ο compressor aφου θα πρεπει να εμπλακει και να ανεβασει τις στροφες του στις περιπου 15000, ωστε να δωσει πιεση οταν πατησω το γκαζι στις 3000σαλ και ολα αυτα μεσα σε 1με2 sec. Ή κανω λαθος ;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.