Jump to content

dimitrisk

Members
  • Posts

    184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dimitrisk last won the day on January 5 2020

dimitrisk had the most liked content!

About dimitrisk

  • Birthday 12/04/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

User Information

  • Gender
    Not Telling | Απροσδιόριστο
  • Δήμος
    Άγιου Όρους - Άγιο Όρος
  • Νομός
    Άγιο Όρος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

4,625 profile views

dimitrisk's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Πολυ σωστος ο Τασος και γενικα υπαρχουν πολλα ατομα που οχι μονο αγαπανε το αυτοκινητο τους αλλα και την τσεπη τους, αφου αν δεν ξερεις θα στα περνει ο καθε απατεωνας. Ειμαι λιγο off topic αλλα δεν πειραζει. Τασο αν μετα το πρωτο σταδιο δεν δεις τα 130 που εχεις στοχο (ειναι λιγο δυσκολο) μην το πεταξεις στην θαλασσα αλλα κατεβα μια βολτα στην Αθηνα, για reprofilling εκκεντροφορων.Ξερω οτι μιλουσες για πρωτο σταδιο αλλα τα350 € που θελει ο Μπουμπης για να δωσει στους δικους σου εκκεντροφορους τα χαρακτηριστικα των stage 1 Schrick μου φαινονται αρκετα λογικα. Σημειωσε επισης οτι δεν χρειαζεσαι ρυθμιζομενα γραναζια για το stage 1.Και τοτε θα πας για 135+
  2. Χαιρετω ολους τους κολημενους BCBανθρωπους και ολους οσους προσπαθουν το ταπεινο 1.6 να βγαλει 130 αλογακια . Πραγματικα χαιρομαι που καποιοι επιμενουν παρολο που ξερουν οτι εχουν επιλεξει τον δυσκολο δρομο. Μπραβο millix καλοριζικο το νεο σου προγραμμα και ευχομαι να δικαιωθεις με την επιλογη σου. Εχω ομως μια ενσταση-απορια, γιατι τοση καψα να ανεβασεις τον κοφτη 7000+. Με τα χαρακτηρηστικα που εχουν οι συγκεκριμενοι εκκεντροφοροι 232 διαρκεια αν θυμαμαι καλα το στροφαρισμα πανω απο 7000 δεν εχει κανενα νοημα. Ενα σωστο προγραμμα και καθολου να μην ανεβασει τον κοφτη μπορει να κανει πολυ καλη δουλεια. Θελω ακομα να σου θυμισω οτι αν ο προγραμματιστης σου εχει δωσει παραπανω αβανς (που σιγουρα θα εδωσε) πρεπει να εισαι πολυ προσεκτικος με την βενζινη η οποια σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να ειναι λιγοτερα απο 100οκτανια. Καλα γκαζια και μην κολλας και αν δεν φτασεις τα 130 αλογα σιγουρα θα εισε αρκετα κοντα με full πρωτο σταδιο!
  3. Αντε και τουρμπατος κληρου!!! Τουμπανο το εργαλειο. Να το χαιρεσαι χωρις ταξιδια!!!
  4. Παιδια η επιλογη ειναι καθαρα θεμα γουστου. Κατα την ταπεινη μου γνωμη περισσοτερο κερδιζεις επειδη ξεφορτωνεσαι τον λαβυρινθο της μαμα εισαγωγης με το πνιγμενο φιλτρο παρα με τον κορυφαιο σχεδιασμο της σκουπας η του βαρελιου! Οπως λενε και οι φιλοι μας οι Αμερικανοι same shit different smell!!!!
  5. Ναι αλλα εγω μιλαω για εξωτερικα, σκουριαζουν και φαινονται χαλια. Αυτο που λες για τον θορυβο ειναι πολυ σωστο.
  6. Δεν διαφωνω μαζι σου, αλλα και οεπειδη ο Γρηγορης δεν εχει τρελλες απαιτησης για αυτο το διαλεξε. Φυσικ και ξερει οτι η KW και η PSS9 ειναι καλυετρες αλλα εχουν και αλλο κοστος.
  7. Περι ορεξεως αμορτισεροπιτα! Παρεπιπτοντως μεγειες Γρηγορη. Εχεις βαλθει να το τουμπανιασεις πολυ το Golfακι σου! Μην αρπαζεσαι με το τι λεει ο ενας και ο αλλος, ο καθενας κανει οτι γουσταρει στο αμαξι του, και αυτο ειναι προσωπικη επιλογη.
  8. Αν θα εβαζα τωρα τελικο θα εβαζα μονη μπουκα φαλτσοκομενη και επωνυμη. Τα περισσοτερα χειροποιητα τελικα μετα απο μερικα χρονια ειναι για ανακυκλωση!
  9. Οταν τα κανεις ολα αυτα θα ηθελα να με πας μια βολτα για να δω πως παει. Εγω φιλε μου εχω μεινει στο σχεδον α σταδιο και χλωμο το βλεπω να κανω κατι περισσοτερο. Οχι γιατι το 1.6 μου ειναι αρκετα γρηγορο αλλα γιατι το κοστος ειναι πολυ μεγαλο σε σχεση με το κερδος που θα εχεις σε ιπποδυναμη και κυριως ροπη. Ενας ακομα λογος ειναι η βενζινη και η τιμη της που γ@μιεται συνεχεια. Με 252 εκκεντροφορους και στροφαρισμα πανω απο7000 φανταζεσαι τι καταναλωση θα εχει? Θα πεις καλα ρε μεγαλε βελτιωνεις το αμαξι σου και σκεφτεσαι την καταναλωση? Ναι γιατι το χρησιμοποιω καθημερινα για να παω στη δουλεια μου και δυστηχως απο τα μπατζακια μου δεν τρεχουν€ . Και ολα αυτα για να εχω ενα 1.6 με σκαρτα140 αλογα που θα μου εχει φαει πανω απο 2500. Οχι ευχαριστω δεν θα παρω. Και μια φιλικη συμβουλη αν θες γκαζια κανε οικονομια και παρε το Polo GTI 9n2. Η διαφορα που θα δωσεις αν πουλησεις το δικο σου ειναι λιγοτερα απο 8000€ και θα εχεις και καινουριο αυτοκινητο ακρως βελτιωσιμο.
  10. Συμφωνω οτι μπορει να κανει δουλεια ο ρυθμιστης σε αυτοκινητα με ελευθερη εισαγωγη(σκουπες -βαρελια) αλλα σιγουρα κανει πολυ καλυτερη δουλεια ενα σωστο προγραμμα. Στην ουσια ειτε με το ρυθμιστη ειτε με προγραμμα δινουμε περισσοτερη βενζινη η οποια σε συνδυασμο με τον παραπανω αερα απο τη νεα εισαγωγη μας δινει καλυτερη αποδοση. Στην πρωτη περιπτωση ομως κανουμε το μιγμα πλουσιοτερο παντου ακομα και εκει που δεν χρειαζεται. Ενω με το προγραμμα επεμβαινουμε και αλλαζουμε το μιγμα μονο οπου χρειαζεται. Η διαφορα ειναι σημαντικη στην αποδοση και κυριως στην καταναλωση. Οσοι σκοπευουν να βαλουν αργοτερα προγραμμα ας μην δωσουν πεταμενα λεφτα για ρυθμιστη. Οσοι παλι για καποιον λογο δεν θελουν να φτιαξουν προγραμμα τοτε ο ρυθμιστης ειναι μια καλη λυση αν και με αυξημενη καταναλωση. Οσο για τις σκουπες εχω Simota και ειναι μια χαρα, αλλα δεν εχω δοκιμασει αλλη για να κανω τη συγκριση. Παντως δεν νομιζω να υπαρχουν αξιολογες διαφορες.
  11. Δεν εχει κανενα απολυτως νοημα αυτη η πατεντα. Απο οτι καταλαβα μαλλον θες τα μεγαλυτερα μπεκ του1.6(δεν ξερω αν οντως ειναι). Ωραια αντε και τα εβαλες τι περιμενεις να γινει? Τι εννοω, απλα θα εχεις την δυνατοτητα υστερα απο προγραμματισμο να δωσεις περισσοτερο καυσιμο στους θαλαμους καυσης, πραγμα αφενος αχρηστο αφετερου μπορεις να το κανεις και με τα δικα σου μπεκ ειτε αυξανοντας το duty cycle ειτε αυξανοντας την πιεση στο κυκλωμα της βενζινης. Παλι ομως δεν κερδιζεις τιποτα(σιγουρα θα χασεις απο ενα πολυ πλουσιο μιγμα) γιατι το προβλημα γενικα δεν ειναι η ελειψη καυσιμου αλλα η ελειψη αερα. Βρες τροπο να δωσεις περισσοτερο αερα στο θαλαμο καυσης και το περισσοτερο καυσιμο το βρισκεις οτι ωρα θελεις. Για αυτο και λεμε οτι μετα απο καθε αξιολογη βελτιωση χρειζομστε προγραμμα, για να εχουμε παντα το απαραιτητο καυσιμο που χρειαζομαστε.Ελπιζω να βοηθησα.
  12. Συμφωνω απολυτως!!! Και μαζι σου συμφωνω!
  13. Ακριβως αυτο λεω και εγω!
  14. Κατ'αρχας δεν αναφερομαι στο δικο μου αυτοκινητο αλλα στου Γρηγορη που εβγαλε 110 αντι για 115 που περιμεναμε και εγω προσπαθησα να δωσω μια λογικη εξηγηση. Και η κακης ποιοτητας βενζινη θα μπορουσε να δικαιολογηση το αποτελεσμα. Ακομα δεν πιστευω οτι υπαρχει κανεις που βαζει κακη βενζινη εις γνωση του απλα μερικες φορες τυχαινει.
  15. Οτι και να κανεις σε ενα αυτοκινητο ενα ειναι σιγουρο. Θα χασεις τα λεφτα που εδωσες. Ειτε ειναι 10000€ για μοτερ ειτε 2000€ για ζαντες ειτε 10€ για πλυσιμο. Ο καθενας ομως σκεφτεται διαφορετικα, παντως στην περιπτωση σας θα περιμενα λιγο και θα επερνα ενα καινουριο Golf GT 1.4 170ps! Περι ορεξεως τροπετοπιτα!!! Αληθεια εχει ακουσει κανεις για τροπετο με πολλα χλμ? Τι σκατα ολοι στα 10000χλμ πανε και τα στουκαρουν.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.