Jump to content

GGT_29

Members
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

About GGT_29

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

GGT_29's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Για GTI V Edition 30 το part number είναι το G052171A2 Σύμφωνα με το site της Fuchs: TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80 Premium gear oil for passenger cars. Offering good gearbox efficiency. Good cold start behaviour. Suitable as fill for life fluid according to manufacturer. Specifications & Approvals: API GL-5 Fuchs recommendations: MIL-L-2105 D ALFA ROMEO BMW 2300 1434 404 BMW 2300 7533 513 BMW 2300 7533 818 CITROËN FIAT FORD M2C200-C/C2/C3 LANCIA OPEL 19 40 182 OPEL 19 40 757 OPEL 19 40 768 OPEL 19 40 776 PEUGEOT RENAULT VOLVO 97308 VW 501 50 (G 005 000 05/ G 005 000/G 005 000 20/ G 052 911 A1/A2) VW TL 521 71 (G 052 171 A1/A2) Αρα 75W-80 GL5
  2. Καλησπέρα, Αγωνιστικό Sachs Performance Racing Τετράφτερο μετα απο 24000 km χωρίς σκίσιμο με χαμηλό over 1.45 και χωρίς ανοίγματα και κόντρες παρέδωσε πνεύμα. Συγκεκριμένα ενώ στην αρχή δεν παρουσιάζει πρόβλημα μετά απο οδήγηση περίπου 30 λεπτών, οταν είναι σταματημένο δεν μπορεί να μπεί καμία ταχύτητα παρά μόνο με πολύ ζόρισμα. Το περίεργο είναι οτι οταν το καταφέρω να βάλω ταχύτητα, μετά μπένουν όλες χωρίς πρόβλημα. Εν κινήσει μόνο καμιά φορά δυσκολευεται να αποσυμπλέξει την ταχύτητα. Πάω για δίσκο πλατο το δευτερο σε 2 χρόνια και αυτή την φορά θα βάλω stock. Δεν το συνιστώ σε κανένα το συγκεκριμένο της Sachs Performance, εκτός και αν το κινεί μόνο σε πίστα και αυτό με επιφύλαξη.
  3. ξερει κανείς κωδικό για stock μπουζι σε GTI/V EDITION'30? Ευχαριστώ.
  4. Παιδια χρόνια πολλα, Εχω GTI Edition 30 και σκέφτομαι για εισαγωγή και πρόγραμμα απο GIAC. Είναι κανείς που έχει βάλει? Εντυπώσεις για την λειτουργία και την δύναμη του αυτοκινήτου? Ευχαριστώ.
  5. Πως το εννοείς ψόφια? Τόσα γρηγορα κυκλοφορούν στα γνωστα στέκια. Δοκίμασε εκει.
  6. Ωραιος,πόσα άλογα είναι το δικό σου? Ούτε καν κατάλαβε τι τον περίμενε.
  7. Δυναμομετρημένο 310hp? Και το RS να ήταν (Stock) πάλι μπροστά θα ήσουν!Λίγη προσοχή με τον συμπλέκτη θέλει και όλα μια χαρα.
  8. Εσύ μπροστά? Πόσα άλογα είσαι φίλε μου και τί φοράς? Εγω πρώτο στάδιο σε Edition 30 απο e-tuners γύρω στα 300hp. Ρωτάω γιατι κάποια στιγμή θέλω να φτάσω κοντά στα 350.
  9. Απο ρολαριστα που ανοίξατε (στο link που δινεις) εγώ δεν βλέπω να σε περνάει δύσκολα. Για 20 άλογα διαφορά και με την ροπή υπέρ σου στις μεσαίες, σου έφυγε πολύ καλά. Το ψοφίμι που λες είναι πάρα πολύ υπερβολικο. Οταν κάνεις άνοιγμα τα δίνεις όλα ακομα και αν έχεις 100 hp παραπάνω.
  10. Ηταν κανείς απο εδώ με golf V gt, Εχτές στην Μαραθώνος με κατέυθυνση προς Μαραθώνα? Μου φάνηκε για βελτιωμένο και πήγαινε σχετικά καλά. Μπορεί να κάνω και λάθος. Ανοίξαμε απο τετάρτες (νομίζω) εγώ απο πίσω και χωρίς να το πηγαίνω τέρμα μέχρι τα 210 ήμουν 4-5 αυτοκίνητα μπροστά ίσως και παραπάνω. Στο δεύτερο πάτημα ήρθε επιταγχυνόμενος απο πίσω και δεν πρόλαβα να κατεβάσω απο έκτη γιατί έστριψα παρακάτω. Εγω έχω GTI Ed30 απο etuners 300 HP. Καλη Χρονιά σε όλους.
  11. Edition 30 Golf V Χρονολογία 08. Μετά απο το mtm που φόραγα για ένα χρόνο αποφάσια να κάνω αλλαγή σε κάτι πιο δυνατό ιδιαίτερα στις ψηλές στροφές. Εγκατέστησα το πρώτο στάδιο e-tuners χωρίς περιφερειακά. Σύμφωνα με τον Κρίτων έχει over περίπου 1.45 και στον κόφτη 1.20. Σε σύγκριση με το 1.7 over και 1.05 στoν κόφτη της mtm, είναι πιο γραμμικό και πιο δυνατό ψηλά στο κόφτη. Χωρίς δυναμομέτρηση υπολογίζουμε περίπου 300hp έναντι τα 285hp που υποστήριζε η mtm. Επιπρόσθετα απο τα 25000 km και μετά έχω εγκαταστήσει και τετράφετο αγωνιστικό δίσκο πλατώ της SACHS Race Engineering . Θα μείνω σε αυτο που είπε ο Κρίτωνας όταν τελιώσαμε με την εγκατάσταση.<<Τα καλύτερα είναι απο εδώ και πέρα με την υποστήριξη που θα έχεις απο εμάς.>> Εύχομαι να γίνει και πράξη. Η πρώτη συνεργασία με τα παιδία ήταν πάρα πολύ καλή,ιδιάτιερα σε σύγκριση με αυτή που είχα με την mtm. Για μένα μέτράει πολύ που ασχολήθηκε προσωπικά μαζί μου ο Κρίτωνας και ήταν πρόθυμος να βοηθήσει σε ότι μπορούσε.
  12. Σε ευχαριστώ. Λες να δημιουργήσω πρόβλημα στο βολάν αν το αφήσω λίγο ακόμα μέχρι να το αλλάξω?
  13. Gti Edition 30 με 25000 km. Πατινάρει η πέμπτη και εχτη και καμιά φορά και η τετάρτη σχέση. Μαλλον πάω για δίσκο πλατώ. Πρέπει να αλλάξω και βολαν? Πόσα km με βγάζει ακόμα χωρίς να δημιουργήσω πρόβλημα στο βολαν? Καμια ιδέα για aftermarket δίσκο πλατω? Ευχαριστω
  14. Πάμε για αλλαγή τρόμπας και βλέπουμε. Λόγω εγγύησης πληρωνω μόνο το φίλτρο.
  15. Στο σέρβις κοιμούνται. Το πήγα για λάδια αλλού. Στο σέρβις ούτε κατάλαβαν τι τους έλεγα. Μου ειπαν απο εκει που άλλαξα λάδια οτι μπορεί να είνα το φίλτρο της τρόμπας βενζίνης. Στο σέρβις τους έλεγα για έλεγχο στο ποτηράκι και με κοίταγαν σαν ufo.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.