Jump to content

Patouhas

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

About Patouhas

  • Birthday 09/09/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.myspace.com/patouhas
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Patouhas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ευχαριστώ για την απάντηση. καμιά άλλη άποψη υπάρχει?
  2. Καλημέρα παιδιά. Ξεκινάω την περιγραφή του προβλήματος όσο ποιο αναλυτικά γίνετε. Δίνω εκκίνηση μίζας αλλά δεν παίρνει μπροστά. Η μίζα δίνει κανονικά. Μετά από αρκετές προσπάθειες αρχίζει σιγά σιγά να προσπαθεί να πάρει. Ταυτόχρονα έρχεται έντονη μυρωδιά καυσίμου. Όταν καταφέρνω και παίρνει μπροστά το αμάξι ανεβάζει αμέσως τις στροφές στις 1800. Εάν δοκιμάσω να πατήσω λίγο γκάζι σβήνει αμέσως και ξανά από την αρχή. Εάν το αφήσω στο ρελαντί, σε 2 λεπτά περίπου αρχίζει και πέφτουν οι στροφές και πάνε στις 1000. Από εκεί και πέρα ξεκινάω κανονικά χωρίς προβλήματα. Παρατηρήσεις: Το πρόβλημα συμβαίνει σε άσχετα σημεία και ώρες. Μπορεί να σταμάτησα κάπου για 10 λεπτά και να εμφανίζει το πρόβλημα. Κάποιες φορές δεν εμφανίζετε το πρόβλημα για μερικές μέρες. Εδώ και 3 μέρες μου το εμφανίζει πολύ συχνά πλέον μέσα στην ημέρα. Από τις 5 φορές που το έβαλα μπροστά τις 3 είχα αυτό το πρόβλημα. Όταν δοκιμάζω να το βάλω μπροστά δίνω την μίζα και την κρατάω ανοιχτή για αρκετά δευτερόλεπτα και το αμάξι προσπαθεί να πάρει ανεβάζοντας σιγά σιγά στροφές. Όταν καταλαβαίνω ότι συμβαίνει αυτό αφήνω μίζα και αρχίζει να παίρνει μπροστά ανεβοκατεβάζοντας στροφές (σαν να ξεμπουκώνεται ) μέχρι να σταθεροποιηθεί στις 1800. Εκείνη την ώρα βγάζει και full καπνό από την εξάτμιση.
  3. Η μπαταρία άδειασε λόγο του δυναμό. Το φανάρι το άλλαξα γιατί είταν σπασμένο
  4. Λοιπόν αποτελέσματα. Δυναμό αλλαγή, πολλαπλασιαστής αλλαγή, μπαταρία αλλαγή + ένα πίσω φανάρι αριστερό + εργατικά σύνολο 300,00! Ευχαριστώ για τις συμβουλές !
  5. ναι έχει 4 πο/στες. Μαλον το δυναμο πρεπει να είναι. Πόσο πάει? κανα 100 ευρω?
  6. Πήγα τώρα το έβαλα μπροστα. όλα έδειχναν κανονικά! Μετα από κανα 5λεπτο άρχισε τα ίδια.....
  7. Καλησπέρα παιδια! Λοιπόν είμαι στον δρόμο με το απλό Polo μου 1400 9n 2003 όταν ξαφνικά παρατηρώ ότι έχει σβήσει το μπλέ φώς του ταμπλό. Σε μερικά δευτερολεπτα σβήνει και το ραδιο-cd και μετά κατά σειρα το τιμόνι γίνεται βαρύτερο, χαμηλώσαν τα φώτα, άναψαν ενδεικτικές λυχνίες για τιμόνι, χειρόφρενο, EPC και στο τέλος έπεσε η απόδοση του κινητήρα !! Μόλις που πρόλαβα να κάνω στην άκρη και να το παρκάρω. Αφού το έσβησα δοκίμασα να το άναψω αλλά το αμάξι είναι νεκρό. Όταν γυρνάς το κλειδί δεν έχει καμία ένδειξη. ΤΙ λέτε?
  8. Αναφορά για το πρόβλημα μου! Σήμερα 14:50 το έβαλα μέσα στο Auto Marin της Αλεξάνδρας.Το διαγνωστικό έδειξε καμένο τον 3ο πολλαπλασιαστή. Τού λέω είναι στην εγγύηση και μου απαντάει , "δεν είναι αλλά θα το τακτοποιήσουμε. Εσύ που το ξέρεις ότι είναι" συνεχίζει, «έχει καεί ξανά?». Απαντάω, όχι απλά με ενημέρωσαν τα παιδιά του Hellenic VW Club. Τέλος πάντων, δεν το έπιασε μάλλον, αλλά σε μισή ώρα το πήρα και έφυγα χωρίς να πληρώσω μία. Ούτε τσακωμούς ούτε φασαρία. Τσακ μπαμ που λένε. Ευχαριστώ τα παλικάρια εδώ μέσα για τις χρήσιμες πληροφορίες!!
  9. Euxaristo therma gia tis plirofories! Tha epanelto me ta apotelesmata.
  10. Φίλε μου ακριβώς το δικό σου τόπικ διάβασα. Δηλαδή από τις 02/01 ακόμα έχεις πρόβλημα??? Το αμάξι κυκλοφορεί η είναι μέσα?? Τον έναν που άλλαξες στην αρχή και μετά τον δεύτερο τους πλήρωσες? (πόσο?) Εαν είσαι Αθήνα που το πήγες? μήπως ξέρει κανείς που να το πάω εντός Αττικής? Ευχαριστώ
  11. Καλημέρα σε όλους! όπως είπα έχω Polo 1400 του 2002 (9Ν1). το Νοέμβριο του 06 το πήγα για γενικό service (36.380 km). Προχτές λοιπόν μετά από 5 λεπτα που ξεκίνησα και καθώς σταμάτησα σε φανάρι, με το που έβαλα νεκρά αρχισε να τρέμει το αμάξι!! και εγώ μαζί.....και ο κινητήρας. Μετά από ένα λεπτό άρχισε να αναβοσβύνει η ένδειξη "Λυχνεία καυσαερίων" που σύμφωνα με το βιβλίο σημαίνει οτι έχει πάθει βλάβη ο καταλύτης από διακοπές καύσης. Πάω για αλλαγή καταλύτη δλδ??? Και πόσο είναι το κόστος?? (Δεν υπάρχει και ρευστό αυτό τον καιρό) Να συμπληρώσω ότι έχει χάσει την ισχύ του και στο ρελαντί σχεδόν πάει να σβύσει. Τα φώτα σας παρακαλώ...... έτσι για το τόπικ "Προβλήματα" να πώ ότι έιχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τα νερά στην θέση του συνοδηγού καθώς και πρόβλημα με το AC που λύθηκε μετα από καιρό και πολλές φωνές και νέυρα Edit: Τώρα μόλις είδα ενα τόπικ που μιλαέι για πρόβλημα με κινητήρα που έτρεμε και η απάντηση είταν πρόβλημα πολλαπλασιαστή (σύμφωνα με τον dubber Stoilas). Μοιάζει με το δικό μου πρόβλημα. Μήπως?
  12. Καλημέρα σε όλους! Όνομα: Νίκος Τ. (Το Πατούχας είναι παλιό ψευδώνυμο) Επάγγελμα: Μεταφράσεις Ηλικία: 34 Αυτοκίνητο: 9Ν και τώρα πάω στα προβληματα αν και ξέρω μάλον την απάντηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.