Jump to content

Billy_TSI

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

About Billy_TSI

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Billy_TSI's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Καλησπέρα Ομοίως σε Golf GT κόπηκε ο ιμάντας δυναμό στα 98000 χλμ. Το πρόβλημα δεν οφείλονταν στην φθορά του ιμάντα αλλά του ρουλεμάν. Ο ιμάντας δεν είχε κανένα σημείο φθοράς. Απλά το ρουλεμάν δεν γύρναγε όπως έπρεπε με αποτέλεσμα να τον σπάσει. Ακουγα θόρυβο από το σημείο του δυναμό 2 μέρες πριν σπάσει αλλά δεν το πρόλαβα. Εννοείται ότι αλλάχτηκαν όλα. Ρουλεμάν:26€, ιμάντας 32€, Τεντωτήρας 42€. Σε μη εξουσιοδοτημένο.
  2. Καλησπέρα ... Μετά από μία διαδρομή 10 λεπτών σταμάτησα σπίτι να πάρω κάτι και όταν έβαλα πάλι μπρος, είχαν θολώσει τα τζάμια. Βάζοντας τον αέρα παρατηρώ ότι δεν ξεθολώνουν και ότι το check engine είναι αναμένο. Στην σύντομη διαδρομή 1χλμ το αμάξι δεν τράβαγε μετά τις 3000στρ ενώ στο λεπτό μου ανάβει λαμπάκι θερμοκρασίας. Εσβησα και βάζοντας ODB βγαίνουν τα σφάλατα της φωτό... Ψάχνοντας στο web κατάλαβα οτι υπάρχει βλάβη στην ηλεκτρομαγνητική του turbo (P0245) και σίγουρα σε κάποιο κύκλωμα ελέγχου των ανεμιστήρων (P0691). Δεν ξέρω αν οι 2 βλάβες σχετίζονται. Εχει κανένας άποψη για τα παραπάνω; Σκέφτομαι Δευτέρα να το παώ οδηγώντας συνεργείο αφού η απόσταση είναι περίπου 15 λεπτά και λογικά δεν θα προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία.
  3. Τελικά ευτυχώς έχανε από την τάπα οπότε case closed. Ευχαριστώ nikdev και the_winner για την ενασχόληση με το θέμα
  4. Η κηλίδα που αφήνει στο έδαφος είναι στο ύψος της τάπας του κάρτερ. Το πάω σήμερα να δούμε από που χάνει.
  5. Καλησπέρα Εδώ και 10-15 μέρες βλέπω σημάδια από πολύ μικρή διαρροή λαδιού. Από ένα γρήγορο έλεγχο η τάπα είναι καλά βιδωμένη ενώ οπτικά δεν υπάρχουν κάποια ίχνη στο κάρτερ. Ψάχνοντας στο forum δεν βρήκα κάτι. Εχει συμβεί σε κανένα άλλο;
  6. Καλή Χρονιά και από εμένα. Πριν λίγα χρόνια ακριβώς ίδια διάγνωση (απώλεια συμπίεσης με πρόβλημα στις βαλβίδες) με πιο ήπια βέβαια συμπτώματα από τα δικά σου. Σε μένα αναβόσβηνε το check engine μόλις έβαζα μπρος (και μετά από λίγα λεπτά έσβηνε) ενώ υπήρχε μια μικρή απώλεια απόδοσης. Ευχυχώς είχα επέκταση εγγύησης και η ζημιά καλύφθηκε χωρίς να πληρώσω. Το αμάξι έμεινε μέσα (Gratsias Αγ. Παρασκευή) για 5 μέρες και μου το δώσανε λέγοντας μόνο ότι αλλάχτηκαν οι βαλβίδες. Ρώτησα για λεπτομέρειες αλλά δεν μου δόθηκαν. Από τότε και έχοντας κάνει επιπλέον περίπου 30,000 χλμ δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα πέρα από 2 αλλαγές πολλαπλασιαστών (τους τελευταίους 7 μήνες) που είναι πλέον κλασικό πρόβλημα ειδικά στα πρώτα GT (και όχι μόνο). Απόψή μου ότι η βλάβη που έχεις αν φτιαχτεί σωστά το πιθανότερο είναι να μην σε ξαναταλαιπωρήσει. Εννοείται ότι θα την έψαχνα σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπειών.
  7. Πολύ κατατοπιστικό το post σου Κωστα. Στο τελευταίο service πριν 1 μήνα διπιστώθηκε οπτικά και στο δικό μου ότι έχω μια μικρή διαρροή περίπου στο ίδιο σημείο. Πριν το παω δεν είχε βγει κανένα μήνυμα ενώ η στάθμη ήταν κοντά στο min. Μου προσθέσανε λίγο G12, μου σφίξανε τα κολάρα που υπάρχουν εκεί γύρω και φυσικά το παρακολουθώ.
  8. Billy_TSI

    Vagcom

    Καλημέρα Νίκο Μιας και φαίνεται να κατέχεις το θέμα, παίζει κάποιο ρόλο το version του καλωδίου; Βρήκα ας πούμε τα παρακάτω 2 από Γερμανία με 32€ και 42€ αντίστοιχα και δωρεάν μεταφορικά: Vagcom 805.1 VAG Com CAN BUS Hex CAN http://autodiag.de/vagcom-8051-vag-com-can-bus-hex-can-350.html VAG 908.1 Vagcom updated ODX data For VW/AUDI http://autodiag.de/vag-9081-vagcom-updated-odx-data-for-vw-audi-353.html Από ότι φαίνεται και τα 2 κάνουν τη δουλειά. Ευχαριστώ προκαταβολικά Βασίλης
  9. Φίλε Νάσο προφανώς και έχουν κάποιο τρόπο να μετράνε τη συμπίεση αλλά δεν ξέρω αν γίνεται από το διαγνωστικό. Αυτό που με έχει ξενερώσει είναι από την μια μεριά ότι μια τέτοια βλάβη στα 30Κ και με πολύ "σεβασμό" από εμένα στο αυτοκίνητο δείχνει κακή ποιότητα. Από την άλλη, η αιτιολογία που μου αναφέρθηκε στο τηλέφωνο με τις λίγες τεχνικές γνώσεις που έχω δεν στέκει. Οταν υπάρχει μειωμένη συμπίεση δεν μπορεί να φταίνε οι βαλβίδες καθώς η μέτρηση συμπίεσης γίνεται φυσικά με σβηστή μηχανή οπότε κάτι δεν κολλάει. Το γεγονός ότι δεν υπήρχε κάποια αισθητή πτώση απόδοσης ή κάψιμο λαδιού με κάνει λίγο αισιόδοξο ώς προς την έκταση της βλάβης. Θα ζητήσω κάποιο αποδεικτικό μέτρησης της συμπίεσης όλων των κυλίνδρων για να σιγουρευτώ. Αν βέβαια αυτό γίνεται. Πες τους σίγουρα να την μετρήσουν τη συμπίεση και σε σένα.
  10. Η αυτοψία έδειξε μειωμένη συμπίεση σε ένα κύλινδρο που οφείλεται σε λασκάρισμα κάποιων αντίστοιχων βαλβίδων. Μου είπαν ότι θα αλλαχτούν οι βαλβίδες και λογικά θα είναι οκ. Πολύ "περίεργη" βλάβη που μου θυμίζει άλλες εποχές... Ευτυχώς που τα καλύπτει όλα η επέκταση που μάλλον με αυτή τη βλάβη θα τα βγάλει τα λεφτά της. Από Δευτέρα η συνέχεια...
  11. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το πήγα σήμερα και τους το άφησα να το κοιτάξουν ενώ έχω ακόμα την επέκταση εγγύησης. Ελπίζω να βρούν γρήγορα τι παίζει χωρίς "πειράματα". Σε μένα το κάνει σχεδόν κάθε μέρα αφού στο γκαράζ το πρωί έχει σχετική υγρασία και κάπως χαμηλή θερμοκρασία. Το check αναβοσβήνει για 1 περίπου λεπτό και μετά όλα οκ.
  12. Ακριβώς το ίδιο είχα και εγώ το οποίο διορθώθηκε όταν σφίξανε τις πίσω αναρτήσεις... Και πριν πάω ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι ο ήχος προερχόταν από κάπου εσωτερικά.
  13. Thanks Geo & Flabi για τις απαντήσεις. Και εγώ κάτι τέτοιο σκέφτηκα ότι φταίει. Ο θόρυβος είναι ανεπαίσθητος με ελάχιστη διάρκεια (τουλάχιστον μέχρι τώρα) ενώ η γενικότερη συμπεριφορά της ανάρτησης δεν βλέπω να έχει επηρεαστεί σε κάτι. Επίσης όταν ζεσταθεί η ανάρτηση δεν κάνει κανένα θόρυβο που είναι λογικό. Αν δεν δω κάποια χειροτέρεψη μάλλον θα ασχοληθώ με το θέμα όταν πάει για service σε 3 μήνες. Λίγο 'κουλό' βέβαια στα 20k να τα παίζουν τα σινεμπλόκ. Σε πόλύ φθηνότερα αμάξια που είχα, αυτό συνέβαινε κοντά στα 40-50k χλμ. Αλλά βλέποντας την υπογραφή του geo λέω μια χαρά είμαστε !!!!
  14. Καλησπέρα Εδώ και κάτι μέρες παρατήρησα ακριβώς το ίδιο, ότι δηλαδή τρίζουν οι μπροστινές αναρτήσεις όταν το αμάξι (GT) περνάει από σαμαράκια ή βαθουλώματα με σχετικά χαμηλή ταχύτητα. Η ανάρτηση είναι "μαμά" με 20k χιλιόμετρα, χωρίς ιδιαίτερα "κηνυγητά". Εχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
  15. Thanks για τις απαντήσεις! Τελικά δεν ασχολήθηκα αφού το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε ξανά. Στο επόμενο service θα το αναφέρω αν και από ότι κατάλαβα δεν παίζει να βγει κανένα συμέρασμα. Οσο για τον ήχο στις 2500 ("σκουριασμένη κούνια") παρόλο που το κάνει (όχι πάντα) δεν βλέπω κάποια άλλη παρενέργεια όπως μείωση απόδοσης ή κάποια υστέρηση στην μετάβαση στο turbo.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.