Jump to content

paknik

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About paknik

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

paknik's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παιδες καλησπερα Μιας και μιλαμε για σφυριγματα. Ξερετε τι ειναι αυτο το σφυριγμα στα ΤΣΙ οταν ξεκινας απο σταση και μετα σταματαει αποτομα αφου ακουστει ενα "κλικ"? Σαν κατι να αρχιζει να δουλευει και μετα αποτομα να κλεινει σαν διακοπτης. Ευχαριστω
  2. Καλησπερα παιδια Απο mtm κανενα νεοτερο?? Μου ειχανε πει στο τηλ για τελη Απριλιου
  3. Μηπως ξερεις φιλε μου αν θα διατεθει και κατι για το 140 ???
  4. Καλημερα παιδια Εμαθε η εβαλε κανεις προγραμμα στο TSi του?
  5. Οχι ρε κολλητε. Σε κινηση ημουν με την εξατμηση του μπροστα ταξι μεσα στην μαπα μου.
  6. Παιδια καλημερα Σε climatronic, Εχω παρατηρησει οτι οταν αναβω μονο καλοριφερ και το ECON αναβει , οταν βαζω ανακυκλωση αερα , το ECON σβηνει μονο του. Εγω θελω να βαζω ανακυκλωση και να μενει ανοιχτο το ECON. Γινεται?? Το εχει παρατηρησει κανεις? Στο manual δεν λεει τιποτα γιαυτο.
  7. Καλησπερα παιδια Πηρα σημερα την MTM παλι τηλεφωνο (χωρις να εχω το αμαξι ακομα ) και με πληροφορησαν οτι εχει βγαλει προγραμμα για το 140 πηγαινοντας το 200 αλογα με μια μικρη αυξηση στην πιεση και εγγυημενα χωρις προβληματα. Ξερει κανεις τιποτα? Το εχει βαλει κανεις? Αξιζει?
  8. paknik

    Golf V Gt Owners

    Προσγειωμενο μου φαινεται το παιδι αγαπητε doc.Ειπε να ακολουθα τα 2λιτρα οχι να τα περναει.Φιλικα και εγω στο λεω.
  9. Γενικα το test drive που εκανα με ικανοποιησε. Το gt δεν το εχω κανει για να σου πω. Για το TSI λοιπον : Η 2,3 του ειναι πολυ καλη.Το πεταγμα που λες το νοιωθεις εντονα ακομα και στην 3η ταχυτητα απο πολυ χαμηλα , για 2η δεν το συζηταω , μεχρι τις 4000 - 4500 στροφες.Μετα φυσικα δεν νοιωθεις τοσο πολυ τραβηγμα οσο χαμηλα αλλα φτανει για πλακα αμα ξεχαστεις στον κοφτη! Εχει πολυ ροπη ακομα και με 4η , δεν βαζει φωτιες αλλα επιταχυνει εξισου γρηγορα. 5,6η δεν ειναι ουτος η αλλως σχεσεις για επιταχυνση αλλα ειναι αρκετα ευελικτες. Φαντασου οτι με 3 ατομα μεσα και 6η με 2000 στροφες το αμαξι τραβαγε και δεν ειχα τοσο μεγαλη αναγκη για να κατεβασω ταχυτητα. Φανταζομαι πως το gt θα ειναι ακομα πιο ευελικτο λογω της διαφορας ιπποδυναμης και μπορει να ειναι ακομα πιο γρηγορο πολυ ψηλα. Η ιπποδυναμη ομως ειναι κατι που μπορεις να καλυψεις με πολυ μικρο κοστος αργοτερα , αν βεβαια δεν σε ενδιαφερουν τα μεγαλητερα δισκοφρενα , οι αλλαγμενη μασκα και οι 17αρες ζαντες του gt. Φρενα ,αναρτησεις με καλυψαν πληρως Πιστευω να σε βοηθησα λιγακι. Περισσοτερα ας μας πουν και τα παιδια που εχουν αγορασει το TSI.
  10. Στο test drive που εκανα διαπιστωσα (οσο προλαβα) οτι οι αναρτησεις του sportline ειναι σκληρες αλλα οχι και ακραια πραγματα. Θα τις προτιμουσα βεβαια λιγο πιο σκληρες γιατι παιρνει καποιες κλισεις που μπορει να σε τρομαξουν, αλλα με ασφαλεια. Καπου διαβασα οτι το turbo ειναι της Borg Wagner αλλα δεν ξερω ποιο μοντελο.
  11. Μια χαψια σκονη τρως μαλλον απο τα TSi EEEEΡΕ ΠΙΚΡΕΣ !! Edit by doggy: Η δημοσίευση είναι εκτός θέματος και θα διαγραφεί σύντομα.
  12. Τι λεει το ατομο ρε παιδες? Μαλλον τα 75 αλογα που εχει γεννησαν ή πατησε φρενο το TSI. Το αλλο με τον τοτο να μας πεις golfakia. Edit by doggy: Η δημοσίευση είναι εκτός θέματος και θα διαγραφεί σύντομα.
  13. Συμφωνω με ολους σας , αλλα , εγω αναφερωμουν μονο σε οτι εχει να κανει με κινητηρα. Δεν θελω να πιστευω πως οι αναρτησεις , τα φρενα και ολα τα αλλα δεν θα ανταπεξελθουν σε μια αυξηση του κινητηρα κατα 30 ,το περισσοτερο, αλογα. Δεν θα κανουμε και τον ταρζαν με το αυτοκινητο....
  14. Δεν νομιζω να μας τα κρυβει , απλα το autotriti και το auto moto und sport το δυναμομετρησαν. Παντα σχεδον οι κατασκευαστες δινουν λιγοτερο απο οσο δειχνει το δυναμομετρο. Εκτος αν ειχαν χαλασμενο dyno Αλλα ΠΟΣΟ ειναι η ροπη?????
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.