Jump to content

Toliver

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About Toliver

  • Birthday 04/05/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,311 profile views

Toliver's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Σε εμενα παντως τελικα ηταν κομμενο ρουλεμαν στο top mount. Με την αλλαγη αμορτισερ αλλαχτηκαν κ top mounts και ρουλεμαν οποτε κ σταματησε ο θορυβος. Ηταν ελαφρυς μεταλλικος που ακουγοταν κυριως σε πεζοδρομους κλπ κ οχι τοσο σε μεγαλες λακουβες Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  2. παιδια δεν ξερω αν εχει καποιο νοημα η προληπτικη αλλαγη. Το κροταλισμα ειναι φυσιολογικο μεχρι ενα βαθμο οταν το αμαξι ειναι κρυο και σβηστο πολυ καιρο. Το ανησυχητικο πιστευω ειναι η ενδειξη του check engine που καταγραφει σφαλμα στους αισθητηρες στροφαλου-εκκεντροφορου που ουσιαστικα μεταφραζεται σε χαλαρωμα καδενας και εκει κινδυνευεις να πηδηξει δοντι κλπ. Εκτος κ αν κανω λαθος δεν θυμαμαι εδω να γραφτηκε περιπτωση να πηδηξε δοντι χωρις πρωτα να αναψει το check engine
  3. Μια απο τα ιδια κ σε εμενα golf v tsi 140 του 2006. Κανενας που να εβγαλε ακρη;;
  4. Πηγαινε οπω Πηγαινε οπωσδηποτε για διαγνωση και κανε και τηλεφωνο στην κοσμοκαρ. Θα σου καλυψουν ενα ποσοστο σιγουρα. Πιεσε τους αρκετα το αυτοκινητο σου ειναι 4,5 ετων.
  5. Φιλε μου το καινουριο γραναζι εχει διαφορετικο κωδικο και λενε οτι ειναι βελτιωμενο. Ενας μαστορας απο συνεργειο μου ειχε πει οτι το παλιο δεν ηταν απο βαμμενο χαλυβα και τρωγοταν, ενω το καινουριο ειναι. Δεν ξερω αν ειναι αληθεια αλλα το σιγουρο ειναι οτι εχει αλλο κωδικο ανταλλακτικου το καινουριο γραναζι και ειναι και πιο ακριβο. Επειδη ειχα και εγω το ιδιο προβλημα τελικα αλλαξα μονο καδενα, στο εξουσιοδοτημενο που το πηγα μου ειπανε οτι εχουν αλλαξει ~200 καδενες και κανενας δεν τους ειπε για προβλημα στο γραναζι μετα. καναμε συμφωνια οτι αν στα επομενα 2 χρονια βγει οποιοδηποτε θεμα με το γραναζι δεν θα πληρωσω εργατικα, παρα μονο το ανταλλακτικο. Θελω να πω στα παιδια που εχουνε το προβλημα με μεταβλητο/καδενες να το κυνηγησουν πολυ με την κοσμοκαρ. Παιζει πολυ μεγαλο ρολο η ηλικια του αυτοκινητου και τα χιλιομετρα ακομα και αν ειναι εκτος εγγυησης. Οσο πιο καινουριο το αμαξι και πιο λιγα τα χιλιομετρα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι και η εκπτωση.
  6. Σευχαριστω για τη λεπτομερη περιγραφη σε εμενα υπηρχε κροταλισμα για 1sec περιπου αλλα οχι παντα. Καποιες φορες αν θυμαμαι καλα οταν ειχα μερες να το βαλω μπρος το κροταλισμα μπορει να εκανε και 2sec. Μιας και καδενα-γραναζι δεν συνδεονται φανταζομαι δεν εχει νοημα να πληρωσω 300 (ή 500) για το γραναζι (δεδομενου οτι η καδενα θελει στανταρ αλλαγμα αφου εβγαλε το σφαλμα.). Υπαρχει κυνδυνος αν εχει θεμα το γραναζι να ξαναχαλασει την καινουρια καδενα ή ειναι τελειως ακυρη ερωτηση;; Επικοινωνησα και με κοσμοκαρ, απλα μου ειπαν οτι ειναι εκτος εγγυησης και δεν γινεται τιποτα...
  7. Ευχαριστω για την απαντηση,αρα αν το εχω καταλαβει καλα, το προβλημα ξεκιναει απο το γραναζι και μετα χαλαρωνει η καδενα καποια στιγμη, σωστα;; Η ειναι ανεξαρτητα το ενα με το αλλο; Υπαρχει μηπως τροπος να δουνε το γραναζι οταν ανοιχτει και να φανει αν θελει αλλαγη ή οχι;; Ο καθαρισμος του γραναζιου που ειχε αναφερθει εχει καποιο νοημα μηπως και γλυτωσω την αλλαγη;; Επισης εστειλε κανενας επιστολη στην VW για το θεμα και βγηκε κατι;;
  8. Λοιπον, μετα απο καποιους μηνες που κροταλιζε δυστυχως εχτες αναψε και το ρημαδι το check engine. Golf TSI 140HP 11/2006 ~120K km. Το πηγα στο συνεργειο (εξειδικευμενο) και τα μου ειπανε οτι θελει αλλαγη η καδενα και τα παρελκομενα του σετ (τεντωτηρας, γλυστρες κλπ) αλλα οχι γραναζι μεταβλητου.Κοστος ~550€. Σε αντιπροσωπεια που ρωτησα μου ειπανε οτι θελει και το γραναζι μεταβλητου γιατι "δεν ξερεις ποτε αν εχει προβλημα και δημιουργησει θεμα ξανα". Κοστος 1000€+ΦΠΑ. Ημουν πλαγια και δεν ειδα καλα τον κωδικο σφαλματος ηταν κατι με εκκεντροφορο εκτος θεσης η συγχρονισμου και το νουμερο 40. Ηθελα να ρωτησω τους πιο εμπειρους στο θεμα τα εξης: -> Στην αντιπροσωπια στο σερβις 1 μηνα πριν που ρωτησα για το κροταλισμα μου ειπαν "αφου δεν εχει σφαλμα ειναι γραναζι μεταβλητου, η καδενα αφηνει σφαλμα στον εγκεφαλο". Ισχυει κατι τετοιο και αν ναι θελει αλλαγη και το γραναζι;; -> Στο εξειδικευμενο μου ειπαν κατηγορηματικα οτι δεν θελει αλλαγη το γραναζι, μονο η καδενα και οτι δεν το εχουνε αλλαξει σε κανενα αμαξι αυτο. Ποιος τωρα απο τους 2 λεει @@? Το γραναζι μεταβλητου ειναι +300€ αποτι μου ειπανε. -> καταφερε να βγαλει κανενας ακρη με τον κεντρικο αντιπροσωπο μπας και καλυψουνε τη βλαβη δεδομενου οτι το αμαξι εκανε παντα σερβις σε αντιπροσωπια στο χρονο που επρεπε;; Το θεμα με την καδενα ειναι λαθος κατασκευης οχι λαθος χρησης αφου ολα τα σερβις γινονται προβλεπομενα στην εταιρια και υποτιθεται οτι η καδενα δεν ειναι για να αλλαζει, ας βαζανε ενα ρημαδι ιμαντα να τελειωνουμε!!
  9. Οκ παιδια ευχαριστώ πολυ!
  10. Αν το αφησω παιζει να αρχισει να ανοιγει ή να απλωνει σκουρια; Ξερει κανεις αν μπορω να του βαλω κατι που να το καλυψει τουλαχιστον να μην απλωσει (ανεξαρτητα αν φαινεται ή οχι);
  11. Toliver

    Untitled Album

  12. Καλησπερα σε ολους, εχω ενα Golf TSI MKV και σε ενα σημειο στο καπω εχει σκασει το χρωμα οπως φαινεται στη φωτο. Γενικα δεν εχω καμια ιδιαιτερη τρελα με το χρωμα κλπ.εχει και κατι ψιλες γρατζουνιες απο κλειδι (απο καποιον #@$@@& που δεν τον πετυχα) αλλα δεν τις εχω φτιαξει καν. Το συγκεκριμενο δεν εχω ιδεα πως ξεκινησε, σε καποια φαση το παρατηρησα σαυτη την κατασταση. Ξερετε πως μπορω να το φτιαξω ουτως ωστε να μην εξαπλωθει και να μη φαινεται κ τελειως χαλια; Πρεπει να το παω σε καποιο μαγαζι στυλ chips away, paintbull ή μπορει να γινει και με το χερι; Σαν μεγεθος ειναι αρκετα μικρο, ισως 1cm διαμετρος.
  13. Ειχα κ εγω το ιδιο προβλημα, εμφανιστηκε 1η φορα πριν απο 2 χρονια. Αφου αλλαξαμε πολλαπλασιαστες 1-3 κυλινδρου (το σφαλμα που μου εβγαζε ηταν ατελης καυση 1-3) βελτιωθηκε καπως η κατασταση αλλα τιποτα το σπουδαιο μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια. Τελικα η προσεγγιση ηταν η εξης: 1) 100αρα βενζινη απο το ιδιο βενζιναδικο παντα - 95αρα απο καποια αλλα επισης δοκιμασμενα (και οτι κατσει σε ταξιδια κλπ). 2) ανοιγμα αβερτα μολις βρω ευκαιρια σε ταξιδια η αττικη οδο 3) 1-2 φορες εβαλα καθαριστικο βαλβιδων στην βενζινη μπας και κανει κατι. 4) επειδη μου την εσπαγε να βλεπω το φωτακι να αναβοσβηνει, στο ζεσταμα που κραταει μονο του τις στροφες στις 1100 εγω το παταγα 1300 που δεν ετρεμε για καποιο λογο. Μολις περναγε το 1min το αφηνα στις 900 που επεφτε μονο του. Ειχα σκοπο να παρω και τον αφρο καθαρισμου που ψεκαζεις στην εισαγωγη αλλα τελικα απο το καλοκαιρι και μετα σταματησε και τα τρεμουλα και τα φωτακια και ολα. Μου πηρε 1,5 χρονο αλλα τελικα σταματησε, μεγαλη επιτυχια . Εννοειται δεν ξαναεβαλα βενζινη απο ασχετο βενζιναδικο.
  14. ουπς τώρα είδα το sticky thread, καταραμενο google search!
  15. Παιδιά, επαναφέρω το θέμα μια και το έχω κ εγώ εδω και κάποιο καιρό σε ένα golf V TSI. Όπως περιέγραψε και ο geo007 μου το κάνει μόνο όταν κάνει εκκίνηση από κρύο και στις 1100 στροφές. Αν σε εκκίνηση από κρύο κρατήσω το γκάζι πατημένο στις 1500 στροφές πχ. ούτε τρέμει, ούτε ανάβει το check. Από αντιπρωσωπία μου είπανε να βάζω μόνο κατοστάρα και να δοκιμασω να το πάω με 5000 στροφές για κανα 20λεπτο έχοντας ρίξει καθαριστκό μπέκ στο βενζίνη. Εδώ κ λίγο καιρό βάζω μόνο 10αρα αλλά δεν έχω κάνει ακόμα την ιστορία με το καθαριστικό. Όλα αυτά αφού είχα αλλάξει πολλαπλασιαστές 1-3ου κυλίνδρου γιατί η ένδειξη στον εγκέφαλο αυτό αναφέρει. Αν λεει δεν καθαρίσει κ έτσι, τότε πάμε για λύσιμο, ρεκτιφιέ κλπ... Τελικά με αυτο το θέμα βγάλατε άκρη; Σε ένα παρόμοιο thread είδα μια ανάρτηση οτι μπορεί να έχει να κάνει κ η μπαταρία, εμένα είναι ακόμα η μαμα (από 11/2006) κ στο τελευταίο service μου είπανε οτι έβγαλε ένδειξη αδύναμης μπαταρίας.. Για πείτε καμια ιδέα μπας και βγει τίποτα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.