Jump to content

GDM

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About GDM

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

GDM's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα παιδιά, Σόρρυ για την αργοπορημένη απάντηση αλλά μόλις την περασμένη Τρίτη μου απάντησαν από την αντιπροσωπεία. Έχουν παραγγείλει τα ανταλλακτικά μου είπαν και από την επόμενη εβδομάδα θα με ειδοποιήσουν για το πότε να πάω το polaki για φτιάξιμο. Έχουμε και λέμε: Θα αλλάξουν καπάκι μηχανής, τσιμούχα, λαστιχάκια, ελατήρια, κυλίνδρους. Θα το κρατήσουν μια εβδομάδα και τα καλά νέα είναι ότι δεν θα πληρώσω τίποτα, συμπεριλαμβανομένων και των εργασιών. Όλα αυτά βέβαια μετά από πολύ ταλαιπωρία και εκνευρισμό αλλά μάλλον τέλος καλό όλα καλά. Πάντως όλα αυτά αποκλείεται να είναι, οπότε θα περιμένω όταν το παραλάβω "έτοιμο" πλέον να δω τι πραγματικά έχουν αλλάξει και θα σας ειδοποιήσω. Σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω ότι δίνουν επιπλέον εγγύηση ένα έτος για τα υλικά που αλλάχτηκαν. Εγώ θα το ζητήσω να μου το δώσουν και γραπτώς αν ισχύει. Αυτά προς το παρόν.
  2. Τα λάδια τα βρήκα στη μηχανή αριστερά μπροστά στη γωνία. Πήγα και πάλι αντιπροσωπία και στείλανε γράμμα στην Karenta. Περιμένω απάντηση. Πάντως με φίλο μου που έχει vagcom tester δεν δείχνει πρόβλημα στη μηχανή-γενικώς δεν δείχνει κάποιο πρόβλημα, κάτι που σημαίνει πως δεν τα καίει (αυτό φαίνεται κι απ'το ότι δεν βγαίνει καπνός από την εξάτμιση, αν δεν κάνω λάθος). Εντύπωση μου έκανε πως στην αντιπροσωπεία ούτε καν ανοίξανε το καπό να κοιτάξουν. Πιθανές βλάβες που μου αναφέρανε: α. τσιμουχάκια β. ελατήρια γ. ίσως και κύλινδροι δ. καπάκι (?) Το polaki είναι 9N 101ps, μοντέλο 2005 με 16.000χλμ. Δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τέτοιο πρόβλημα (Το πρόβλημα ξεκίνησε στα 10.000χλμ.). Κατανάλωση λαδιού από τα 12.500χλμ. (που άρχισα να το μετράω) μέχρι τα 16.000χλμ. 1λίτρο ανά 830-920χλμ.
  3. Καλημέρα σε όλους, δεν θέλω να σε ανησυχήσω φίλε polo03, αλλά για καλό και για κακό τσέκαρε την μηχανή (κρύα πάντα) να δεις αν υπάρχει πουθενά ίχνος λαδιού. Εμένα ξεκίνησε να ανάβει το κίτρινο προειδοποιητικό λαμπάκι με μικρή αρχικά μείωση στη στάθμη λαδιού (μόλις κάτω από το low) και τελικά από ότι φαίνεται "χάνω λάδια". Το ότι έχω διαρροή λαδιού το έψαξα μόνος γιατί σε συγκεκριμένη αντιπροσωπεία που το πήγα τρεις λαλούν ........ Η γνώμη μου είναι πως αν σου ανάψει ξανά το κίτρινο λαμπάκι του λαδιού πήγαινε το στην αντιπροσωπεία κατευθείαν και απαίτησε να στο κοιτάξουν και όχι απλά να σου συμπληρώσουν λάδι. Και άν είσαι ακόμα στην εγγύηση σκίστους.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.