Jump to content

ioafast

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About ioafast

  • Birthday 12/24/1977

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ηπείρου - Ιωαννιτών
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

ioafast's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Για να δούμε... Αύριο το μεσημέρι κανόνισα ραντεβού με το “γιατρό” για να δει το POLO. Όντος, για 60 € καλύτερα να την αλλάξω παρά να με αφήσει καμιά μέρα στη μέση του πουθενά.
  2. Λοιπών για ακούστε και αυτό: Εδώ και 2 με 3 μέρες περίπου το αυτοκίνητο δυσκολεύονταν να πάρει μπρος. Όταν με το καλό έπαιρνε μπρος ο κινητήρας δούλευε σαν πλυντήριο! Δεν κρατούσε σταθερό ρελαντί, έκανε πως πάει να σβήσει και είχε πολλούς (μα πάρα πολλούς) κραδασμούς. Μέχρι τώρα αρκούσε μία καλή γκαζιά για να επανέλθουν όλα στο σωστό δρόμο. Σήμερα το πρωί πήρε μπρος μια χαρά. Αργότερα όμως μουλάρωσε για τα καλά! Είκοσι λεπτά πάλευα με τη μίζα και όταν καλή ώρα ξύπνησε ο κινητήρας κράταγε ρελαντί στις 3.000 στροφές! Σβήνω επι τόπου μη τον κάψω πρωί πρωί και ξαναμιζάρω. Αποτέλεσμα : ρελαντί αυτή τη φορά στις 1.500. Οκ, λέω και ξεκινάω μία γύρα στο τετράγωνο και ως δια μαγείας πάλι όλα καλά. Τηλεφωνώ που λέτε στο συνεργείο και μου απαντά ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι πρόβλημα με τη βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων. Υπάρχει κάποιο μέλος που είχε στο παρελθόν πρόβλημα με αυτό το ανταλλακτικό; Υ.Γ. Το αυτοκίνητο είναι 1.4 75 ίππων μοντέλο 6/2003 με 110.000 Km.
  3. ioafast

    Ζανφόρ

    Τελικά ήταν όντως τα στοπ τις ζανφορ. Η αντιστρεπτική του δικού μας αυτοκινήτου (χρονολογία 2003) χρησιμοποιεί δύο πλαστικά στοπ που εφαρμόζουν πάνω στην ράβδο. Δυστυχώς αν αυτά σπάσουν δεν μπορούν να περαστούν καινούρια αλλά αντικαθίσταται η ράβδος. Σε άλλη περίπτωση η ζανφορ αποκτά “τζόγο”. Το ανταλλακτικό 75,00 € και η εργασία άλλα 60,00 € (άλλαξα και σινεμπλοκ). Θα προσπαθήσω να ανεβάσω στο forum φωτογραφίες της παλιάς ζανφορ και των σπασμένων βάσεων. Φυσικά η επισκευή δεν έγινε στην επίσημη αντιπροσωπία…
  4. ioafast

    Ζανφόρ

    Adr3as, έχεις δίκιο τελικά (έστω και εν μέρει). Επικοινώνησα και εγώ με τον Φιλοσίδη. Η μπροστινή ζανφόρ δεν έχει 25,00 ¤ αλλά 75,00 ¤. Την τιμή αυτή την εξακρίβωσα τηλεφωνώντας και σε δύο-τρεις ακόμα εμπόρους. Είναι όντως 75,00 ¤. Ίσως άλλαξες τα λάστιχα της ζανφόρ και όχι την ίδια τη ράβδο. Δέν έχει πάντως και μεγάλη σημασία καθώς σε κάθε περίπτωση η διαφορά από τα 150,00 ¤ που μου ζήτησαν στην εδώ αντιπροσωπεία είναι τεράστια και αδικαιολόγητη! Το ίδιο συμβαίνει και με τα εργατικά. Από τα 110,00 ¤ του εδώ αντιπροσώπου ο Φιλοσίδης για την αλλαγή της ζανφόρ ζητάει μόλις 50,00 ¤. Στην ουσία οι εδώ χρεώσεις είναι διπλάσιες!!! Σκέφτηκα ότι ίσως να έγινε κάποια παρεξήγηση με τον ντόπιο αντιπρόσωπο και γι'αυτό ξαναπήγα σήμερα για να εξακριβώσω τα όσα μου έχει ήδη πεί (χωρίς βέβαια να του πω τι έχω ήδη μάθει). Και όμως...Επέμεινε στα γνωστά: 150,00 ¤ η ζανφόρ και 110,00 ¤ η εργασία. Κρίμα...
  5. ioafast

    Ζανφόρ

    Polo 1.4 (75 ίπποι) μοντέλο 07/2003 με 85.000 χλμ. Εδώ και μία εβδομάδα περίπου άρχισα να ακούω ένα "γδούπο" από το δεξί μπροστά αμορτισέρ κυρίως όταν το αυτοκίνητο περνούσε πάνω από λακκούβα. Με λίγη περισσότερη προσοχή όμως πρόσεξα ότι το χτύπημα αυτό ακουγόταν και σε απότομες αλλαγές κλίσης όταν συμπιέζονταν το συγκεκριμένο αμορτισέρ. Εξετάζοντας το αυτοκίνητο πλέον με προσοχή τρόμαξα καθώς ακόμα και σταματημένο, αν του ασκηθεί πίεση το αμορτισέρ χτυπάει. Η επίσκεψη όμως στο συνεργείο αποκάλυψε ότι το πρόβλημα βρίσκεται στη ζανφόρ! Συγκεκριμένα, η ζανφόρ στο αυτοκίνητο μας έχει δύο πλαστικές υποδοχές (σαν ούπες) που λειτουργούν σαν stop, εμποδίζοντας τη από το να μετακινείται δεξιά και αριστερά. Η υποδοχή αυτή είναι ένας μικρός πλαστικός κύλινδρος σε μέγεθος αναπτήρα περίπου. Στο δικό μου αυτοκίνητο το δεξί stop έχει σπάσει επιτρέποντας στη ζανφόρ να μετακινείται προς τα δεξιά με αποτέλεσμα όταν συμπιέζεται η ανάρτηση η ράβδος να βρίσκει και να προκαλεί έτσι τον θόρυβο. Η ουσία όμως είναι πως σύμφωνα με την αντιπροσωπία (επίσημος έμπορος) το stop (υπενθυμίζω ότι είναι ένας μικρός πλαστικός κύλινδρος σε μέγεθος αναπτήρα) δεν πωλείται ξεχωριστά αλλά πακέτο με τη ζανφόρ! ¶ρα έχουμε και λέμε: 150,00 € η ζανφόρ + 110,00 € εργασία και ζυγοστάθμιση = 260,00 € σύνολο. Αναρωτιέμαι αν κάποιο άλλο μέλος του forum αντιμετώπισε ποτέ παρόμοιο πρόβλημα και πως το αντιμετώπισε; Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο και δεν έχει τρακάρει ποτέ. Επίσης αλλαγές σε ανάρτηση και ζάντες δεν έχουν γίνει.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.