-
Posts
48 -
Joined
-
Last visited
About xontros gt
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
Recent Profile Visitors
4,016 profile views
xontros gt's Achievements
VWClub Member (1/1)
1
Reputation
-
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQa30pHXcBbMAkFEqiUacqZnfIvHRo5u4wk2fzcwurJ1pnPAOm12ImvipC50qTM_r-04u5RzGpmxb8b/pub?gid=662659268&single=true&output=csv Εδώ είναι ένα log 4ρτη σε ανηφόρα που έπεσε σε safemode και έβγαλε και βλάβη την αντλία. Το αμάξι είναι Σεπτέμβριος του 2006 (οπότε πλαίσιο του 2007) LOG-01-140-115-xxx.CSV - LOG-01-140-115-xxx.CSV.csv Log-FFFFFFFFFFFFFFFFF.txt
-
Ωπ σωστά. Το αμαξι είναι golf v gt φίλτρο πρόγραμμά (Κρίτωνα) i/c s3 εξατμιση απο dp μεχρι πισο (63.5). Τωρα Τελευταία η αντλία εχει ξεκινισει μάλλον να πεθαίνει σιγά σιγά (155.000 χιλιομετρα) με αποτελεσμα τα γνωστα κομπιασματα που παλια τα ειχα πολυ σπάνια και μονο με πατημα 5ης η 6ης και ελεγα να την αλλαξω και σκεφτομαι να εβαζα κατι που δεν θα ειχε θεμα και σκέφτηκα την loba που ειναι ετοιμη λυση. Αυτο που μου κανει εντύπωση ειναι πως σε πρόσφατο λαγκαρισμα ενω στιγμιαία σηκώνει μεχρι και 160bar ξαφνικα πεφτει αποτομα.
-
Παρομοιο προβλημα ειχαν και μερικα 5ρια.Απο τη ζεστη τα επαιζε ο εγγεφαλος του immobilizer που ειναι μεσα στο καντραν και δεν λειτουργουσε και μαλιστα δεν το εβγαζε σαν βλαβη.Για τσεκαρετο και αυτο
-
Θα σου κανω 2 ερωτησεις και ειναι η ταλευταια φορα που ασχολημαι με αυτο το πατημα και ας πιστεψει ο καθενας οτι θελει.Αν ειναι για καθε πατημα να ασχολυμαι τοσο πολυ δεν θα εκανα αλλη δουλεια απ το να γραφω .Δηλαδη λες οτι το st ειναι ποιο γρηγορο απο gt και τα 2 μαμα??Με gti?Να φανταστω κοπιο η και μπρωστα το st.Το τι ηταν το st ξερω απο πολυ σιγουρη πηγη και πολυ καλα(η πηγη μου δεν ειναι αυτη που νομιζεις) Αυτα απο μενα
-
Δεν θα κατσω να ποσταρω δυναμομετρισεις και αλλα στοιχεια.Ενα πατημα ηταν και με περασε απλα ειπα τι λεει το ιδιο το παιδι οτι ειναι το αμαχι του γιατι αλλο ειναι το φιλτρο τελικο και αλλο το αγωνιστικος καταλυτης μεσαιο τελικο φιλτρο και προγραμμα.Επεις να σου πω οτι ο 2.0 DURATEC περνει ευκολα αλλογα αφου η miltek στο site δηλωνει 22 αλογα με φουλ εξατμιση.Και ακομα να πω οτι το st δεν υπηρχε περιπτοση να το μαζεψω πουθενα.Τωρα στο θεμα μας για τα μαμα απλα δεν εχουν επαφη.Οσο δρομο εχει το gt τοσο θα ανοιγει δοκιμασμενο
-
Να πω και εγω μια και ειναι το δικο μου gt.Με το παλικαρι με το φιεστα ανοιξαμε κανονισμενα μεσο ενος φιλλου δικαβαλοι και οι 2.Το πρωτο πατιμα που δεν εχει βαλει το βιντεο παταμε απο δευτερες και μεχρι τελιωματα τετταρτη το φιεστα εινα 1,5-2 αμαχια μπροστα.Εμενα μου δηλωσε φιλτρο μεσαιο τελικο.Στην κουβεντα που ειχαμε μου ειπε οτι πατισε με corca opc και πηγεναι μαζι μεχρι τα 240.Μετα μπηκα στο fiesta club και ειδα οτι το συγεκριμενο ειναι φιλτρο προγραμα εξατμιση και εχει δυναμομετριση 190 αλογα μοτερ σε maha.Ολα αυτα τα λεει σε δικα του ποστ.Επειδη εχω πατισει με μαμα φιεστα st τα αυτοκινιτα απλα δεν εχουν επαφη.Το golf ειναι αιωνες μπροστα.Να πω οτι το δικο μου ειναι μαμα.
-
+10000000 Οταν πηγα να αλαξω τα λαδια εχοντας 20000 στ gt μου τους ειπα θελω να κανω το long life μου ειπαν οτι τοτε θα μου αλαξουν λαδια οταν βγαλει ενδειξη.Αν θελω να κανω service καθε 15000 τοτε βαζω αλλης προδιαγραφης λαδι.Οταν βαζεις λαδι προδιαγραφης long life τοτε πας με την ενδειξη στην οθονη.
-
Λογο του ειναι πολυ σπαστικο να καθεσαι να γραφεις cd και να τα αλαζεις ενω οδηγας,μεχρι να λυθει το μυστιριο αν το rcd 300 με ενα update θα πεζει mp3 μολις πηρα αυτα απο το e-shop http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.660727 http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555023 Τωρα για το ποσο ευχριστα ειναι και ποσο καλα παιζουν θα σας ενημερωσω μολις τα δοκιμασω.Εχω ακουσει καλα λογια παντος....
-
Ναι Αλιμου 89 ειναι.Εκει λεω να το βαλω εκτος αν βρω καπου καλυτερα που δεν νομιζω